SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Jij kon de download van die film uberhaupt niet van vinden ofzo was het toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die ooit op blu-ray gehaald.
'ja, dat weten we, mam'quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat het dan geen eens over, want dat is duidelijk (ofzoiets) maar bijv. het geluid wat je hoort als iemand geslagen wordt. Dat zijn dingen waarbij mn moeder dan zegt 'dat hoor je helemaal niet in het echt hoor ;s' ofzo
Niemand dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:20 schreef UitStraling het volgende:
Net als die mensen die zelfmoord pleegden na het zien van Avatar omdat de wereld zo grauw leek ineens na het zien van die film.
dat gebeurt alleen in jouw zelfverzonnen wereld denk ik eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:20 schreef UitStraling het volgende:
Net als die mensen die zelfmoord pleegden na het zien van Avatar omdat de wereld zo grauw leek ineens na het zien van die film.
Uhuh. Ja gek he. Ook al compleet genegeerd tijdens de Oscars!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kon de download van die film uberhaupt niet van vinden ofzo was het toch?wat echt heel raar is, voor zo'n film
dit keer was het de verzonnen wereld van CNNquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat gebeurt alleen in jouw zelfverzonnen wereld denk ik eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:20 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Er staat niet dat iemand het ook echt gedaan heeft?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit keer was het de verzonnen wereld van CNN
Film Avatar zet aan tot zelfmoordgedachten
Moeten we wellicht aan Petrus vragen of hij dat even wil navragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat niet dat iemand het ook echt gedaan heeft?
Een rij mensen aan de hemelpoort allemaal met blauwe schmink op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we wellicht aan Petrus vragen of hij dat even wil navragen.
bevolking is anders met 20% afgenomen sinds avatarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo iemand met een blauwe pijl erbij, oeps verkeerdequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een rij mensen aan de hemelpoort allemaal met blauwe schmink op.
dit is @Nattekatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo iemand met een blauwe pijl erbij, oeps verkeerde
Iets te hoog gevlogen op z'n bison.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo iemand met een blauwe pijl erbij, oeps verkeerde
Staat er zo'n kutsmurf tussen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een rij mensen aan de hemelpoort allemaal met blauwe schmink op.
hoe heet dat beest ook al weerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets te hoog gevlogen op z'n bison.
Appagod.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets te hoog gevlogen op z'n bison.
kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Appa!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe heet dat beest ook al weer
jipjip?
japjap?
tjap tjap
Oh god.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1364213191673890
tjap tjap
damn zeg datquote:
lijkt op tjop tjopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje opdringerig klinken ofzo.
Zo te horen zou iedereen dagelijks een vibrator moeten gebruiken om gezond te blijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
"These early vibrators became popular among the medical profession and were used for treating a wide variety of ailments in women and men including hysteria, arthritis, constipation, amenorrhea, inflammations, and tumors"
Even een tumor wegtrillen met de fiep.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te horen zou iedereen dagelijks een vibrator moeten gebruiken om gezond te blijven.
Big pharma kan wel inpakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
"These early vibrators became popular among the medical profession and were used for treating a wide variety of ailments in women and men including hysteria, arthritis, constipation, amenorrhea, inflammations, and tumors"
Zou me niet verbazen als we er als soort netto op vooruit gaan als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te horen zou iedereen dagelijks een vibrator moeten gebruiken om gezond te blijven.
zit er al eentje in je winkelmandje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Welke gedachtengang zit hier achter?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als we er als soort netto op vooruit gaan als dat gebeurt.
Slim, vergeet er ook niet eentje voor in je noodpakket. Dit zijn de essentialsquote:
"Bent u bekend met het gebruik?"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, je vibrator komt nu alleen in een doordrukstrip met een bijsluiter.
Steek een vibrator in je reet en je kan er weer een tijdje tegenaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn wel wat mensen waarvan ik af en toe denk dat die een betere uitlaatklep kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Welke gedachtengang zit hier achter?
Artsen gebruikten vibrators vroeger om hysterische gekke vrouwen rustig te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Bent u bekend met het gebruik?"
- Nee, doet u het even voor?
Eentje die werkt zonder stroom. Zouden er opwindbare of knijpkat-achtigen bestaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim, vergeet er ook niet eentje voor in je noodpakket. Dit zijn de essentials
Zijn die hier toevallig aanwezig?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Artsen gebruikten vibrators vroeger om hysterische gekke vrouwen rustig te krijgen.
Die werking snap ik ergens welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Artsen gebruikten vibrators vroeger om hysterische gekke vrouwen rustig te krijgen.
Heb je een visvergunning voor al dat gehengel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die hier toevallig aanwezig?
ohquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen waarvan ik af en toe denk dat die een betere uitlaatklep kunnen gebruiken.
Niet heel serieus verder.
Waren ook geheid van die dokters die z'n eigen vlees variant ervoor gebruiktequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel met recht zeggen dat je kutwerk hebt.
Hehehequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eentje die werkt zonder stroom. Zouden er opwindbare of knijpkat-achtigen bestaan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een visvergunning voor al dat gehengel?
Vroeger keken ze niet op een prei.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren ook geheid van die dokters die z'n eigen vlees variant ervoor gebruikte
Ik ben als electronicanerd wel benieuwd of lineair resonant actuators een toegevoegde waarde hebben over een normale vibratiemotor. Kan je een veel breder spectrum aan vibraties mee opwekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou dat de beste vibrator zijn?
Dan is het meer een soort kinky seks gewordenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehevast wel? Of je maakt hem vast aan een hometrainer, heb je wel twee mensen nodig
vibrator ipv het zadelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehevast wel? Of je maakt hem vast aan een hometrainer, heb je wel twee mensen nodig
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk geen soort ongesteldheidspakketje oid op school, lijkt me best een goed idee
Hmm. Een seksmachine met trappers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jongens krijgen toch ook geen gratis aspirines bij schaafwonden, kneuzingen, takjes in de huid of de mannengriep.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk geen soort ongesteldheidspakketje oid op school, lijkt me best een goed idee
Ff bezig kom over een uur maar terugquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Bel niet steeds aan als ik zit te gerrieën!
Ik ga een lampje maken bij de voordeur ofzo.
Wij hebben dat bij de receptie liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Oh, in mijn hoofd is het een ander beeld dan gok ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is het meer een soort kinky seks geworden
Teken het voor onsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in mijn hoofd is het een ander beeld dan gok ik
Ja, ook weer bijna maandag.quote:
Wij hadden dat in de tas van een vriendin die wel al ongesteld was. Als je de eerste was in de groep, had je pech.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben dat bij de receptie liggen.
Meer richting voorlichting, boekje met informatie en verschillende materialen om te gebruiken tijdens het ongesteld zijn (verschillende tampons, maandverbanden etc).quote:
Niet?quote:
Ahhh achsoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer richting voorlichting, boekje met informatie en verschillende materialen om te gebruiken tijdens het ongesteld zijn (verschillende tampons, maandverbanden etc).
Gaat hard hè broquote:
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.quote:
moet je dat dan vragen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben dat bij de receptie liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |