en AI leest mee dus dat adres zit zo in de mailboxquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles uit vinden in deze tijden. Dus
met slagroom en warme kersen?quote:
Nee, zonderquote:
Met al dat sporten en die stapjes moet dat toch wel lukken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zonder![]()
Moet een beetje fit de zomer in
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met al dat sporten en die stapjes moet dat toch wel lukken?
door het beslag?quote:
Wordt het dan niet een blauwe wafel?quote:
Sorry jullie hadden die spin niet weggehaald dus hij zit in de stofzuiger.quote:
Ze komen wraak nemenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry jullie hadden die spin niet weggehaald dus hij zit in de stofzuiger.
Die zit nu gillend om z'n moeder in de stofzuigerzakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mama...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit nu gillend om z'n moeder in de stofzuigerzak
die gaat groeien van de stof en klimt via de slang er aankomende nacht uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit nu gillend om z'n moeder in de stofzuigerzak
👀quote:
skande!quote:
Dat er dan zo'n dikke stoffige spin uitroltquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat groeien van de stof en klimt via de slang er aankomende nacht uit
ik ookquote:
nog net niet te dik om de slang door te komen, maar t kost hem wel moeitequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat er dan zo'n dikke stoffige spin uitrolt
Vol met haat.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook al wat. Maar nu niet meer.
editknopje is lastigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rook al wat. Maar nu niet meer.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook al wat. Maar nu niet meer.
Hmmmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rook al wat. Maar nu niet meer.
Daarna nog wat toastjes en een pilsje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ZowHot pokebowl
![]()
Dan heb ik het straks maar vast op en kan ik meteen om 5 uur gaan lopen buiten
Een soort wedergeboorte.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog net niet te dik om de slang door te komen, maar t kost hem wel moeite
Pasta met gerookte kip en een sausje van spinazie, ui, knoflook en kaas.quote:
Zet slechte muziek op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
Klanten maar weer wegjagen, dan kan ik ook naar huis
BizzeyGoat.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarna nog wat toastjes en een pilsje?
Oeh, goede combi welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)chnitzel-op-een.html
Hier heb ik ook weer een keer zin in.
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wat ga je allemaal halen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo eerste een rondje Hema, Kruidvat en Action doen, dan nog supermarkt en dan verzin ik nog wel wat te eten
Uhm nouja dat weet ik niet, ik weet dat ik naar deze winkels moet en daarmee houdt het op. Ik gok dat ik wel herinner als ik in die winkels benquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nouja dat weet ik niet, ik weet dat ik naar deze winkels moet en daarmee houdt het op. Ik gok dat ik wel herinner als ik in die winkels ben
ja nee watquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier nog meer mensen die zink en vitamine k2 d3?
Wat zijn jullie ervaringen?
ik wil alleen K3quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier nog meer mensen die zink en vitamine k2 d3?
Wat zijn jullie ervaringen?
oma's aan de topquote:
Ze was me voorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het.
Maar had het niet van jou verwacht
oh top, ik vind het eigenlijk niet zo'n leuk grapjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het.
Maar had het niet van jou verwacht
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
Oke wie neemt er na de film Final Destination nog ijs in zijn drankje?
ik mis een stukje in je vraag/zin, van supplementen gok ik?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of anderen ook bijwerkingen hebben.
dat kan inderdaad, het is een film. Alles is verzonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Dan kun je ook verzinnen dat iemand superpijnlijk sterft omdat hij een groene cactus opeet in plaats van een groen erwtje.
Wow raar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan inderdaad, het is een film. Alles is verzonnen
Megapiranhaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/ZoHBjtlYIWs-IlPMMd-PdgPPocI=/300x300/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ab.jpg]afbeelding[/url] ]
Behalve dit, dit is echt
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'quote:
Jaaaaquote:
Ik ga daar echt slecht op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'
Ohhhhhh reaallyyyy?
kijk uit voor het glas van de ovenschaalquote:
wie is wequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
maar dankzij FD rijden we niet meer achter een vrachtwagen met boomstammen
Samequote:
Magie bestaat niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'
Ohhhhhh reaallyyyy?
[..]
Jaaaa
Was een stenen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit voor het glas van de ovenschaal
iedereen die er naar gekeken heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie is we
[..]
Samemaar zij zelf ook wel want ze kan dat niet goed loslaten
ah dat scheelt... die zie je wel liggen in je schotelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |