SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben mensen zo zat.quote:During a visit to the zoo, an elementary school-aged boy was reportedly throwing rocks while inside the flamingo exhibit. Unfortunately, one of the rocks struck a flamingo’s leg, breaking it.
Unlike humans, some animals struggle to recover from severe injuries like broken limbs. Zoo staff determined that the flamingo’s injury was too severe to heal, and they made the difficult decision to euthanize the bird.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze tt vraagt wel om plaatjes.
quote:
Medestandersquote:
ahwquote:
Zo worden we nooit oppervlakkige zuipvrienden met dit soort aparte standpunten.quote:
Top miniserie wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een ander einde van adolensce veracht
niet netjes om te verachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een ander einde van adolensce veracht
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze tt vraagt wel om plaatjes.
Dit zeg je tegen jezelf neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo worden we nooit oppervlakkige zuipvrienden met dit soort aparte standpunten.
Volgens mij is ieder mens best dom, rip mensquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.
[ afbeelding ]
Jeez.
Je aanname is niet terecht.quote:
quote:
Als groep zijn mensen dom ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is ieder mens best dom, rip mensdat zou best slim zijn
Wat is het?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Donderdag is mijn vader jarig
De doos van het cadeau kwam met een hengsel.
[ afbeelding ]
Dus heb er maar omheen ingepakt
Playstation 5.quote:
mooi pakpapier zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Donderdag is mijn vader jarig
De doos van het cadeau kwam met een hengsel.
[ afbeelding ]
Dus heb er maar omheen ingepakt
Een weerstation met fancy buitenmeterquote:
Ja leuk hequote:
dat heb ik mijn vader ook een keer cadeau gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een weerstation met fancy buitenmeter
Oeh. Nice.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een weerstation met fancy buitenmeter
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik mijn vader ook een keer cadeau gedaanhad grmbl als tip gegeven omdat ik niet wist wat ik moest geven
Hadden ze wel de goede foto's?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Bijzonder. Ik zat voor jan lul te wachten want ineens was het niet meer nodig om mijn vulling te vervangen. Vorig jaar zomer moest dat wel een keer dit jaar maar hey prima.
Fijn.quote:
Ik heb net wel controle gehad en schoonmaak. En ik heb ook aangegeven dat ik nog een afspraak had omdat te laten doen maar mijn tandarts ziet er geen reden toe. Ik heb er ook geen last van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadden ze wel de goede foto's?
Tof cadeau. zal die vast blij mee zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Maar ik geef al jaren dingen die hij lekker vindt. Maar dat wordt ook zo voorspelbaar en saai
En nu zag ik er eentje in de aanbieding staan in het Lidl foldertje dus meteen "jaaa dit wordt het"
Is weer eens wat anders dan een standaard cadeauquote:
Volgens mij was ze iets liever voor mij omdat ik nu een elektrische tandenborstel heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat moment dat ze met een haakje over je glazuur gaan krassen
![]()
![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net wel controle gehad en schoonmaak. En ik heb ook aangegeven dat ik nog een afspraak had omdat te laten doen maar mijn tandarts ziet er geen reden toe. Ik heb er ook geen last van.
Ik heb nooit gevoelige tanden, behalve als ik net bij de tandarts ben geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het idee dat een elektrische tandenborstel wel iets beter reinigt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was ze iets liever voor mij omdat ik nu een elektrische tandenborstel heb.
of in je tandvlees gaan steken en dan zeggen dat je bloedend tandvlees hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
heel goed. meteen linkje er bij, hoeven we niet te zeurenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.lidl.nl/p/aur(...)ltisensor/p100380621
Deze is het
Dan heb ik ook geen gevoelige tanden, maar het is gewoon geen fijn gevoel, dat krassen over je glazuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevoelige tanden, behalve als ik net bij de tandarts ben geweest
Ja ik had ook geen vervanger en de assistent had nagevraagd dus ik geloof het wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of in je tandvlees gaan steken en dan zeggen dat je bloedend tandvlees hebt
ECHTquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of in je tandvlees gaan steken en dan zeggen dat je bloedend tandvlees hebt
Ja ik dacht @Nizno is er, gelijk maar even doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed. meteen linkje er bij, hoeven we niet te zeuren
Nee iddquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen gevoelige tanden, maar het is gewoon geen fijn gevoel, dat krassen over je glazuur.
Nee, alleen CE.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Jullie hebben bloeden tandvlees? Ieuw ()
Stel je voor dat je elke week moetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee idd
Gelukkig ga ik maar 1x per jaar
Ik had de tandarts in jaren nog niet zo vrolijk gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat een elektrische tandenborstel wel iets beter reinigt ja
Een standaard voor het weerstation.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een standaard cadeau
Misschien had ze net de loterij gewonnen en was jij haar laatste patiënt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had de tandarts in jaren nog niet zo vrolijk gezien.
Moest lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een standaard voor het weerstation.
Ik moest een tijdje iedere week naar se orthodontistquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je elke week moet
Met rum?quote:
Klinkt comfortabel...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje iedere week naar se orthodontist
Toen ze die tand en kies heel langzaam aan een kettinkje diep uit mijn kaak/tandvlees naar buiten moesten trekken
Iedere week weer wat strakker aantrekken
Iedere week?! Damnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje iedere week naar se orthodontist
Toen ze die tand en kies heel langzaam aan een kettinkje diep uit mijn kaak/tandvlees naar buiten moesten trekken
Iedere week weer wat strakker aantrekken
YOLO, deze hypochonder is voor mijn opvolger!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien had ze net de loterij gewonnen en was jij haar laatste patiënt.
Ja ontzettendquote:
SOWquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
YOLO, deze hypochonder is voor mijn opvolger!
Jaquote:
Ze is wel echt altijd zwanger heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien had ze net de loterij gewonnen en was jij haar laatste patiënt.
Zo klinkt het wel heel dreigend.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Enige voordeel was dat het niet een standaard behandeling was en de beste assistente altijd mij stond op te wachten
Ik heb net ff T geZquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is wel echt altijd zwanger heb ik het idee.
wat toevallig, ik heb ook T geZquote:
ziet er geavanceerd uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.lidl.nl/p/aur(...)ltisensor/p100380621
Deze is het
Het was eerder een bedreiging voor de andere patiënten daar. Die moesten het doen met de mindere, hardhandigere assistentesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel dreigend.
Ja weet niet maar steeds een vervanger want zwangerschapsverlof. Het is altijd maar de vraag of ik haar heb of een vervanger.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]?
Iewl, mensen die altijd drachtig zijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Wat intensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Enige voordeel was dat het niet een standaard behandeling was en de beste assistente altijd mij stond op te wachten
Ja ik had elders gezocht voor iets vergelijkbaars of met een app ofzoquote:
quote:
Ja was niet mijn favoriete bezigheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen moest ik nog een keer naar de kaakchirurg
Heb mijn ouders nog nooit zo woest gezien"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Schijnt wel vruchtbare grond te zijnquote:
Nou, wat fijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schijnt wel vruchtbare grond te zijn
Groeien er straks allemaal plantjes op de schoen
Heujjjj gratis mos.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ondertussen ook mos op m'n auto groeien.
Hoef je je tenminste niet in te smerenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
In Ghana zat er gewoon 2 maanden lang een filter voor de zon door Saharazand
We hebben auto wasstraten in NL he.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ondertussen ook mos op m'n auto groeien.
Het was nog steeds warm en zonnig, maar iets minder zeg maarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef je je tenminste niet in te smeren
Dit is nieuwe info.quote:
Decoratief welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n hele groene rand langs de ramen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik deel graag nieuwe informatie. Zo ben ik.
quote:
Ja! Die vlakbij mijn vrijwilligerswerk heeft een fiets gedeelte.quote:
Krijg je dan ook een snorkel als je er doorheen fietst?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja! Die vlakbij mijn vrijwilligerswerk heeft een fiets gedeelte.
Scubapakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een snorkel als je er doorheen fietst?
Ik zie dit voor me.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En een wetsuit of poncho.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Dan rijdt er een grote vrachtwagen door een diepe plas terwijl jij ernaast staatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Of je noemt het een fietserwasstraat dan kunnen fietser en fiets er gelijktijdig doorheen
Vergroening begint bij jezelfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n hele groene rand langs de ramen.
Ik heb dat nog nooit op, maar blijkbaar is dat dus lekker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op vakantie dronk ik verdomde veel Long Island ice tea
Die is echt lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op vakantie dronk ik verdomde veel Long Island ice tea
sjiek!! AI mailt je meteen nuttige tips als je iets op FOK! plaatstquote:
Wow ik heb niet gekeken wat er allemaal inging, ik snap nu waarom ie er altijd zo lekker inhaktequote:
We hebben het net over een spin met een stormram bij de voordeur gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjiek!! AI mailt je meteen nuttige tips als je iets op FOK! plaatst
Ik had de cocktails ook all inclusive dus dat ging primaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op, maar blijkbaar is dat dus lekker?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had de cocktails ook all inclusive dus dat ging prima
daar zeg je wat... ik ga de achterdeur maar eens dicht doen voor er een slak over de drempel kruiptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben het net over een spin met een stormram bij de voordeur gehad.
Ik hoop niet dat die spin ook tips heeft gekregen over hoe je het beste een voordeur ramt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zeg je wat... ik ga de achterdeur maar eens dicht doen voor er een slak over de drempel kruipt
Hmmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjiek!! AI mailt je meteen nuttige tips als je iets op FOK! plaatst
Ik ga dit denk ik maken vanavond, goed idee van jouquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik heb niet gekeken wat er allemaal inging, ik snap nu waarom ie er altijd zo lekker inhakte
Heb jij serieus al die soorten drank in huis?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga dit denk ik maken vanavond, goed idee van jou. En ja wel overdreven veel
maar het smaakt gewoon echt heel goed
Ja, ooit gehaald voor deze cocktailquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij serieus al die soorten drank in huis?
Neen, heb ik al een aantal jaar. En ondertussen aangevuld met nog meer flessen maar long island iced tea is wel echt echt echt mijn favorietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit het begin van Crack d'r nieuwe cocktailfase?
Dit was op vakantie, want toen viel de prijs wel mee en had ik het geduld om lang te wachten op mn drankjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik geloof niet dat ik die ooit gehad heb eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*noteert Crack mixt LIIT voor KSC meet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:35 schreef Koen66 het volgende:
Of anders Crack mixt LIIT voor Koen66 meet
Wat is datquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:35 schreef Koen66 het volgende:
Of anders Crack mixt LIIT voor Koen66 meet
Als ik pak wat ik wel heb wordt het een Cuba Librequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ingrediënten Long Island Iced Tea
15 ml gin
15 ml tequila
15 ml wodka
15 ml witte rum
15 ml triple sec
60 ml cola
10 ml citroensap
Schijfje citroen
Die moest ik hiervoor kopen. Heb gin tonics geprobeerd want iedereen had het daarover, vind dat maar smerigquote:
Zit je vervolgens met 6 aangebroken flessen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
15 ml gin
15 ml tequila
15 ml wodka
15 ml witte rum
15 ml triple sec
60 ml cola
10 ml citroensap
Schijfje citroen
had je haast?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je vervolgens met 6 aangebroken flessen.
Nu scheelt het dat dit soort drank niet zo snel overstuur gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak je er nog een paarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker op de dinsdagavond.quote:
Ik heb citroensapquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
15 ml gin
15 ml tequila
15 ml wodka
15 ml witte rum
15 ml triple sec
60 ml cola
10 ml citroensap
Schijfje citroen
Ja hoor, heb er wel een aantal gehad. Zombie oa. Maar vond de zaken waar mijn vrienden toen heengingen waar ze die dingen maakten niet zo leuk eigenlijk. Dus niet vaak gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was op vakantie, want toen viel de prijs wel mee en had ik het geduld om lang te wachten op mn drankje. Hou je beetje van cocktails?
Ik nietquote:
Het is echt zo bitterquote:
Die vind ik ook goedquote:
Ahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er wel een aantal gehad. Zombie oa. Maar vond de zaken waar mijn vrienden toen heengingen waar ze die dingen maakten niet zo leuk eigenlijk. Dus niet vaak gedaan.
Zelf maken lijkt me nog wel leuk (quelle surprise) maar ik drink hier thuis maar weinig dus dan komt het er niet van.
Mag een mocktail ook?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
is het weer tijd voor een cocktail meet?
Ik heb de Gordon variant en ik maak er gewoon een lekkere mix van of met tonix water en dan nog wat besjes uit de vriezer erin of met rose lemonadequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt zo bitterof had ik toevallig een hele bittere?
[..]
Die vind ik ook goed
*Spitst orenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je hoeft niet te doen alsof, we weten allemaal dat dat gewoon een ordinaire vreetmeet wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof, we weten allemaal dat dat gewoon een ordinaire vreetmeet wordt.
Waar jij dan ook bij aanwezig bent.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof, we weten allemaal dat dat gewoon een ordinaire vreetmeet wordt.
Oef dat wil ik zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar jij dan ook bij aanwezig bent.
Anders kom ik naar je toe en ga ik je raam bekogelen met oudbakken muffins.
Je weet niet waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar jij dan ook bij aanwezig bent.
Anders kom ik naar je toe en ga ik je raam bekogelen met oudbakken muffins.
Hmm, ik had een simpele van de gall en gall met een neutrale smaak lees ik net.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de Gordon variant en ik maak er gewoon een lekkere mix van of met tonix water en dan nog wat besjes uit de vriezer erin of met rose lemonade
Ja, dat hoop je dan maar he.quote:
en AI leest mee dus dat adres zit zo in de mailboxquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles uit vinden in deze tijden. Dus
met slagroom en warme kersen?quote:
Nee, zonderquote:
Met al dat sporten en die stapjes moet dat toch wel lukken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zonder![]()
Moet een beetje fit de zomer in
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met al dat sporten en die stapjes moet dat toch wel lukken?
door het beslag?quote:
Wordt het dan niet een blauwe wafel?quote:
Sorry jullie hadden die spin niet weggehaald dus hij zit in de stofzuiger.quote:
Ze komen wraak nemenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry jullie hadden die spin niet weggehaald dus hij zit in de stofzuiger.
Die zit nu gillend om z'n moeder in de stofzuigerzakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mama...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit nu gillend om z'n moeder in de stofzuigerzak
die gaat groeien van de stof en klimt via de slang er aankomende nacht uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit nu gillend om z'n moeder in de stofzuigerzak
👀quote:
skande!quote:
Dat er dan zo'n dikke stoffige spin uitroltquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat groeien van de stof en klimt via de slang er aankomende nacht uit
ik ookquote:
nog net niet te dik om de slang door te komen, maar t kost hem wel moeitequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat er dan zo'n dikke stoffige spin uitrolt
Vol met haat.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook al wat. Maar nu niet meer.
editknopje is lastigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rook al wat. Maar nu niet meer.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook al wat. Maar nu niet meer.
Hmmmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik rook al wat. Maar nu niet meer.
Daarna nog wat toastjes en een pilsje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ZowHot pokebowl
![]()
Dan heb ik het straks maar vast op en kan ik meteen om 5 uur gaan lopen buiten
Een soort wedergeboorte.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog net niet te dik om de slang door te komen, maar t kost hem wel moeite
Pasta met gerookte kip en een sausje van spinazie, ui, knoflook en kaas.quote:
Zet slechte muziek op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
Klanten maar weer wegjagen, dan kan ik ook naar huis
BizzeyGoat.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarna nog wat toastjes en een pilsje?
Oeh, goede combi welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)chnitzel-op-een.html
Hier heb ik ook weer een keer zin in.
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wat ga je allemaal halen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo eerste een rondje Hema, Kruidvat en Action doen, dan nog supermarkt en dan verzin ik nog wel wat te eten
Uhm nouja dat weet ik niet, ik weet dat ik naar deze winkels moet en daarmee houdt het op. Ik gok dat ik wel herinner als ik in die winkels benquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nouja dat weet ik niet, ik weet dat ik naar deze winkels moet en daarmee houdt het op. Ik gok dat ik wel herinner als ik in die winkels ben
ja nee watquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier nog meer mensen die zink en vitamine k2 d3?
Wat zijn jullie ervaringen?
ik wil alleen K3quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier nog meer mensen die zink en vitamine k2 d3?
Wat zijn jullie ervaringen?
oma's aan de topquote:
Ze was me voorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het.
Maar had het niet van jou verwacht
oh top, ik vind het eigenlijk niet zo'n leuk grapjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het.
Maar had het niet van jou verwacht
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
Oke wie neemt er na de film Final Destination nog ijs in zijn drankje?
ik mis een stukje in je vraag/zin, van supplementen gok ik?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of anderen ook bijwerkingen hebben.
dat kan inderdaad, het is een film. Alles is verzonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Dan kun je ook verzinnen dat iemand superpijnlijk sterft omdat hij een groene cactus opeet in plaats van een groen erwtje.
Wow raar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan inderdaad, het is een film. Alles is verzonnen
Megapiranhaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/ZoHBjtlYIWs-IlPMMd-PdgPPocI=/300x300/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ab.jpg]afbeelding[/url] ]
Behalve dit, dit is echt
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'quote:
Jaaaaquote:
Ik ga daar echt slecht op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'
Ohhhhhh reaallyyyy?
kijk uit voor het glas van de ovenschaalquote:
wie is wequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
maar dankzij FD rijden we niet meer achter een vrachtwagen met boomstammen
Samequote:
Magie bestaat niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt dat ook lastig. Als ik met haar film ga kijken dan hoor je regelmatig 'gaat zo niet in het echt hoor'
Ohhhhhh reaallyyyy?
[..]
Jaaaa
Was een stenen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit voor het glas van de ovenschaal
iedereen die er naar gekeken heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie is we
[..]
Samemaar zij zelf ook wel want ze kan dat niet goed loslaten
ah dat scheelt... die zie je wel liggen in je schotelquote:
Daar gaat het dan geen eens over, want dat is duidelijk (ofzoiets) maar bijv. het geluid wat je hoort als iemand geslagen wordt. Dat zijn dingen waarbij mn moeder dan zegt 'dat hoor je helemaal niet in het echt hoor ;s' ofzoquote:
Ik heb die ooit op blu-ray gehaald.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhhhh reaallyyyy?
[..]
Jaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |