SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie dat je bij AH ook de fles zelf kunt kopen. Dat scheelt weer.
How can I make this topic about me?![]()
Je doet zo'n bruis tablet in het water en dan heb je een lekker smaakje aan je waterquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is niet the truth exposedquote:Op maandag 24 maart 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
https://shop.air-up.com/n(...)ujMEIcYaAhSUEALw_wcB![]()
![]()
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je doet zo'n bruis tablet in het water en dan heb je een lekker smaakje aan je water
En die beker regelmatig demonteren en schoonmakenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.![]()
![]()
Nee die fles is met een pod die geur afscheidtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.Waterdrops doe je in een glas of beker.. Google maar eens
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goeiequote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
En die beker regelmatig demonteren en schoonmaken
Dus er zijn 2 verschillende systemen?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die fles is met een pod die geur afscheidtWaterdrops doe je in een glas of beker.. Google maar eens
Jij hebt bruistabletten?How can I make this topic about me?![]()
Air Upquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus er zijn 2 verschillende systemen?
Jij hebt bruistabletten?![]()
Nu is het wachten op @ToT en een versie met Bolk 500 bruis tablettenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zo'n fles en van die bruis tabletten is alles. Ja en water natuurlijk.![]()
![]()
Ik heb beide, ik had eerst waterdrops gekocht.. en twee weken terug zag ik de Air Up bij de AH te koop dus heb ik die gekochtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus er zijn 2 verschillende systemen?
Jij hebt bruistabletten?
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is het wachten op @:tot en een versie met Bolk 500 bruis tabletten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft ie vast welquote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu is het wachten op @:tot en een versie met Bolk 500 bruis tabletten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb liever bootjesdropjes dan waterdropsquote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb beide, ik had eerst waterdrops gekocht.. en twee weken terug zag ik de Air Up bij de AH te koop dus heb ik die gekocht![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 24 maart 2025 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb liever bootjesdropjes dan waterdrops
Of water even laten koken en er een paar minuten "kruiden" in laten weken en je noemt het theequote:Op maandag 24 maart 2025 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon water (en siroop) uit een glas is simpeler.![]()
![]()
Nja of je nu siroop in een fles/glas/beker doet of zo'n bruistablet
Heerlijk dit soort dingenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Of water even laten koken en er een paar minuten "kruiden" in laten weken en je noemt het thee
Wild lettuce thee!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Of water even laten koken en er een paar minuten "kruiden" in laten weken en je noemt het theeOf kratom thee!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: