SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
moet wel echt het absoluut laatste zijn wat eetbaar is hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach in geval van nood vreet ik alles wel denk ik.
Oh jeetjequote:Op maandag 24 maart 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
moet wel echt het absoluut laatste zijn wat eetbaar is hoor
Eensquote:
quote:
Ach als ik dagen niks heb gehad gaat het er vast wel goed in.quote:
KrokEtto!quote:
quote:
Eenschquote:
sperziebonen omhuld met bacon en in spekvet gebakkenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ach als ik dagen niks heb gehad gaat het er vast wel goed in.
Zit die ook in je noodpakket?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
rawrr wat ziet vlinder er weer appetijtelijk uit trouwes...
Oke primaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sperziebonen omhuld met bacon en in spekvet gebakken
EssnVintagequote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
Ik moet eigenlijk nog brandstof hebben voor mijn ouderwetse petroleum brander (die ik jaren geleden van mijn oom heb gehad, samen met een ouderwetse weegschaal (met losse gewichtjes) en oude koffiemaler)
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sperziebonen omhuld met bacon en in spekvet gebakken
Wat ben je allemaal van plan met die branderquote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
Ik moet eigenlijk nog brandstof hebben voor mijn ouderwetse petroleum brander (die ik jaren geleden van mijn oom heb gehad, samen met een ouderwetse weegschaal (met losse gewichtjes) en oude koffiemaler)
Staat allemaal mooi te sieren op een plank boven mijn keukenraamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |