SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
moet wel echt het absoluut laatste zijn wat eetbaar is hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach in geval van nood vreet ik alles wel denk ik.
Oh jeetjequote:Op maandag 24 maart 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel echt het absoluut laatste zijn wat eetbaar is hoor
Eensquote:
quote:
Ach als ik dagen niks heb gehad gaat het er vast wel goed in.quote:
KrokEtto!quote:
quote:
Eenschquote:
sperziebonen omhuld met bacon en in spekvet gebakkenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ach als ik dagen niks heb gehad gaat het er vast wel goed in.
Zit die ook in je noodpakket?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
rawrr wat ziet vlinder er weer appetijtelijk uit trouwes...
Oke primaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sperziebonen omhuld met bacon en in spekvet gebakken
EssnVintagequote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
Ik moet eigenlijk nog brandstof hebben voor mijn ouderwetse petroleum brander (die ik jaren geleden van mijn oom heb gehad, samen met een ouderwetse weegschaal (met losse gewichtjes) en oude koffiemaler)
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sperziebonen omhuld met bacon en in spekvet gebakken
Wat ben je allemaal van plan met die branderquote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
Ik moet eigenlijk nog brandstof hebben voor mijn ouderwetse petroleum brander (die ik jaren geleden van mijn oom heb gehad, samen met een ouderwetse weegschaal (met losse gewichtjes) en oude koffiemaler)
Staat allemaal mooi te sieren op een plank boven mijn keukenraamquote:
Ik heb er te lang gewerktquote:
Nou als de stroom enzo uitvalt dan kan ik alsnog wat eten opwarmenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan met die brander
Ja preciesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te lang gewerkt daar. Permanente beroepsdeformatie.
Camping gasstelletjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou als de stroom enzo uitvalt dan kan ik alsnog wat eten opwarmen
Ja maar dit ding heb ik alquote:
waxinelichtjesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dit ding heb ik al
Camping gasstelletje heb ik niet
Ik ben er één keer geweest met mijn vader, op Fles-en-Pa-Fles-dagquote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er te lang gewerkt
Ik herkende direct ook een foto van de gebroken tegeltjesberg in het Binnenmuseum. De combinatie van tegeltjes en stenen vloer deed het hem.
En jk kwam bijna nooit in het Binnenmuseum
Ja ik snap dat jij dat leuk vindtquote:Op maandag 24 maart 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest met mijn vader, op Fles-en-Pa-Fles-dag![]()
Flessenscheepjesmuseum is ook leuk trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dar heb ik er nog wel een goede voorraad van liggenquote:
ik heb er ook nog met geurtjes... lekkere knakworstjes met lavendelquote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dar heb ik er nog wel een goede voorraad van liggen
Lekker monochroom printenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Papier gekocht. Nog niet die grote vellen tho. Maar wel gekleurd fotopapier. Lijkt me leuk om mee te spelen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb wel nog een paar pakken met vanille geurquote:Op maandag 24 maart 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er ook nog met geurtjes... lekkere knakworstjes met lavendel
Ahhh zo. Er waren al groepjes gevormd in de klas maar dat er ineens iemand bij kwam vonden de meeste juist interessant. Weet niet meer of ik echt veel vragen kreeg, kan me dat niet zo herinneren.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 niveaus terug, nieuwe groep. Die groep heeft net de norming en storming gehad, en jij komt daar als buitenstaander bij. Vragen over waarom je afstroomt etc.
dat wordt dus al om 8 uur slapenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Het is al half negen, voelt echt als vijf uur ofzo. Dat gaat vast goed komen
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Essie is in de aanbiedinghttps://nl.pepper.com/aan(...)agellak-135ml-349923
Oke, dus als ik afdrukken maak is het tot nu toe altijd zwart wit geweest. Ik kan in principe met een speciale vergroter ook wel kleurenafdrukken maken. Maar dan moet ik daar weer andere chemicalien voor halen. En de zwart-wit chemicaliën doen het prima op kamertemperatuur. RA4 kleurenchemicaliën moeten op 35 graden gehouden worden. En dan moet mijn kleurenblinde kop ook nog eens de kleuren per print handmatig instellen.quote:
weer de hele nacht wakker dusquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
ja de norm ligt tussen 17u en nietquote:Op maandag 24 maart 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, past nog binnen de norm van deze sc
Wel mooi kleurtjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben blijkbaar niet in trek genoeg
quote:
quote:
Even aanzetten dan maar.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk bij monochrome aan dit liedje, dat is mijn bijdrage. Wel goed nummer
En sparklyquote:
Dan maak je het lekker monochroom met alleen zwart, je hebt al gekleurde velletjesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus als ik afdrukken maak is het tot nu toe altijd zwart wit geweest. Ik kan in principe met een speciale vergroter ook wel kleurenafdrukken maken. Maar dan moet ik daar weer andere chemicalien voor halen. En de zwart-wit chemicaliën doen het prima op kamertemperatuur. RA4 kleurenchemicaliën moeten op 35 graden gehouden worden. En dan moet mijn kleurenblinde kop ook nog eens de kleuren per print handmatig instellen.
Ik wil het ooit nog eens doen om het gedaan te hebben maar er is een goede reden dat het voorlopig nog niet gebeurd is.
Ik slaap ook weleens overdagquote:
Wat een zenuwachtig gepingelquote:Op maandag 24 maart 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk bij monochrome aan dit liedje, dat is mijn bijdrage. Wel goed nummer
Bijna bedtijdquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Toch ga ik zo naar bedquote:Op maandag 24 maart 2025 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]Bedoelde niet vijf uur 's ochtends hoor
Hard gewerkt?quote:
Hmmm, ik krijg deze suggestie niet. Wel even aangeklikt. Even. Ik weet niet wat ik van de muziek vind maar ik kan de handarmgebaren van die gast niet aanquote:Op maandag 24 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
De suggestie van youtube wat ik hierna moet luisteren.
Dat is ongeveer het compleet tegenovergestelde.
Ook gewoon een soort zenuwachtig gepingel alleen dan in hindiquote:Op maandag 24 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
De suggestie van youtube wat ik hierna moet luisteren.
Dat is ongeveer het compleet tegenovergestelde.
Het komt denk ik omdat ik een paar dagen geleden een fragment uit een film heb zitten kijken waar dit nummer in gebruikt wordt:quote:Op maandag 24 maart 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hard gewerkt?
[..]
Hmmm, ik krijg deze suggestie niet. Wel even aangeklikt. Even. Ik weet niet wat ik van de muziek vind maar ik kan de handarmgebaren van die gast niet aan
oww.... dan is het zelfs tussen 00:00 en 23:59quote:
Je bent in verwachting van een meisje en gaat haar Faith noemen??quote:
Ohja, dan is het alogritme meteen aan natuurlijk. Ziet er net zo intens uitquote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komt denk ik omdat ik een paar dagen geleden een fragment uit een film heb zitten kijken waar dit nummer in gebruikt wordt:
Ik ga niet klikken, ik wil mezelf gewoon laten verrassen over een half jaar. Al weet ik natuurlijk niet of Pia dan zingt...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg dit als suggestie. Ik heb voor mezelf verzonnen dat ze bewust iemand hebben neergezet die niet echt goed kan zingen, soort van Jonge Elisabeth die zichzelf nog moet ontdekken. En daarna volwassen Elisabeth met BAM sterke stem. Misschien is dit oprecht de gedachtegang?
edit: ze kan wel goed zingen trouwens, maar vergeleken met Pia.. Dat is wat anders![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, ik wil mezelf gewoon laten verrassen over een half jaar. Al weet ik natuurlijk niet of Pia dan zingt...
Maar Piaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg dit als suggestie. Ik heb voor mezelf verzonnen dat ze bewust iemand hebben neergezet die niet echt goed kan zingen, soort van Jonge Elisabeth die zichzelf nog moet ontdekken. En daarna volwassen Elisabeth met BAM sterke stem. Misschien is dit oprecht de gedachtegang?
edit: ze kan wel goed zingen trouwens, maar vergeleken met Pia.. Dat is wat anders![]()
Slapen altijd een optiequote:Op maandag 24 maart 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww.... dan is het zelfs tussen 00:00 en 23:59
Ik was niet 1 van de 4 zwangeren aan tafel gisterquote:Op maandag 24 maart 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent in verwachting van een meisje en gaat haar Faith noemen??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jouw algoritme schotelt je Elisabeth voor? Je verwacht het niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was niet 1 van de 4 zwangeren aan tafel gisterOp zn minst gewoon op zn Hollands, Feet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dan zet je dat kind gelijk op een achterstand en geef je eigenlijk aan dat je het niet had willen hebben als je je kind Faith gaat noemenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent in verwachting van een meisje en gaat haar Faith noemen??![]()
Die is echt zoooo mooiquote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jouw algoritme schotelt je Elisabeth voor? Je verwacht het niet.
Ik heb het zitten kijken, ik verwachtte die uithaal op het einde compleet niet.
Viel mee vandaag, maar het blijven lange dagenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hard gewerkt?
[..]
Hmmm, ik krijg deze suggestie niet. Wel even aangeklikt. Even. Ik weet niet wat ik van de muziek vind maar ik kan de handarmgebaren van die gast niet aan
Klinkt interessant, al vind ik Indiërs vaak wel vrij irritantquote:Op maandag 24 maart 2025 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
@:LTVDK film is wel een aanrader trouwens. Dev Patel regisseert en in de hoofdrol. Soort van Indiase John Wick
Monkey Man(2024)6.8action, crime, thriller121R16Dev PatelDev Patel, Paul Angunawela, John ColleeDev Patel, Pitobash, Jatin MalikAn anonymous young man unleashes a campaign of vengeance against the corrupt leaders who murdered his mother and continue to systematically victimize the poor and powerless
Slapen en etenquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was niet 1 van de 4 zwangeren aan tafel gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zo mijn kind ook nooit zo noemen. Gelukkig is de wereld gespaard gebleven van extra bomenverzamelinkjes..quote:Op maandag 24 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zet je dat kind gelijk op een achterstand en geef je eigenlijk aan dat je het niet had willen hebben als je je kind Faith gaat noemen
En dat zal ook zo blijven"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alleen een beetje ongemakkelijk als je vervolgens naar Engeland gaatquote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op zn minst gewoon op zn Hollands, Feet.
nounounouquote:Op maandag 24 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik zo mijn kind ook nooit zo noemen. Gelukkig is de wereld gespaard gebleven van extra bomenverzamelinkjes..
En dat zal ook zo blijven
Slapen en eten is levenquote:
Maar we hebben juist meer bomen nodigquote:Op maandag 24 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik zo mijn kind ook nooit zo noemen. Gelukkig is de wereld gespaard gebleven van extra bomenverzamelinkjes..
Jij had dat grut dan nog Bonsai of Sequoia kunnen noemenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
In dat geval leef ik er op losquote:
Of... Linde..quote:Op maandag 24 maart 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had dat grut dan nog Bonsai of Sequoia kunnen noemen
Of Eik, of Knotwilg, of Larix.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had dat grut dan nog Bonsai of Sequoia kunnen noemen
Hazelaar blijf eens van Beuk af en roep die Tamme Kastanje dat het eten klaar isquote:
Beuk is voor een onvriendelijke man met gele vlekken in zijn grote witte onderbroek en losse handjes met nicotinevingers.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hazelaar blijf eens van Beuk af en roep die Tamme Kastanje dat het eten klaar is
Ik dacht bij Beukje eerlijk gezegd meer aan een lieflijk lachend meisje die in een angstaanjagend monster verandert als je haar of haar zaailingen krenktquote:Op maandag 24 maart 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beuk is voor een onvriendelijke man met gele vlekken in zijn grote witte onderbroek en losse handjes met nicotinevingers.
Beukwilgquote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht bij Beukje eerlijk gezegd meer aan een lieflijk lachend meisje die in een angstaanjagend monster verandert als je haar of haar zaailingen krenkt
beuktijgerinquote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht bij Beukje eerlijk gezegd meer aan een lieflijk lachend meisje die in een angstaanjagend monster verandert als je haar of haar zaailingen krenkt
Ja preciesquote:
Vet, wil ik ook wel heen, in Den Bosch dan.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alestorm op PinkPopen in Oktober in Den Bosch bij RockCircus
Ik ben nu bezig om een kaartje te bestellen. Alleen voor de zondag dan. Gelukkig heb ik dan vakantie en hoef niet te werken op maandag..quote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet, wil ik ook wel heen, in Den Bosch dan.
Lekker dichtbij ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig om een kaartje te bestellen. Alleen voor de zondag dan. Gelukkig heb ik dan vakantie en hoef niet te werken op maandag..
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan moet je nog buiten gezet worden ook
Ja en dan ben ik al verhuisd dus ook geen gedoe met hier aanbellen om binnen te komenquote:
Wat allemaal?quote:
quote:
zakkie oven baked paprikachips, dubbele zak sweet&salted popcorn , donuts en een ding jodekoekenquote:
En de restquote:Op maandag 24 maart 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
zakkie oven baked paprikachips, dubbele zak sweet&salted popcorn , donuts en een ding jodekoeken
Kan je morgen weer terug.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
zakkie oven baked paprikachips, dubbele zak sweet&salted popcorn , donuts en een ding jodekoeken
voor mij 2 jaarquote:Op maandag 24 maart 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]ik niet.. is zomaar 2 weken voorraad
zelf van facebook gedownload en naar gyazo geuploadquote:
@essnhillsquote:
wil ze hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf van facebook gedownload en naar gyazo geupload
Zou 5 potten in 5 week leeg kunnen hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je hier vijf potten pindakaas voor leeggegeten?
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf van facebook gedownload en naar gyazo geupload
2 wekenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]ik niet.. is zomaar 2 weken voorraad
Ik kan wel 5 visjes in 5 weken hakenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zou 5 potten in 5 week leeg kunnen hebben
Voor als de kleine te groot is om de visjes nog boven het bed te hebben.quote:
Ik ga de ophanging zo maken dat ze er ook af kunnen (met name om ze te kunnen wassen eigenlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor als de kleine te groot is om de visjes nog boven het bed te hebben.
Visjes zijn niet zo dol op haakjesquote:Op maandag 24 maart 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel 5 visjes in 5 weken haken
Deze welquote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Visjes zijn niet zo dol op haakjes
Van onder naar boven swipen (vanaf helemaal de onderkant van je telefoon)quote:Op maandag 24 maart 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes! Stel je bent op het homescreen van je iPhone op de derde bladzij bijvoorbeeld, hoe kun je dan met 1 beweging weer naar de eerste bladzijde swipen?
Dan krijg ik alleen alle actieve apps te zien.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van onder naar boven swipen (vanaf helemaal de onderkant van je telefoon)
Gestapeld als een soort van boterburger?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu twee krentenbollen met een half pakje roomboter, want 4EverViesDik
@:dud0r
Nee, want ik mag van de tandarts geen grote happen nemenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gestapeld als een soort van boterburger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
BOMBASTICquote:
Je moet het in 1 zwierende swipe doen en gelijk loslatenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen alle actieve apps te zien.
Klinkt alsof een stel kaboutertjes een lekke band hebben met hun smurfmobiel.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Uitstraling
Dit is een genot voor je oor
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof een stel kaboutertjes een lekke band hebben met hun smurfmobiel.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik mag van de tandarts geen grote happen nemenwat heb je uitgevroten met je tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Net als op de kermis met de grijpersquote:Op maandag 24 maart 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet het in 1 zwierende swipe doen en gelijk loslaten
Klikt.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
@:budapestenaar
Mijn hemel.
Niets, want ik eet maar kleine hapjesquote:Op maandag 24 maart 2025 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je uitgevroten met je tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niet eens naar K3?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hi Erik,
Bedankt voor je aankoop!
Ticket
Jouw orderbevestiging
The Rock Circus 2025 - Zondag
Brabanthallen
19 oktober 2025 / 12:00 uur
Aantal: 1
![]()
![]()
Mission accomplishedquote:
is dit wat de hippe mensen luisteren?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hemel.
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dit wat de hippe mensen luisteren?
zo ja, ik ben niet hip
👀quote:Op maandag 24 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hemel.
wowquote:Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
en nee, klopt.. jij bent niet hip nee
Oooh het moet gewoon sneller. Vandaar dat het soms per ongeluk gebeurdequote:Op maandag 24 maart 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet het in 1 zwierende swipe doen en gelijk loslaten
Is toch niet om aan te gluren?quote:
Je naam!quote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hi bos
Bedankt voor je aankoop!
Ticket
Jouw orderbevestiging
The Rock Circus 2025 - Zondag
Brabanthallen
19 oktober 2025 / 12:00 uur
Aantal: 1
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik mag van de tandarts geen grote happen nemenWanneer mag je je kaakgewricht weer uit de kom klikken om te kirbyen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
wel eerst de milkavlekken van je jatten wassen anders gaat je iphone superstukquote:Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oooh het moet gewoon sneller. Vandaar dat het soms per ongeluk gebeurdedank u!
Nee kan ie blijkbaar wel hebben.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel eerst de milkavlekken van je jatten wassen anders gaat je iphone superstuk
https://hellmondopenair.nl/quote:Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
goesting om bruut geld uit te geven maar kan niks leuks vinden op marktplaats
Ja weet ik veelquote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar is hij niet zo geheimzinnig over hoor.
Ja maar we weten wel meer over hem hč.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
En volgens mij lopen er echt 1 miljoen mannen met die naam.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://hellmondopenair.nl/
https://cacaofabriek.nl/a(...)CQ89MI0aAsT8EALw_wcB
Is beiden echt iets voor jou en Vlinderrolmops
Habbiebabbiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Jezus christus, schrok me helemaal het habbiedabbie (@:4everblackeyed). Lig lekker te smurfen, vliegt er ineens zo'n grote roofvogel op misschien net 50cm afstand boven me over. Hoorde ineens de vleugels slaan.
Dan niet hč.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het hem vaker zelf gewoon zien zeggen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar is hij niet zo geheimzinnig over hoor.
Precies. Voornaam vind ik prima om te delen. .Achternaam is wat andersquote:
Mag nu ook al, moet gewoon voorzichtig zijn, anders ontwricht ik het en dat schijnt wel vervelend te zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer mag je je kaakgewricht weer uit de kom klikken om te kirbyen?
OMG.. 22:22:22..quote:
Toch aan de andere kant nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt de zon dadelijk naar beneden.
Waarom zus, waaromquote:Op maandag 24 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hemel.
Waar zijn de plakken kaas?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu twee krentenbollen met een half pakje roomboter, want 4EverViesDik
@:dud0r
Toen Valence zo ziek was, gingen Marsh en Yosh wel aan beiden kanten van haar liggen.quote:
Ja, het kan niet altijd feest zijn, schuif net het laatste stukje naar binnenquote:
Volgende keer gerookte makreel er op doenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het kan niet altijd feest zijn, schuif net het laatste stukje naar binnen
Ik heb het hier alleen over de marsmousse gehadquote:Op zondag 23 maart 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, hier wordt er erg lovend over gepraat.. door o.a. @:4everblackeyed
Nou toevallig..quote:Op maandag 24 maart 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Precies. Voornaam vind ik prima om te delen. .Achternaam is wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende keer gerookte makreel er op doen
@:limoentjuh haar favoriet
Nee zonder de kaas.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Krentebol met kaas en gerookte makreel?
Moeilijk mens ben je ook hequote:
Wat is dit nou weer dan.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier was het van ETEN VOOR MIJquote:Op maandag 24 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen Valence zo ziek was, gingen Marsh en Yosh wel aan beiden kanten van haar liggen.
Dat was zo schattig
quote:
quote:
Makreel even langs?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zieke caaf omver getrappeld?quote:
quote:
quote:
Ja, heerlie de peerlie is datquote:Op maandag 24 maart 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je zo'n training waar je gewoon helemaal bekaf van thuis komt.
Vandaag was zo'n training. Lekker slapen straks
Als ik nog de puf kan vinden om op te staan, gooi ik een muffin in de kabelbaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heerlie de peerlie is dat![]()
Vandaag heb ik ook getraind
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik nog de puf kan vinden om op te staan, gooi ik een muffin in de kabelbaan.
Ik mag niet meer, want ik heb hem voor de training op. Achteraf best een goede keuze, maar toen had ik gewoon trek.
zo'n hele groene olijf, lekker bunkerequote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u, dank u
Ik vraag me soms weleens af wat nu het beste is... voor of na de training eten?
Want je hebt eigenlijk ook nog een afterburn![]()
Alleen als ik na het trainen ga eten, ga ik bijna van m'n graatje en kan ik tijdens de training alleen nog maar aan eten denken
Oh ja, echt helemaal verzadigend lijkt mij datquote:Op maandag 24 maart 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n hele groene olijf, lekker bunkere
Na een training als vandaag heb ik totaal geen afterburn, dan zit ik die kwark naar binnen te proppen. Ik heb ook trainingen dat ik kan blijven eten bij thuiskomst, maar die zijn wat zeldzamer.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u, dank u
Ik vraag me soms weleens af wat nu het beste is... voor of na de training eten?
Want je hebt eigenlijk ook nog een afterburn![]()
Alleen als ik na het trainen ga eten, ga ik bijna van m'n graatje en kan ik tijdens de training alleen nog maar aan eten denken
Ja, ik weet zeker dat ik morgenochtend eerder trek heb dan normaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na een training als vandaag heb ik totaal geen afterburn, dan zit ik die kwark naar binnen te proppen. Ik heb ook trainingen dat ik kan blijven eten bij thuiskomst, maar die zijn wat zeldzamer.
Verschilt ook per persoon. Ik heb teamgenoten die bij een wedstrijd om 19:00 achteraf pas avondeten. Ik ga dan absoluut van m'n stokje, ik heb met maaltijd vooraf al behoorlijke trek.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
wacht ik zal even een filmpje uploaden van mijn laatste training...
[ afbeelding ]
quote:
Ja, omdat het kan natuurlijkquote:
Ja, maar die moet even wachten met naar beneden vallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt de zon dadelijk naar beneden.
Het tijdstip helpt ook niet echt in mijn geval nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat ik morgenochtend eerder trek heb dan normaal.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat het kan natuurlijk
[..]
Ja, maar die moet even wachten met naar beneden vallen.
Eerst even wat mensen erin lanceren.![]()
![]()
Het is nu wel vrij laat jaquote:Op maandag 24 maart 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tijdstip helpt ook niet echt in mijn geval nu.
Openbaringenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zon blijft ook heet 's nachts heur.....
Ben je olijfolie aan het drinken?quote:
gaat makkelijkerquote:Op maandag 24 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je olijfolie aan het drinken?
Ietsjesquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlinder mee insmeren, farfalla di carne.
Van hart werken is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Nou, wekker staat lekker vroeg morgenochtend. Bedankt collega
Vertel dat maar aan die collega die over de hele maandag niets van een halve dag werk heeft afgekregen, terwijl echt wel heel duidelijk was dat er morgenochtend een harde deadline is. En gezien ie parttime werkt, ben ik nu de lul.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van hart werken is nog nooit iemand doodgegaan.
Hoezoquote:Op maandag 24 maart 2025 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben bang dat ik voorlopig nog niet slaap
Een hele langdradige over rupsen, met Q&A na de tijd, waardoor dat langdurig naar rupsjes en vlinders kijken erg grappig werd wanneer je hoort dat de maker 's avonds zijn zus ophangt omdat hij naar het park moet voor de juiste bladeren voor die ene rups.quote:
Soms heb ik dat na het sporten. Beetje hetzelfde als een bak koffie drinken vlak voor je naar bed gaat.quote:
Checkquote:Op maandag 24 maart 2025 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben bang dat ik voorlopig nog niet slaap
quote:Op maandag 24 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van hart werken is nog nooit iemand doodgegaan.
We zijn elkaar net misgelopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:29 schreef bitterbal het volgende:
Gerrie ben je er weer voor je nachtdienst?
dat is klotequote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Net op het moment dat ik uit bed wilde komen, kreeg ik kramp in mijn onderbeen.
Het universum wil je vertellen dat je de hele dag in bed moet blijven liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Net op het moment dat ik uit bed wilde komen, kreeg ik kramp in mijn onderbeen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het universum wil je vertellen dat je de hele dag in bed moet blijven liggen.
Ik kan nu ook nauwelijks lopen.quote:
Hmmm hoor ik daar een nieuw been?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nu ook nauwelijks lopen.
Gelukkig heb ik intussen mijn werkplek bereikt.
Ik wacht nog steeds op de nieuwe knie.quote:
Ohhhquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de nieuwe knie.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Godvervloekte hoere aids weer JA WEER een update van Teams. WEER alles kwijt. Bedankt stelltje neukfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |