abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:10:58 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217174987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou ja, aan de macht...die krijgen gewoon niks voor elkaar. Vergeleken met de VS is dat een grote vooruitgang :P
Eens, maar niet mijn punt. Mijn punt is dat de zgn. hoger opgeleide samenlevingen in Europa net zo hard in de rechtse leugens trappen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217175001
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
_O- Toevallig gevolgd wat er in Nederland aan de macht is?
Ja die lui zijn 20 zetels kwijt ofzo. Daarbij ik moet de eerste hoger opgeleide nog tegenkomen die Faber een talentje vindt. De Nederlandse politiek volg ik meer dan de Amerikaanse. Maar de Nederlandse politiek is voornamelijk intertia op dit moment, compleet vastgelopen. We hebben een regering die niets gedaan krijgt, ze zijn het ook op geen onderwerp eens. De oppositie weet ook geen deuk in een pakje boter te slaan, ik bedoel in een werkend systeem zou PvdA/GL wel meer mensen weten te bereiken. Toch zie je ook partijen als PvdD gestaag groeien.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:18:28 #128
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217175036
https://www.reuters.com/w(...)-pm-says-2025-03-25/

Groenland wordt ook weer met een bezoek 'vereerd'.

Hopelijk krijgen ze er de zeehondenbehandeling. De laffe Deentjes laten zich wel cucken zo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:21:29 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217175065
quote:
Ministerie waarschuwt Nederlanders met X in paspoort die naar VS reizen

Het ministerie van Buitenlandse Zaken waarschuwt reizigers met een X in hun paspoort die naar de Verenigde Staten willen reizen. De VS erkent sinds 20 januari 2025 nog maar twee genders: man en vrouw.
Bij het aanvragen van een visum of reisvergunning moet iedereen het geslacht invullen zoals dat was bij de geboorte. Dit kan dus niet afwijken van man of vrouw. In Nederland kan dat wel met een X.
Het ministerie waarschuwt ook dat een aantal staten wetten heeft ingevoerd "die negatieve gevolgen kunnen hebben voor lhbtqia+ personen". Het ministerie geeft tips om het risico te beperken. Het reisadvies voor het land blijft groen.
De Amerikaanse president Donald Trump leeft op gespannen voet met de lhbtqia+-gemeenschap. Hij ondertekende het decreet voor de erkenning van slechts twee genders op zijn eerste dag als president.
Andere Europese landen waarschuwden al eerder voor de aangescherpte regels. Onder meer Duitsland, Denemarken en Finland attendeerden hun burgers erop dat transgender en non-binaire personen problemen kunnen krijgen bij de Amerikaanse grens.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-naar-vs-reizen.html
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:27:23 #130
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217175125
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 07:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben een jaar of 2 geleden gezien dat de Russen deel namen aan een Webex meeting tussen westerse landen over de steun aan Oekraïne.

En was Rutte zijn actieve herinnering niet samen met zijn WhatsAppgeschiedenis verwijderd?

Volgens mij hebben overheden over het algemeen geen speciale chat apps die in eigen beheer worden ontwikkeld.
Rutte gebruikt toch een Nokia.

Al kan ik mij herinneren dat hij ook ergens een Iphone had.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:32:25 #131
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217175161
Tulsi Gabbard lijkt mij de uitzondering die best slim is. Zij kon toch best die gasten erop wijzen wie deze persoon is.

Of zijn ze daar in West/Oost Rusland zo corrupt dat ze het credo hanteren "wat niet weet, wat niet deert".
pi_217175424
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja die lui zijn 20 zetels kwijt ofzo. Daarbij ik moet de eerste hoger opgeleide nog tegenkomen die Faber een talentje vindt.
Ik vrees toch echt dat ze hier op Fok rondlopen hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 25 maart 2025 @ 14:02:10 #133
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217175491
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Op FOK! wemelt het ook van de uitkering trekkers/Melkert banen
pi_217175702
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nouja ik heb weinig Fok!ers ooit ontmoet. Wel eens wat lui uit het topic voor drugsgebruikers op een illegaal techno feest. Lachen man, op een feest rondvragen of iemand van fok is :P

Maar met een hoop van de radicaal rechtsen schat ik toch niet heel hoog in. Misschien zoals zo'n staatssecretaris die een halve scriptie heeft gekopieerd. Maar misschien is dat een blinde vlek. Ik weet best dat hele slimme mensen hele domme slechte ideeen aanhangen. Tegelijkertijd diskwalificeert dat tot op zekere hoogte ook dat iemand zo slim is.
pi_217175843
Kim Jung un vibes bij dit bericht.

Republikeinen in Arkansas willen verbod op kort haar voor meisjes in strijd tegen transgenderpersonen

Sarcastische mode aan.

Maar ze hebben echt het beste voor met het volk en zijn absoluut geen autocratische wannabe dictators..
  dinsdag 25 maart 2025 @ 14:45:01 #136
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217175881
Zag zojuist voor het eerst een Tesla rijden met Audi logo's :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217175942
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef Basp1 het volgende:

Republikeinen in Arkansas willen verbod op kort haar voor meisjes in strijd tegen transgenderpersonen

Sarcastische mode aan.

Maar ze hebben echt het beste voor met het volk en zijn absoluut geen autocratische wannabe dictators..
Binnenkort zullen er wel een soort van verregaande kuisheidswetten op de agenda staan. U las het hier voor het eerst.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217175952
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:45 schreef StateOfMind het volgende:
Zag zojuist voor het eerst een Tesla rijden met Audi logo's :D
Lijkt me een prima oplossing. Niet dat ik voor random autos beschadigen ben, maar ik ben ook niet voor rondrijden in je swasticar. Door het merkje aan te passen ben je dat niet meer.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 14:56:46 #139
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217175997
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Binnenkort zullen er wel een soort van verregaande kuisheidswetten op de agenda staan. U las het hier voor het eerst.
Maar volgens sommige types op FOK! zijn de moslims die het libertarisme in het Westen bedreigen.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 15:06:34 #140
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217176068
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Lijkt me een prima oplossing. Niet dat ik voor random autos beschadigen ben, maar ik ben ook niet voor rondrijden in je swasticar. Door het merkje aan te passen ben je dat niet meer.
Ik gaf de bestuurder een duimpje omhoog :Y

Dat kon ie waarderen ^O^
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 15:06:57 #141
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_217176073
Er is teveel eensgezindheid in dit topic :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_217176105
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:06 schreef Falco het volgende:
Dan zal er binnenkort wel weer iemand met zendingsdrang op hoge poten dit topic komen binnenwandelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 25 maart 2025 @ 15:10:59 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217176106
quote:
Dat is snel afgelopen als de begeleiding op de dagbesteding naar huis gaat :D

Dan komen de hersengymnastiekers weer massaal online.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 15:18:45 #144
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217176171
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan zal er binnenkort wel weer iemand met zendingsdrang op hoge poten dit topic komen binnenwandelen.
Of vliegen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217176197
quote:
Het is ook nooit goed. Een probleem lijkt me voornamelijk dat het moeilijk is een goede discussie te hebben over het schadelijke effect van totale amateurs aan de macht die constant liegen en geloven in conspiracies. Nouja je kan dus in discussie gaan met mensen waarmee je het niet eens kunt worden over feiten maar al die discussies lopen spaak omdat gezamelijke feiten nogal cruciaal zijn.
Tja dat krijg je ook als de intellectuelen van de conservatieven halve garen als Jordan Peterson, Andrew Tate en Ben Shapiro zijn. Wat mij betreft vrij overduidelijk lui die slim overkomen op domme mensen. Vol vertrouwen bullshit aan de man brengen > argumenten is iets dat voor een hoop mensen geldt.

Ik bedoel welke discussie valt er nou te hebben over deze signal gate met mensen die Hillary's emails vreselijk vonden maar die nu enig probleem ontkennen.

Ik geloof trouwens ook niet dat er zoveel overeenstemming is, als we kijken naar wat mensen denken dat de Democratische partij zou moeten doen dan is daar weinig overeenstemming over.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 15:54:08 #146
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217176613
quote:

Sarcastische mode aan.

Meer handmaid's tale vibes.

Persoonlijk begrijp ik het idee dat Amerika zo’n vrij land zou zijn ook nooit zo goed. Ja de vrijheid om anderen uit te buiten, op te lichten of straffeloos te bedreigen is een stuk groter, maar verder? Bekrompen, kleinburgerlijk en stompzinnig. Dat geeft veel beter de echte realiteit van de VS weer. En ja dat maakt trump dan wel weer logisch.
pi_217176672
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nouja ik heb weinig Fok!ers ooit ontmoet. Wel eens wat lui uit het topic voor drugsgebruikers op een illegaal techno feest. Lachen man, op een feest rondvragen of iemand van fok is :P

Maar met een hoop van de radicaal rechtsen schat ik toch niet heel hoog in. Misschien zoals zo'n staatssecretaris die een halve scriptie heeft gekopieerd. Maar misschien is dat een blinde vlek. Ik weet best dat hele slimme mensen hele domme slechte ideeen aanhangen. Tegelijkertijd diskwalificeert dat tot op zekere hoogte ook dat iemand zo slim is.
Eeuwig zonde dat dat subforum weg is. RIP Bob ook trouwens. Ik weet wel wat ik gevaarlijker vind voor de samenleving, de huidige staat van de frontpage of keuvelen over research chemicals.

Ontopic: Wanneer voelt het leger zich geroepen een president af te zetten als zijn regering de reet afveegt met gerechtelijke uitspraken? Of moet zoiets vanuit een burgeroorlog komen?
What Would Goku Do
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:12:10 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217176829
quote:
En attendant chivaz
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217176866
quote:

Sarcastische mode aan.

Achter de tralies met die gasten! :(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217177395
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja die lui zijn 20 zetels kwijt ofzo. Daarbij ik moet de eerste hoger opgeleide nog tegenkomen die Faber een talentje vindt. De Nederlandse politiek volg ik meer dan de Amerikaanse. Maar de Nederlandse politiek is voornamelijk intertia op dit moment, compleet vastgelopen. We hebben een regering die niets gedaan krijgt, ze zijn het ook op geen onderwerp eens. De oppositie weet ook geen deuk in een pakje boter te slaan, ik bedoel in een werkend systeem zou PvdA/GL wel meer mensen weten te bereiken. Toch zie je ook partijen als PvdD gestaag groeien.
offtopic: Dat komt vooral omdat Timmermans een behoorlijke irritatiefactor heeft. Die man is uitermate vol passie, heeft enorm veel ervaring in het internationale wereldje en je ziet gewoon dat hij daadwerkelijk een visie heeft op de leefbaarheid van Nederland en de wereld op lange termijn. Maar het zit allemaal verpakt in Timmermans. Met zijn maniertje en zijn automatische 1-0 achterstand vanwege de eindeloze haat van rechts op deze man (versterkt door de telegraafs en de geenstijls van deze wereld). En dat kost gewoon veel stemmen. Stel dat Rutte GL/PvdA had geleid met al zijn charisma en spreekvermogen. Ze hadden met een landslide gewonnen. Daar ben ik van overtuigd.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')