abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2025 @ 19:01:44 #26
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217190069
Aaahaa Tim Hofman, dan moet het wel waar zijn. :')

Dan wordt in ieder geval één kant belicht.
pi_217190119
TS vond het niet zo leuk dat de leugen snel werd ontmaskerd :D
Inmiddels (op eigen verzoek) een ban.
Tsja...
:W

Tevens: gedoneerd w/
  woensdag 26 maart 2025 @ 19:18:11 #28
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217190219
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 19:08 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TS vond het niet zo leuk dat de leugen snel werd ontmaskerd :D
Inmiddels (op eigen verzoek) een ban.
Tsja...
:W

Tevens: gedoneerd w/
Godverredomme inderdaad _O-

En het dan ook nog durven om over een ruggengraat te praten.
pi_217191502
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, radicaal links zoals we weten. Zogenaamd allemaal tegen 'onderdrukking', maar tegelijkertijd hand in hand staat men hand in hand met aanhangers van het meest onderdrukkende geloof ter wereld: de Islam. En dan vervolgens ook nog wegkijken van de diep antiwesterse, antisemitische, homofobe en vrouwonvriendelijke sentimenten die er in die kringen leven.

Het betreft natuurlijk hypocrisie ten top. Maar het aan zulke mensen ligt zitten ze met hun zelfverzonnen geslacht, nagellak op ergens gezellig bij een iftar, na een pro-Hamas & Houthi's demonstratie te hebben bijgewoond.
[..]
Net de reportage afgekeken mijn god, wat was het slecht, zeg. Zoals je al zelf weet ben ik geen fan van de staat van Israel, Christelijke Zionisten en de rest. Ik hoef niet in herhaling te vallen. Dat gezegd te hebben de dame achter christenen voor Israël stond hem keurig te woord. Beantwoorde elke vraag die hij had en hij zocht gewoon een excuus om boos en gefrustreerd te doen. Hij kookte van woedde en moest telkens op zijn lippen bijten. Want meneer deugt, en zoals elke goede deuger ben je tegen onderdrukking

Om vervolgens zijn Moslim vrienden klaar te vingeren. Want die doen niet aan onderdrukking. Niet van vrouwen, andersgelovigen, mensen met afwijkende seksuele geaardheid. Staan verder niet bekend om het bloedvergieten, beetje onbegrepenen peace loving hippies als ik hem moet geloven :D

Om die reden alleen al totaal niet serieus te nemen :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217191518
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klik!

Veel mensen hebben gisteren schijnbaar al geld over gemaakt.
Als ik nu 5 euro stort, help ik dan om die genocide te versnellen?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217192454
Niks mis mee om een eenzijdig verhaal te vertellen, maar ben daar dan ook eerlijk en helder in.

twitter

In het statement van ND wordt ten stelligste samenwerking met Al Jazeera ontkend terwijl dat overduidelijk een opzetje met Al Jazeera blijkt te zijn geweest.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217192506
Hele goede uitzending van Tim!

Goed aan de schandpaal genageld. Vooral die jood met die gekkige vlechtjes. :)
Aan het typen...
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:39:44 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217192530
Ik vind Tim Hofman buitengewoon vermoeiend. Met z'n selectieve kruistochten altijd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217192575
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:25 schreef Montagui het volgende:
Niks mis mee om een eenzijdig verhaal te vertellen, maar ben daar dan ook eerlijk en helder in.

[ x ]
In het statement van ND wordt ten stelligste samenwerking met Al Jazeera ontkend terwijl dat overduidelijk een opzetje met Al Jazeera blijkt te zijn geweest.

[ x ]
Waar is die zogenaamde connectie met Al Jazeera?
Die Steph zegt op linkedin "watch our report on their findings". Als je meegewerkt hebt dan zou ik verwachten dat ze zou zeggen 'our findings' of nog beter.

Wat zie ik over het hoofd of ligt het voor mijn neus en is het gewoon weer Esther Voet
  woensdag 26 maart 2025 @ 23:01:21 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217192634
Tim Hofman trok eens met zijn popi jopi crew naar een calvinistische school om verhaal te halen over dresscodes voor vrouwen.

Dat is alles wat je van deze vleesgeworden manifestatie van woke hoeft te weten
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217192911
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waar is die zogenaamde connectie met Al Jazeera?
Die Steph zegt op linkedin "watch our report on their findings". Als je meegewerkt hebt dan zou ik verwachten dat ze zou zeggen 'our findings' of nog beter.

Wat zie ik over het hoofd of ligt het voor mijn neus en is het gewoon weer Esther Voet
Er is geen 'zogenaamde' connectie, er is een 'geverifieerde' connectie.

Uiteindelijk? Nee, geen 100% bewijs omdat geen van deze partijen er in trappen om te bevestigen dat ze hebben samengewerkt in deze docu, maar het verleden EN dus de connectie doet voor 99% anders vermoeden. Maar ik gun je die 1% hoor. Al was het maar om je eigen gedachtegoed tevreden te kunnen houden. Have fun in je bubbel.
pi_217192935
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind Tim Hofman buitengewoon vermoeiend. Met z'n selectieve kruistochten altijd.
Is een potentiele bekeerling in de toekomst, islam blijft een onstuitbare aantrekkingskracht uitoefenen op labiele figuren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217192946
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 01:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is een potentiele bekeerling in de toekomst, islam blijft een onstuitbare aantrekkingskracht uitoefenen op labiele figuren.
Het is de 3e wet van Croughs in werking (de error in de hersenen). Er moet gekozen worden. Maar die keuze stellen ze zo lang mogelijk uit. Tot het niet meer kan? Maar dan is het te laat..

1. De wet van het abjecte Westen: 'Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.'

2. De wet van de onderdrukte minderheid: 'Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.'

3. Onderdrukt v. niet-westers: '[G]evallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo's (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.'
pi_217193010
Tim Hofman :')

Trekt zich af voor de spiegel vgm
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217193195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 01:16 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er is geen 'zogenaamde' connectie, er is een 'geverifieerde' connectie.

Uiteindelijk? Nee, geen 100% bewijs omdat geen van deze partijen er in trappen om te bevestigen dat ze hebben samengewerkt in deze docu, maar het verleden EN dus de connectie doet voor 99% anders vermoeden. Maar ik gun je die 1% hoor. Al was het maar om je eigen gedachtegoed tevreden te kunnen houden. Have fun in je bubbel.
Oke thanks. Waar is die geverifieerde connectie dan, of waar zie je dat, waar kunnen we dat uit afleiden? Hoe weet we dat zo zeker? Met het verleden bedoel je dat ND nagenoeg altijd met AJ samenwerkt en we bij een bericht van ND dus altijd op de hoede moeten zijn. Of is dat net bij boos? Heb je nog iets meer informatie die me kan helpen om de ogen te openen, 99% keihard bewijs is niet nodig, zodat ik er niet nog een keer in trap Edit oh je hebt het over dat LinkedIn bericht die het toch bewijst, helder

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 27-03-2025 07:36:26 ]
pi_217193613
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
Prima dat je hier een topic over opent, maar doe het dan niet met zo'n valse titel. In het artikel staat namelijk dat Christenen voor Israël heeft bijgedragen aan de bouw van een nieuwe wijk op de Westelijke Jordaanoever, niet dat ze zouden bijdragen aan 'genocide'. En dat is ook wel begrijpelijk, want er is natuurlijk helemaal geen genocide.
Eens dat iemand geen valse hints moet maken.
Wat niet zo is, is niet zo.

Al geeft de naam mij al genoeg hints dat deze groep de genocide gewoon goedkeurt.

Overigens is het feitelijk een genocide.
pi_217193616
Walgelijke groep....

Steunen genocide. Steunen bezettingen.

En op basis van wat? Valse benaming als christenen.
pi_217194156
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Net de reportage afgekeken mijn god, wat was het slecht, zeg. Zoals je al zelf weet ben ik geen fan van de staat van Israel, Christelijke Zionisten en de rest. Ik hoef niet in herhaling te vallen. Dat gezegd te hebben de dame achter christenen voor Israël stond hem keurig te woord. Beantwoorde elke vraag die hij had en hij zocht gewoon een excuus om boos en gefrustreerd te doen. Hij kookte van woedde en moest telkens op zijn lippen bijten. Want meneer deugt, en zoals elke goede deuger ben je tegen onderdrukking

Om vervolgens zijn Moslim vrienden klaar te vingeren. Want die doen niet aan onderdrukking. Niet van vrouwen, andersgelovigen, mensen met afwijkende seksuele geaardheid. Staan verder niet bekend om het bloedvergieten, beetje onbegrepenen peace loving hippies als ik hem moet geloven :D

Om die reden alleen al totaal niet serieus te nemen :W
Tja, de haat jegens Israël (en Joden) zit in die kringen zo ontzetten diep en dat zie je dan mooi terug tijdens zo'n uitzending. Men is verder natuurlijk wel zo slim om dit niet toe te geven, dus wordt het allemaal weggestopt achter een facade van diep vermeend medeleven met de Palestijnen en fophef creëren over het feit dat er Joden wonen op de Westelijke Jordaanoever.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:29 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijke groep....

Steunen genocide. Steunen bezettingen.

En op basis van wat? Valse benaming als christenen.
Ja, vast wel.

Zeker net zo "feitelijk" als het volgens jou de schuld van Israël was toen Hezbollah een raket op een Druze dorp afvuurde.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217194533
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 07:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oke thanks. Waar is die geverifieerde connectie dan, of waar zie je dat, waar kunnen we dat uit afleiden? Hoe weet we dat zo zeker? Met het verleden bedoel je dat ND nagenoeg altijd met AJ samenwerkt en we bij een bericht van ND dus altijd op de hoede moeten zijn. Of is dat net bij boos? Heb je nog iets meer informatie die me kan helpen om de ogen te openen, 99% keihard bewijs is niet nodig, zodat ik er niet nog een keer in trap Edit oh je hebt het over dat LinkedIn bericht die het toch bewijst, helder
Zie de reacties in het topic van Rutgersstichting tegen Cvi.

Ofwel

"Garanties uit het verleden zijn garanties voor de toekomst":

o.a.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 07:11 schreef inXs het volgende:

[..]
Het is natuurlijk goed dat je de beide checks doet, maar de achtergrond van CC heb ik al meerdere malen iets over geplaatst, bij alles wat ze plaatsen zou je sowieso al vraagtekens moeten hebben..
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Bij een organisatie die erom bekend staat hun schimmige agenda te pushen middels misleidende en regelrecht leugenachtige campagnes ga ik in elk geval geen moeite meer doen om door te stront heen te spitten.

Maar goed... als jij daar wel trek in hebt: doe vooral je ding.
Wat we weten.

Er IS een connectie tussen Al Jazeera en Investico
Al Jazeera komt tegelijk met BOOS met het 'nieuws'.

Tsja. Succes verder.
pi_217194575
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 14:26 schreef Origami94 het volgende:

Er is mogelijk geld gebruikt voor wapens, wapens die gebruikt zijn om het inheemse volk te verdrijven of (dodelijk) geweld mee te gebruiken.
Oh nee! Fanatieke religieuze bewegingen die opeens monsterlijke mensonterende dingen doen!? Dat is nog nooit eerder gebeurd in de geschiedenis! Waar gaat het heen met de wereld? Vroeger was alles zo veel beter.

/s
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:46:03 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217194586
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ofwel

o.a.
[..]
[..]
Wat we weten.

Tsja. Succes verder.
Blijf vooral in drollen wroeten. Misschien kom je er wel een parel tegen!

Succes verder, maar ik loop gewoon door als het naar stront stinkt.
Huilen dan.
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:47:36 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217194603
Verder geen idee waarom je mijn reactie uit dat andere topic hier meent te moeten citeren.
Huilen dan.
pi_217194747
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
Verder geen idee waarom je mijn reactie uit dat andere topic hier meent te moeten citeren.
Niet?

Iets met 2 maten.

In het Rutgers/Cvi topic bepalen acties uit het verleden dat het stront was en stront blijft
In dit topic is dat blijkbaar helemaal niet zo duidelijk, zou dat niet zo zijn.

Dus, wat is het nu?

Gaan we organisaties/instanties/individuen/whatever nu wel of niet afrekenen op acties uit het verleden?
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:03:40 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217194801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef Montagui het volgende:
In dit topic
In dit topic heb ik niks gezegd. Dus wat wil je nou?
Huilen dan.
pi_217194814
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ofwel

o.a.
[..]
[..]
Wat we weten.

Tsja. Succes verder.
Ik probeer je te begrijpen maar het lukt me niet, dat is oprecht geen onwil. Misschien ben ik gewoon niet zo slim als jou.

Ik ken civitas christiana niet, ik heb dat topic/rel niet gevolgd en het ontgaat mij wat wat de connectie is tussen dat onderwerp en/of stichtingen met CvI (ik zie dat jij daar over begint maar die begrijp ik dus ook niet)

Dat Al Jazeera altijd op zoek is naar negatief nieuws over Israël daar ben ik me van bewust. Alleen een 'nieuwsitem' van 2 minuten dat kan elke omroep toch?

Als je het nog een keer zou willen uitleggen doe dan alsof ik 10 jaar oud ben, dan irriteren mijn onwetende post jou wellicht ook wat minder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')