Misschien worden de potten samengevoegd ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Even een vraag.... wat is het bedrag wat een winnaar van BB wint?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:01 schreef jooba het volgende:
[..]
Misschien worden de potten samengevoegd ?
De sharice is zo als ze zich laat zien. Dit komt niet door Milena of Jane Waarschijnlijk zijn hun meegegaan in houding van Sharice, en waarschijnlijk omdat die ook niet echt goed in de groep liggen en dus niemand anders hebben waar ze mee konden praten/roddelen ect.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan.....verbaast me zelf ook dat ik dacht dat na milena een andere Sharice te voorschijn kwam maar dat was waarschijnlijk nep.....hoe ze beide Jolien bekeken.....en langzaam weer die bepaalde houding en blik die ze kon geven.....kwam die Sharice van voor Milena tevoorschijn.
Ik denk dat ik als die 3 in de finale zitten op Matti ga stemmen. die dan met een cheque van 0.00 euro als winnaar op het scherm staat.quote:
Ik heb het idee dat ie daar totaal geen last van heeft nu. Hij weet dat ie de laatste week zal halen en misschien dat ie dán wel gaat knijpen, maar nu totaal niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:07 schreef zodeju het volgende:
Zal Jordy nu hem een beetje knijpen dat hij waarschijnlijk op de bank zit samen met Mattie erbij.....
Dat bedoel ik.....hoe en waarom moet je het steeds zeggen als Jordy kookt.....kijkers manipuleren??quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:08 schreef Inka het volgende:
de pot verwijt de ketel. Jane met ongewassen handen aan het brood en legt een sneetje terug op het bord.
Die staan er zo wie zo al niet helemaal goed op met hun stelenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:08 schreef czvt het volgende:
Mocht ik mogen spreken in naam van Charice en/of Jane dan zou ik vrijwillig het huis verlaten met de mededeling dat ik op een eerlijke en faire manier wil winnen of verliezen van eerlijke en volwassen deelnemers. Mocht dit statement in de pers verschijnen dat staat BB op zijn achterpoten. Wees nou eerlijk de kartelleden zijn toch niet een voorbeeld voor onze maatschappij!
Inderdaad maar ze zijn er nog steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:10 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die staan er zo wie zo al niet helemaal goed op met hun stelen
Ze gaan niet met breekijzers en rugzakken op pad. Ze pakken allemaal eten. Vind stelen wel een heel groot woord.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:10 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die staan er zo wie zo al niet helemaal goed op met hun stelen
Andermans betaald voedsel achterhouden is stelen!quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gaan niet met breekijzers en rugzakken op pad. Ze pakken allemaal eten. Vind stelen wel een heel groot woord.
Eerlijke en Faire manier, wat gaat er niet Eerlijk dan, er is maar 1 die bepaalt wat de spelregels zijn van het BB spel, bij sommige spelletjes mag je stelen, dat was ook hier het geval, gezien BB ons liet kiezen wie er geld mocht stelen uit de kist, in sommige spelletjes mag je vals spelen, dat is ook hier het geval, zoals we meerdere keren hebben gezien. In sommige spelletjes kan je met geld dingen kopen, dat kan ook in dit spelletje, zien we elke week, dus wat gaat er niet eerlijk en Fair in dit spelletje?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:08 schreef czvt het volgende:
Mocht ik mogen spreken in naam van Charice en/of Jane dan zou ik vrijwillig het huis verlaten met de mededeling dat ik op een eerlijke en faire manier wil winnen of verliezen van eerlijke en volwassen deelnemers. Mocht dit statement in de pers verschijnen dan staat BB op zijn achterpoten. Wees nou eerlijk de kartelleden zijn toch niet een voorbeeld voor onze maatschappij! Het laagste niveau.
Hoe is dat eigenlijk begonnen. Andere laten betalen voor het eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Andermans betaald voedsel achterhouden is stelen!
Eten werd altijd door de hele groep betaald. Er waren er wat bij die de 1 meer lieten betalen dan een ander of alles door anderen liet betalen (Jane en Axel)quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb jij enig inzicht in wat tijden van spelletjes betreft? Neen. BB doet hiermee wat hij wil evenals stemming van de kijkers. Ik ben niet naïef hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eerlijke en Faire manier, wat gaat er niet Eerlijk dan, er is maar 1 die bepaalt wat de spelregels zijn van het BB spel, bij sommige spelletjes mag je stelen, dat was ook hier het geval, gezien BB ons liet kiezen wie er geld mocht stelen uit de kist, in sommige spelletjes mag je vals spelen, dat is ook hier het geval, zoals we meerdere keren hebben gezien. In sommige spelletjes kan je met geld dingen kopen, dat kan ook in dit spelletje, zien we elke week, dus wat gaat er niet eerlijk en Fair in dit spelletje?
Stelen is in dit spelletje toegestaan, alhoewel dit geen stelen is, als ik overdag boodschappen doe en om 22.00 op bed ga en mijn vrouw eet om 23.00 een zak chips leeg, is dat geen stelen. dus waarom is het in een spelletje wel stelen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze heeft pauze denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef Lrod01 het volgende:
Gaat bij Jane weer een hoop vreten naar binnen. Ik wil niets meer horen over dat "dieet".
Als jij op voorhand al weet/denkt , dat de spelleider van een spel vals speelt, kan je overwegen niet te gaan kijken naar dat spelquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb jij enig inzicht in wat tijden van spelletjes betreft? Neen. BB doet hiermee wat hij wil evenals stemming van de kijkers. Ik ben niet naïef hoor.
Ze heeft even pauzequote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef Lrod01 het volgende:
Gaat bij Jane weer een hoop vreten naar binnen. Ik wil niets meer horen over dat "dieet".
Das meer een "zie-eet"quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef Lrod01 het volgende:
Wie eet alles zelf op dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:16 schreef Cupfighter het volgende:
Als ik samen met vrienden eten koop en ik eet alles zelf op dan is dat gewoon stelen naar mijn mening
Waarom kijk je dan??quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb jij enig inzicht in wat tijden van spelletjes betreft? Neen. BB doet hiermee wat hij wil evenals stemming van de kijkers. Ik ben niet naïef hoor.
Jane doet mee met het kartel, Sharice haar gezicht wordt al bozer. Ze kan er ook gewoon bij gaan zitten en meedoen.quote:
Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand die kledij van Sharice zou stelen. Loop je weer met lompen aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pas als ze uit elkaars kledingkast kleding pakken en in hun eigen kast of koffer stoppen, dan vind ik dat je het echt over stelen kan hebben
In eerdere edities van BB is dit door de bewoners zelf reeds aangehaald geweest. Dus dit is niet wat ik denk of weet maar louter realiteit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als jij op voorhand al weet/denkt , dat de spelleider van een spel vals speelt, kan je overwegen niet te gaan kijken naar dat spel
Die zit volgens mij 20 manieren te bedenken hoe ze het kartel finaal kan vernietigen...quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef zodeju het volgende:
Jemig. hoe kinderachtig ligt ze op die bank te kijken naar de anderen....
Milena liep er graag in rondquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand die kledij van Sharice zou stelen. Loop je weer met lompen aan.
Tja ze heeft niet een goede smaak qua kleding, maar mssn dat iemand het daar wel mooi vind? Je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand die kledij van Sharice zou stelen. Loop je weer met lompen aan.
Denk dat Jane haar ook zat wordt.....als er niks anders uitkomt dan geklaag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane doet mee met het kartel, Sharice haar gezicht wordt al bozer. Ze kan er ook gewoon bij gaan zitten en meedoen.
oh je had dit eerdere seizoenen al vastgesteld, en toch blijf je kijken... en mededelen dat het allemaal niet Fair isquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:22 schreef czvt het volgende:
[..]
In eerdere edities van BB is dit door de bewoners zelf reeds aangehaald geweest. Dus dit is niet wat ik denk of weet maar louter realiteit.
Als je niet kijkt ben je ook geen dooie mus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Om dit aan te kaarten i.p.v. als een dooie mus te kijken.
Voor de haat natuurlijk! De walging! De frustratie! Om bewoners en fans uit te schelden online!quote:
Je hebt er ook al kamervragen over ingediend neem ik aan??quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Om dit aan te kaarten i.p.v. als een dooie mus te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |