wel een beetje goed voor jezelf zorgen mikeyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:17 schreef Mikeytt het volgende:
heb de hele dag nog alleen 2 blikjes monster energy op![]()
Denk dat ik zo een doperwtenschotel maak met tofu
Fijn dat je dit met ons deeltquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Had vannacht wat problemen met darmen en maag en een 'ontplofte' stoma, dus durf niet al te veel te eten.
Dat is rotquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Had vannacht wat problemen met darmen en maag en een 'ontplofte' stoma, dus durf niet al te veel te eten. Vanmorgen 2 uitgeperste sinaasappels met daar bovenop Alpro yoghurt.
Lunch weet ik nog niet.
sterkte golfer, maar je blijft toch lekker eten en zoveel mogelijk genieten van het levenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:47 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt een niet al te moeilijke maaltijd uit het Project Gezond:
beef teriyaki met zelfgemaakte teriyakisaus.
zo dat ziet er goed uit zegquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb geluncht met buurvrouw en ze was blij
Ik nam uitsmijter rosbief. Lekker gul met het vlees was het.
[ link | afbeelding ]
Kroketten met friet.
[ link | afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:06 schreef Karzai het volgende:
sterkte golfer, maar je blijft toch lekker eten en zoveel mogelijk genieten van het leven
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Had vannacht wat problemen met darmen en maag en een 'ontplofte' stoma, dus durf niet al te veel te eten. Vanmorgen 2 uitgeperste sinaasappels met daar bovenop Alpro yoghurt.
Lunch weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:47 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt een niet al te moeilijke maaltijd uit het Project Gezond:
beef teriyaki met zelfgemaakte teriyakisaus.
Ik heb mij kapot gelachen omdat filmpje, gekke Amerikanen, wat een porties ook.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik voelde mijn aderen dichtslibben tijdens het kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |