Ik heb er te lang gewerktquote:
Nou als de stroom enzo uitvalt dan kan ik alsnog wat eten opwarmenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan met die brander
Ja preciesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te lang gewerkt daar. Permanente beroepsdeformatie.
Camping gasstelletjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou als de stroom enzo uitvalt dan kan ik alsnog wat eten opwarmen
Ja maar dit ding heb ik alquote:
waxinelichtjesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dit ding heb ik al
Camping gasstelletje heb ik niet
Ik ben er één keer geweest met mijn vader, op Fles-en-Pa-Fles-dagquote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er te lang gewerkt
Ik herkende direct ook een foto van de gebroken tegeltjesberg in het Binnenmuseum. De combinatie van tegeltjes en stenen vloer deed het hem.
En jk kwam bijna nooit in het Binnenmuseum
Ja ik snap dat jij dat leuk vindtquote:Op maandag 24 maart 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest met mijn vader, op Fles-en-Pa-Fles-dag![]()
Flessenscheepjesmuseum is ook leuk trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dar heb ik er nog wel een goede voorraad van liggenquote:
ik heb er ook nog met geurtjes... lekkere knakworstjes met lavendelquote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dar heb ik er nog wel een goede voorraad van liggen
Lekker monochroom printenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Papier gekocht. Nog niet die grote vellen tho. Maar wel gekleurd fotopapier. Lijkt me leuk om mee te spelen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb wel nog een paar pakken met vanille geurquote:Op maandag 24 maart 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er ook nog met geurtjes... lekkere knakworstjes met lavendel
Ahhh zo. Er waren al groepjes gevormd in de klas maar dat er ineens iemand bij kwam vonden de meeste juist interessant. Weet niet meer of ik echt veel vragen kreeg, kan me dat niet zo herinneren.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 niveaus terug, nieuwe groep. Die groep heeft net de norming en storming gehad, en jij komt daar als buitenstaander bij. Vragen over waarom je afstroomt etc.
dat wordt dus al om 8 uur slapenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Het is al half negen, voelt echt als vijf uur ofzo. Dat gaat vast goed komen
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Essie is in de aanbiedinghttps://nl.pepper.com/aan(...)agellak-135ml-349923
Oke, dus als ik afdrukken maak is het tot nu toe altijd zwart wit geweest. Ik kan in principe met een speciale vergroter ook wel kleurenafdrukken maken. Maar dan moet ik daar weer andere chemicalien voor halen. En de zwart-wit chemicaliën doen het prima op kamertemperatuur. RA4 kleurenchemicaliën moeten op 35 graden gehouden worden. En dan moet mijn kleurenblinde kop ook nog eens de kleuren per print handmatig instellen.quote:
weer de hele nacht wakker dusquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Het is al half negen, voelt echt als vijf uur ofzo. Dat gaat vast goed komen
ja de norm ligt tussen 17u en nietquote:Op maandag 24 maart 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, past nog binnen de norm van deze sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |