Nee joh TOP tvquote:
Als ze bijv. 52 was, was het dan wel okee?quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Wat een verschrikkelijke gast is die Floris zeg. De agressie straalt er echt vanaf. Als er geen camera's om hem heen waren zie ik hem ervoor aan dat Emma klappen had gekregen. Die jongen is echt niet goed.
En waar gaat het allemaal over? Senna heeft wat opmerkingen van Emma totaal verkeerd opgevat, terwijl ik zeker denk te weten dat ze niet zo waren bedoeld. Hoe die Floris tekeer gaat tegen een meisje van 20. Onvoorstelbaar.
Die jongen was mijn favoriet, maar hij moet er echt zo snel mogelijk uit.
Floris wil kosten wat het kost die ton winnen en dat is hem drie keer niet gelukt. Zijn vriendin wel en dat is ook aan hem te danken. Ik snap de frustratie wel en ik zie hem ook wel als een goed en oprecht persoon. Het loopt wat uit de hand allemaal. En die gaat Emma nooit slaan hoor daar is hij te intelligent voor.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Wat een verschrikkelijke gast is die Floris zeg. De agressie straalt er echt vanaf. Als er geen camera's om hem heen waren zie ik hem ervoor aan dat Emma klappen had gekregen. Die jongen is echt niet goed.
En waar gaat het allemaal over? Senna heeft wat opmerkingen van Emma totaal verkeerd opgevat, terwijl ik zeker denk te weten dat ze niet zo waren bedoeld. Hoe die Floris tekeer gaat tegen een meisje van 20. Onvoorstelbaar.
Toen ze er pas was zei ze tegen Radek iets van waarom denk je dat ik erop mijn leeftijd (zij dacht ws. jong) zo uitzie? Nou voor mij was het duidelijk waarom ze er zo uitzag. Maar vanwege haar ziekte durf ik het bijna niet eerlijk te posten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
... Waarom heb je je dan zo vol met botox gespoten en wil je er uit zien als iemand van 25? Ik vind het een spook, qua uiterlijk, maar zij zal zichzelf mooi en er jong uit vinden zien.,,,
Al zet ze duizend botox in haar smoel, ten eerste maakt het haar niet knapper maar haar gedrag is blijkbaar een dingetje en dat ziet ze niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Toen ze er pas was zei ze tegen Radek iets van waarom denk je dat ik erop mijn leeftijd (zij dacht ws. jong) zo uitzie? Nou voor mij was het duidelijk waarom ze er zo uitzag. Maar vanwege haar ziekte durf ik het bijna niet eerlijk te posten.
Esther is wel uitbehandeld maar er is ook geen doodsvonnis nog, maw ze is stabiel maar kan niet meer worden geholpen. Er word nog wel eens gezegd dat ze palliatief is dat is en een misverstand. Hoe dan ook kut allemaal maar wel een verschil, en ook een reden waarom ze de stap heeft durven nemen om met dit programma mee te doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:16 schreef chufi het volgende:
Ze kwam er om de reden van haar ziekte in als wit schaap... Aan longkanker ga je dood (in haar gediagnosticeerd geval) , maar daarom hoef jeje niet anders te gedragen
Ik vind haar zowel qua uiterlijk als qua karakter een nare vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Al zet ze duizend botox in haar smoel, ten eerste maakt het haar niet knapper maar haar gedrag is blijkbaar een dingetje en dat ziet ze niet.
Ze doet me denken aan toen ik als puber met de bus naar school ging. Dat je nog voor je beleefd (zoals altijd) je zitplaats af wilde staan, er al een bejaarde dreigend met de wandelstok stond te zwaaien, jij zit op mijn plaatsquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Al zet ze duizend botox in haar smoel, ten eerste maakt het haar niet knapper maar haar gedrag is blijkbaar een dingetje en dat ziet ze niet.
Dat is ook compleet irrelevant. Kut voor haar maar ik vind haar ook niet sympathiekquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind haar zowel qua uiterlijk als qua karakter een nare vrouw.
Ook mensen die ziek zijn of terminaal zijn kunnen een kutkarakter hebben en zoals zij zich daar gedraagt en laat zien, is zij er 1 van. Ze zet zich compleet voor lul.
Floris heeft helemaal geen verrot karakter, ik zie best wel een strijder in hem met gevolgen dat wel. Maar hij heeft best een mooie kant die emoties laat tonen en die gozer is oprecht smoor verliefd op Sennaquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:44 schreef eensteen25 het volgende:
Zowel Esther als ook Floris zijn twee mensen met een verrot karakter. UIt die ogen van Floris spatte pure haat en woede richting Emma, nogmaals... een meisje van 20. Ongelooflijk. Toen hij 'hou je bek' riep tegen Emma buiten, wilde hij haar volgens mij echt aanvliegen. En binnen nog een paar keer. Als je ook ziet hoe hij reageert als hij een spel verliest. De jongen heeft echt anger issues. Als ik een advies aan Senna mag geven: VLUCHTEN!!!
Esther is ziek en dat is heel erg voor haar, maar hoe ze om gaat met andere mensen is echt walgelijk. Ze moeten allemaal voor haar buigen omdat ze 52 is. Ongelooflijk. Amber had gelijk om haar daarmee te confronteren.
Aan de andere kant had Emma ook gelijk om Amber en Manon te confronteren. Vooral Manon deed heel erg begrijpend en lief tegen Emma na de ruzies met Floris, maar sprak totaal anders over haar als Emma er niet bij was. Inderdaad erg achterbaks. Emma had ook op dat punt volkomen gelijk.
Wij van WC eend adviseren WC eendquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:44 schreef eensteen25 het volgende:
Zowel Esther als ook Floris zijn twee mensen met een verrot karakter. UIt die ogen van Floris spatte pure haat en woede richting Emma, nogmaals... een meisje van 20. Ongelooflijk. Toen hij 'hou je bek' riep tegen Emma buiten, wilde hij haar volgens mij echt aanvliegen. En binnen nog een paar keer. Als je ook ziet hoe hij reageert als hij een spel verliest. De jongen heeft echt anger issues. Als ik een advies aan Senna mag geven: VLUCHTEN!!!
Esther is ziek en dat is heel erg voor haar, maar hoe ze om gaat met andere mensen is echt walgelijk. Ze moeten allemaal voor haar buigen omdat ze 52 is. Ongelooflijk. Amber had gelijk om haar daarmee te confronteren.
Aan de andere kant had Emma ook gelijk om Amber en Manon te confronteren. Vooral Manon deed heel erg begrijpend en lief tegen Emma na de ruzies met Floris, maar sprak totaal anders over haar als Emma er niet bij was. Inderdaad erg achterbaks. Emma had ook op dat punt volkomen gelijk.
Zelfde gedrag vertoonde hij toen hij zo boos was op die wat oudere vrouw, toen ze punten niet gingen delen ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Het is echt een fittieweek aan het worden.
Esther: dit is peanuts!
30 seconden later:![]()
![]()
(
)
Ik vraag mij af of ze de cyclus af gaat maken en niet vroegtijdig vertrekt, want er zullen vast nog meer fitties komen waar zij bij is betrokken..
Floris is gewoon heel eng deze aflevering met zijn gedrag.![]()
Vooral dat laatste stuk, waarom ga je dicht bij Emma aan tafel ziiten als je haar niet kan uitstaan, vervolgens naar haar staren alsof je haar om wilt leggen, om tot slot een opmerking te maken en het te laten escaleren met bokito gedrag.
Het geeft ze ook wat te doen, zodra een fiittie een beetje uitdooft en het huilen begint kunnen de partijen aan aan beide kanten aan het aaien en troosten beginnen zo heeft iedereen wel een funtie tijdens een ruzie , daar hoeft de Febo niets voor te doen..quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:10 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan mensen die ze uit elkaar willen halen of de boel willen sussen? Waarom worden zij geīnstrueerd om dat te doen? Weet Febo dan niet dat het plebs fitties wil zien?
Fijn dat je gedachten kunt lezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:44 schreef eensteen25 het volgende:
Emma dacht FLoris wel even in te pakken nu Senna weg wasquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris en Emma waren vrienden, en je weet als de vriendschap wegvalt dan kan je teleurgesteld zijn in elkaar. Dan is alles wat iemand zegt verkeerd.
Er zit meer verdriet bij beiden en dat uit zich dan in elkaar uitschelden koeien uit de sloot halen ect.
Als je slim bent ga je nergens op in.
Maar het is heel menselijk.
Je emoties de baas zijn, dat is soms moeilijk.
Dat probeerden ze ook, maar Floris luistert naar niemand. Alleen wat hij denkt is belangrijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
En met ingrijpen is de mensen erom heen die moeten ook maar eens zeggen en nu is het klaar!!!!
Vanavond lijkt me een topshow te worden. Esther die er achter komt dat ze letterlijk iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd, behalve die altijd lieve Thijs, die geen partij trekt en altijd troost.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Het is echt een fittieweek aan het worden.
Esther: dit is peanuts!
30 seconden later:![]()
![]()
(
)
Ik vraag mij af of ze de cyclus af gaat maken en niet vroegtijdig vertrekt, want er zullen vast nog meer fitties komen waar zij bij is betrokken..
Dit, Emma is in gesprek met Amber en Floris moet zo nodig zijn fittie met Emma weer oprakelen. De kleuter.quote:Floris is gewoon heel eng deze aflevering met zijn gedrag.![]()
Vooral dat laatste stuk, waarom ga je dicht bij Emma aan tafel ziiten als je haar niet kan uitstaan, vervolgens naar haar staren alsof je haar om wilt leggen, om tot slot een opmerking te maken en het te laten escaleren met bokito gedrag.
Ik vermoed dat Emma in het begin wel jaloers was op Senna, zeker toen haar zus iets met Pieter kreeg. Hoe leuk als je als tweeling verkering hebt met twee broers!! Maar Floris is verblind door dat modepopje, helaas. Daardoor verwaterde de vriendschap nadat Senna was vertrokken. Toen kwam Amber en Floris kon het goed met haar vinden; ze deden heel veel dingen samen en Amber trok een t-shirt van Floris aan. Daar kun je wat van vinden, hoeft niet. Maar Emma maakte daar in de groep wel een opmerking over, die dan door haar naasten wordt uitgelegd als 'ongerust vanwege Senna', maar door Senna als 'het vuurtje opstoken'. Resultaat van die opmerkingen was in elk geval dat Robert begon met het Floris en Amber verhaal. Emma heeft Robert, bewust of onbewust, daarop gewezen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Was het niet dat Senna jaloers werd op Emma die nog met Flo omging en daardoor de boel heeft aangewakkerd ... Senne krijgt alleeen de afleveringen te zien zoals wij .. daar moet je het mee doen en volgens mij viel dat gedrag van Emma jegens Flo wel mee ..
Hoe dan? Ik ben 61 en heb meer zelfvertrouwen dan ik tot mijn 40ste had.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:14 schreef Cosima het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Esther tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen en het programma moet verlaten. Is geen goede omgeving voor haar. Denk zelf dat ze ook erg jaloers is op die jonge meiden. (Dat komt niet alleen door haar maar ook door hoe de maatschappij om gaat met oudere vrouwen). Ik vind dat van Amber ook betweterig overkomen als je bijvoorbeeld verder amper contact hebt met iemand. Maar de kunst is om daarin gewoon een beetje mee te gaan en dan lekker je eigen ding weer gaan doen.
Uh, wij kunnen niet in hun brein kijken en weten niet hoe het bedoeld is. Feit is wel dat Emma, schijnbaar, heel goed weet dat alles uitvergroot wordt en dus had kunnen weten dat haar opmerking consequenties zou hebben. En dat bleek ook. Geef Robert 1 voorzetje en hij maakt het doelpunt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Het gaat alleen niks worden. Floris houdt niet van een modepoppetje. Hij houdt niet van die botox en wil meer puur natuur. Daar gaat Senna nooooooit in mee. Die past beter aan de arm van haar boksertje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris heeft helemaal geen verrot karakter, ik zie best wel een strijder in hem met gevolgen dat wel. Maar hij heeft best een mooie kant die emoties laat tonen en die gozer is oprecht smoor verliefd op Senna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |