ik dacht dat dit een niet bestaande baan was...quote:
Bloedworst gemaakt?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was druk aan het koken, geen tijd voor foto's
Niet Fles-style altijd de go pro om hebben hangen bij het kokenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was druk aan het koken, geen tijd voor foto's
ow ik leerde vandaag dat je trauma's hier over tien daagjes verdeeld moet melden, lijkt me trage verwerkingquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 maart 2025 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een vlog te kijken van een Deen die Greater Anglia uitspreekt als Greater Angela
Nee sajoer boontjesquote:
Denk dat die dan van YT zou worden verwijderd door het gevloekquote:Op zondag 23 maart 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet Fles-style altijd de go pro om hebben hangen bij het koken
Was wel erg smakelijk jaquote:
Wtf!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nog druiven, en bleekselderij. Ik ben blij
En mijn identiteitskaart werd gevraagd!!! @:loveislikeakiss
But niet zo snel, maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I speak English very well.
Voor de bleekselderij?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Waren die druiven al gefermenteerd en gebotteld zeker?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 23 maart 2025 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wens jou een goede nachtrust toe.
Hmm, ik zou denken voor de NEIPA'S maar wie weetquote:
neequote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren die druiven al gefermenteerd en gebotteld zeker?
om nu al te gaan slapen is ook wel erg vroeg, maar ja miss staan sommigen al om 5 uur op.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
De avond hier is zo divers. Sommige mensen hebben net gegeten, sommige mensen gaan nog eten, sommige mensen gaan slapen.
Karzai gaat vaak nog koken als ik al lig te snurken jaquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
De avond hier is zo divers. Sommige mensen hebben net gegeten, sommige mensen gaan nog eten, sommige mensen gaan slapen.
Lijkt mijn stemming welquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |