Illegale sigarettenproducent…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik had kermisexploitant gegokt bij Roy.
Zanger van het levenslied.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik had kermisexploitant gegokt bij Roy.
Ja, dat had ook nog gekund!quote:
Ik wacht op de maagverkleiningquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef DKUp het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn ook flink in trek in dit programma.
Je bedoelt een exporteur van lokale Brabantse specialiteiten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Schoonzoon van een SierraLeoonse president.
Dat kan idd echt niet Paaisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die namen afkorten bij een vreemde
Deniessss
Meteen weggeklikt na het opzoeken.quote:
Weer een polyamoureuze relatie? Al was dit meer een harem.quote:
Deze wel, sommige dingen van jou skip ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel lef om het nog in te typen op Google
Ik werd hiermee ooit eens geconfronteerd dankzij de NPO, dus was idd ook nog veilig genoeg voor op de tv.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze wel, sommige dingen van jou skip ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop