Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltjequote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef Linnied het volgende:
Mattheus heeft jolien wel door. Jordy wilde net iets zeggen.. het ging over jaloezie en jordy begon z'n zin met iets van "en ik denk dat dit de kern is van....." Mattheus zei "van alles" Maar dat bedoelde jordy niet. Maar mattheus heeft het dus wel door
Kom op, dit is geen gesprek. Ja, ze praten, dus in die zin wel. maar wat er allemaal gezegd wordt. En ja, mattie is blij dat hij het aanhaalt, maar hij zou eens moeten stoppen met buigen voor de andere twee kartelleden. Jordy wil alleen maar winnen, dus het wordt hoog tijd dat hij zijn "vrienden"er iets minder mooi opzet, en jolien wil aandacht. Haar zogenaamde vriendje heeft waarschijnlijk geen interesse meer dus het wordt tijd voor een nieuwe. Die haalt haar status uit de man met wie ze samen is.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Een 1 op 1 gesprek tussen twee vrienden, wat we zomaar mogen meeluisteren. Dat is wel bijzonder.
Een gesprek over boogschieten op Center Parcs moet wel voortgezet worden na een batterijwisselquote:Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef humpty het volgende:
Op het moment dat een gesprek nog niet voorbij is en je hebt een batterijwissel
of je moet naar het toilet dan kom je niet weer
Ik ben ook geen perfect mens he Jor nee ik ook niet zegt Jordy
Hij is blij dat Jordy het aanhaalt iedere gek heeft zijn gebrek zeggen ze
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltje
Misschien houdt ie zich van de domme door evt nog hoop met Deborah en/of de aanwezigheid van camera’s.
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Jolientje had iets in haar bolletje omtrent haar crush en het ging niet zoals ze wil. Dus nu boos. Dat is de samenvatting denk ik.
Jij snapt hetquote:Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef humpty het volgende:
Hij moet niks van Jordy het is een advies
Je kan vrienden vertellen wat ze willen horen
maar dan zijn het geen echte vrienden
Ze maken het vast goed straks in bed met het licht uit zonder zender, gefluister en wat handjes onder de dekensquote:Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef odie22 het volgende:
jolien met een rot gevoel gaan slapen, nooit met ruzie gaan slapen, dat moet je ook nog leren matti
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.
Jordy gaat straks vragen of Deb misschien ook mee wilt met de kampeertrip.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.
Geen idee Jane lag alweer heel vroeg op bed in ieder geval vroeger dan Sharicequote:Op maandag 24 maart 2025 22:28 schreef Luna68 het volgende:
Ik begon met kijken op stream 2 die op het bed van Sharice stond, is Jane bij haar in bed gaan liggen? Dacht dat ik daar twee mensen in bed zag liggen, maar weet het niet zeker
Ja die jongen denkt gewoon dat hij binnen 14 dagen een koffietje met Deb drinkt en ze samen afspreken om aan hun relatie te werkenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy gaat straks vragen of Deb misschien ook mee wilt met de kampeertrip.
Weet het ook niet want zag het toen ze in bed lag(en) maar leek zo. Hoorde geen gesnurk dus zal nietquote:Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Geen idee Jane lag alweer heel vroeg op bed in ieder geval vroeger dan Sharice
ja dat zal ik ook nog wel gaan kijkenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om dat te volgen. Op yt ofzo. Dst ze het zelf filmen
Same, dezelfde ervaring en ook erg herkenbaarquote:Op maandag 24 maart 2025 22:27 schreef maxelu het volgende:
[..]
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.
Dat zijn eigenlijk vrouwen die zó gewend zijn, jaren aan een stuk, dat mannen voor hun vallen en kruipen en alles voor hun doen en over hebben.
Als jij dan de "uitzondering" (in hun ervaring) bent die niet alles over heeft om het bed met hun te delen, snappen ze dat gewoon echt niet. Ze kennen dat niet echt, die afwijzing. Zij leven meer in een wereldje waar er wel altijd iemand achter hun aanloopt.
Ik heb het eerder over die dame die ik ken dan over Jolien, maar ik herken dit gedrag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |