SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie dat je bij AH ook de fles zelf kunt kopen. Dat scheelt weer.
How can I make this topic about me?![]()
Je doet zo'n bruis tablet in het water en dan heb je een lekker smaakje aan je waterquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is niet the truth exposedquote:Op maandag 24 maart 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
https://shop.air-up.com/n(...)ujMEIcYaAhSUEALw_wcB![]()
![]()
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je doet zo'n bruis tablet in het water en dan heb je een lekker smaakje aan je water
En die beker regelmatig demonteren en schoonmakenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.![]()
![]()
Nee die fles is met een pod die geur afscheidtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.Waterdrops doe je in een glas of beker.. Google maar eens
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goeiequote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
En die beker regelmatig demonteren en schoonmaken
Dus er zijn 2 verschillende systemen?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die fles is met een pod die geur afscheidtWaterdrops doe je in een glas of beker.. Google maar eens
Jij hebt bruistabletten?How can I make this topic about me?![]()
Air Upquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus er zijn 2 verschillende systemen?
Jij hebt bruistabletten?![]()
Nu is het wachten op @ToT en een versie met Bolk 500 bruis tablettenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.![]()
![]()
Ik heb beide, ik had eerst waterdrops gekocht.. en twee weken terug zag ik de Air Up bij de AH te koop dus heb ik die gekochtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus er zijn 2 verschillende systemen?
Jij hebt bruistabletten?
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is het wachten op @:tot en een versie met Bolk 500 bruis tabletten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft ie vast welquote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is het wachten op @:tot en een versie met Bolk 500 bruis tabletten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb liever bootjesdropjes dan waterdropsquote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb beide, ik had eerst waterdrops gekocht.. en twee weken terug zag ik de Air Up bij de AH te koop dus heb ik die gekocht![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 24 maart 2025 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb liever bootjesdropjes dan waterdrops
Of water even laten koken en er een paar minuten "kruiden" in laten weken en je noemt het theequote:Op maandag 24 maart 2025 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon water (en siroop) uit een glas is simpeler.![]()
![]()
Nja of je nu siroop in een fles/glas/beker doet of zo'n bruistablet
Heerlijk dit soort dingenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Of water even laten koken en er een paar minuten "kruiden" in laten weken en je noemt het thee
Wild lettuce thee!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Of water even laten koken en er een paar minuten "kruiden" in laten weken en je noemt het theeOf kratom thee!
![]()
![]()
Ik heb dat nooit puur gedronkenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger dronken we dit gewoon puur, totdat iemand op het idee kwam om er water bij te doen.Ook veel té zoet
Puur?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger dronken we dit gewoon puur, totdat iemand op het idee kwam om er water bij te doen.
Ja, vies he. Ik snap niet waarom niemand daar ieder op was gekomen: gewoon water bij die siroop doen en het smaakt een stuk beterquote:Op maandag 24 maart 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit puur gedronkenOok veel té zoet
![]()
Net als bouillon blokjes.. jarenlang op zitten kauwenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, vies he. Ik snap niet waarom niemand daar ieder op was gekomen: gewoon water bij die siroop doen en het smaakt een stuk beter![]()
![]()
Nou idd.. al had ik vroeger wel meer siroop in een glas, dan wat ik er nu in zou doen..quote:Op maandag 24 maart 2025 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, vies he. Ik snap niet waarom niemand daar ieder op was gekomen: gewoon water bij die siroop doen en het smaakt een stuk beter
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als bouillon blokjes.. jarenlang op zitten kauwen
En koffiebonen!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als bouillon blokjes.. jarenlang op zitten kauwen![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als bouillon blokjes.. jarenlang op zitten kauwen
Potten shag gefixed
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja maandjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom ken ik met mijn kleine netwerk gewoon al 6 mensen die naar die k3 reünie gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat er heel veel heen gaan, misschien wel meer volwassenen dan kinderenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom ken ik met mijn kleine netwerk gewoon al 6 mensen die naar die k3 reünie gaan.
Dat snap ik wel volwassen, kinderen kennen de eerste bezetting helemaal niet ken ook een meid van 20 die gaat terwijl og k3 volgens mij ongeveer al net zo lang niet meer bestaatquote:Op maandag 24 maart 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel heen gaan, misschien wel meer volwassenen dan kinderen
R.I.P DTS.![]()
Zo lang zal het idd wel zijn jaquote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat snap ik wel volwassen, kinderen kennen de eerste bezetting helemaal niet ken ook een meid van 20 die gaat terwijl og k3 volgens mij ongeveer al net zo lang niet meer bestaat
Oh, goed idee om daar water bij te doen!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als bouillon blokjes.. jarenlang op zitten kauwen![]()
Kijk, ik zou Lovely en Justin prima durven bolken. En maily ook geen enkel probleem. Maar geen haar op mijn hoofd die erover peinst om greysbones te bolken. Ohnee...
Zou ik ook niet durven hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk, ik zou Lovely en Justin prima durven bolken. En maily ook geen enkel probleem. Maar geen haar op mijn hoofd die erover peinst om greysbones te bolken. Ohnee...
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, ToT gaat er met gestrekt been in met zijn bolk![]()
![]()
Jah, maar eigenlijk GebrokenGlasGod, de naam die hij verdiend heeft na jouw verhuizingquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar eigenlijk GebrokenGlasGod, de naam die hij verdiend heeft na jouw verhuizingEcht he!
![]()
![]()
Wat lief allemaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar eigenlijk GebrokenGlasGod, de naam die hij verdiend heeft na jouw verhuizing
Dank jullie welHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk, ik zou Lovely en Justin prima durven bolken. (B]En maily ook geen enkel probleem.[/b] Maar geen haar op mijn hoofd die erover peinst om greysbones te bolken. Ohnee...![]()
![]()
die gaat gewoon zelfquote:
front row
misschien zie je dan wat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heerlijkquote:
Ik heb vanmiddag even een uurtje op de bank gepowernapt.
Met de zon was het prima, maar als de zon weg was brr inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2025 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
het werd in eens beetje koud vandaag eigenlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Al die papa'squote:Op maandag 24 maart 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel heen gaan, misschien wel meer volwassenen dan kinderen![]()
![]()
Zellufquote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat lief allemaal.
Dank jullie wel
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb vanmiddag even een uurtje op de bank gepowernapt.
stond nog in de regen vanochtend, die had ik ook niet verwacht, maar was vrij plaatselijk geloof ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met de zon was het prima, maar als de zon weg was brr inderdaadDo what you love, love what you do!![]()
ja die voor hun "kinderen" erheen gaan en naar die tietjes staan te starenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Vooral ook naar de korte rokjes kreequote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja die voor hun "kinderen" erheen gaan en naar die tietjes staan te staren![]()
![]()
Ja, ik heb de kachel ook even een graadje erbij gedrukt. 19 graden.How can I make this topic about me?![]()
Hier helemaal geen regen..morgen wel zegt de weer appquote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
stond nog in de regen vanochtend, die had ik ook niet verwacht, maar was vrij plaatselijk geloof ik."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook niet. Vanochtend wel een beetje.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier helemaal geen regen..morgen wel zegt de weer appHow can I make this topic about me?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Had wel regen verwacht eigenlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook niet. Vanochtend wel een beetje."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik zit ff te kijken dus in de flink app, hoe zeg maar die bezorger mij probeert te bereiken.
maargoed zal wel van fietsen houden, want geen idee hoe ie de route kiest, of wat vergeten ofzo.
maar gaat met aardige omweg
Die heeft bij meerdere adressen te bezorgen natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef kree het volgende:
ik zit ff te kijken dus in de flink app, hoe zeg maar die bezorger mij probeert te bereiken.
maargoed zal wel van fietsen houden, want geen idee hoe ie de route kiest, of wat vergeten ofzo.
maar gaat met aardige omwegHow can I make this topic about me?![]()
dan nog is het een zeer onlogische routequote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heeft bij meerdere adressen te bezorgen natuurlijk.
nee joh hij is op weg alleen en enkel voor Kreequote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heeft bij meerdere adressen te bezorgen natuurlijk.![]()
niet dat mij het wat uitmaakt. Maargoed mss ff die chat proberen omdat ze dik te laat zijn krijg ik mss nog 15 euro korting ofzo de volgende keer
Als kree zoveel besteld heeft dat er geen ruimte meer in de kist is, dan ....quote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh hij is op weg alleen en enkel voor Kree![]()
Wat heb je besteld dan kree? Pizza?How can I make this topic about me?![]()
ben vaste klant hequote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh hij is op weg alleen en enkel voor Kree![]()
nee brood en beleg enzo, melk, frisdrank en etc.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als kree zoveel besteld heeft dat er geen ruimte meer in de kist is, dan ....
Wat heb je besteld dan kree? Pizza?
![]()
![]()
![]()
en dan zeuren dat ze te laat zijn
te lui om zelf naar de winkel te gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
yupquote:Op maandag 24 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
en dan zeuren dat ze te laat zijn
te lui om zelf naar de winkel te gaan
De kriebels. Ga je niet zelf even naar de winkel?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee brood en beleg enzo, melk, frisdrank en etc.How can I make this topic about me?![]()
btw hun beloven zelf die garanties enzo???
Dan moet je ze niet aanbieden als je je er niet aan kunt houden
Niks ten nadele van de bezorgers hoor. maar ok als ik ff wat centen uit dat bedrijf kan slepen, dan is het toch makkelijk met paar berichtjes.
toch weer korting
15 euro korting?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:10 schreef kree het volgende:
niet dat mij het wat uitmaakt. Maargoed mss ff die chat proberen omdat ze dik te laat zijn krijg ik mss nog 15 euro korting ofzo de volgende keer![]()
![]()
deze manquote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kriebels. Ga je niet zelf even naar de winkel?
jawel maar aangezien ik niet zo heel veel prijs verschil merk, waarom niet als het kan.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kriebels. Ga je niet zelf even naar de winkel?Do what you love, love what you do!![]()
doen ze wel, in het begin wat meer als nu trouwens. Maar helpt als je nog eens vraagtquote:
Wat heb je allemaal besteld?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar aangezien ik niet zo heel veel prijs verschil merk, waarom niet als het kan.![]()
![]()
Volgens mij is het serieus duurder dan gewoon zelf even naar de winkel gaan.
Maar goed, dat is aan kree natuurlijk
Niet? Scheelt het weinig?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar aangezien ik niet zo heel veel prijs verschil merk, waarom niet als het kan.How can I make this topic about me?![]()
Kree heeft doekoesquote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, dat is aan kree natuurlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
-Melkquote:
-witte bollen
- taxi
- wc papier
-broodbeleg
en nog wat losse dingen. je moet btw wel opletten want op sommige dingen vragen ze de hoofdprijs.
Met andere scheelt het echt niks als met in de supermarkt.Do what you love, love what you do!![]()
valt wel mee, nu is ook alleen de AH hier meest dichtbij en dat is sowieso al een dure winkel.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, dat is aan kree natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
nou ik reken het niet op de cent uit, omdat vindt t wel best.quote:
Maar het valt wel mee als je de goeie dingen besteld.Do what you love, love what you do!![]()
bovendien als je er afentoe nog 10 euro of 15 euro korting uit haalt dan loont het al snel de moeite.Do what you love, love what you do!![]()
hoever is de Appie?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee, nu is ook alleen de AH hier meest dichtbij en dat is sowieso al een dure winkel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien wel. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te kopen die in de bonus zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee, nu is ook alleen de AH hier meest dichtbij en dat is sowieso al een dure winkel.How can I make this topic about me?![]()
toch he, ze zijn er sneller als dat ik naar die winkel loop, mijn spullen in de AH opzoek en in het rijtje voor de kassa ga staan en dan terugloop.quote:
Tja en als het dan zo goed als niks scheelt als je beetje goed uitkiest, dan denk ik, waarom niet?
Het komt wel lui over moet ik zeggen ja
Nouja ik had een keer mijn telefoon niet mee en dus geen bonuskaart. Toch jammer.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(tong80 neemt de taxi voor de supermarkt die 500 meter verderop is, heeft hij verteld.Maar dat is wegens gezondheidsredenen.)
Ik heb daarom nu op zowel mijn eigen telefoon als op de werktelefoon de ah app geïnstalleerd voor de bonus.How can I make this topic about me?![]()
uhuquote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
toch he, ze zijn er sneller als dat ik naar die winkel loop, mijn spullen in de AH opzoek en in het rijtje voor de kassa ga staan en dan terugloop.
Tja en als het dan zo goed als niks scheelt als je beetje goed uitkiest, dan denk ik, waarom niet?
daarom zit je nu al een poos op de app te kijken waar hij blijftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja ik had een keer mijn telefoon niet mee en dus geen bonuskaart. Toch jammer.
Ik heb daarom nu op zowel mijn eigen telefoon als op de werktelefoon de ah app geïnstalleerd voor de bonus.![]()
![]()
![]()
normaal zijn ze er binnen 15-20 min. of soms zelfs sneller.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
daarom zit je nu al een poos op de app te kijken waar hij blijft
dit is uitzondering
15 - 20 minuten wachten terwijl het 5 minuten reizen voor je is, hmmmmkay.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
normaal zijn ze er binnen 15-20 min. of soms zelfs sneller.
dit is uitzondering![]()
![]()
Jullie zien het, in katwijk zijn we ver vooruit op de rest van NL.boodschappen sneller in huis als zelf 5 min lopen
gewoon geen zin in joh, zit lekker op de bank hier. Het is gemakzucht, dat geef ik gelijk toequote:Op maandag 24 maart 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
15 - 20 minuten wachten terwijl het 5 minuten reizen voor je is, hmmmmkay.
Nouja 5 minuten heen, 8 minuten de schappen langs, afrekenen 5 minuten (want natuurlijk steekproefcontrole) en 5 minuten terug.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
15 - 20 minuten wachten terwijl het 5 minuten reizen voor je is, hmmmmkay.How can I make this topic about me?![]()
exact, wat ik zeg, ze zijn alsnog 9 van de 10 keer sneller aan de deur alsdan ik zelf naar de winkel ga.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja 5 minuten heen, 8 minuten de schappen langs, afrekenen 5 minuten (want natuurlijk steekproefcontrole) en 5 minuten terug.Do what you love, love what you do!![]()
En die gast maar racen door de stad om je boodschappen zo snel mogelijk te bezorgenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
gewoon geen zin in joh, zit lekker op de bank hier. Het is gemakzucht, dat geef ik gelijk toe
wat altijd mooi meegenomen isquote:Op maandag 24 maart 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
En nu heeft kree mooi 20 minuten kunnen bolken
lol naja genoeg weer over mij hoor nu
Dat lijstje zegt niks. Wat voor melk, hoeveel etc etc.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
-Melk
-witte bollen
- taxi
- wc papier
-broodbeleg
en nog wat losse dingen. je moet btw wel opletten want op sommige dingen vragen ze de hoofdprijs.
Met andere scheelt het echt niks als met in de supermarkt.![]()
tja ze nemen zelf die baan aan? volgens mij betalen ze btw niet eens zo slecht voor hun bezorgers.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die gast maar racen door de stad om je boodschappen zo snel mogelijk te bezorgen
maar is allemaal E-bikes. of nu was er scooter zelfs.
Ik had het zwaarder met mijn krantewijkje vroeger. LOL
verdiende stukken minder zelfs als ik het met inflatie omreken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
toch he, ze zijn er sneller als dat ik naar die winkel loop, mijn spullen in de AH opzoek en in het rijtje voor de kassa ga staan en dan terugloop.
Ik kies liever zelf mijn boodschappen uit.![]()
Ik verdiende 11 gulden voor 210 adressenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
tja ze nemen zelf die baan aan? volgens mij betalen ze btw niet eens zo slecht voor hun bezorgers.
maar is allemaal E-bikes. of nu was er scooter zelfs.
Ik had het zwaarder met mijn krantewijkje vroeger. LOL
verdiende stukken minder zelfs als ik het met inflatie omreken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Dat lijstje zegt niks. Wat voor melk, hoeveel etc etc.![]()
![]()
Was dan wel een weekblaadje dus 1x 2u bezorgen. Later een dagkrant elke ochtend voor school vroeg eruit. Dat betaalde wel goed. Maar ik viel dan in slaap enkele keren tijdens laatste uurtje Nederlands op de middelbare school..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
OMG ja jij bent er eentje die in zeg maar de karretjes file staat in de supermarkt en nog moet gaan nadenken en 10 dingen moet bekijken terwijl de file zich achter je vormt met karretjes?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kies liever zelf mijn boodschappen uit.
precies waarom ik een hekel heb aan supermarkten. Of paar ouwetjes die denken we gaan gezellig ff bijkletsen enzo en dan midden in een gangpad staan.
Dit veroorzaakt trouwens dat Flink sneller is. als dat ik door de supermarkt heen moet.
Nog erger, mensen met folders erbij waar de 2x gratis in staat (wat trouwens dus geen reet uitmaakt)
En daar nog even een paar minuten over moeten denken en alles uit schap halen en kijken en vergelijken.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Met mijn supermarktbaantje waarvoor ik om 7.00 moest beginnen op de zaterdagochtend kreeg ik bruto nog geen 5 gulden per uur!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik verdiende 11 gulden voor 210 adressenEn het was maar 2,5 uur werk, en daar sta je dan zo vroeg voor op!
![]()
Zelf je groenten en fruit kunnen voelen en beoordelen of het vers is dat is wel zo relaxed hoorquote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
OMG ja jij bent er eentje die in zeg maar de karretjes file staat in de supermarkt en nog moet gaan nadenken en 10 dingen moet bekijken terwijl de file zich achter je vormt met karretjes?
precies waarom ik een hekel heb aan supermarkten. Of paar ouwetjes die denken we gaan gezellig ff bijkletsen enzo en dan midden in een gangpad staan.
Dit veroorzaakt trouwens dat Flink sneller is. als dat ik door de supermarkt heen moet.
Nog erger, mensen met folders erbij waar de 2x gratis in staat (wat trouwens dus geen reet uitmaakt)
En daar nog even een paar minuten over moeten denken en alles uit schap halen en kijken en vergelijken.
LOL
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kak bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn moeder zit in een verzorgingshuis en ze krijgt steeds de boodschappen thuis afgeleverd.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf je groenten en fruit kunnen voelen en beoordelen of het vers is dat is wel zo relaxed hoor
Veel fruit kan zo rechtstreeks de vuilnisbak in.![]()
Jammer dat je maar 2,5u kon werken. Supermarkt was vanaf mijn 17e ook mijn bijbaan en dat was lekker uren makenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mijn supermarktbaantje waarvoor ik om 7.00 moest beginnen op de zaterdagochtend kreeg ik bruto nog geen 5 gulden per uur!En het was maar 2,5 uur werk, en daar sta je dan zo vroeg voor op!
Ik weet niet of kree groente en fruit neemtquote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf je groenten en fruit kunnen voelen en beoordelen of het vers is dat is wel zo relaxed hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
eens dat je het wel kunt zien, enzo, ook lekker voor de volgende trouwens die komt.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf je groenten en fruit kunnen voelen en beoordelen of het vers is dat is wel zo relaxed hoor
Dat er al 100 mensen met hun corona handen in hebben zitten kneden
Gehehe, niet dat ik er bang voor ben, maar ik trek gewoon de conclusie dat flink met bezorgen sneller is als dat ik naar de supermarkt loop en het zelf ga uitzoeken daar.Do what you love, love what you do!![]()
Owja excuusquote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet of kree groente en fruit neemtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Groenten en fruit altijd wassen hequote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens dat je het wel kunt zien, enzo, ook lekker voor de volgende trouwens die komt.
Dat er al 100 mensen met hun corona handen in hebben zitten kneden
Gehehe, niet dat ik er bang voor ben, maar ik trek gewoon de conclusie dat flink met bezorgen sneller is als dat ik naar de supermarkt loop en het zelf ga uitzoeken daar.
Vooral vloeibare granen, denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet of kree groente en fruit neemt![]()
ja oke maar weet niet of afspoelen onder de kraan dat echt oplost.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Groenten en fruit altijd wassen he
Maar ok ik veroordeel niemand, ik zeg alleen in mijn ervaring zijn ze er sneller als zelf naar de winkel lopen en boodschappen doen. en met wmb minder gedoe
ieder zijn eigen keuze erin, maar ga. nou niet zeggen dat wat ik doe slechter is ofzo
Die dan stuiterend in de auto zijn vervoerd. Drempel na drempel over. En kree dan een lekker pilsemannetje open na een harde dag werken en dan gooodveerrrdddde spuit dat biertje tegen het plafond.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 maart 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Groenten en fruit altijd wassen he
Bekijk deze YouTube-video![]()
ik vind eigenlijk dat ik alleen maar goed doe, ik verschaf de jeugd beter werk als wat ik vroeger had met krantenwijk/.
Hoeveel banen het wel weer niet oplevert. tis een nobel doelDo what you love, love what you do!![]()
Bij AH is de 1+1 gratis makkelijk te herkennen aan de oranje bonus kaartjes. Ik kijk nooit in folders, alleen elke maandag in de app even aanvinken welke 10 producten ik extra in de bonus wil.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
OMG ja jij bent er eentje die in zeg maar de karretjes file staat in de supermarkt en nog moet gaan nadenken en 10 dingen moet bekijken terwijl de file zich achter je vormt met karretjes?
LOLHow can I make this topic about me?![]()
Dit idd.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij AH is de 1+1 gratis makkelijk te herkennen aan de oranje bonus kaartjes. Ik kijk nooit in folders, alleen elke maandag in de app even aanvinken welke 10 producten ik extra in de bonus wil.
Appie vind ik te duur, maar die bonussen zijn wel okee idd!![]()
![]()
nouja dat is niet heel anders als laten bezorgen, ik heb flink omdat die er snel zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij AH is de 1+1 gratis makkelijk te herkennen aan de oranje bonus kaartjes. Ik kijk nooit in folders, alleen elke maandag in de app even aanvinken welke 10 producten ik extra in de bonus wil.
maar ben ook voorstander van de reguliere bezorgdiensten. maar moet je weer tijd enzo inplannen enzo en vaak lukt dat dan weer niet etc.
Met flink weet ik dat ze er iig (als het ooit zo lang was) er binnen een uur wel zijn, meestal binnen 15 minDo what you love, love what you do!![]()
Da's wel flink snel idd!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is niet heel anders als laten bezorgen, ik heb flink omdat die er snel zijn.
maar ben ook voorstander van de reguliere bezorgdiensten. maar moet je weer tijd enzo inplannen enzo en vaak lukt dat dan weer niet etc.
Met flink weet ik dat ze er iig (als het ooit zo lang was) er binnen een uur wel zijn, meestal binnen 15 min![]()
![]()
ze zitten redelijk dicht bij mij in de buurt met distributie centrum, dus dat helpt mee. Kan me voorstellen voor anderen wat langer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja had je idd wel eens over verteld, je had overlast van hun geluid, geloof ik?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
ze zitten redelijk dicht bij mij in de buurt met distributie centrum, dus dat helpt mee. Kan me voorstellen voor anderen wat langer.![]()
die Picnic vond ik ook niet verkeerd, maar is altijd dat je het dagen vooruit moet plannen. en soms ben ik er dan weer niet enzo.
Dus daarom dit makkelijker, denk dat je bij die nog iets goedkoper zou kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Als jij bakjes overgebleven bami van de afhaalchinees na een week in de diepvries nog durft te eten, hoef je denk ik ook niet zo heel bang te zijn of je groente wel goed genoeg gewassen is.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja oke maar weet niet of afspoelen onder de kraan dat echt oplost.
Maar ok ik veroordeel niemand, ik zeg alleen in mijn ervaring zijn ze er sneller als zelf naar de winkel lopen en boodschappen doen. en met wmb minder gedoe
ieder zijn eigen keuze erin, maar ga. nou niet zeggen dat wat ik doe slechter is ofzo
nee hoor? dat is dan een ander verhaal, ze zitten op het industriegebied van katwijk, wat ongeveer hemelsbreed met fiets km of 3 is ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had je idd wel eens over verteld, je had overlast van hun geluid, geloof ik?
geen last daarvan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij bakjes overgebleven bami van de afhaalchinees na een week in de diepvries nog durft te eten, hoef je denk ik ook niet zo heel bang te zijn of je groente wel goed genoeg gewassen is.![]()
![]()
Sow!
![]()
![]()
Dat is hetzelfde als klagen over geluidsoverlast van Schiphol maar wel 30x per jaar het vliegtuig pakken.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had je idd wel eens over verteld, je had overlast van hun geluid, geloof ik?How can I make this topic about me?![]()
sowieso heb ik geen last van industriegebied. hoewel het redelijk dichtbij is.
meer van klussers die eigen bedrijfje hebben straat hier achter en wel eens met slijptollen bezig zijn in een woonwijk. Denk dat je hem daarmee verward.
Geen idee, je hebt het in ieder geval wel over geluidsoverlast gehad, buiten dat asbestgedoe.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:42 schreef kree het volgende:
sowieso heb ik geen last van industriegebied. hoewel het redelijk dichtbij is.
meer van klussers die eigen bedrijfje hebben straat hier achter en wel eens met slijptollen bezig zijn in een woonwijk. Denk dat je hem daarmee verward.![]()
ja jullie maken er altijd drama over?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij bakjes overgebleven bami van de afhaalchinees na een week in de diepvries nog durft te eten, hoef je denk ik ook niet zo heel bang te zijn of je groente wel goed genoeg gewassen is.
Maar ik heb er echt nog nooit last van gehad?
Laat staan als je het gelijk invriest, durf het na half jaar nog wel te eten?
WTF? nooit gedaan dan?
Het valt wel mee hoor, als je gelijk invriest is het makkelijk houdbaar en ga je er niet ziek van worden.
Smaak gaat wel achteruit.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Invriezen is prima, een week lang laten fermenteren in de koelkast is een ander verhaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja jullie maken er altijd drama over?
Maar ik heb er echt nog nooit last van gehad?
Laat staan als je het gelijk invriest, durf het na half jaar nog wel te eten?
WTF? nooit gedaan dan?
Het valt wel mee hoor, als je gelijk invriest is het makkelijk houdbaar en ga je er niet ziek van worden.
Smaak gaat wel achteruit.![]()
Zucht. Is het weer zover?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Precies!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee het gaat prima hier
Het is gezellig![]()
![]()
![]()
dat klopt, nu hou ik het ook niet een week lang in koelkast meestal, 3-4 dagen dat is wel beetje de grens denk ikquote:Op maandag 24 maart 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Invriezen is prima, een week lang laten fermenteren in de koelkast is een ander verhaal.
Da's weer een stuk minder verkeerd!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt, nu hou ik het ook niet een week lang meestal, 3-4 dagen dat is wel beetje de grens denk ik![]()
![]()
Prima hoor!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaatwel!beetje druk geweest
Met jou dan?
Vanmiddag was het wel ff sneu; Mini-ToT had een gaatje en die moest geborod en gevuld worden.
Eerst moest hij wel lachen dat het pijn deed, maar dat lachen ging wel snel voorbij.
Maar meteen nadat het voorbij was, was hij weer lekker vrolijk!![]()
![]()
Mwah...quote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
dat was het ook altijd? nooit anders gezegd![]()
![]()
Aah dat is zeker sneu!! gelukkig was die daarna weer vrolijk, tis een schatjequote:Op maandag 24 maart 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hoor!
Vanmiddag was het wel ff sneu; Mini-ToT had een gaatje en die moest geborod en gevuld worden.
Eerst moest hij wel lachen dat het pijn deed, maar dat lachen ging wel snel voorbij.
Maar meteen nadat het voorbij was, was hij weer lekker vrolijk!![]()
![]()
Ai, dat was even minder.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hoor!
Maar meteen nadat het voorbij was, was hij weer lekker vrolijk!
Gelukkig is hij altijd weer supersnel vrolijk....How can I make this topic about me?![]()
Nee. Ik kijk van te voren wat er in de bonus is. Zet het in de ah-app en ga dan pas naar de winkel. Scanner inloggen en alle boodschappen staan in winkelvolgorde. Ff alles pakken scannen en in de tas.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
LOL
Scanner inleveren. Bonuskaart scannen en afrekenen.
Kind kan de was doen.![]()
mss dat ik het ooit dagje langer gerekt heb, maar hangt ook weer vanaf wat het is natuurlijk.quote:
Maar over het algemeen dat thuisbezorgd spul aan eten lukt wel die dagen.
Of het gelijk invriezen erna zelfde dag, dan durf ik het langer aan.Do what you love, love what you do!![]()
Echt wel!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dat is zeker sneu!! gelukkig was die daarna weer vrolijk, tis een schatje![]()
![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai, dat was even minder.
Gelukkig is hij altijd weer supersnel vrolijk....
Hij zit hier nu op dit moment ook weer helemaal te hyperen.![]()
![]()
ok dat kan ik waarderen. Maar zo is niet iedereen, althans niet hier in de winkelquote:Op maandag 24 maart 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk van te voren wat er in de bonus is. Zet het in de ah-app en ga dan pas naar de winkel. Scanner inloggen en alle boodschappen staan in winkelvolgorde. Ff alles pakken scannen en in de tas.
Scanner inleveren. Bonuskaart scannen en afrekenen.
Kind kan de was doen.
enne begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun de ouwetjes hun bakje koffie enzo bij de automaat die niet te zuipen is met koffie.
Dus wacht geduldig, maar vandaar dat flink soms handiger is ook wel
Gewoon naar Ikea dat is gratisquote:Op maandag 24 maart 2025 19:55 schreef kree het volgende:
enne begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun de ouwetjes hun bakje koffie enzo bij de automaat die niet te zuipen is met koffie.
Dus wacht geduldig, maar vandaar dat flink soms handiger is ook welUw ADH vitamine Worst
ja ook zo'n file winkelquote:Op maandag 24 maart 2025 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar Ikea dat is gratis
my god zeg, alleen als het nodig is
Bolk de ikea!I'm surrounded by morons!
Volgens mij zijn overal in de supermarkten die koffieautomaten afgeschaft.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:55 schreef kree het volgende:
Dus wacht geduldig, maar vandaar dat flink soms handiger is ook welHow can I make this topic about me?![]()
Alles is kut he?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook zo'n file winkel
my god zeg, alleen als het nodig is![]()
![]()
Ja nee, je moet niet zaterdagmiddag half twee gaan. Maar 's ochtends vroeg of 's avonds laat gaat prima.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook zo'n file winkel
my god zeg, alleen als het nodig is
ja ik wilde niet negatief over komen eigenlijk., hehehehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja dat Chinese kuchje heeft ze de nek omgedraaid, maar ik geloof dat de Jumbo hier ze weer (tijdelijk?) in gebruik had genomen daarna.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn overal in de supermarkten die koffieautomaten afgeschaft.![]()
volgens mij stonden ze hier nog, maargoed is paar maandjes geleden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Heb anders nog flink uit mijn broek gekucht
Bennie is best een prima serie eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vind er niks verkeerds aan die koffie automaten, maar maak er dan ff zithoekje van waar iedereen ff bakje kan doen die dat wil, zonder zeg maar alle paden te blokkeren tussen de schappen.
Lijkt me top idee? kan me best voorstellen dat mensen daar dan komen om praatje te maken.
maar niet iedereen zit erop te wachten als ze boodschappen doen.
snel in > uit ben ik meer van, zsm.Do what you love, love what you do!![]()
Oke kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier was in de Jumbo wel een hoekje vrijgemaakt, tafel+stoelen en wat kranten enzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:01 schreef kree het volgende:
ik vind er niks verkeerds aan die koffie automaten, maar maak er dan ff zithoekje van waar iedereen ff bakje kan doen die dat wil, zonder zeg maar alle paden te blokkeren tussen de schappen.
Lijkt me top idee? kan me best voorstellen dat mensen daar dan komen om praatje te maken.
snel in > uit ben ik meer van, zsm.
Echt even zo'n zithoekje. En ik heb ook wel eens een bakkie gepakt.
Vertel het zequote:Op maandag 24 maart 2025 20:01 schreef kree het volgende:
snel in > uit ben ik meer van, zsm.Uw ADH vitamine Worst
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
wel ff naar het "restaurant" voor de gehaktballetjesI'm surrounded by morons!
Daarvoor kan je tegenwoordig naar het buurtcentrum.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Okreequote:I'm surrounded by morons!
ja zeg het maar ff, wil niet totaal negatief zijn over iets wat mss sociaal is.quote:
maarja ik heb er meestal geen zin of tijd voor. enne ja best maak ik nog wel eens praatje als het zo uitkomt.
Maar zo werkt het niet, mensen willen hun spullen halen als ze naar de supermarkt gaan. en hele oude idee van ff lekker kletsen bij de kruidenier ofzo op de hoek van de straat. Denk die tijd zijn we voorbij wel.Do what you love, love what you do!![]()
Tijd voor de herinvoering van de SRV wagen
I'm surrounded by morons!
nee hoeft niet want het staat me niet tegen, ik juich het toe. Maar alleen is mss de supermarkt er niet zo de plaats voor?quote:
het zou kunnen zijn? maar dan moeten de supermarkten het anders aanpakken. Ik heb ideeën hierover wel.\
Maar boeit ze niks want supermarkten denken alleen aan winst en niet aan sociale of er iets van ruimte aan geven.Do what you love, love what you do!![]()
is dat niet anders als wat we nu hebben aan bezorg diensten? alleen in ander jasje dat je niet meer eerst in die wagen moet kijken en winkelen?quote:
het idee was nooit verkeerd, maar dat gaat het niet meer worden.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat. Je winkelde in de wagen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
is dat niet anders als wat we nu hebben aan bezorg diensten? alleen in ander jasje dat je niet meer eerst in die wagen moet kijken en winkelen?
het idee was nooit verkeerd, maar dat gaat het niet meer worden.How can I make this topic about me?![]()
ja ik ken het nog net. en ook dat ik het me nog herinner. maar mss iemand die 5 jaar jonger is als ik wss al niet meer. want toen was het al weg.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat. Je winkelde in de wagen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet wat ik ineens heb.
Afval weg, koelkast leeg, afwas weg, alle was opgevouwen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
sterker nog, ik kan me nog wel herinneren, dat er geroepen werd in de straat. Hier is de schillenboer....... met paard en wagen echt nog (en mss liepen we dan wat achter mss)
maar kon je al je groen afval op dumpen en gaf ie aan zijn schapen of vee of weet ik veel waar het heen ging.
Enne zo lang is dat niet terug. naja jaar of 30 wss?Do what you love, love what you do!![]()
Alles aan kant. Tijd voor jezelf!quote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Afval weg, koelkast leeg, afwas weg, alle was opgevouwen.How can I make this topic about me?![]()
Je mag bij mij ook wel ff langskomenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Afval weg, koelkast leeg, afwas weg, alle was opgevouwen.![]()
En ik op jouquote:Op maandag 24 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op @:Hemarookworst![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: