SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stink parfum in de lift
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nopequote:Op maandag 24 maart 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik keek even in mijn aantekeningen.
Victor&RolfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nivea als inquote:Op maandag 24 maart 2025 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte Nivea. Ik weet niet of ze nu in de bonus zijn.
niet invullen voor een ander of?'
en niveau creme is rotzooiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, de parfum bedoel ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nivea als in
niet invullen voor een ander of?'
en niveau creme is rotzooiHow can I make this topic about me?![]()
Slecht!quote:
De app liep vast dus we hebben gewoon via de telefoon gebeld.
Was verder een super goed gesprek. Dus dat is fijn!![]()
Da's weer waardeloos, dat de boel vastloopt. Nuja Zoom is ook niet alles.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Slecht!
De app liep vast dus we hebben gewoon via de telefoon gebeld.
Was verder een super goed gesprek. Dus dat is fijn!How can I make this topic about me?![]()
Ach ja had het wel een beetje verwacht. Vond het ook niet heel erg.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's weer waardeloos. Nuja Zoom is ook niet alles.
Hoe is jouw dag?![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ja, het gaat z'n gangetje. Morgen weer een kantoordag. Die is nu al voor de helft gevuld.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja had het wel een beetje verwacht. Vond het ook niet heel erg.
Hoe is jouw dag?How can I make this topic about me?![]()
das deoquote:Op maandag 24 maart 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, ik begeef me op glad ijs.
Zoiets?
https://www.ah.nl/product(...)ti-transpirant-spray
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3266 / +106 / +39 / 9064 / 9969
2. KoningWouter / 1001 / +26 / +10 / 3932 / 4450
3. _UserName_ / 977 / +132 / +54 / 1185 / 1531
4. KillemWieft / 805 / +12 / +4 / 648 / 963
5. Dr.Mikey / 707 / +74 / +74 / 1070 / 1350
6. Moeraskat / 591 / +22 / +39 / 3752 / 4059
7. kree / 469 / +0 / +0 / 1821 / 2090
8. Bally-b / 453 / +1 / +0 / 71 / 136
9. gebrokenglas / 426 / +36 / +35 / 2281 / 2602
10. devzero / 417 / +0 / +0 / 323 / 426
11. hemarookworst / 381 / +7 / +7 / 1550 / 1829
12. mario390 / 375 / +0 / +50 / 230 / 361
13. loveislikeakiss / 368 / +61 / +20 / 1400 / 1621
14. HappyCharly / 362 / +33 / +0 / 1980 / 2216
15. Lovely / 354 / +8 / +10 / 1945 / 2259
16. sp3c / 330 / +0 / +30 / 620 / 753
17. loveyoulongtime / 287 / +12 / +0 / 1296 / 1456
18. Pinnenmutske / 263 / +11 / +20 / 552 / 733
19. Moonlight / 243 / +4 / +4 / 961 / 1108
20. ToT / 242 / +9 / +0 / 1825 / 1958SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zellufquote:Op maandag 24 maart 2025 14:31 schreef KoningWouter het volgende:
Die score van Justin is echt insane.![]()
Direct afschaffenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vervelend. Vind het juist fijn als het vroeg donker wordt...
En jij?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eens. Heb ik ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het niet past in mijn ritme![]()
Wordt het pas rond 23 uur donker en dan moet ik allang breed op bed liggen joh. En dan verwachten dat ik kan slapen? HahahaTrotste mama van Ambar
Gewoon tijd helemaal afschaffen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Helemaal mee eens...quote:Op maandag 24 maart 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het pas rond 23 uur donker en dan moet ik allang breed op bed liggen joh. En dan verwachten dat ik kan slapen? Hahaha![]()
Noorwegen is geen geschikt land voor jullie…I'm surrounded by morons!
Correct en tevens juistquote:Op maandag 24 maart 2025 14:41 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen is geen geschikt land voor jullie…Trotste mama van Ambar
Had ik ook niet.I'm surrounded by morons!
Inmiddels ex-vrouw.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom ben je er heen gegaan dan?
Was op vakantie en besloot gewoon daar te blijven.I'm surrounded by morons!
Tja als je wat tegenkomt wat bevalt kan ik me dat voorstellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inmiddels ex-vrouw.
Was op vakantie en besloot gewoon daar te blijven.
Je woont daar nu alleen?![]()
Nee, met vriendin.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja als je wat tegenkomt wat bevalt kan ik me dat voorstellen.
Je woont daar nu alleen?I'm surrounded by morons!
We moeten het halveren denk ikquote:Op maandag 24 maart 2025 14:31 schreef KoningWouter het volgende:
Die score van Justin is echt insane.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij gaat mij nog wel voorbij ben ik bang...quote:Op maandag 24 maart 2025 15:25 schreef _UserName_ het volgende:
Vind ik ook. Elke 1000 punten halveren. Ik stop nu![]()
![]()
Heb gister een flinke slag geslagen idd. Niet verwacht eigenlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 15:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij gaat mij nog wel voorbij ben ik bang...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik werd geroepen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee heb nooit een eigen kledinglijn gehad, hoezo?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed dat je er bent! Had jij vroeger een kledinglijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had vandaag een mutsje in de was waar "Dotje" op staatquote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb nooit een eigen kledinglijn gehad, hoezo?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag een mutsje in de was waar "Dotje" op staat![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan Gerard Joling kledinglijn lopen bij de Laidel zag ik
https://www.lidl.nl/c/ger(...)Rvig5OW46gRUaVwAd2nrUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Man3quote:Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan Gerard Joling kledinglijn lopen bij de Laidel zag ik
https://www.lidl.nl/c/ger(...)Rvig5OW46gRUaVwAd2nr![]()
![]()
Als mijn kop ook niet vastzat
Boodschappen gedaan, netjes bij primera een postzegel gekocht om lidl zegels naar @Dotteke op te kunnen sturen. Bij de bushalte denk ik shit hulzen vergeten.
Boodschappen thuis gebracht en nu onderweg naar de tabakswinkel hier in de buurt voor hulzen.
En als ik nou nog zo slim was geweest om eerst die envelop te schrijven en gelijk mee te nemen, maar nee hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Warhoofdquote:Op maandag 24 maart 2025 16:00 schreef DJMO het volgende:
Als mijn kop ook niet vastzat
Boodschappen gedaan, netjes bij primera een postzegel gekocht om lidl zegels naar @:dotteke op te kunnen sturen. Bij de bushalte denk ik shit hulzen vergeten.
Boodschappen thuis gebracht en nu onderweg naar de tabakswinkel hier in de buurt voor hulzen.
En als ik nou nog zo slim was geweest om eerst die envelop te schrijven en gelijk mee te nemen, maar nee hoor
Te lang, we hebben binnen de 30 min al alles besprokenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey KWquote:goed hoor. En met jou?
Ja zeker als je bedenkt dat ik in de primera bedacht dat ik ook gewoon een postzegel code in de app had kunnen kopen en dus helemaal niet voor postzegels naar primera had gehoevenquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
KIjk dat is fijn om te lezenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed! Heb een goede dag.
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja zeker als je bedenkt dat ik in de primera bedacht dat ik ook gewoon een postzegel code in de app had kunnen kopen en dus helemaal niet voor postzegels naar primera had gehoevenoeps
quote:
Ach ja. Ik kom tenmiste aan m'n stappendoel vandaagquote:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Dit gaat echt van hot naar her en bij het grotendeel heb ik niets te maken. Het is wel echt elke week popcorn tijdquote:Op maandag 24 maart 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Te lang, we hebben binnen de 30 min al alles besprokenTrotste mama van Ambar
Huishoudelijke taken gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jeuk aan m'n anus...
Ik sta in de supermarktquote:
Hij is niet in de buurt
ff op een ananas gaan zitten danquote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik sta in de supermarkt
Hij is niet in de buurt![]()
![]()
Dat is zeker waarquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Ik kom tenmiste aan m'n stappendoel vandaag
Vage shit. Ik hoor in de vergadering dat er een vacature komt voor het werk dat ik nu doe?
Huh?Trotste mama van Ambar
Je hebt wel vier hele minuten over dat antwoord moeten nadenkenquote:
Of jouw reactie pas na 4 minuten gelezenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt wel vier hele minuten over dat antwoord moeten nadenken![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Vage shit. Ik hoor in de vergadering dat er een vacature komt voor het werk dat ik nu doe?
Huh?![]()
Je wordt ontslagen?
Of je krijgt er een collega bij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb niet gelezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Je wordt ontslagen?
Of je krijgt er een collega bij
En denk het niet?
Of ik moet solliciteren op mijn eigen functie?
Ik weet niet.
Mijn leidinggevende heeft morgen wat uit te leggenTrotste mama van Ambar
Ook geen bliksem?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap er serieus echt geen donder van
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Of afwachten wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
En denk het niet?
Of ik moet solliciteren op mijn eigen functie?
Ik weet niet.
Mijn leidinggevende heeft morgen wat uit te leggen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze willen nog meer collega's zoals jouquote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Huh?
Hoop ik voor je?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat zeiden ze toen je vroeg hoe dat nou precies zit?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap er serieus echt geen donder van![]()
Ik ga niet in zo'n vergadering ineens een huh? roepenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je vroeg hoe dat nou precies zit?Trotste mama van Ambar
Dat doe ik alleen maarquote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet in zo'n vergadering ineens een huh? roepen![]()
![]()
Dus ik ga denk ik maar vast een sollicitatiebrief schrijven met:
Hoi HR,
Ik solliciteer op deze functie omdat ik het al doe en het een van de leukste dingen is die ik de afgelopen jaren heb gedaan.
GroetjesTrotste mama van Ambar
Benieuwd hoe die date van @KoningWouter hierop gaat reagerenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ga denk ik maar vast een sollicitatiebrief schrijven met:
Hoi HR,
Ik solliciteer op deze functie omdat ik het al doe en het een van de leukste dingen is die ik de afgelopen jaren heb gedaan.
Groetjes![]()
![]()
Hoe moet ik nu nog leven na zulk nieuws?Trotste mama van Ambar
1 mei werkloos dus![]()
Maar even van het ergste uitgaanTrotste mama van Ambar
Ik heb morgen jaargesprek maar ik mag er zo langzamerhand wel een agenda voor maken en een timer voor meenemen anders gaan we dat uurtje niet halenTrotste mama van Ambar
Misschien krijg je promotie en zoeken ze iemand voor je huidige functie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou wel motherfucking lomp zijn om op deze manier te horen te krijgen dat je de laan uit zou vliegen.
Heb je geen vast contract trouwens?![]()
Ja, maar de nieuwe vacature is voor een coördinatie rol en mijn huidige functie is projectmedewerker. Dus ik zou dan gewoon richting een project geschoven worden als uitvoerende rolquote:Op maandag 24 maart 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
Zou wel motherfucking lomp zijn om op deze manier te horen te krijgen dat je de laan uit zou vliegen.
Heb je geen vast contract trouwens?Trotste mama van Ambar
Dat kun je er nu niet bij hebben ....quote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt complete mindfuck nu in mijn brein![]()
![]()
Idd, dat zou beneden alle pijl zijn. Gaan we maar even niet vanuit toch.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
Heb je geen vast contract trouwens?
Anders reden om met heel fok het bedrijf te pranken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Om Jochem Meijer te quoten:
Ik snap er allemaal niets vanTrotste mama van Ambar
dan vooral nu niet gaan invullen en je brein in overdrive laten gaan.. morgen navragen hoe het zit.
of nu HR mailen /bellen als je geen rust in je koppie krijgt muis.Smile, it's free therapy.![]()
Dit iddquote:Op maandag 24 maart 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
dan vooral nu niet gaan invullen en je brein overdrive laten gaan.. morgen navragen hoe het zit.
of nu HR mailen /bellen als je geen rust in je koppie krijgt muis.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewandeld, bij de hondjes geweest, gewandeld met Marley, alles schoongemaakt thuuisquote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag Moon?![]()
![]()
Rondjes gelopen in mijn hoofdquote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag Moon?![]()
![]()
Bezig bijtje vandaag dus! Netjes!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gewandeld, bij de hondjes geweest, gewandeld met Marley, alles schoongemaakt thuuis![]()
Zeker!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bezig bijtje vandaag dus! Netjes!![]()
Jij nog iets gedaan?![]()
![]()
Ahhh okee.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar de nieuwe vacature is voor een coördinatie rol en mijn huidige functie is projectmedewerker. Dus ik zou dan gewoon richting een project geschoven worden als uitvoerende rol
Hmmz onzekere tijden.![]()
Drol in een papieren zakje, voor de deur neerleggen, aansteken, aanbellen en heel hard wegrennen!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd, dat zou beneden alle pijl zijn. Gaan we maar even niet vanuit toch.
Anders reden om met heel fok het bedrijf te pranken.![]()
![]()
Oh leuk naar de kattenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja naar de apotheek en naar de katten van mijn moeder. Nu lekker chillen op de bank.![]()
![]()
![]()
Klinkt als een goede dag Wouter. Laatste dagen goed te pas zo te horenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja naar de apotheek en naar de katten van mijn moeder. Nu lekker chillen op de bank.![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Thanks man! Ja gaat me wel oke op het moment!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag Wouter. Laatste dagen goed te pas zo te horen![]()
Mijn evaluatieformulier die ik kreeg laat al wel een tipje van de sluier zien dat leidinggevende mij wel richting een coördinatierol probeert te schuiven.quote:Trotste mama van Ambar
Anyways ik ga stoppen met speculeren en meer met speculazenTrotste mama van Ambar
Is dat positief of negatief nieuws?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn evaluatieformulier die ik kreeg laat al wel een tipje van de sluier zien dat leidinggevende mij wel richting een coördinatierol probeert te schuiven.![]()
Positiefquote:Op maandag 24 maart 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief nieuws?Trotste mama van Ambar
Beter jaquote:Op maandag 24 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik ga stoppen met speculeren en meer met speculazen![]()
Mooi, dan die gedachte accepteren en vasthouden proberen. Hopelijk goede afleiding vanavond en dan met voldoende nachtrust morgen het gesprek aan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aawh cute! wat gaan jullie eten?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:02 schreef StevenHyde het volgende:
Zo samen eten met mijn 11 maand oude neefje. Dat wordt weer pret![]()
BAStogne een optie?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik ga stoppen met speculeren en meer met speculazen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 17:02 schreef StevenHyde het volgende:
Zo samen eten met mijn 11 maand oude neefje. Dat wordt weer pretBAStognequote:![]()
![]()
Geen idee nog. Is bij mijn schoonouders. Hij zal zelf wel een bordje rodekool of spinazie krijgen denk ik. Maar wel erg gezellig om hem weer te zien
Hopelijk krijg ik geen bordJE, want ik heb honger. De 3 bastognepakken zijn op.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ga je er vlak naast zitten of op veilige afstand?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
Geen idee nog. Is bij mijn schoonouders. Hij zal zelf wel een bordje rodekool of spinazie krijgen denk ik. Maar wel erg gezellig om hem weer te zien![]()
![]()
Ik ga er altijd schuin tegenover hem zitten. Dan kan ik zo PFFFFRRRRRRRRRRRRR doen. En dan doet hij dat na en dan vliegt het eten over de tafel en zit ik strategisch.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je er vlak naast zitten of op veilige afstand?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga er altijd schuin tegenover hem zitten. Dan kan ik zo PFFFFRRRRRRRRRRRRR doen. En dan doet hij dat na en dan vliegt het eten over de tafel en zit ik strategisch.![]()
![]()
![]()
Plus als ik hem eten geef, dan doe ik zelf ook van die hap bewegingen en dan word ik weer uitgelachen
Ik moet gewoon wachten he tot morgenvroeg half 10
Trotste mama van Ambar
Komt een vliegtuig aan ....quote:Op maandag 24 maart 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
Plus als ik hem eten geef, dan doe ik zelf ook van die hap bewegingen en dan word ik weer uitgelachen![]()
Haha hij eet echt alles, dus dan wordt hij ongeduldig dat het vliegtuig 2 sec vertraging heeftquote:
Balen .... echt balen ...quote:Op maandag 24 maart 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet gewoon wachten he tot morgenvroeg half 10![]()
Ze deden ook allemaal heel casual alsof ik het al wist, maar ik wist nog niets.
En ik trek het gewoon slecht, want wat als ik deze coördinatie niet meer ga doen wat ga ik dan doen?Trotste mama van Ambar
Als ik al die losse stukjes bij elkaar leg, klinkt het gewoon als een promotie voor je, maar je meot er natuurlijk niet zomaar van uit gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze deden ook allemaal heel casual alsof ik het al wist, maar ik wist nog niets.
En ik trek het gewoon slecht, want wat als ik deze coördinatie niet meer ga doen wat ga ik dan doen?![]()
Goed, ik moet hierover gewoon even niet nadenkenTrotste mama van Ambar
Als dat zo is, dan is het een rare manier om er zo achter te komenquote:Op maandag 24 maart 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik al die losse stukjes bij elkaar leg, klinkt het gewoon als een promotie voor je, maar je meot er natuurlijk niet zomaar van uit gaan.![]()
Ja een promotie waar ik zelf nog wel even op moet solliciteren. Ik ben slecht in solliciteren, heel slechtquote:Op maandag 24 maart 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik al die losse stukjes bij elkaar leg, klinkt het gewoon als een promotie voor je, maar je meot er natuurlijk niet zomaar van uit gaan.Trotste mama van Ambar
En ditquote:Op maandag 24 maart 2025 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het een rare manier om er zo achter te komenTrotste mama van Ambar
Maar volgens het beleid moet wel voor elke nieuwe functie een vacature worden geschreven en intern open gezet worden. Het is een nieuwe functie en ik heb het wel meer gezien dat er speciale vacatures voor mensen worden geschrevenTrotste mama van Ambar
Ontslag zou nog veel idioter zijn op deze manier.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het een rare manier om er zo achter te komen![]()
Schriftelijk? Is er iemand die je daar mee kan helpen?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja een promotie waar ik zelf nog wel even op moet solliciteren. Ik ben slecht in solliciteren, heel slecht![]()
Ontslag? Zou kunnen, maar zou raar zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontslag zou nog veel idioter zijn op deze manier.Trotste mama van Ambar
Intern ook beleid dat elke interne sollicitatie in behandeling genomen moet worden dus dat scheelt. En als het daadwerkelijk voor mijn eigen werk is dan het wel kat in het bakkie.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Schriftelijk? Is er iemand die je daar mee kan helpen?
En een brief kan daadwerkelijk zijn hoi ja ik solliciteer groetjesTrotste mama van Ambar
Je zegt dat je veel ervaring hebt daar, dus je bent een oudgediende. Dan kunnen ze je er sowieso niet zomaar uit trappen, zeker niet zonder waarschuwingen en weet ik wat nog meer.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontslag? Zou kunnen, maar zou raar zijn.
idd nu ff niet te veel aan denken, je koppie is sowieso ff niet helemaal vrolijk de afgelopen dagen.
Even wat afleiding zoeken ja.![]()
![]()
Als zeg maar bij wijze van spreken de functie directeur op het bord komt dan mag het hele bedrijf daar op solliciteren en als daadwerkelijk het hele bedrijf solliciteert dan zijn ze verplicht het hele bedrijf op gesprek te laten komen.Trotste mama van Ambar
"Geef mij die baan,quote:Op maandag 24 maart 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Intern ook beleid dat elke interne sollicitatie in behandeling genomen moet worden dus dat scheelt. En als het daadwerkelijk voor mijn eigen werk is dan het wel kat in het bakkie.
En een brief kan daadwerkelijk zijn hoi ja ik solliciteer groetjes
Grgr en een lik van Woef,
Bolk!"![]()
Rituele slachting zou nog krankzinniger zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontslag zou nog veel idioter zijn op deze manier.![]()
Ja met een muis valt wat dat betreft weinig te doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rituele slachting zou nog krankzinniger zijn![]()
![]()
Dat is heel bijzonder inderdaad ieniminimuis.
Ben benieuwd wat er morgen bij dat gesprek naar voren komt...How can I make this topic about me?![]()
Het kan soms erg raar gaan helaas.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontslag zou nog veel idioter zijn op deze manier.
Nog wat meer speculaas voeden.. gaat denk ik niet helpen om rust in haar koppie te krijgen![]()
Althans.. zou ik zelf niet rustiger van worden.
het is wat het is.. morgen eerst maar eens navragen
Smile, it's free therapy.![]()
Maar het was wel lekker hoor schatquote:
Niemand kan mijn werk beter doen dan ik ja![]()
Tevens vuilnis weggegooid inclusief al het beschimmelde spul uit de koelkastTrotste mama van Ambar
Dat kun je soms hebben. Heb je vanavond nog wat op het programma staan, of even helemaal niks.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nope. Rusten tegen de sterren op.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun je soms hebben. Heb je vanavond nog wat op het programma staan, of even helemaal niks.Werewolf![]()
Oh, heerlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nope. Rusten tegen de sterren op.
Ik heb een air up..quote:Op maandag 24 maart 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik water neem, dan vaak met siroop."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Best wel, dan drink je toch water met een smaakje..quote:
Waterdrops is ook wel lekker.. zijn van die bruisdingen ook voor in het water.. misschien iets voor jou?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja misschien wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, dan drink je toch water met een smaakje..
Waterdrops is ook wel lekker.. zijn van die bruisdingen ook voor in het water.. misschien iets voor jou?
Nu willen we het weten ookquote:Op maandag 24 maart 2025 17:57 schreef devzero het volgende:
Geen idee waar dat over gaat, maar was een plaatje wat verscheen toen ik op "air up" zocht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: