abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217170500

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Finale Big Brother
Op vrijdag 4 april om 20.30 uur

Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je 5,99 (met reclame) of 12,99 (zonder reclame) per maand. Videoland is maandelijks opzegbaar

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?

[NED} Op werkdagen van behalve vrijdag 20.30 uur tot 21.50 uur op RTL5.
Vrijdag van 20.30 uur tot 21.35 uur waarop aansluitend tot 21.50 uur een live show voor de exit zal zijn.
Dit jaar is er geen liveshow op zaterdag

[BE] Op werkdagen om 22u20 bij Play4 en vanaf 20u30 op GoPlay & Play247Aansluitend is er om 21.40 uur. Vrijdag is er een live uitzending om 21.40 uur die 15 minuten duurt.
Dit jaar is er geen live show op de zaterdag

Hier kan je stemmen

[Nederland] [Belgie]

Bewoners

foto's: Endemol Shine Nederland.

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd

Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

.
Hell To The Liars
pi_217170504
Jordy geeft goeie tips, matti is er blij mee _O_
Jolientje
pi_217170514
Jolientje had iets in haar bolletje omtrent haar crush en het ging niet zoals ze wil. Dus nu boos. Dat is de samenvatting denk ik.
Leh-kùr —— Jawelleh
pi_217170519
Jordy maat er een heel ding van.
Matt zegt: hey Jordy, iedereen is anders he.
Jordy: ik vind het geen groot ding he.
Hell To The Liars
pi_217170524
Opstapeling van dingen zegt Jordy
pi_217170528
heb ook wel trek in een chocomelletje :9
Jolientje
pi_217170534
Mattheus heeft jolien wel door. Jordy wilde net iets zeggen.. het ging over jaloezie en jordy begon z'n zin met iets van "en ik denk dat dit de kern is van....." Mattheus zei "van alles" Maar dat bedoelde jordy niet. Maar mattheus heeft het dus wel door
pi_217170547
Jullie zijn mijn groepje he zegt Mattie maar wil ook wel gesprekken met anderen hebben
bij jou kan dat wel ...bij Jolien ook wel hoor zegt Jordy dat is het niet
pi_217170553
Een 1 op 1 gesprek tussen twee vrienden, wat we zomaar mogen meeluisteren. Dat is wel bijzonder.
pi_217170562
Maskers vallen af _O-
Hell To The Liars
pi_217170563
ze zitten op 1 lijn , dat is al belangrijk ^O^
Jolientje
pi_217170568
Mooie TT ^O^
pi_217170571
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef Linnied het volgende:
Mattheus heeft jolien wel door. Jordy wilde net iets zeggen.. het ging over jaloezie en jordy begon z'n zin met iets van "en ik denk dat dit de kern is van....." Mattheus zei "van alles" Maar dat bedoelde jordy niet. Maar mattheus heeft het dus wel door
Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltje :P

Misschien houdt ie zich van de domme door evt nog hoop met Deborah en/of de aanwezigheid van camera’s.
Leh-kùr —— Jawelleh
pi_217170580
Matt denkt ik praat met iedereen
Jolien denkt hij praat met Sharice en Jane.

Volgende keer gewoon even tegen Jolien zeggen, ben nu in gesprek met Jane, kom jij straks maar terug.

"Moest van Jordy"
Hell To The Liars
pi_217170581
Op het moment dat een gesprek nog niet voorbij is en je hebt een batterijwissel
of je moet naar het toilet dan kom je niet weer

Ik ben ook geen perfect mens he Jor nee ik ook niet zegt Jordy
Hij is blij dat Jordy het aanhaalt iedere gek heeft zijn gebrek zeggen ze
pi_217170590
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Een 1 op 1 gesprek tussen twee vrienden, wat we zomaar mogen meeluisteren. Dat is wel bijzonder.
Kom op, dit is geen gesprek. Ja, ze praten, dus in die zin wel. maar wat er allemaal gezegd wordt. En ja, mattie is blij dat hij het aanhaalt, maar hij zou eens moeten stoppen met buigen voor de andere twee kartelleden. Jordy wil alleen maar winnen, dus het wordt hoog tijd dat hij zijn "vrienden"er iets minder mooi opzet, en jolien wil aandacht. Haar zogenaamde vriendje heeft waarschijnlijk geen interesse meer dus het wordt tijd voor een nieuwe. Die haalt haar status uit de man met wie ze samen is.
pi_217170593
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef humpty het volgende:
Op het moment dat een gesprek nog niet voorbij is en je hebt een batterijwissel
of je moet naar het toilet dan kom je niet weer

Ik ben ook geen perfect mens he Jor nee ik ook niet zegt Jordy
Hij is blij dat Jordy het aanhaalt iedere gek heeft zijn gebrek zeggen ze
Een gesprek over boogschieten op Center Parcs moet wel voortgezet worden na een batterijwissel :')
Hell To The Liars
pi_217170594
jolien met een rot gevoel gaan slapen :'( , nooit met ruzie gaan slapen, dat moet je ook nog leren matti o|O
Jolientje
pi_217170596
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:

[..]
Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltje :P

Misschien houdt ie zich van de domme door evt nog hoop met Deborah en/of de aanwezigheid van camera’s.
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.
pi_217170607
Goed gesprek tussen de boys. Matt heeft veel aan de wijsheid van Jordy ^O^
pi_217170616
en weer een handdoek gate *O* *O*
Jolientje
pi_217170619
Hij moet niks van Jordy het is een advies
Je kan vrienden vertellen wat ze willen horen
maar dan zijn het geen echte vrienden
  maandag 24 maart 2025 @ 22:26:50 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_217170626
Wat een stom gelul
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_217170628
we kunnen het niet 1 2 3 oplossen _O-
Jolientje
pi_217170630
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Jolientje had iets in haar bolletje omtrent haar crush en het ging niet zoals ze wil. Dus nu boos. Dat is de samenvatting denk ik.
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.
Dat zijn eigenlijk vrouwen die zó gewend zijn, jaren aan een stuk, dat mannen voor hun vallen en kruipen en alles voor hun doen en over hebben.

Als jij dan de "uitzondering" (in hun ervaring) bent die niet alles over heeft om het bed met hun te delen, snappen ze dat gewoon echt niet. Ze kennen dat niet echt, die afwijzing. Zij leven meer in een wereldje waar er wel altijd iemand achter hun aanloopt.

Ik heb het eerder over die dame die ik ken dan over Jolien, maar ik herken dit gedrag wel :')
pi_217170634
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef humpty het volgende:
Hij moet niks van Jordy het is een advies
Je kan vrienden vertellen wat ze willen horen
maar dan zijn het geen echte vrienden
Jij snapt het ^O^
pi_217170636
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef odie22 het volgende:
jolien met een rot gevoel gaan slapen :'( , nooit met ruzie gaan slapen, dat moet je ook nog leren matti o|O
Ze maken het vast goed straks in bed met het licht uit zonder zender, gefluister en wat handjes onder de dekens O-) :+
pi_217170637
T zijn ponykampstruggles, dit gesprek.

Handdoek opruimen, chocomel en praten met anderen.
Hell To The Liars
pi_217170638
TOP vriend *O* *O*
Jolientje
pi_217170645
Het is alles behalve zwart maken van zijn vrienden wat Jordy doet
Topperrr *O* *O*
pi_217170648
Ik begon met kijken op stream 2 die op het bed van Sharice stond, is Jane bij haar in bed gaan liggen? Dacht dat ik daar twee mensen in bed zag liggen, maar weet het niet zeker
pi_217170657
Jordy gaat Matt de volgende keer even uitleggen dat je eerst een gesprek moet afronden en dan pas door naar de volgende.

Daarna zegt Matt heel tactisch, ik blijf praten met de anderen.

Matt kaart voorzichtig aan dat het jaloezie was, maar volgens Jordy is dat het niet :D
Hell To The Liars
pi_217170665
kut zender
Jolientje
pi_217170673
test test , hallo hallo , top jordy hij doet het weer
Jolientje
pi_217170677
Dus nu is Matt bij Jane gebleven om het gesprek af te maken en nu had ie achteraf gelijk naar Jolien moeten lopen.

Hallo, ze had Matt zijn haar verneukt.
Hell To The Liars
pi_217170679
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef Linnied het volgende:

[..]
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.
Leh-kùr —— Jawelleh
pi_217170684
Mattie is gewoon snel afgeleid. :Y
pi_217170685
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Willewa het volgende:

[..]
Haha, ja maar ook wel logisch als je voor je gevoel nog een relatie te redden hebt, dat je er niet in mee gaat. Wij weten het allang maar hij weet veel minder natuurlijk.
Jordy gaat straks vragen of Deb misschien ook mee wilt met de kampeertrip.
Hell To The Liars
pi_217170688
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:28 schreef Luna68 het volgende:
Ik begon met kijken op stream 2 die op het bed van Sharice stond, is Jane bij haar in bed gaan liggen? Dacht dat ik daar twee mensen in bed zag liggen, maar weet het niet zeker
Geen idee Jane lag alweer heel vroeg op bed in ieder geval vroeger dan Sharice
pi_217170693
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja die jongen denkt gewoon dat hij binnen 14 dagen een koffietje met Deb drinkt en ze samen afspreken om aan hun relatie te werken :')
pi_217170695
Vrienden voor het leven ^O^
pi_217170698
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jordy gaat straks vragen of Deb misschien ook mee wilt met de kampeertrip.
_O- _O- _O-
pi_217170699
3 weken met de camper op pad *O* *O*
Jolientje
pi_217170701
Mattheus is een lieve jongen hoor maar... PFFFF
"zal ik morgen even m'n excuses maken bij jolien voor de chocomelk?"
Jordy: " ja kan je doen"
Mattheus: JIJ BENT ZO SLIM HE!?!? HOE KAN HET DAT JIJ GEEN VRIENDIN HEBT..

8)7
pi_217170702
Ik denk dat zowel Jolien als Jane aan matti trekken allebei om een andere reden en vraag me af of Matti dat door heeft.
pi_217170704
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef odie22 het volgende:
3 weken met de camper op pad *O* *O*
Lijkt me echt leuk om dat te volgen. Op yt ofzo. Dst ze het zelf filmen :Y
pi_217170719
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef humpty het volgende:

[..]
Geen idee Jane lag alweer heel vroeg op bed in ieder geval vroeger dan Sharice
Weet het ook niet want zag het toen ze in bed lag(en) maar leek zo. Hoorde geen gesnurk dus zal niet ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Luna68 op 24-03-2025 22:46:08 ]
pi_217170721
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef BigBreg83 het volgende:

[..]
Lijkt me echt leuk om dat te volgen. Op yt ofzo. Dst ze het zelf filmen :Y
ja dat zal ik ook nog wel gaan kijken
Jolientje
pi_217170725
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:27 schreef maxelu het volgende:

[..]
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.
Dat zijn eigenlijk vrouwen die zó gewend zijn, jaren aan een stuk, dat mannen voor hun vallen en kruipen en alles voor hun doen en over hebben.

Als jij dan de "uitzondering" (in hun ervaring) bent die niet alles over heeft om het bed met hun te delen, snappen ze dat gewoon echt niet. Ze kennen dat niet echt, die afwijzing. Zij leven meer in een wereldje waar er wel altijd iemand achter hun aanloopt.

Ik heb het eerder over die dame die ik ken dan over Jolien, maar ik herken dit gedrag wel :')
Same, dezelfde ervaring en ook erg herkenbaar :P Geen miss, maar wel modelverleden tot vlak voor ik haar leerde kennen enz.

Je ziet denk ik vaak dat zulke meiden gewend om hun zin te hebben gekregen hun hele leven (vaak al vanaf heel jong, want ook een knap meisje krijgt al flinke voorkeursbehandeling van volwassenen en leeftijdsgenoten).

In mijn geval, die ervaring, was de meest vermoeiende relatie die ik heb gehad. Constant die domme spelletjes en je grenzen niet respecteren en dus voor jezelf moeten opkomen. Erg vervelend. Als je dan dus iemand zoals jij of ik bent, die wel voor zichzelf opkomt dan wordt het echt een strijd. Ze zijn makkelijkheid gewend, wat betreft altijd maar hun zin krijgen.
Leh-kùr —— Jawelleh
pi_217170726
Wat voor baan heeft mattie eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')