Ander leuk feitjequote:Op zondag 23 maart 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
Vader en zoon (Justin) Kluivert hebben allebei voor Valencia gespeeld
Hoeveel inwoners minder gedurende die periode?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
Vader en zoon (Justin) Kluivert hebben allebei voor Valencia gespeeld
Dat is fijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ander leuk feitje
Vader en zoon (Justin) Kluivert hebben allebei een rijbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
malen>quote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef RipCity het volgende:
We krijgen toch niet Brobbey-ellende straks.
HET KAN NOGquote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
DOELPUNT ITALIE
Duitsland - Italie 3-1
Over pa Kluivert zongen wij leuke liedjes @Calandquote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ander leuk feitje
Vader en zoon (Justin) Kluivert hebben allebei een rijbewijs.
Rip mensen die in de haven werken.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
Als dit verlengen wordt eet ik m'n schoen op
Dat is waar maar de Spaanse regie heeft doorgaans een agenda.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso alsof ze niet al teveel camera's hebben staan.
Yupquote:
DE ORANJEBEWAARDER JAAAAquote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAA
THE ABSOLUTE FUCKING BEAST DOES IT AGAIN!
😅quote:Op zondag 23 maart 2025 21:57 schreef Pablo84 het volgende:
En dan nog gaan zeuren als Spanjaarden😅 zelf ook een strafschop kado
Nee joh, schaamt je toch kapot dat zo'n randdebiel onze topscorer is. Zeker gezien de spitsen die we gehad hebben.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:57 schreef PSVCL het volgende:
Memphis moet topscoorder worden van Oranjenog 4 te gaan volgens mij
Nee, die komt zelfs niet in de top 20quote:Op zondag 23 maart 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Stelling: Depay is de beste Nederlandse voetballer aller tijden
Sinds die pot tegen Roma is dat echt geen verrassing meer tochquote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was lachen geweest als deze ruim over zou gaan.
Ach ja. Bizar onterechte strafschop, die Turpin is echt de slechtste scheids die ik ken.
Waarde daaraan hechtenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, schaamt je toch kapot dat zo'n randdebiel onze topscorer is. Zeker gezien de spitsen die we gehad hebben.
Die mogen de veters van Depay nog niet strikkenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, schaamt je toch kapot dat zo'n randdebiel onze topscorer is. Zeker gezien de spitsen die we gehad hebben.
Alleen maar omdat het een PSVer (jeugdproduct) isquote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Cruijff, Van Hanegem, Coentje, Van der Kuijlen, Van Basten, Sneijder...quote:Op zondag 23 maart 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Minder drinken.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
En dat betekent iets, van een Nederlander die de eredivisie is gewend.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ach ja. Bizar onterechte strafschop, die Turpin is echt de slechtste scheids die ik ken.
En ook de scheidsrechter met het meest irritante hoofd.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dacht echt dat dit een post van Tong wasquote:Op zondag 23 maart 2025 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Cruijff, Van Hanegem, Coentje, Van der Kuijlen, Van Basten, Sneijder...
Ik wil het nog eens 20 keer zien! Dit is niet genoeg!quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
wie klaagde er nu over niet herhalen bij een penaltymoment? Heb het nu al 20 keer voorbij zien komen
Van een Feyenoorder die de Kuip-penalty is gewend bedoel jequote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat betekent iets, van een Nederlander die de eredivisie is gewend.
Spaanse regie hèquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
wie klaagde er nu over niet herhalen bij een penaltymoment? Heb het nu al 20 keer voorbij zien komen
Is ook geen vergelijking.quote:
Ik prefereer eigenlijk de scheidsrechters van de Eredivisie boven de meesten die ik meemaak met Feyenoord in Europa.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat betekent iets, van een Nederlander die de eredivisie is gewend.
Goede poging maar die strafschop raakte hij beter.quote:
Nico Williams vind ik beterquote:Op zondag 23 maart 2025 22:01 schreef Szura het volgende:
Ik wil een cynisch post plaatsen over Yamal maar dan weet je dat ie 2-1 gaat maken
Daar is een ander topic voor. tr gezet.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:01 schreef RipCity het volgende:
HEJA Denmark 1-1 (var gaat kijken of uefa het wel goedkeurt)
Moet jij weten op je zolderkamertje.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor. tr gezet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:08 schreef RipCity het volgende:
[..]Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Ian die dacht ff hakje te gevenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:10 schreef Szura het volgende:
Wie leed daar balverlies met 6 man in de vijandelijke 16
Ontzetten geluk dat die bal weer precies goed bij hem terugkwamquote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ook ontzettend matig afgemaakt van die Olazabal trouwens
Dat is ook een heel matige spitsquote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Hij scoort tenminste wel een veldgoal, dat lukt Depay niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Op de pot gezeten?quote:
We doen het ook voor de users die meelurken.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
Oh, omdat dit het topic van Nederland is
Lekker boeiend
Sorry coco
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:16 schreef leolinedance het volgende:
en van Hek is ook een prutser evenals Frimpong. Hoorde dat die ook geen Nederlands spreekt![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:16 schreef RipCity het volgende:
jeroen Grueter associeer je met EK en WK drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:17 schreef KingRoland het volgende:
What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:17 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
[ Bericht 87% gewijzigd door GGMM op 23-03-2025 22:19:29 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Een Feyenoord-obsessie hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:18 schreef GGMM het volgende:
Voordeel voor Feyenoord is wel dat hun spelers nu niet geblesseerd kunnen raken
Ueda heeft zijn enkel verstuikt.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:18 schreef GGMM het volgende:
Voordeel voor Feyenoord is wel dat hun spelers nu niet geblesseerd kunnen raken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Zielig zuiggedrag, gedrag van een kind van 12.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Kluivert kan het stiekem ook niet aan .
nou nou nouquote:Op zondag 23 maart 2025 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
[modbreak]Ik zal de volgende die een uitslag post een uur bannen. [/modbreak]
Achquote:Op zondag 23 maart 2025 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda heeft zijn enkel verstuikt.
Dat doet mij wel een beetje pijn.
@KingRoland dit is blufquote:Op zondag 23 maart 2025 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
[modbreak]Ik zal de volgende die een uitslag post een uur bannen. [/modbreak]
Dat was al te vermoeden. Je kunt een speler op 10 zetten, maar je moet wel weten waarom je die speler op 10 zet.quote:
Koeman is Mr Bean bij een examen.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was al te vermoeden. Je kunt een speler op 10 zetten, maar je moet wel weten waarom je die speler op 10 zet.
Hihiquote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Die Maatsen is ook maar een frotter he.
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Assist van de zojuist ingevallen Noano.
Zijn vader wil er niks mee te maken hebben net als zijn ploeggenoten bij RB.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Simons die eerst voor zichzelf juicht is trouwens ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |