Stelen is in dit spelletje toegestaan, alhoewel dit geen stelen is, als ik overdag boodschappen doe en om 22.00 op bed ga en mijn vrouw eet om 23.00 een zak chips leeg, is dat geen stelen. dus waarom is het in een spelletje wel stelen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Andermans betaald voedsel achterhouden is stelen!
Ze heeft pauze denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef Lrod01 het volgende:
Gaat bij Jane weer een hoop vreten naar binnen. Ik wil niets meer horen over dat "dieet".
Als jij op voorhand al weet/denkt , dat de spelleider van een spel vals speelt, kan je overwegen niet te gaan kijken naar dat spelquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb jij enig inzicht in wat tijden van spelletjes betreft? Neen. BB doet hiermee wat hij wil evenals stemming van de kijkers. Ik ben niet naïef hoor.
Ze heeft even pauzequote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef Lrod01 het volgende:
Gaat bij Jane weer een hoop vreten naar binnen. Ik wil niets meer horen over dat "dieet".
Das meer een "zie-eet"quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef Lrod01 het volgende:
Wie eet alles zelf op dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:16 schreef Cupfighter het volgende:
Als ik samen met vrienden eten koop en ik eet alles zelf op dan is dat gewoon stelen naar mijn mening
Waarom kijk je dan??quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:17 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb jij enig inzicht in wat tijden van spelletjes betreft? Neen. BB doet hiermee wat hij wil evenals stemming van de kijkers. Ik ben niet naïef hoor.
Jane doet mee met het kartel, Sharice haar gezicht wordt al bozer. Ze kan er ook gewoon bij gaan zitten en meedoen.quote:
Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand die kledij van Sharice zou stelen. Loop je weer met lompen aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pas als ze uit elkaars kledingkast kleding pakken en in hun eigen kast of koffer stoppen, dan vind ik dat je het echt over stelen kan hebben
In eerdere edities van BB is dit door de bewoners zelf reeds aangehaald geweest. Dus dit is niet wat ik denk of weet maar louter realiteit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als jij op voorhand al weet/denkt , dat de spelleider van een spel vals speelt, kan je overwegen niet te gaan kijken naar dat spel
Die zit volgens mij 20 manieren te bedenken hoe ze het kartel finaal kan vernietigen...quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef zodeju het volgende:
Jemig. hoe kinderachtig ligt ze op die bank te kijken naar de anderen....
Milena liep er graag in rondquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand die kledij van Sharice zou stelen. Loop je weer met lompen aan.
Tja ze heeft niet een goede smaak qua kleding, maar mssn dat iemand het daar wel mooi vind? Je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand die kledij van Sharice zou stelen. Loop je weer met lompen aan.
Denk dat Jane haar ook zat wordt.....als er niks anders uitkomt dan geklaag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane doet mee met het kartel, Sharice haar gezicht wordt al bozer. Ze kan er ook gewoon bij gaan zitten en meedoen.
oh je had dit eerdere seizoenen al vastgesteld, en toch blijf je kijken... en mededelen dat het allemaal niet Fair isquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:22 schreef czvt het volgende:
[..]
In eerdere edities van BB is dit door de bewoners zelf reeds aangehaald geweest. Dus dit is niet wat ik denk of weet maar louter realiteit.
Als je niet kijkt ben je ook geen dooie mus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Om dit aan te kaarten i.p.v. als een dooie mus te kijken.
Voor de haat natuurlijk! De walging! De frustratie! Om bewoners en fans uit te schelden online!quote:
Je hebt er ook al kamervragen over ingediend neem ik aan??quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Om dit aan te kaarten i.p.v. als een dooie mus te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |