Heb soms het gevoel dat Jane het erom doet om Jolien te irriterenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef Luna68 het volgende:
Ik denk dat zowel Jolien als Jane aan matti trekken allebei om een andere reden en vraag me af of Matti dat door heeft.
Mwa ik ga passen, heb genoeg Jeff en Keanu gezien in this lifequote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om dat te volgen. Op yt ofzo. Dst ze het zelf filmen
Haha ja maar hij weet veeeel minder dan wij natuurlijk. Als ik me in zijn schoenen verplaats en hij ook denkt dat ie niet zoveel fout heeft gedaan, dan zit je denk ik met een ‘ik zie het gewoon wel als ik buiten ben’-gevoel ofzo. ‘Misschien is ze alleen boos en valt er nog wat te redden’, niet wetende wat wij weten, dat ze er allang een punt achter heeft gezet.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja die jongen denkt gewoon dat hij binnen 14 dagen een koffietje met Deb drinkt en ze samen afspreken om aan hun relatie te werken
Lief van je. Ik denk trouwens dat jeff niet eens mee gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef maxelu het volgende:
[..]
Mwa ik ga passen, heb genoeg Jeff en Keanu gezien in this life
(maar tis wel een leuk idee van je hoor!)
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Heb soms het gevoel dat Jane het erom doet om Jolien te irriteren
Ik denk dat jane weet dat als mattie een beetje z'n best doet als hij weer thuis is, dst deb hem wel weer terug neemtquote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
ja en waarom ook niet, er is helemaal niks gebeurdquote:Op maandag 24 maart 2025 22:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat jane weet dat als mattie een beetje z'n best doet als hij weer thuis is, dst deb hem wel weer terug neemt
jeff en keanu hoef ik zeker niet meer te zien hoor, het gaat om de nieuwe RLS matti en jordy en de campertripquote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef maxelu het volgende:
[..]
Mwa ik ga passen, heb genoeg Jeff en Keanu gezien in this life
(maar tis wel een leuk idee van je hoor!)
"Prof-voetballer" was ie bij een kroatisch B-team.quote:
Ja die jongen weet echt niet wat ie met z'n leven moetquote:Op maandag 24 maart 2025 22:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Prof-voetballer" was ie bij een kroatisch B-team.
Volgens mij iets met surf instructie, animator op vakantieparken op sport gericht.?
Eigenlijk gewoon flierefluiten als ZZP-er
Die jongen leeft het leven volgens mij hoor.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja die jongen weet echt niet wat ie met z'n leven moet
Daarom. Deb was gewoon boos hoe hij met milena om ging volgens mij. Terwijl dat reuze mee viel in vergelijking hoe hij met jolien nu omgaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en waarom ook niet, er is helemaal niks gebeurd
Zo kun je het ook bekijken. Maar je merkt aan alles dat hij zoekende is. Hij heeft zelfs gezegd dat hij veel reizen maakt om te vluchten. Geen idee voor wat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die jongen leeft het leven volgens mij hoor.
of om hem te behoeden!quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |