Tof cadeau. zal die vast blij mee zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Maar ik geef al jaren dingen die hij lekker vindt. Maar dat wordt ook zo voorspelbaar en saai
En nu zag ik er eentje in de aanbieding staan in het Lidl foldertje dus meteen "jaaa dit wordt het"
Is weer eens wat anders dan een standaard cadeauquote:
Volgens mij was ze iets liever voor mij omdat ik nu een elektrische tandenborstel heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat moment dat ze met een haakje over je glazuur gaan krassen
![]()
![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net wel controle gehad en schoonmaak. En ik heb ook aangegeven dat ik nog een afspraak had omdat te laten doen maar mijn tandarts ziet er geen reden toe. Ik heb er ook geen last van.
Ik heb nooit gevoelige tanden, behalve als ik net bij de tandarts ben geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het idee dat een elektrische tandenborstel wel iets beter reinigt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was ze iets liever voor mij omdat ik nu een elektrische tandenborstel heb.
of in je tandvlees gaan steken en dan zeggen dat je bloedend tandvlees hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
heel goed. meteen linkje er bij, hoeven we niet te zeurenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.lidl.nl/p/aur(...)ltisensor/p100380621
Deze is het
Dan heb ik ook geen gevoelige tanden, maar het is gewoon geen fijn gevoel, dat krassen over je glazuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevoelige tanden, behalve als ik net bij de tandarts ben geweest
Ja ik had ook geen vervanger en de assistent had nagevraagd dus ik geloof het wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of in je tandvlees gaan steken en dan zeggen dat je bloedend tandvlees hebt
ECHTquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of in je tandvlees gaan steken en dan zeggen dat je bloedend tandvlees hebt
Ja ik dacht @Nizno is er, gelijk maar even doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed. meteen linkje er bij, hoeven we niet te zeuren
Nee iddquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen gevoelige tanden, maar het is gewoon geen fijn gevoel, dat krassen over je glazuur.
Nee, alleen CE.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Jullie hebben bloeden tandvlees? Ieuw ()
Stel je voor dat je elke week moetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee idd
Gelukkig ga ik maar 1x per jaar
Ik had de tandarts in jaren nog niet zo vrolijk gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat een elektrische tandenborstel wel iets beter reinigt ja
Een standaard voor het weerstation.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een standaard cadeau
Misschien had ze net de loterij gewonnen en was jij haar laatste patiënt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had de tandarts in jaren nog niet zo vrolijk gezien.
Moest lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een standaard voor het weerstation.
Ik moest een tijdje iedere week naar se orthodontistquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je elke week moet
Met rum?quote:
Klinkt comfortabel...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje iedere week naar se orthodontist
Toen ze die tand en kies heel langzaam aan een kettinkje diep uit mijn kaak/tandvlees naar buiten moesten trekken
Iedere week weer wat strakker aantrekken
Iedere week?! Damnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje iedere week naar se orthodontist
Toen ze die tand en kies heel langzaam aan een kettinkje diep uit mijn kaak/tandvlees naar buiten moesten trekken
Iedere week weer wat strakker aantrekken
YOLO, deze hypochonder is voor mijn opvolger!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien had ze net de loterij gewonnen en was jij haar laatste patiënt.
Ja ontzettendquote:
SOWquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
YOLO, deze hypochonder is voor mijn opvolger!
Jaquote:
Ze is wel echt altijd zwanger heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien had ze net de loterij gewonnen en was jij haar laatste patiënt.
Zo klinkt het wel heel dreigend.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Enige voordeel was dat het niet een standaard behandeling was en de beste assistente altijd mij stond op te wachten
Ik heb net ff T geZquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is wel echt altijd zwanger heb ik het idee.
wat toevallig, ik heb ook T geZquote:
ziet er geavanceerd uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.lidl.nl/p/aur(...)ltisensor/p100380621
Deze is het
Het was eerder een bedreiging voor de andere patiënten daar. Die moesten het doen met de mindere, hardhandigere assistentesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel dreigend.
Ja weet niet maar steeds een vervanger want zwangerschapsverlof. Het is altijd maar de vraag of ik haar heb of een vervanger.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]?
Iewl, mensen die altijd drachtig zijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Wat intensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Enige voordeel was dat het niet een standaard behandeling was en de beste assistente altijd mij stond op te wachten
Ja ik had elders gezocht voor iets vergelijkbaars of met een app ofzoquote:
quote:
Ja was niet mijn favoriete bezigheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen moest ik nog een keer naar de kaakchirurg
Heb mijn ouders nog nooit zo woest gezien"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |