wel een beetje goed voor jezelf zorgen mikeyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:17 schreef Mikeytt het volgende:
heb de hele dag nog alleen 2 blikjes monster energy op![]()
Denk dat ik zo een doperwtenschotel maak met tofu
Fijn dat je dit met ons deeltquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Had vannacht wat problemen met darmen en maag en een 'ontplofte' stoma, dus durf niet al te veel te eten.
Dat is rotquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Had vannacht wat problemen met darmen en maag en een 'ontplofte' stoma, dus durf niet al te veel te eten. Vanmorgen 2 uitgeperste sinaasappels met daar bovenop Alpro yoghurt.
Lunch weet ik nog niet.
sterkte golfer, maar je blijft toch lekker eten en zoveel mogelijk genieten van het levenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:47 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt een niet al te moeilijke maaltijd uit het Project Gezond:
beef teriyaki met zelfgemaakte teriyakisaus.
zo dat ziet er goed uit zegquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb geluncht met buurvrouw en ze was blij
Ik nam uitsmijter rosbief. Lekker gul met het vlees was het.
[ link | afbeelding ]
Kroketten met friet.
[ link | afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:06 schreef Karzai het volgende:
sterkte golfer, maar je blijft toch lekker eten en zoveel mogelijk genieten van het leven
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Had vannacht wat problemen met darmen en maag en een 'ontplofte' stoma, dus durf niet al te veel te eten. Vanmorgen 2 uitgeperste sinaasappels met daar bovenop Alpro yoghurt.
Lunch weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:47 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt een niet al te moeilijke maaltijd uit het Project Gezond:
beef teriyaki met zelfgemaakte teriyakisaus.
Ik heb mij kapot gelachen omdat filmpje, gekke Amerikanen, wat een porties ook.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik voelde mijn aderen dichtslibben tijdens het kijken![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer uit Project Gezond: tagliatelle met romige knoflooksaus (i.p.v penne dus een restant tagliatelle) en een salade van tomaat en komkommer.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou gezond eten vandaag. Toen kwam de zon.
Dus vanwege zijn schuld eet ik vanavond een Brammetje en een McFlurry pistache
Dat laatste is ff een tegenvaller als je vlees verwachtquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]ik had gisteren een Brammetje (ging naar concert, perfect voer voorafgaand daaraan
)
En die McFlurry pistache, lekker man! Wellicht ergens dit weekend weer halen
Net kip madras op en paar gyoza. Dacht dat het varkens gyoza waren maar bleken nog een paar verdwaalde met appelvulling te zijn. Matig
Vanavond geprobeerd, maar vind het echt niet lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry Pistache teller: 3
[ link | afbeelding ]
Tot nu toe was nr 2 het lekkerst. Die had zoveel saus. En vraag me nog steeds af wat de stukjes zijn. Geen maria biscuits zoals in het origineel, maar het lijkt op zoute koekjes met een krokant suikerlaagje. Het smaakt niet naar Tuc in ieder geval.
Ik kom er nog wel een keer achter...
Zoute koekjes iddquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tot nu toe was nr 2 het lekkerst. Die had zoveel saus. En vraag me nog steeds af wat de stukjes zijn. Geen maria biscuits zoals in het origineel, maar het lijkt op zoute koekjes met een krokant suikerlaagje. Het smaakt niet naar Tuc in ieder geval.
Hou je wel van pistache normaal gesproken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:24 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Vanavond geprobeerd, maar vind het echt niet lekker.
Doe mij maar m&m’s met caramelsaus.
Dat is normaal mijn go to. Oud en vertrouwd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:24 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Vanavond geprobeerd, maar vind het echt niet lekker.
Doe mij maar m&m’s met caramelsaus.
Ik denk met (nog) meer saus en zonder koekjes ik het nog lekkerder vindquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoute koekjes idd![]()
Vind het wel een lekkere combinatie al vraag ik me af of ik zonder die crunch het niet lekkerder vind
Veel saus is in dit geval echt lekker idd
Meestal vind ik het te zoet
Ja precies, volgende keer eens kijken hoe dat uitpakt (ik vind een hele McFlurry toch veel teveel dus dan eet ik gewoon alleen de bovenste helft met verhoudingsgewijs veeeeeeeeel sausquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is normaal mijn go to. Oud en vertrouwd.
Je bent niet de enige. Het terras stond vol Flurry's maar zag donkere sauzen, geen groene. Voor mij fijn, raakt t ook niet snel uitverkocht.
[..]
Ik denk met (nog) meer saus en zonder koekjes ik het nog lekkerder vind
Eigenlijk ijs, saus, ijs, saus is het best. Of een beker sausquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies, volgende keer eens kijken hoe dat uitpakt (ik vind een hele McFlurry toch veel teveel dus dan eet ik gewoon alleen de bovenste helft met verhoudingsgewijs veeeeeeeeel saus
Heb vanmiddag een losse lepel pistachepasta gegetenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eigenlijk ijs, saus, ijs, saus is het best. Of een beker saus
Volgende week bij de Lidl.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die pasta rechtsonder heb ik, die noemde ik hierboven. Goeie shit!quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgende week bij de Lidl.
[ link | afbeelding ]
Ik had het gezien en ga maandag! Jammer dat die pasta een heel klein potje is maar 45% pistache is meer dan gemiddelde pasta'squote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgende week bij de Lidl.
[ link | afbeelding ]
Ik eet de laatste tijd bijna elke avond een bakje pistache noten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou je wel van pistache normaal gesproken?
Reep en pasta al totaal uitverkocht hierquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had het gezien en ga maandag! Jammer dat die pasta een heel klein potje is maar 45% pistache is meer dan gemiddelde pasta's
Ik ga voor:
- Reep
- Pasta
- IJs (kleine bakjes op de volgende pagina)
Zo, dat ziet er top uit zeg!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:38 schreef sigme het volgende:
Hier aan de andere kant van de wereld is het 12u later, dus nu tijd voor avondeten. Mooi stukje koe van de bbq. Met lokaal wijntje.
[ afbeelding ]
Met blomster (knoflookbloem)
[ afbeelding ]
Dat zou niet mogen, het gaat maandag pas in (t/m zondag). Dat ze er überhaupt al liggen vind ik apart, dat verwacht ik pas dag van tevoren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Reep en pasta al totaal uitverkocht hier![]()
Helemaal leeggeroofd voor de aanstaande Ramadan zei de filiaalmanager
Is wel vaker hier. Wordt ook niet meer aangevuld hoorde ik, alleen sommige versproducten nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen, het gaat maandag pas in (t/m zondag). Dat ze er überhaupt al liggen vind ik apart, dat verwacht ik pas dag van tevoren.
Hartstikke genieten. Goeie pasta met groenten en kaas is toch heerlijk jijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond twee boterhammen met een rest groenteprut voor pasta en wat kaas. Lekker de magnetron in en smullen maar
Brood ipv pastaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hartstikke genieten. Goeie pasta met groenten en kaas is toch heerlijk jij
Lekker!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Mijn eega blijkt 'stiekem' uit Finland Cloudberrie jam te hebben meegenomen, omdat ik die bessen zo ontiegelijk lekker vond en daar maakt ze nu beignets van…![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar wel geprobeerd, maar niet meegenomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Heb je de Lapponia lakka ook al gevonden en geprobeerd?
Top, dank je. Ik hou ook niet van zo zoet dat het alleen naar suiker smaakt. Is het dan een aanrader of niet? (als ik geluk heb dat het er nog is..)quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Is wel vaker hier. Wordt ook niet meer aangevuld hoorde ik, alleen sommige versproducten nog
Ander filiaal waar ik langs kwam had nog wel paar repen. Meegenomen. Lekker, zeker voor de prijs heel erg goed!
Mag van mij toch nog wat minder zoet, maar ben dan ook een zeurpiet daarmee
Ik bedoel, die van De Bonte Koe was echt beter maar die prijs was absurd dus dat is geen vergelijking
Je proeft de pistache wel goed, en knapperige kadaifi vind ik erg lekker erbijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Top, dank je. Ik hou ook niet van zo zoet dat het alleen naar suiker smaakt. Is het dan een aanrader of niet? (als ik geluk heb dat het er nog is..)
Dank je, ga ik zoeken!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Je proeft de pistache wel goed, en knapperige kadaifi vind ik erg lekker erbij
Gestoomde kopstukken? Klinkt niet echt lekker. Maar wel benieuwd naar je review!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
VK cracker met pindakaas/appelstroop, VK beschuit met kersenjam, 2 uitgeperste sinaasappels, beker melk, thee, koffie, water.
Straks een schaaltje yoghurt met een banaan, wat later nog een notenreep.
Vanaaf iets nieuws proberen, iemand van jullie al eens geprobeerd?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:02 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik had zin in sticky chicken als lunch.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kipquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Gestoomde kopstukken? Klinkt niet echt lekker. Maar wel benieuwd naar je review!
Heb je wel gepaste kleding aan op deze eerste rokjesdag van het jaar?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel gepaste kleding aan op deze eerste rokjesdag van het jaar?
Heb je wel je benen geschoren 😉quote:
Smelt dat nog een beetje, die vegan kaas?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:23 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, een halve tosti met gerookt spek en vegankaas.
Niet zo makkelijk als gewone kaas, maar ivm mijn lactose-intolerantie is dit een goed alternatief.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:40 schreef Kanaroe het volgende:
Smelt dat nog een beetje, die vegan kaas?
Heb je problemen met harde kaas zoals Gouda? Daar zou eigenlijk geen lactose meer in moeten zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk als gewone kaas, maar ivm mijn lactose-intollerantie is dit een goed alternatief.
Geen idee of ik Goudse kaas kan hebben. Ga ik binnenkort maar eens proberen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb je problemen met harde kaas zoals Gouda? Daar zou eigenlijk geen lactose meer in moeten zitten
Daar zit dan ook geen spatje lactose meer in. Lactose spoelt bij het scheiden van Wrongel en Wei grotendeels uit, en de rest verdwijnt bij harde kazen bij het rijpen. Je zou je er naartoe kunnen tasten door te beginnen met oude en dan extra belegen, belegen..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee of ik Goudse kaas kan hebben. Ga ik binnenkort maar eens proberen.
Ik ben sowieso geen kaasliefhebber.
De enige kaas waar ik nooit problemen mee heb is Parmezaanse kaas.
Ik geef t een 7.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:35 schreef Blues het volgende:
Vanaaf iets nieuws proberen, iemand van jullie al eens geprobeerd?![]()
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik drink al tijden lactosevrije melk en eet lactosevrije Alpro yoghurt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zij probeerde lactosevrije melk, en kreeg promt een Migraine aanval. Niet fijn
Voorgeproefd als avondsnack.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:15 schreef golfer het volgende:
Alvast vandaag voor morgen gemaakt, een AH prei-kerriesoep uit een verspakket. Ik heb er zelfgerookte kippendijfilet-reepjes uit onze rookoven bij gemaakt.
[ afbeelding ]
Ziet er zeker goed uit, dit k&k'tje!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik geef t een 7.
Krokante kip, groente knapperig, prima kaassaus voor een k&k maaltijd.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |