SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dart
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
@Monitorquote:Op maandag 24 maart 2025 23:19 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
wat ik wil he, want ik zie dit als muzikant, wat denken jullie beter kan:?
Nu weten jullie niet monitor er niet,,,, dus dat is voor ons ook raadsel, vond de mix zaal beter als mix monitor.
maar dart is hier niet uit te halen.
Maar als je dat nu luistert wat denken jullie kan beter als band en muzikanten. en wees eerlijk gewoon, kan tegen harde kritiek. maar hou het opbouwend en niet zozeer in christelijk, maar als in hoe de muziek is?![]()
@TonimorWell, life can be a riot
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
KloptWell, life can be a riot
Wel een leuke nicknameThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja vind het ook een mooi woordWell, life can be a riot
Je bent zellufWell, life can be a riot
Leukquote:Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Even tijd voor wat anders, deze had ik een keer van @:engine gekregen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hee 00:00
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@plompzakerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Plompzakker danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@nattemuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij mcdonalds Nederland geen fanta meer alleen nog maar fanta zero.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh?why?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mcdonalds Nederland geen fanta meer alleen nog maar fanta zero.Trust nobody![]()
Geen suikers mcdonalds die gezond proberen te doen voor de klantenquote:
R.I.P DTS.![]()
@willemkieftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker failliet laten gaan die schijttent.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen suikers mcdonalds die gezond proberen te doen voor de klantenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen suikers mcdonalds die gezond proberen te doen voor de klanten
Lief
Trust nobody![]()
Weer iets wat in Nederland veel duurder is als in omringende landen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker failliet laten gaan die schijttent.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neem m’n eigen suiker wel meeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
ShaniaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon je eigen bakplaat en burgers meenemen naar de macquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gerustquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon je eigen bakplaat en burgers meenemen naar de macWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Perceptiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
A California inmate convicted of killing four people is now being accused of killing his wife during a conjugal visit at a prison in November, according to a report in the Los Angeles Times.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoe danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vast zat hij toch al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Conjugal visitquote:
Een echtelijk bezoek is een geplande periode waarin een gevangene van een gevangenis of gevangenis enkele uren of dagen privé met een bezoeker mag doorbrengen. De bezoeker is doorgaans zijn wettelijke partner.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij mocht vanuit zijn gevangenis bij zijn vrouw op bezoek die ook vastzit?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker even inwendige stokslagen gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Conjugal visit
Een echtelijk bezoek is een geplande periode waarin een gevangene van een gevangenis of gevangenis enkele uren of dagen privé met een bezoeker mag doorbrengen. De bezoeker is doorgaans zijn wettelijke partner.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij mocht vanuit zijn gevangenis bij zijn vrouw op bezoek die ook vastzit?quote:Conjugal visits usually take place in designated rooms or a structure provided for that purpose, such as a trailer or a small cabin. Supplies such as soap, condoms, lubricant, bed linens, and towels may be provided.
Maar wat bezielt zo’n vrouw om getrouwd te blijven met een man die 4 mensen heeft vermoord?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker even inwendige stokslagen gevenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zie je wel vakerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wat bezielt zo’n vrouw om getrouwd te blijven met een man die 4 mensen heeft vermoord?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die heb je er altijd bij zitten,...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wat bezielt zo’n vrouw om getrouwd te blijven met een man die 4 mensen heeft vermoord?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Prison brides gekeken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
IngewikkeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Laatst die documentaire gezien over die familie vloggers moeder die uiteindelijk der eigen kinderen had mishandeld ook erg hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Zieke lui.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatst die documentaire gezien over die familie vloggers moeder die uiteindelijk der eigen kinderen had mishandeld ook erg hoor.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ok niet meegekregen ook rest. maar lijkt wel jullie hebben niet echt mening?Do what you love, love what you do!![]()
Maak wat D-Lama.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wtf, wááróver?!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:53 schreef kree het volgende:
ok niet meegekregen ook rest. maar lijkt wel jullie hebben niet echt mening?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou poste dat filmpje en daar was ik benieuwd over. ( nee niet die van mij). maar die er voor?quote:
Daar was ik benieuwd naar.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ziek verhaal ook die moeder die samen met een zogenaamde psycholoog die mannen haat vervolgens die kinderen mishandeld.quote:
R.I.P DTS.![]()
Geen idee. Ik val net binnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou poste dat filmpje en daar was ik benieuwd over. ( nee niet die van mij). maar die er voor?
Daar was ik benieuwd naar.
Wees dan ook wat duidelijker.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ok snap want ik lees ook niet terug,. maar ok zal het even voor je herhalenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val net binnen.
Wees dan ook wat duidelijker.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee, want ik ging slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
ok snap want ik lees ook niet terug,. maar ok zal het even voor je herhalen
Maar dat las je ook niet terug natuurlijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou poste dat filmpje en daar was ik benieuwd over. ( nee niet die van mij). maar die er voor?
Daar was ik benieuwd naar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
ok snap want ik lees ook niet terug,. maar ok zal het even voor je herhalenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij zit ons gewoon te trollen, kan niet anders.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje laat wakker.quote:
Moet eigenlijk naar bed maar dacht ik kom nog even een half uurtje buurten in dts.![]()
![]()
Ik kijk geen enkel filmpje wat mensen posten hierheb er echt nooit behoefte aan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ok laat maar. trust. toch alweer teveel moeite eigenlijkwie het las las het
Altijd gezellig!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje laat wakker.
Moet eigenlijk naar bed maar dacht ik kom nog even een half uurtje buurten in dts.
Is gewoon niet de goede plek hiervoor kreeprobeer het eens elders?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zoek het zelf ook maar terug, mij eigenlijk teveel moeite.. LOL
Tja, dat zeg je tegen ons ook altijd; Doe ff linkje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:01 schreef kree het volgende:
zoek het zelf ook maar terug, mij eigenlijk teveel moeite.. LOL
Maar zelf...![]()
![]()
Goed. Trusten allen
jullie en geen zin om te slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sowieso! En wat houdt jou bezig vanavond?Do what you love, love what you do!![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, dat zeg je tegen ons ook altijd; Doe ff linkje.
Maar zelf...![]()
![]()
Goed. Trusten allen![]()
![]()
Ik sla alleen de filmpjes van Kree over.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kijk geen enkel filmpje wat mensen posten hierheb er echt nooit behoefte aan.
nah het stond er duidelijk in, maar oke of het nu 1 2 3 or 4 topics terug stond?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, dat zeg je tegen ons ook altijd; Doe ff linkje.
Maar zelf...![]()
![]()
Goed. Trusten allenDo what you love, love what you do!![]()
Ja, en dat is het 'm juist.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
nah het stond er duidelijk in, maar oke of het nu 1 2 3 or 4 topics terug stond?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
R.I.P DTS.![]()
vond het wel grappig eigenlijk om dan te zien dat de meest controversieel gemeente van hem. wss veel leuker was als de meest ProgressiveDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik sla alleen de filmpjes van Kree over.
Een viervoudig moordenaar die z'n vrouw tijdens bezoek heeft koud gemaakt in de gevangenis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sowieso! En wat houdt jou bezig vanavond?
Gezellig!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een viervoudig moordenaar die z'n vrouw tijdens bezoek heeft koud gemaakt in de gevangenis.![]()
![]()
Sorry kree het interesseert me echt niks![]()
Misschien kan je het elders op FOK! vragen. Zo te zien boeit het anderen hier ook niks
toch wel?quote:
zou liever daar zijn als in meest progressieve idee, want allemaal hun eigen wereldje. en andere was wel welkom.
Maar kijk dat nou is???????Do what you love, love what you do!![]()
zal het nog een keer opzoeken en dan later zoeken jullie zelf maar terugDo what you love, love what you do!![]()
Maar die prison brides is wel bizar. Ook vrouwen die gewoon een relatie beginnen met mensen die vast zitten. Sommige wel 30+ jaar.
En er dan gewoon mee trouwen
Tja als je twin flame vast zit moet je wat natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
Maar die prison brides is wel bizar. Ook vrouwen die gewoon een relatie beginnen met mensen die vast zitten. Sommige wel 30+ jaar.
En er dan gewoon mee trouwen![]()
Is toch gewoon raar dat je brieven gaat schrijven naar mensen die weet ik het wat hebben gedaan, verliefd wordt en dan ermee trouwt. Jij buiten hij binnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja als je twin flame vast zit moet je wat natuurlijk...
En dan die ouders en omgeving vsn zo’n meid.
1 vrouw heeft zelfs dr kind achter gelaten om te emigreren richting waar die kerel vast zit/zat om daar dan te wachten tot hij vrij kwam en dan daar te wonen.
Dat kind dat ze achter heeft gelaten was pas twee.
Hoe ziek ben je danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit nu aan de fuet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd na het kijken van een sicko docu.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Yup! Ik ben van mening: als je het kunt verzinnen zijn er mensen die het doen. Hoe ziek ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch gewoon raar dat je brieven gaat schrijven naar mensen die weet ik het wat hebben gedaan, verliefd wordt en dan ermee trouwt. Jij buiten hij binnen.
1 vrouw heeft zelfs dr kind achter gelaten om te emigreren richting waar die kerel vast zit/zat om daar dan te wachten tot hij vrij kwam en dan daar te wonen.
Hoe ziek ben je dan![]()
Of echte liefde!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 02:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch gewoon raar dat je brieven gaat schrijven naar mensen die weet ik het wat hebben gedaan, verliefd wordt en dan ermee trouwt. Jij buiten hij binnen.
Hoe ziek ben je danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou echt nooit m’n kind achter laten
Psycho!quote:Vrouw verdrinkt hondje in toilet vliegveld na weigering vlucht, pakt daarna doodleuk alleen het vliegtuigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3313 / +86 / +0 / 9178 / 10106
2. KoningWouter / 1016 / +24 / +1 / 3963 / 4486
3. _UserName_ / 1003 / +80 / +0 / 1190 / 1540
4. KillemWieft / 820 / +4 / +15 / 664 / 993
5. Dr.Mikey / 727 / +84 / +10 / 1100 / 1391
6. Moeraskat / 631 / +40 / +39 / 3772 / 4093
7. kree / 489 / +19 / +1 / 1921 / 2209
8. Bally-b / 453 / +0 / +0 / 71 / 136
9. gebrokenglas / 438 / +47 / +0 / 2344 / 2671
10. devzero / 435 / +9 / +9 / 350 / 457
11. hemarookworst / 391 / +16 / +1 / 1584 / 1868
12. mario390 / 375 / +50 / +0 / 230 / 361
13. loveislikeakiss / 368 / +20 / +0 / 1400 / 1621
14. HappyCharly / 363 / +0 / +1 / 1985 / 2223
15. Lovely / 361 / +17 / +0 / 1994 / 2320
16. sp3c / 331 / +31 / +0 / 624 / 758
17. loveyoulongtime / 294 / +7 / +0 / 1329 / 1497
18. Pinnenmutske / 264 / +21 / +0 / 554 / 738
19. ToT / 255 / +13 / +0 / 1888 / 2026
20. Grotetijd / 253 / +16 / +0 / 1246 / 1421SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoor wie het zegt. 🤣🤣🤣ben je zelf ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 03:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot!
Jij bent vroeg uit de veren!
Neeee, ik ben nóg wakker. Maar ik ga zo wel naar bed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 03:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. 🤣🤣🤣ben je zelf ook![]()
![]()
O dat is niets voor jou zo laatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 03:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neeee, ik ben nóg wakker. Maar ik ga zo wel naar bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 03:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, en ook niet goed voor me. Dus ik duik lekker het bed in.
Bolk ze!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Er is hier ook altijd wel iemand he. N het is verdorie half 4:')![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MogguuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
He manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alles goed gegaan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Testen enzo met de babyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ooh, we stonden met 5 minute weer buiten, de oren doen het. Nu hopen dat zij die ook gaat gebruiken
Meer was er ook niet getest. Morgen wordt ze weer gewogen, zal flink zijn gegroeid gezien ze 2 dagen 100ml meer voeding heeft gehad dan de minimale intake
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
NetjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was om 3 uur al wakker maar mocht zomaar tegen vrouwlief aanliggen om weer in slaap te vallen
ja vet liev, tot ik 4:45 weer wakker werd.. Jyske heb ik ook maar naar beneden gehaald na de fles van half zes (ha, dat rijmt!), die was aan het jengelen boven.. maar moeders de vrouw slaapt nogTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heeft ze altijd, nog meer als ze die vergeet of al slaapt, dan pak ik dieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Over toppers gesproken: vorig jaar hadden wij een nieuwe topper besteld voor op bed. Gelijk testen natuurlijk, en daar kwam Jyske dus uit.. Ik mag van vrouwlief geen review schrijven
Nu even rustig aan dan maarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb gisteren misschien een beetje te veel gedaan![]()
gisteren op de bank geprobeerd tot rust te komen, lukte niet
in bed ook niet
half 1 zien wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
gisteren op de bank geprobeerd tot rust te komen, lukte niet
in bed ook niet
half 1 zien worden![]()
![]()
zoo, vragenlijst voor concentratieconsultatiebureau ook ff ingevuldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
FOCUSquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
zoo, vragenlijst voor concentratieconsultatiebureau ook ff ingevuldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet ook niet of zij landelijk zijn of wat meer regionaal, bij inloggen za ik ook veel GGD erbij staanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik heb geen bebe en ga ook geen bebe krijgen dus denk vooral dt het niet in mijn bubbel zitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ook niet of zij landelijk zijn of wat meer regionaal, bij inloggen za ik ook veel GGD erbij staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bij bebe moet ik aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen bebe en ga ook geen bebe krijgen dus denk vooral dt het niet in mijn bubbel zit
denken
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3338 / +86 / +25 / 9193 / 10125
2. _UserName_ / 1090 / +80 / +87 / 1197 / 1557
3. KoningWouter / 1021 / +24 / +6 / 3965 / 4491
4. KillemWieft / 828 / +4 / +23 / 666 / 997
5. Dr.Mikey / 729 / +84 / +12 / 1100 / 1392
6. Moeraskat / 647 / +40 / +55 / 3772 / 4094
7. kree / 489 / +19 / +1 / 1921 / 2209
8. Bally-b / 453 / +0 / +0 / 71 / 136
9. gebrokenglas / 438 / +47 / +0 / 2344 / 2671
10. devzero / 435 / +9 / +9 / 350 / 457
11. sp3c / 400 / +31 / +69 / 626 / 766
12. hemarookworst / 391 / +16 / +1 / 1584 / 1868
13. mario390 / 375 / +50 / +0 / 230 / 361
14. loveislikeakiss / 368 / +20 / +0 / 1404 / 1628
15. HappyCharly / 363 / +0 / +1 / 1985 / 2223
16. Lovely / 361 / +17 / +0 / 1994 / 2320
17. loveyoulongtime / 294 / +7 / +0 / 1329 / 1497
18. Pinnenmutske / 288 / +21 / +24 / 558 / 746
19. ToT / 255 / +13 / +0 / 1888 / 2026
20. Grotetijd / 253 / +16 / +0 / 1246 / 1421SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
misschien dan 27 april laten winnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt ook geen respect voor de koning he
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De maand is langquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
ja, niet echt verwacht meer begin vd maand (de 10e ofzo)![]()
![]()
nieuwe 13e maand in de kalender: de bolkmaandquote:
9 dagen keihard gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
klopt wel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nieuwe 13e maand in de kalender: de bolkmaand
9 dagen keihard gaan
edit: dagen.. ik las maanden...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nieuwe 13e maand in de kalender: de bolkmaand
9 dagen keihard gaan![]()
veel dingen zouden beter zijn in 13 tallen maar ze wilde zo graag de 12 want die is zo goed deelbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt wel ja
edit: dagen.. ik las maanden...
zijn eigenlijk ook 13 sterrenbeelden, maar slangendrager staat korter aan de hemelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er moeten 13 maanden van 28 dagen zijn. Dan is de 3e altijd op woensdag. En die ene schrikkeldag maken we een feestdag vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
veel dingen zouden beter zijn in 13 tallen maar ze wilde zo graag de 12 want die is zo goed deelbaar
zijn eigenlijk ook 13 sterrenbeelden, maar slangendrager staat korter aan de hemelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat laatste mag sowiesoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er moeten 13 maanden van 28 dagen zijn. Dan is de 3e altijd op woensdag. En die ene schrikkeldag maken we een feestdag van in de 4 jaar.
en ik wil nog een feestdag in septemberHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
19e doen? da's mijn trouwdagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat laatste mag sowieso
en ik wil nog een feestdag in september
Festivusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat laatste mag sowieso
en ik wil nog een feestdag in september![]()
ring om mijn vinger zegt 25quote:
maar mijn vader kennende zou het de 9e wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel, tweede regeldag ook overleefd. Gister gehoortest gehad, de oren doen het (maar of ze die ook gaat gebruiken?) Vandaag ff dagje niks, huishouden doen en wat halen bij mijn favoriete winkelquote:
cinnabon?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, tweede regeldag ook overleefd. Gister gehoortest gehad, de oren doen het (maar of ze die ook gaat gebruiken?) Vandaag ff dagje niks, huishouden doen en wat halen bij mijn favoriete winkelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik las het over de gehoortest, ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, tweede regeldag ook overleefd. Gister gehoortest gehad, de oren doen het (maar of ze die ook gaat gebruiken?) Vandaag ff dagje niks, huishouden doen en wat halen bij mijn favoriete winkel
Hoe ging de hielprik trouwens? Hier was het echt een drama!
Naar welke winkel ga je dan?![]()
Hielprik heeft ze vorige week gehad, ze gaf geen ene fuckquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het over de gehoortest, ja!
Hoe ging de hielprik trouwens? Hier was het echt een drama!
Naar welke winkel ga je dan?
JYSK.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kwart overquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe laat ga ik naar de sportschool vandaag![]()
moet ik opschietenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vandaag is de dagquote:
hij komt maar 1 keer
morgen dan is het vandaag al niet meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier hadden we een vreselijk kille bitch die juist geen ene fuck om ons of Mini-ToT gaf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hielprik heeft ze vorige week gehad, ze gaf geen ene fuck
JYSK.
Het manneke krijste het uit en het kreng zat ons nog af te katten ook toen ik er emotioneel voorzichtig iets over zei/vroeg.
De kraamzorg was aanwezig en toen het sekreet weg was, zei ze: "Ik mag me er niet mee bemoeien, maar hier zou ik een klacht over indienen."
Ook gedaan.![]()
Dat is erg poverquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag is de dag
hij komt maar 1 keer
morgen dan is het vandaag al niet meer
Maar waar er meer van zijn op een dag
Dat is kwart over![]()
eerst even boodschappen lisjtje maken voor de kedgereeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De dame die wij hadden was juist heel begaan met Jyske, maar toen ze eenmaal bezig was pakte ze ook goed door.. de kleine badassbitchquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hadden we een vreselijk kille bitch die juist geen ene fuck om ons of Mini-ToT gaf.
Het manneke krijste het uit en het kreng zat ons nog af te katten ook toen ik er emotioneel voorzichtig iets over zei/vroeg.
De kraamzorg was aanwezig en toen het sekreet weg was, zei ze: "Ik mag me er niet mee bemoeien, maar hier zou ik een klacht over indienen."
Ook gedaan.
een klassiek brits koloniaal gerecht met een oorsprong uit indiaquote:
zalm rijst ei doperwten mango kurkumaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah checkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een klassiek brits koloniaal gerecht met een oorsprong uit india
zalm rijst ei doperwten mango kurkuma![]()
![]()
ken het ook niet , maar heb de eenpansbijbel gekocht met het idee om hem 'uit te koken'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooi strevenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ken het ook niet , maar heb de eenpansbijbel gekocht met het idee om hem 'uit te koken'![]()
zijn 200 nog wat recepten dus gaat wel meer dan een jaar duren maar ik heb rare dingen die ik soms doeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha okee dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De dame die wij hadden was juist heel begaan met Jyske, maar toen ze eenmaal bezig was pakte ze ook goed door.. de kleine badassbitch
Ja met de binnenkomst was het al direct mis; bits gezicht, lange kin, streng uitziende bril met dik montuur, zer conservatieve kleding en kapsel, en stelde zit erg kortaf voor.
Ze zag dat Mini-ToT gevoed werd en zei op strikte toon: "Ik wacht wel!" en hield haar laptop horizontaal tussen haar handen en buik geklemd en zei de hele tijd geen woord terwijl ze star van bij de deur naar Mini-ToT stond te staren.
Ik vroeg haar of ze even wilde zitten, maar nee; ze stond daar wel prima. En maar strak naar Mini-ToT staren terwijl die gevoed werd.
Het was zo onwerkelijk om mee te maken...![]()
Raarrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn 200 nog wat recepten dus gaat wel meer dan een jaar duren maar ik heb rare dingen die ik soms doe![]()
![]()
Ja een ovenbijbel ligt wat zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ken het ook niet , maar heb de eenpansbijbel gekocht met het idee om hem 'uit te koken'![]()
en ik dacht dat ik sociaal onhandig wasquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja met de binnenkomst was het al direct mis; bits gezicht, lange kin, streng uitziende bril met dik montuur, zer conservatieve kleding en kapsel, en stelde zit erg kortaf voor.
Ze zag dat Mini-ToT gevoed werd en zei op strikte toon: "Ik wacht wel!" en hield haar laptop horizontaal tussen haar handen en buik geklemd en zei de hele tijd geen woord terwijl ze star van bij de deur naar Mini-ToT stond te staren.
Ik vroeg haar of ze even wilde zitten, maar nee; ze stond daar wel prima. En maar strak naar Mini-ToT staren terwijl die gevoed werd.
Het was zo onwerkelijk om mee te maken...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze deed me sterk aan zo'n tekenfilmfiguur uit de jaren '70 denken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik sociaal onhandig was![]()
![]()
ik wil ooit nog wel een boekenplank met een heel stel van die bijbelsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een ovenbijbel ligt wat zwaar op de maag.
maar dan heb ik ook een kamer vol met boeken
bucketlist item is een bieb hebben, wat meer dan 1000 boeken is, moet wel verschillende secties hebben enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh bah, wij waren bang voor zo'n dame met de kraamweek maar nee.. was wel een oudere dame maar wel een die het vak verstond en verantwoord buiten de lijntjes kleurde, een erg fijn mens. Ook een die onze humor vrij snel oppakte, dus die chemie zat wel goed. Van het consultatiebureau hebben we een jong dametje waar ik wel een beschuitje mee zou willen etenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Het was zo onwerkelijk om mee te maken...![]()
Oja, en die doet haar werk ook goed. Benaderd de kleine rustig en geeft de informatie goed weer, we zijn open en eerlijk geweest over ons drank/drugsverleden en geen kwade blik of iets, alleen maar respect hoe we er nu mee omgaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een beetje miss bulstronk achtig typequote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze deed me sterk aan zo'n tekenfilmfiguur uit de jaren '70 denken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: