Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltjequote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef Linnied het volgende:
Mattheus heeft jolien wel door. Jordy wilde net iets zeggen.. het ging over jaloezie en jordy begon z'n zin met iets van "en ik denk dat dit de kern is van....." Mattheus zei "van alles" Maar dat bedoelde jordy niet. Maar mattheus heeft het dus wel door
Kom op, dit is geen gesprek. Ja, ze praten, dus in die zin wel. maar wat er allemaal gezegd wordt. En ja, mattie is blij dat hij het aanhaalt, maar hij zou eens moeten stoppen met buigen voor de andere twee kartelleden. Jordy wil alleen maar winnen, dus het wordt hoog tijd dat hij zijn "vrienden"er iets minder mooi opzet, en jolien wil aandacht. Haar zogenaamde vriendje heeft waarschijnlijk geen interesse meer dus het wordt tijd voor een nieuwe. Die haalt haar status uit de man met wie ze samen is.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Een 1 op 1 gesprek tussen twee vrienden, wat we zomaar mogen meeluisteren. Dat is wel bijzonder.
Een gesprek over boogschieten op Center Parcs moet wel voortgezet worden na een batterijwisselquote:Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef humpty het volgende:
Op het moment dat een gesprek nog niet voorbij is en je hebt een batterijwissel
of je moet naar het toilet dan kom je niet weer
Ik ben ook geen perfect mens he Jor nee ik ook niet zegt Jordy
Hij is blij dat Jordy het aanhaalt iedere gek heeft zijn gebrek zeggen ze
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltje
Misschien houdt ie zich van de domme door evt nog hoop met Deborah en/of de aanwezigheid van camera’s.
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Jolientje had iets in haar bolletje omtrent haar crush en het ging niet zoals ze wil. Dus nu boos. Dat is de samenvatting denk ik.
Jij snapt hetquote:Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef humpty het volgende:
Hij moet niks van Jordy het is een advies
Je kan vrienden vertellen wat ze willen horen
maar dan zijn het geen echte vrienden
Ze maken het vast goed straks in bed met het licht uit zonder zender, gefluister en wat handjes onder de dekensquote:Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef odie22 het volgende:
jolien met een rot gevoel gaan slapen, nooit met ruzie gaan slapen, dat moet je ook nog leren matti
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.
Jordy gaat straks vragen of Deb misschien ook mee wilt met de kampeertrip.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.
Geen idee Jane lag alweer heel vroeg op bed in ieder geval vroeger dan Sharicequote:Op maandag 24 maart 2025 22:28 schreef Luna68 het volgende:
Ik begon met kijken op stream 2 die op het bed van Sharice stond, is Jane bij haar in bed gaan liggen? Dacht dat ik daar twee mensen in bed zag liggen, maar weet het niet zeker
Ja die jongen denkt gewoon dat hij binnen 14 dagen een koffietje met Deb drinkt en ze samen afspreken om aan hun relatie te werkenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy gaat straks vragen of Deb misschien ook mee wilt met de kampeertrip.
Weet het ook niet want zag het toen ze in bed lag(en) maar leek zo. Hoorde geen gesnurk dus zal nietquote:Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Geen idee Jane lag alweer heel vroeg op bed in ieder geval vroeger dan Sharice
ja dat zal ik ook nog wel gaan kijkenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om dat te volgen. Op yt ofzo. Dst ze het zelf filmen
Same, dezelfde ervaring en ook erg herkenbaarquote:Op maandag 24 maart 2025 22:27 schreef maxelu het volgende:
[..]
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.
Dat zijn eigenlijk vrouwen die zó gewend zijn, jaren aan een stuk, dat mannen voor hun vallen en kruipen en alles voor hun doen en over hebben.
Als jij dan de "uitzondering" (in hun ervaring) bent die niet alles over heeft om het bed met hun te delen, snappen ze dat gewoon echt niet. Ze kennen dat niet echt, die afwijzing. Zij leven meer in een wereldje waar er wel altijd iemand achter hun aanloopt.
Ik heb het eerder over die dame die ik ken dan over Jolien, maar ik herken dit gedrag wel
Heb soms het gevoel dat Jane het erom doet om Jolien te irriterenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef Luna68 het volgende:
Ik denk dat zowel Jolien als Jane aan matti trekken allebei om een andere reden en vraag me af of Matti dat door heeft.
Mwa ik ga passen, heb genoeg Jeff en Keanu gezien in this lifequote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om dat te volgen. Op yt ofzo. Dst ze het zelf filmen
Haha ja maar hij weet veeeel minder dan wij natuurlijk. Als ik me in zijn schoenen verplaats en hij ook denkt dat ie niet zoveel fout heeft gedaan, dan zit je denk ik met een ‘ik zie het gewoon wel als ik buiten ben’-gevoel ofzo. ‘Misschien is ze alleen boos en valt er nog wat te redden’, niet wetende wat wij weten, dat ze er allang een punt achter heeft gezet.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja die jongen denkt gewoon dat hij binnen 14 dagen een koffietje met Deb drinkt en ze samen afspreken om aan hun relatie te werken
Lief van je. Ik denk trouwens dat jeff niet eens mee gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef maxelu het volgende:
[..]
Mwa ik ga passen, heb genoeg Jeff en Keanu gezien in this life
(maar tis wel een leuk idee van je hoor!)
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Heb soms het gevoel dat Jane het erom doet om Jolien te irriteren
Ik denk dat jane weet dat als mattie een beetje z'n best doet als hij weer thuis is, dst deb hem wel weer terug neemtquote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
ja en waarom ook niet, er is helemaal niks gebeurdquote:Op maandag 24 maart 2025 22:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat jane weet dat als mattie een beetje z'n best doet als hij weer thuis is, dst deb hem wel weer terug neemt
jeff en keanu hoef ik zeker niet meer te zien hoor, het gaat om de nieuwe RLS matti en jordy en de campertripquote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef maxelu het volgende:
[..]
Mwa ik ga passen, heb genoeg Jeff en Keanu gezien in this life
(maar tis wel een leuk idee van je hoor!)
"Prof-voetballer" was ie bij een kroatisch B-team.quote:
Ja die jongen weet echt niet wat ie met z'n leven moetquote:Op maandag 24 maart 2025 22:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Prof-voetballer" was ie bij een kroatisch B-team.
Volgens mij iets met surf instructie, animator op vakantieparken op sport gericht.?
Eigenlijk gewoon flierefluiten als ZZP-er
Die jongen leeft het leven volgens mij hoor.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja die jongen weet echt niet wat ie met z'n leven moet
Daarom. Deb was gewoon boos hoe hij met milena om ging volgens mij. Terwijl dat reuze mee viel in vergelijking hoe hij met jolien nu omgaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en waarom ook niet, er is helemaal niks gebeurd
Zo kun je het ook bekijken. Maar je merkt aan alles dat hij zoekende is. Hij heeft zelfs gezegd dat hij veel reizen maakt om te vluchten. Geen idee voor wat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die jongen leeft het leven volgens mij hoor.
of om hem te behoeden!quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoekende meer op persoonlijk vlak is .. genoeg traumaquote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken. Maar je merkt aan alles dat hij zoekende is. Hij heeft zelfs gezegd dat hij veel reizen maakt om te vluchten. Geen idee voor wat.
Inderdaad. Van mij mag ze lekker iedere dag om 19:30 gaan slapen. Heerlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:48 schreef odie22 het volgende:
hoe langer jane slaapt , hoe minder we van haar zien op de streams
Dat inzicht kreeg hij weer na een gesprek met Jolien. Dat hij eigenlijk altijd vluchtte als iets hem te moeilijk werd. Hij leert een bende deze BB.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken. Maar je merkt aan alles dat hij zoekende is. Hij heeft zelfs gezegd dat hij veel reizen maakt om te vluchten. Geen idee voor wat.
t was een prima gesprek, maar wel een beetje vaag.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het een mooi en eerlijk gesprek tussen 2 mannen die elkaar in het dagelijks leven nooit tegen zouden komen en waar toch wel een echte vriendschap is ontstaan. Respect voor elkaar.
Hier kijk ik BB voor.
De gesprekken eerder op de dag/ avond heb ik niet gezien (werken) dus kan ik niet over oordelen.
Same here, ik zwier minder en minder de stream aan. Wat ik leuk vind aan BB zijn vooral de connecties die de bewoners maken en de leuke, persoonlijke gesprekken die daaruit voortvloeien. Dus vanavond, sinds de meiden in bed liggen, vind ik de leukste stream.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mag ze lekker iedere dag om 19:30 gaan slapen. Heerlijk.
waarschijnlijk wel , en dan met 4 naar de finale, 3 dagen er voor iemand weg overdag en dan 3 tot de finaleavondquote:Op maandag 24 maart 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
Gaat er deze week gewoon maar eentje weg?
Kan me niet goed meer herinneren hoe dat voorgaande jaren de week ervoor ging.
Dus geldbod is echt pas volgende week?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel , en dan met 4 naar de finale, 3 dagen er voor iemand weg overdag en dan 3 tot de finaleavond
Vrijdag 1 en halverwege volgende week nog 1. 3 in de finale.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
Gaat er deze week gewoon maar eentje weg?
Kan me niet goed meer herinneren hoe dat voorgaande jaren de week ervoor ging.
ja goeie vraag , de tijd zal het lerenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus geldbod is echt pas volgende week?
Denk niet dat dat er komt wantquote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus dan doet de rest het op andere tijdstippen of ze koken, poetsen of ze zijn gewoon luiquote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie al 3 avonden jordy en matti daar staan
Geldbod komt niet denk ik, dat is niet standaard maar was misschien wel gekomen als je nu nog met meer mensen had gezeten.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Door b denk ik niet echt.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:08 schreef maxelu het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er komt want
a) tis heel duidelijk de budget-editie
b) te weinig bewoners over wegens 2 exits meer dan gepland
Hmm zoals @maxelu ook denkt door teveel mensen die zijn vertrokken?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geldbod komt niet denk ik, dat is niet standaard maar was misschien wel gekomen als je nu nog met meer mensen had gezeten.
Vanaf week 7 ofzo hebben we het continue moeten doen met 2 mensen minder dan de bedoeling was, ivm 3 vrijwillige vertekken in 3 dagen (waardoor Keanu bleef, dus kwam je niet 3 maar 2 man tekort).
ja maar ze kreeg alleen een vrijstelling, geen geld mee naar huisquote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm zoals @:maxelu ook denkt door teveel mensen die zijn vertrokken?
Had niet verwacht dat het daardoor niet zou zijn.
Het drukken van Ashley op die knop was wel hilarisch natuurlijk
quote:Op maandag 24 maart 2025 23:13 schreef Willewa het volgende:
Óf ze laten de nr 4 volgende week gaan dmv een geldbod, maar denk niet dat ze vlak voor de finale nog zulke risico’s willen gaan lopen (dat bijv de favoriet ‘m vlak voor de finale peert ofzo).
Maar geen idee natuurlijk, we gaan het zien1 2 3, denk het iig niet.
Ow shit ja, ik vergeet dat weer allemaalquote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar ze kreeg alleen een vrijstelling, geen geld mee naar huis
Oei Ashleyquote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm zoals @:maxelu ook denkt door teveel mensen die zijn vertrokken?
Had niet verwacht dat het daardoor niet zou zijn.
Het drukken van Ashley op die knop was wel hilarisch natuurlijk
Ja Odie wijst me er net op, mijn geheugen is niet bestquote:Op maandag 24 maart 2025 23:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oei Ashleyvoor mij by farrrrrr de minst favo BB-deelnemer ooit
bij lange na niet alleen daarom trouwens hehe.
Maar dat was geen geldbod trouwens, dat was puur 20K van de pot halen voor een plek in de finaleweek. Tyron kreeg wel 15K om te moven.
Maar ja ik denk dus wel, als je 2 mensen tekort komt wordt het een lastig verhaal denk ik. Normaal gesproken had je nu nog met 7 gezeten (of 6 als er ergens een dubbele exit was geweest) en was er ruimte voor zoiets geweest. Nu heb je al wekenlang mensen tekort in feite. Maar who knows, wat ik zei misschien de nummer 4. Maar denk het dus niet persoonlijk.
Tip voor BB, een bewoner de kans geven.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oei Ashleyvoor mij by farrrrrr de minst favo BB-deelnemer ooit
bij lange na niet alleen daarom trouwens hehe.
Maar dat was geen geldbod trouwens, dat was puur 20K van de pot halen voor een plek in de finaleweek. Tyron kreeg wel 15K om te moven.
Maar ja ik denk dus wel, als je 2 mensen tekort komt wordt het een lastig verhaal denk ik. Normaal gesproken had je nu nog met 7 gezeten (of 6 als er ergens een dubbele exit was geweest) en was er ruimte voor zoiets geweest. Nu heb je al wekenlang mensen tekort in feite. Maar who knows, wat ik zei misschien de nummer 4. Maar denk het dus niet persoonlijk.
de 2 jokers zitten er nog in, dus kan nog best spannend wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja Odie wijst me er net op, mijn geheugen is niet best![]()
Dus te weinig mensen nog over, jullie zullen vast gelijk hebben![]()
Ik zou gewoon nog wat meer spanning willen deze week
Oja! Daar is nog weinig over bekend toch?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
de 2 jokers zitten er nog in, dus kan nog best spannend worden
nee niet veel, was iets in de uitzending over , maar nog niks bekend verder wat er mee gaat gebeurenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oja! Daar is nog weinig over bekend toch?
Ik hoop hetquote:Op maandag 24 maart 2025 23:22 schreef Willewa het volgende:
Maar trouwens misschien toch wel de nummer 4, @:Flory- , als de regie het ziet als een belangrijke plottwist in een seizoen (zeker om de finaleweken spannend/sensationeel te houden voor tv) en misschien iets wat ze echt niet willen skippen daarom.
Kwam nog ff in me opwe gaan het zien
Ze kunnen er iets mee terugdraaien en/of nog iets en als ze er niets mee doen krijgen ze 5000. Weet niet of dat pp is of samenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ongezien.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:18 schreef kater1 het volgende:
Jordy geeft kusje aan Peter en omhelst hem![]()
![]()
Hahah ja wel leuk idee, maarrr .. BB van dit (budget)seizoen die 40K op 1 zo’n beslissing gaat spenden?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tip voor BB, een bewoner de kans geven.
20k voor jouw jackpot als je iemand wegstuurt met 20k in de pocket
Hadden ze tijdens de duo week moeten doen.
Ja zoiets begreep ik iddquote:Op maandag 24 maart 2025 23:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze kunnen er iets mee terugdraaien en/of nog iets en als ze er niets mee doen krijgen ze 5000. Weet niet of dat pp is of samen
dit is het enige wat er over bekend is, was vanavond in de uitzending, heb fotos met tekst van BB eropquote:Op maandag 24 maart 2025 23:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
oh dat had ik nog gemistquote:Op maandag 24 maart 2025 23:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze kunnen er iets mee terugdraaien en/of nog iets en als ze er niets mee doen krijgen ze 5000. Weet niet of dat pp is of samen
Ik kijk nooit uitzendingenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is het enige wat er over bekend is, was vanavond in de uitzending, heb fotos met tekst van BB erop
Jolien en Mattheus hebben 2 jokers gekregen, hiermee kunnen ze deze week iets ongedaan maken, maar als ze de joker niet inzetten, kunnen ze er 5000 euro voor krijgen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik bleef er nog ff over nadenkenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Maakt het toch weer iets leuker!
Is juist leuk toch, beetje speculaasquote:Op maandag 24 maart 2025 23:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bleef er nog ff over nadenkenÁls het wel gebeurd, dan wordt het misschien wel geen normaal geldbod van 15 of 20K ofzo, maar ‘je mag nu vertrekken met wat je in je persoonlijke jackpot hebt’.
Al zou dat in het geval van Jordy of Jane wel weer erg veel zijn natuurlijk.
Bla bla. Wel leuk om over na te denken. Ben benieuwd wat de finaleweek ons brengt.
Wie weet wordt er wel niemand weggestemd deze week en moeten ze er zelf onderling uitkomen wie weggaat mét z’n persoonlijk jackpot bijvoorbeeld.
Ok, ik stop met filosoferen en speculeren![]()
1, 2, 3, het zal allemaal wel nie
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is juist leuk toch, beetje speculaas![]()
Hoop wel dat Sharice nog een weekje door mag
Van mij ook.quote:
Gewoon pp volgens mij.. dus 2x 5Kquote:Op maandag 24 maart 2025 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik kijk nooit uitzendingen![]()
Maar thanks, iets bekend over de 5000 of dat pp is?
Ja heb het ook gezien was niets aan de handquote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net even de uitzending terug gekeken. Sharice was weer lekker aan het liegen. Jordy zat buiten en vroeg Mattie, hoeveel ballen waren er nu verstopt. 50 ballen, dsu rekent Jordy uit. er was dus 25.000 te verdienen.
Sharice gaat naar binnen en zegt tegen Jane dat hij boos was, omdat er 25.000 was te verdienen.
Hij was niet boos!
Daarna, dat Jolien en Mattie terugkomen uit de DR. En dat Mattie, voor de eerste x ook DM is en dat Jolien daarom voor Mattie had gekozen. Jordy reageerde gewoon leuk en was blij. zegt Sharice weer dat Jordy boos en jaloers was.
De oude Sharice is back, zo jammer, was haar juist meer gaan waarderen
Jullie verdraaien echt de hele essentie van het gesprek en waar het werkelijk waar om gingquote:Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef anine het volgende:
[..]
Kom op, dit is geen gesprek. Ja, ze praten, dus in die zin wel. maar wat er allemaal gezegd wordt. En ja, mattie is blij dat hij het aanhaalt, maar hij zou eens moeten stoppen met buigen voor de andere twee kartelleden. Jordy wil alleen maar winnen, dus het wordt hoog tijd dat hij zijn "vrienden"er iets minder mooi opzet, en jolien wil aandacht. Haar zogenaamde vriendje heeft waarschijnlijk geen interesse meer dus het wordt tijd voor een nieuwe. Die haalt haar status uit de man met wie ze samen is.
Daarom is dit ook commentaar op de streams.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jullie verdraaien echt de hele essentie van het gesprek en waar het werkelijk waar om ging
de essentie die ik heb gezien was heel duidelijk. Mattheus werd op het matje geroepen door Jordy omdat hij bij b.v. Batterijwissel niet terug kwam bij het kartel. Of omdat hij zijn chocomelk niet opdronk omdat hij met Sharice aan het praten was. Of omdat hij vlechtjes in zijn haar kreeg van Jane, terwijl Jolien die net gezet had.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jullie verdraaien echt de hele essentie van het gesprek en waar het werkelijk waar om ging
Ik post ong hetzelfdequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
de essentie die ik heb gezien was heel duidelijk. Mattheus werd op het matje geroepen door Jordy omdat hij bij b.v. Batterijwissel niet terug kwam bij het kartel. Of omdat hij zijn chocomelk niet opdronk omdat hij met Sharice aan het praten was. Of omdat hij vlechtjes in zijn haar kreeg van Jane, terwijl Jolien die net gezet had.
M.a.w. Jolien is jaloers; en surprise...laat ze dat nou ook letterlijk gezegd hebben tegen Mattheus
Doet je herrinneren aan inlegkruisjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:25 schreef Snensie het volgende:
Ik zou die vleugels in de nek van een man een grote afknapper vinden.
Gebruik jij diequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet je herrinneren aan inlegkruisjes?![]()
Goedemorgen Cos
Wel die zonder vleugelsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gebruik jij die
Goedemorgen Fritsie
Aanstelleritersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
Jane en haar ochtendhumeur
Tis bijzonder
maar wel iedere dag consequentquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
Jane en haar ochtendhumeur
Tis bijzonder
Ik vermoed om z'n band met Milenaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
Toch is het bijzonder
Sharice die echt een pleuris hekel aan Matti had in haar begin weken ( al weet niemand waarom) en nu hebben ze mooie gesprekken
Tis een keusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn nu eenmaal mensen met ochtendhumeur
Hmm tja ik kom soms ook moeizaam op gang in de ochtend, of kijk niet goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een keus
Om je 2 uur zo te gedragen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Jane gunt zichzelf een lekker tosti naast haar Dieet
‘s morgens heb ik ook het liefst dat niemand wat zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm tja ik kom soms ook moeizaam op gang in de ochtend, of kijk niet goed
En die weegschaal erbij, alles onder de 1 gram kon gewoon gegeten wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef danaqui het volgende:
[..]ik heb me rot gelachen gister toen ze in de suite zaten te praten over dieet/pauze, popcorn wegen hoeveel gr enz.
Jane zei popcorn mag je ook eten is gezond is van mais en mais is gezond.
Je ze bracht het leuk, ze neemt het met een grote knipoog dat hele dieetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef danaqui het volgende:
[..]ik heb me rot gelachen gister toen ze in de suite zaten te praten over dieet/pauze, popcorn wegen hoeveel gr enz.
Popcorn gezondquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef danaqui het volgende:
Maar jij zit dan ook niet in dat huisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
‘s morgens heb ik ook het liefst dat niemand wat zegt
Maar ik ben niet alleen en anderen hoeven geen last te hebben van mijn humeur
Ja echt hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
En die weegschaal erbij, alles onder de 1 gram kon gewoon gegeten worden
Klopt dat doe ik ook maar Jane is nogal grillig in haar emoties en ze weet ook goed de camera te bespelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
‘s morgens heb ik ook het liefst dat niemand wat zegt
Maar ik ben niet alleen en anderen hoeven geen last te hebben van mijn humeur
Ik vind het vooral toneelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt dat doe ik ook maar Jane is nogal grillig in haar emoties en ze weet ook goed de camera te bespelen
Ik denk dat Jolien inderdaad wat jaloersig isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef Linnied het volgende:
Waarom accepteren ze niet dat mattheus z'n brein anders werkt.
Prima hoor om mensen om dingen te wijzen wat stoort. Maar het is toch al duidelijk dat hij dit niet met opzet doet en z'n leven lang al zo'n chaoot is.
Benoem het. En klaar.
Niet boos om worden. Het zijn redenen van jolien om geïrriteerd te zijn om hem zonder duidelijk te zeggen "ik wil alle aandacht van je".
Das mijn mening dan he..
Mattie moet in de pas van het kartel lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef Linnied het volgende:
Waarom accepteren ze niet dat mattheus z'n brein anders werkt.
Prima hoor om mensen om dingen te wijzen wat stoort. Maar het is toch al duidelijk dat hij dit niet met opzet doet en z'n leven lang al zo'n chaoot is.
Benoem het. En klaar.
Niet boos om worden. Het zijn redenen van jolien om geïrriteerd te zijn om hem zonder duidelijk te zeggen "ik wil alle aandacht van je".
Das mijn mening dan he..
Die snapte ik ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:02 schreef Linnied het volgende:
Huh. In de buitenwereld zou jolien gewoon tegen hem gezegd hebben "je chocomelk wordt koud".. maar in deze setting doet ze dat liever niet.
Ik vind Jolien echt een krengetje, wat heb ik me verkeken op haar,quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef danaqui het volgende:
Mattie stop toch met je iedere keer te verantwoorden en uitleggen dit is al de zoveelste keer.
Jolientje is gewoon bizar ziekelijk jaloers
Jolien IS jaloersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien is diegene die haar excuses moet aanbieden ipv andersom voor haar jaloerse en bezitterige gedrag. De wereld op z'n kop dit.
Dit zijn juist speltechnieken, of de kijker je het in dank af neemt is een 2e, maar als je het echt als spel ziet, is het wel slim om te doen (vind ik)quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja heb het ook gezien was niets aan de hand
probeert Jordy bij de kijkers in een kwaad daglicht te zetten
.
Ze is bij mij terug naar af ...wat een rotgriet
Dat is gewoon hoe hij isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef Cupfighter het volgende:
Ja echt Matt, je bent echt te soft tegen Jolien
Ze heeft al heel vroeg haar masker laten vallen op het moment dat Jane over de kringspier begonquote:
Ik ben het niet zo vaak met je eens deze BB maar dit is gewoon zoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien is diegene die haar excuses moet aanbieden ipv andersom voor haar jaloerse en bezitterige gedrag. De wereld op z'n kop dit.
In die paar weken dat 'ze wat hadden' hadden ze ook continu gedoe met elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Zou bijna medelijden met Jeff krijgen
Ja ik vind het ook niet mooi, maar ik hou sowieso niet van die grote opvallende tattoos, een kleintje kan ik nog wel waarderenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:25 schreef Snensie het volgende:
Ik zou die vleugels in de nek van een man een grote afknapper vinden.
om de meest kinderachtige dingen "Ik vind dat u een mooie bril hebt" heeft dagenlang doorgesudderd, totdat ook Jef maar met een vorm van excuus kwam daaroverquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In die paar weken dat 'ze wat hadden' hadden ze ook continu gedoe met elkaar
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:11 schreef Jockari het volgende:
De ratten hebben intussen ook in de kledingkast van Jane gezeten. Deel van de kledij is weggevreten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:11 schreef Jockari het volgende:
De ratten hebben intussen ook in de kledingkast van Jane gezeten. Deel van de kledij is weggevreten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Haha bb mati wat zegt het dat jou laten afwassen een sm is.
Heb hem regelmatig met jordy zien afwassen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
beetje flauw dat er nu wordt gedaan dat Matti nooit afwast
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Kwark moet je balanceren met een stukje kaas, zegt Jane lachend, anders werkt het niet
Misschien kunnen we met een stukje kaas ook haar ochtendhumeur balanceren ?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Kwark moet je balanceren met een stukje kaas, zegt Jane lachend, anders werkt het niet
Ja geweldig, waar haalt ze het vandaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Dat balanceren is het toverwoord in hun dieet
ALs je dat eenmaal hebt doe je daar weinig aan lijkt mij. Denk dat er vele met haar zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met een stukje kaas ook haar ochtendhumeur balanceren ?
Ik vind ze leuk samenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geweldig, waar haalt ze het vandaan.
Juist , ik denk ook dat je elkaar ff moet latenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dat eenmaal hebt doe je daar weinig aan lijkt mij. Denk dat er vele met haar zijn
Ja, zijn ze ook. Nooit kunnen vermoeden dat ik Sharice nog eens grappig zou gaan vinden.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zijn ze ook. Nooit kunnen vermoeden dat ik Sharice nog eens grappig zou gaan vinden.
Dat gezicht van Jordy heeft inmiddels de hele dag een heel sjagrijnige uitdrukkingquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gezicht van Jordy heeft inmiddels de hele dag een heel sjagrijnige uitdrukking
net alsof er constant een drol onder zijn neus hangt ,
wat ontzettend kinderachtigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
Vanaf nu gaat Jolien Mattie taakjes geven , dan denkt hij dat hij geld verdient.. het zit diep
niet te geloven ditquote:
Je ziet wel een bepaalde reserve in zijn houdingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
niet te geloven dit
En hij wil het echt niet volgens mij, weet niet hoe hij opzij moet hangen om zo min mogelijk mee te knuffelen
Ze lullen allemaal over elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
Jane dat Jordy wel weet hoe hij hier moet performen
maar ze lullen niet over elkaar hoor
Ze krijgt het gewoon voor elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze heeft haar zin hoor dit is al de 2de keer in korte tijd een knuffel van Mattie.
ik hoop zo dat Charise dit wintquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd het spel wat wij niet gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |