Hmm. Dit zou best tof zijn. Maar ik heb nog niet een voldoende tele voor deze camera om meer dan een klein stipje te fotograferen vrees ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonnefilter kopen en foto's maken van de gedeeltelijke zonsverduistering.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gun je alle chocola met munt van de wereld.
Ben goed bezig vandaag.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]*veegt tranen weg van ontroering
En wij danquote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag jij de restquote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deel wel met julliequote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wij dan@:essnhills @:4EverBlackEyed
Ik krijg toch al haar chocola?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wij dan@:essnhills @:4EverBlackEyed
Gelukkig maarquote:
Eehm ja, maar niet de muntchocoladequote:
Dat is jammer. De vorige keer was ik aan het klooien met een kartonnen doos met een gaatje erin etc. om een mooi beeld te krijgen, maar een vergiet met gaatjes werkte veel beter. Daarmee projecteer je allemaal kleine zonnetjes met een hapje eruit.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou best tof zijn. Maar ik heb nog niet een voldoende tele voor deze camera om meer dan een klein stipje te fotograferen vrees ik.
Ja maar ik wel, en jij wilt het allemaal weggevenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Even opletten.
Hoho, niet ruziën om een futiliteitquote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik wel, en jij wilt het allemaal weggeven
Neeheeee met munt!quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maarAlle chocolade met fruit mag jij hebben
Ik probeer te onderhandelen. Daarna onderhandelen jullie weer met MK.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeur niet anders krijg je niksquote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog pure Lindt, en ook nog met pistache liggenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer te onderhandelen. Daarna onderhandelen jullie weer met MK.
ja, is echt niet leuk meer die prijzenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
Was een oude foto aan het zoeken, zie ik er ook screnshots tussen staan van de autohuur in de VS in 2016. Was toen maar 250 euro voor 3,5 week autohuurnu mag ik al bij zijn als het niet te ver over de 1000 zit
quote:
Echt hè. Het is maar goed dat wij samen zaken doen.quote:
Oké dan krijg je ook een beetje munt.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog pure Lindt, en ook nog met pistache liggen
gimme gimme gimmequote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog pure Lindt, en ook nog met pistache liggen
Volgens mij is de inflatie daar echt veel erger dan hier nog of niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
Was een oude foto aan het zoeken, zie ik er ook screnshots tussen staan van de autohuur in de VS in 2016. Was toen maar 250 euro voor 3,5 week autohuurnu mag ik al bij zijn als het niet te ver over de 1000 zit
Pas maar op, anders gaat hij door het lindtquote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan krijg je ook een beetje munt.
Met Lindt valt niet te spottenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pas maar op, anders gaat hij door het lindt
Bepaal ik zelf welquote:
Pohhhhquote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Die chocolade chips zijn ook in de aanbieding bij Lidl. Daar vragen ze bijna vijf euro voor bij de bioscoop.
Nee nog steeds zo'n covid naweequote:Op zondag 23 maart 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is de inflatie daar echt veel erger dan hier nog of niet?
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan krijg je ook een beetje munt.
allesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog steeds zo'n covid naweeToen alles plat lag dumpten de verhuurbedrijven massaal de auto's omdat niemand ze meer huurde, en daarna hadden ze allemaal een tekort omdat iedereen opeens weer nieuwe auto's moest hebben
. Maar inflatie hebben ze daar ook wel ja, vooral eten is een stuk duurder geworden de afgelopen jaren, hotels ook trouwens
Heb die dingen nog nooit op, weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Is dat gewoon chips met een laagje chocolade er omheen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Die chocolade chips zijn ook in de aanbieding bij Lidl. Daar vragen ze bijna vijf euro voor bij de bioscoop.
Dat beeld zou wel een schitterende foto zijn eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is jammer. De vorige keer was ik aan het klooien met een kartonnen doos met een gaatje erin etc. om een mooi beeld te krijgen, maar een vergiet met gaatjes werkte veel beter. Daarmee projecteer je allemaal kleine zonnetjes met een hapje eruit.
Ja. En best lekker. Maar er zit niet zo heel veel in zo'n doosje dus vind ze veel te duur.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die dingen nog nooit op, weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Is dat gewoon chips met een laagje chocolade er omheen?
Structuur is chips maar smaak chocola.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die dingen nog nooit op, weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Is dat gewoon chips met een laagje chocolade er omheen?
allemaal jonge druifjes hierquote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nog druiven, en bleekselderij. Ik ben blij
En mijn identiteitskaart werd gevraagd!!! @:loveislikeakiss
Ja zie ze wel eens staan bij het kruidvat, is dan meestal iets van 3 euro en dat doosje weegt niksquote:Op zondag 23 maart 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En best lekker. Maar er zit niet zo heel veel in zo'n doosje dus vind ze veel te duur.
Je krijgt dan zoiets (van internet geplukt):quote:Op zondag 23 maart 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat beeld zou wel een schitterende foto zijn eigenlijk.
en als je draadjes met de gaatjes verbind kan je dan niet nog een mooier effect maken?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt dan zoiets (van internet geplukt):
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en als je draadjes met de gaatjes verbind kan je dan niet nog een mooier effect maken?
Jij bent hier de kat toch?quote:
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en als je draadjes met de gaatjes verbind kan je dan niet nog een mooier effect maken?
Jammerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je zelf erbij bedenken, heb niet gezegd dat ik ze zal posten
Wat heeft dat met een zonsverduistering te maken?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
van die dunne spaghetti-sliertjes achtige dingen in vergiet weven
ging naar mijn weten puur om bepaalde effectenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een zonsverduistering te maken?
Je moet toch echt eens een keer proberen om het gesprek te lezen waar je aan mee probeert te doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ging naar mijn weten puur om bepaalde effecten
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Zonnefilter voor deze lens gaat zo'n 130 euro kosten. Vind ik een beetje veel voor een impuls filteraankoop.
Maar nu ik toch die lens heb opgegraven, volgende vollemaan eens proberen een leuk kiekje te schieten.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Zonnefilter voor deze lens gaat zo'n 130 euro kosten. Vind ik een beetje veel voor een impuls filteraankoop.
Maar nu ik toch die lens heb opgegraven, volgende vollemaan eens proberen een leuk kiekje te schieten.
Kiekt em goanquote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
nee, je kan ook toch gewoon aanpassen en antwoord geven als je t weet? doe ik ook zo vaak wat boeit mij datquote:Op zondag 23 maart 2025 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens een keer proberen om het gesprek te lezen waar je aan mee probeert te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Aanpassen? He, mij maakt het werkelijk geen reet uit als je niet eens de moeite wil doen om drie posts te lezen van een conversatie. Ga je gang. Maar sta er niet van te kijken als mensen er dan ook niet meer op reageren.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nee, je kan ook toch gewoon aanpassen en antwoord geven als je t weet? doe ik ook zo vaak wat boeit mij dat
En ik vind caramel ook lekkerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
o ja dat heb je ook nogik bekeek het te zwart-wit.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ben even door oude mappen aan het bladeren, kom dit verontrustende filmpje nog tegen van mieren die een spin aanvallen
[ afbeelding ]teamwork makes the dreamworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben even door oude mappen aan het bladeren, kom dit verontrustende filmpje nog tegen van mieren die een spin aanvallen
[ afbeelding ]Natuur is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
*insert kattenplaatje*quote:
Niet te vetquote:
[ afbeelding ]Ik mis een beetje een opzwepende soundtrack en achtergrondgeluid van vechtende manschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Oh ik welquote:Op zondag 23 maart 2025 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op popcorn vind ik het dan niets aan, maar gewoon zo of in een drankje ofzo is t wel lekker
Die mag je zelf er onder editenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een opzwepende soundtrack en achtergrondgeluid van vechtende manschappen.
Had wat geweest als ze gelijk met de audio aan zouden afspelen en iemand dan 6 filmpjes tegelijk post en ze allemaal door elkaar gaan spelenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er net pas achter dat ik hier filmpjes zonder geluid kan posten.
ik las patientjesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn patietjes zitten in de oven, opschietennnnnn
[ afbeelding ]AaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja dat is het andere uiterste. Ik zat meer te denken aan een luidspreker icoontje oid. Mja. Ik kan wel zoveel willen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wat geweest als ze gelijk met de audio aan zouden afspelen en iemand dan 6 filmpjes tegelijk post en ze allemaal door elkaar gaan spelen
Ik las patiëntjesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn patietjes zitten in de oven, opschietennnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |