Wel mooi kleurtjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben blijkbaar niet in trek genoeg
quote:
quote:
Even aanzetten dan maar.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk bij monochrome aan dit liedje, dat is mijn bijdrage. Wel goed nummer
En sparklyquote:
Dan maak je het lekker monochroom met alleen zwart, je hebt al gekleurde velletjesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus als ik afdrukken maak is het tot nu toe altijd zwart wit geweest. Ik kan in principe met een speciale vergroter ook wel kleurenafdrukken maken. Maar dan moet ik daar weer andere chemicalien voor halen. En de zwart-wit chemicaliën doen het prima op kamertemperatuur. RA4 kleurenchemicaliën moeten op 35 graden gehouden worden. En dan moet mijn kleurenblinde kop ook nog eens de kleuren per print handmatig instellen.
Ik wil het ooit nog eens doen om het gedaan te hebben maar er is een goede reden dat het voorlopig nog niet gebeurd is.
Ik slaap ook weleens overdagquote:
Wat een zenuwachtig gepingelquote:Op maandag 24 maart 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk bij monochrome aan dit liedje, dat is mijn bijdrage. Wel goed nummer
Bijna bedtijdquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Het is al half negen, voelt echt als vijf uur ofzo. Dat gaat vast goed komen
Toch ga ik zo naar bedquote:Op maandag 24 maart 2025 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]Bedoelde niet vijf uur 's ochtends hoor
Hard gewerkt?quote:
Hmmm, ik krijg deze suggestie niet. Wel even aangeklikt. Even. Ik weet niet wat ik van de muziek vind maar ik kan de handarmgebaren van die gast niet aanquote:Op maandag 24 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
De suggestie van youtube wat ik hierna moet luisteren.
Dat is ongeveer het compleet tegenovergestelde.
Ook gewoon een soort zenuwachtig gepingel alleen dan in hindiquote:Op maandag 24 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
De suggestie van youtube wat ik hierna moet luisteren.
Dat is ongeveer het compleet tegenovergestelde.
Het komt denk ik omdat ik een paar dagen geleden een fragment uit een film heb zitten kijken waar dit nummer in gebruikt wordt:quote:Op maandag 24 maart 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hard gewerkt?
[..]
Hmmm, ik krijg deze suggestie niet. Wel even aangeklikt. Even. Ik weet niet wat ik van de muziek vind maar ik kan de handarmgebaren van die gast niet aan
oww.... dan is het zelfs tussen 00:00 en 23:59quote:
Je bent in verwachting van een meisje en gaat haar Faith noemen??quote:
Ohja, dan is het alogritme meteen aan natuurlijk. Ziet er net zo intens uitquote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komt denk ik omdat ik een paar dagen geleden een fragment uit een film heb zitten kijken waar dit nummer in gebruikt wordt:
Ik ga niet klikken, ik wil mezelf gewoon laten verrassen over een half jaar. Al weet ik natuurlijk niet of Pia dan zingt...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg dit als suggestie. Ik heb voor mezelf verzonnen dat ze bewust iemand hebben neergezet die niet echt goed kan zingen, soort van Jonge Elisabeth die zichzelf nog moet ontdekken. En daarna volwassen Elisabeth met BAM sterke stem. Misschien is dit oprecht de gedachtegang?
edit: ze kan wel goed zingen trouwens, maar vergeleken met Pia.. Dat is wat anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |