Ze openbaren niks, er wordt veel geroepen zonder enig bewijs.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk wat ze doen, lekker alle heilige huisjes omver trappen daar en alles openbaren.
Sinds wanneer moeten politici bewijsmateriaal tonen?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:21 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ze openbaren niks, er wordt veel geroepen zonder enig bewijs.
Daarnaast heeft dit allemaal echte impact in het leven van de gewone man, er worden levens kapotgemaakt. Haha, lachen hoor.
Kortom, ze openbaren niets.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten politici bewijsmateriaal tonen?
Jawel, zo openbaren het.quote:
En dus openbaren ze niets.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jawel, zo openbaren het.
Iets openbaren wilt niet zeggen dat je bewijsmateriaal aan moet dragen.
https://www.woorden.org/woord/openbarenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dus openbaren ze niets.
Wat begrijp je daar niet aan?
quote:wat voorheen een geheim was algemeen bekend maken.
Nou, noem eens iets dat eerst geheim was.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.woorden.org/woord/openbaren
[..]
Nee, dat is al lang besproken.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, noem eens iets dat eerst geheim was.
Kortom, je weet niets te noemen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee, dat is al lang besproken.
Als je het niet weet heb je niet goed op gelet.
Wat jij wilt kerel, er staan hele pagina's vol hier met alles wat openbaar gemaakt is.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je weet niets te noemen.
Niet eens 1 openbaring.
Nee, je hebt geen enkel punt gemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat jij wilt kerel, er staan hele pagina's vol hier met alles wat openbaar gemaakt is.
Maar ik heb geen zin in zinloze discussies.
Heb m'n punt duidelijk gemaakt over het openbaren en daar ging het mij om.
Wat je verder wilt is mijn probleem niet.
Heb je daar een bron van?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:20 schreef Wantie het volgende:
Ik meende dat de overheidsuitgaven zijn gestegen sinds Trump aan de macht is.
Een openbaring van Trump?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een openbaring, en ik begreep van jou dat er dan geen bron voor nodig is.
Nee, het is het geheim van Trump dat is geopenbaard.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een openbaring van Trump?
Heb je een bron dat hij dat gezegd heeft?
Geef daar is een bron van dan.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het is het geheim van Trump dat is geopenbaard.
En daarvoor is geen bewijs nodig volgens jou.
Dus ik laat het hierbij.
Zuchtquote:Op maandag 31 maart 2025 20:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geef daar is een bron van dan.
Ik ben blij dat je dat zelf toegeeft.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Let niet op de gesprekken tussen Wantie en mij, die slaan nergens op.
Misschien wil Iran wel niet parasiteren op de Amerikaanse veiligheidsparaplu.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nu dreigt Trump weer Iran te bombarderen als zij geen afstand nemen van hun nucleaire ambities.
Ja, je liep helemaal vast.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat had je toch zelf ook wel in de gaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |