SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Neequote:Op zondag 23 maart 2025 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rosenqvist heeft trouwens (nog) géén straf gehad toch?
quote:IndyCar rule 7.11.1.5 about pit penalties:
Car that makes contact with its own pit equipment while entering or exiting its Pit Box causing a safety issue and/or causing the pit equipment to leave its assigned Pit Box and/or impeding the progress of any other Car;
Schijnt een fout van het team geweest te zijn, lees ik. Althans, ze waren boos op elkaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Rinus was die ene stint zo zonde ...
Is hij stiekem toch terug bij ECR?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:
Rinus is op Thermal blijkbaar in zijn derde stint op dezelfde set banden gezet als in zijn eerste stint i.p.v. op een set die alleen in de kwalificatie gebruikt is. Die set was dus al versleten voordat hij de pits uit ging.
[ x ]
Is dat niet met het blote oog te zien dan op de compounds die ze in de IndyCars gebruiken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:
Rinus is op Thermal blijkbaar in zijn derde stint op dezelfde set banden gezet als in zijn eerste stint i.p.v. op een set die alleen in de kwalificatie gebruikt is. Die set was dus al versleten voordat hij de pits uit ging.
[ x ]
Ik kan het ook niet vinden? Hebben we de tijd verkeerd? Pak ff de app erbijquote:
Toch nóg iemand die kijktquote:
Ja jaquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | #06 Helio Castroneves Meyer Shank Racing - Honda #2 Josef Newgarden Team Penske - Chevrolet #3 Scott McLaughlin Team Penske - Chevrolet #4 David Malukas A.J. Foyt Racing - Chevrolet #5 Patricio O'Ward Arrow McLaren - Chevrolet #6 Nolan Siegel (R) Arrow McLaren - Chevrolet #7 Christian Lundgaard Arrow McLaren - Chevrolet #8 Kyffin Simpson Chip Ganassi Racing - Honda #9 Scott Dixon Chip Ganassi Racing - Honda #10 Alex Palou Chip Ganassi Racing - Honda #12 Will Power Team Penske - Chevrolet #14 Santino Ferrucci A.J. Foyt Racing - Chevrolet #15 Graham Rahal Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #17 Kyle Larson Arrow McLaren/Rick Hendrick - Chevrolet #18 Rinus van Kalmthout Dale Coyne Racing - Honda #20 Alexander Rossi Ed Carpenter Racing - Honda #21 Christian Rasmussen Ed Carpenter Racing - Honda #23 Ryan Hunter-Reay Dreyer & Reinbold Racing/Cusick Motorsports - Chevrolet #24 Jack Harvey Dreyer & Reinbold Racing/Cusick Motorsports - Chevrolet #26 Colton Herta Andretti Global - Honda #27 Kyle Kirkwoord Andretti Global - Honda #28 Marcus Ericsson Andretti Global - Honda #30 Devlin DeFrancesco Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #33 Ed Carpenter Ed Carpenter Racing - Chevrolet #45 Louis Foster (R) Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #51 Jacob Abel (R) Dale Coyne Racing - Honda #60 Felix Rosenqvist Meyer Shank Racing - Honda #66 Marcus Armstrong Meyer Shank Racing - Honda #75 Takuma Sato Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #77 Sting Ray Robb Juncos Hollinger Racing - Chevrolet #78 Conor Daly Juncos Hollinger Racing - Chevrolet #83 Callum Ilott Prema Racing - Chevrolet #90 Robert Shwartzman (R) Prema Racing - Chevrolet #98 Marco Andretti Andretti Global - Honda |
Mooi om Van Kalmthout gewoon weer eens als Van Kalmthout op de lijst te zienquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:10 schreef Starflyer het volgende:
Aankomende woensdag en donderdag zullen alle 34 coureurs, die volgende maand deelnemen aan de Indy 500, testen op de Indianapolis Motor Speedway.
De testen zijn woensdag van 16.00 uur tot 0.00 uur en op donderdag van 15.30 uur tot 23.00 uur. De testen zullen live te volgen zijn op IndyCars YouTube kanaal.
Voor de volledigheid de 34 deelnemers.
[ code verwijderd ]
https://racer.com/2025/04(...)open-test-next-week/
Dit is mjn eigen lijst. Op de officiële lijst staat waarschijnlijk wel VeeKayquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi om Van Kalmthout gewoon weer eens als Van Kalmthout op de lijst te zien
En Larson was vorig jaar toch rookie?
Ah, ik dacht dat er ook een rookie-aanduiding specifiek voor de Indy 500 wasquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is mjn eigen lijst. Op de officiële lijst staat waarschijnlijk wel VeeKay
Larson is nog steeds rookie. De IndyCar regels stellen hiervoor "niet meer dan 4 races in een seizoen of minder dan 8 in een carrière".
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er ook een rookie-aanduiding specifiek voor de Indy 500 was
Dit.quote:
Er zijn zeker kansen.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe langer Rinus vooraan kan blijven hangen, hoe beter het is
Ik kijk naar kamp Westerbork.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kijk de dodenherdeing op de Waalsdorpervlakte ipv die op de Dam. Soberheid vind ik passender bij 4 mei
Komt die verloren tijd nu net tekort helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef Marcoss het volgende:
Had nog echt een strijd voor P3 kunnen worden zonder die slechte stop
Had hij het wel gered met een goede laatste pitstop?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:37 schreef Wertha het volgende:
Geweldig resultaat en shit, dit had dat podiumresultaat kunnen zijn waarvan Rinus zei dat het mogelijk was dit seizoen.
Rinus en Josef zoals (zo goed als) altijd weer in dezelfde groep ook 😃quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus in de tweede groep, maar daarin zitten ook alle grote namen
Ok, thanks. Hoe werkt dat dan? Je radio werkt niet en dan moet je achteraan starten?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Problemen met de radio geloof ik?
Dit was een vraag mensenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, thanks. Hoe werkt dat dan? Je radio werkt niet en dan moet je achteraan starten?
Ok, helder!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag alleen dat hij zijn plek in de formatie kwijt was, meer weet ik ook niet
Klasse beter dan de rest.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:31 schreef Faraday01 het volgende:
Palou is al weer aan de horizon verdwenen
Zeker. Rinus doet het op dit moment gewoon goed. Imo is het ten opzichte van Edje Timmerman gewoon een stapje vooruit.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:23 schreef Wertha het volgende:
Fenomenale race weer van Rinus. En de negativiteit over DCR mag vanaf nu ook wel een tandje minder. Dat ding kán gewoon hard, qua strategie hebben ze al een aantal goede calls gedaan en de pitstops gaan ook helemaal niet verkeerd. Dit is op dit moment absoluut niet het slechtste team op de grid.
Ik had het al klaar staanquote:Op maandag 12 mei 2025 05:49 schreef heywoodu het volgende:
@:Starflyer Jij hebt toch jaarlijks een keer een overzicht met alle Nederlandse tijden enzo voor de trainingen en alles richting de Indy?
Even voorsorteren alvast
Meer mensen die geen maandabo af kunnen sluiten? Ik log in, en zodra ik een abo selecteer kom ik op een 404-pagina.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had het al klaar staan
di 13 mei 18.00 uur training 1 (20-22 uur refresher Tony Kanaan)
wo 14 mei 18.00 uur training 2
do 15 mei 18.00 uur training 3
vr 16 mei 18.00 uur training 4 (Fast Friday)
za 17 mei 00.15 uur kwalificatie loting
za 17 mei 14.30 uur training 5
za 17 mei 17.00 uur kwalificatie
zo 18 mei 19.00 uur training 6 (top 12)
zo 18 mei 20.00 uur training 6 (LCQ)
zo 18 mei 22.05 uur Fast 12
zo 18 mei 23.15 uur Last Chance Qualifiers
ma 19 mei 00.25 uur Fast 6
ma 19 mei 19.00 uur training 7
vr 23 mei 17.00 uur training 8 (Carb Day)
vr 23 mei 20.30 uur Pit Stop Challenge
zo 25 mei 18.45 uur Indy 500
Ik hoop dat Rinus het tempo op kan bouwen op Indy en dat ze leren voor de andere ovalsquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Tja, DCR kan het wel redelijk op orde hebben in reguliere races, zonder de ECR op de oval gaat het een lastig verhaal worden vrees ik....die ging toch eigenlijk altijd wel als een jekko.
Rinus moet er maar gewoon voor zorgen dat hij in de show zit en dan is de rest zorg voor volgende week.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:37 schreef Starflyer het volgende:
Ook werd er gisteren geloot voor de kwalificatie en Rinus mag als allerlaatste. Minder gunstige omstandigheden door hogere temperaturen![]()
[ x ]
Laten we voor hem hopen van wel..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Armstrong slaan we over en het is überhaupt de vraag of hij vandaag nog rijdt.
Ado? Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Erg mooi dat we geen ado gaan zien.
Not Abel to qualify.quote:
Snelheid. Maar is de hele week al.quote:
Zit ondertussen wel in de gevarenzone. Er is weinig tijd om nog iets te vinden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Niet snel genoeg![]()
Gebruikte ook weinig hybride. Klaagt over onderstuur
Te langzaam. Klaagde in zijn laatste run over onderstuur en leek op basis van zijn telemetrie amper het hybridesysteem te hebben gebruikt (85% resterend aan de finish).quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:56 schreef Red_85 het volgende:
Rinus geen tijd?
Iemand die weet wat er gaande is daar?
Meh.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:58 schreef Wertha het volgende:
[..]
Te langzaam. Klaagde in zijn laatste run over onderstuur en leek op basis van zijn telemetrie amper het hybridesysteem te hebben gebruikt (85% resterend aan de finish).
Hij heeft wel een tijd, maar omdat hij niet bij de beste 30 zit telt dat niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:56 schreef Red_85 het volgende:
Rinus geen tijd?
Iemand die weet wat er gaande is daar?
Te traagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Wertha het volgende:
C'mon Rinus. Sleep dat ding alvast naar volgende week zondag.
Morgen ook nog in de last chance. Geen laatste worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:40 schreef Wertha het volgende:
C'mon Rinus. Sleep dat ding alvast naar volgende week zondag.
Heeft nog een beetje geluk dat hij een teamgenoot heeft die er niks van kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Morgen ook nog in de last chance. Geen laatste worden.
Abel is nu sneller dan Veekay, het gaat echt voor geen meterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Heeft nog een beetje geluk dat hij een teamgenoot heeft die er niks van kan.
Rinus alweer sneller. Maar het gaat waarschijnlijk tussen die twee ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Abel is nu sneller dan Veekay, het gaat echt voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |