Voor de bleekselderij?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nog druiven, en bleekselderij. Ik ben blij
En mijn identiteitskaart werd gevraagd!!! @:loveislikeakiss
Waren die druiven al gefermenteerd en gebotteld zeker?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nog druiven, en bleekselderij. Ik ben blij
En mijn identiteitskaart werd gevraagd!!! @:loveislikeakiss
Dankjewelquote:Op zondag 23 maart 2025 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wens jou een goede nachtrust toe.
Hmm, ik zou denken voor de NEIPA'S maar wie weetquote:
neequote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren die druiven al gefermenteerd en gebotteld zeker?
om nu al te gaan slapen is ook wel erg vroeg, maar ja miss staan sommigen al om 5 uur op.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
De avond hier is zo divers. Sommige mensen hebben net gegeten, sommige mensen gaan nog eten, sommige mensen gaan slapen.
Karzai gaat vaak nog koken als ik al lig te snurken jaquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
De avond hier is zo divers. Sommige mensen hebben net gegeten, sommige mensen gaan nog eten, sommige mensen gaan slapen.
Lijkt mijn stemming welquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
En dat allemaal in dezelfde tijdzone. Op eentje na dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
het is net een bejaardentehuis iddquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Moet nog wachten tot 1 aprilquote:Op zondag 23 maart 2025 18:29 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit. @:wereldgozer
ja en nu at hij al een pizza om 17u.....quote:Op zondag 23 maart 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzai gaat vaak nog koken als ik al lig te snurken ja
daar heeft NK geen advocaat voor nodigquote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal aan de advocaat en de hele dag klagen
Maar vroeger lag jij om 20.00 uur al op bed, nu ben je er soms nog tot 's avonds laatquote:Op zondag 23 maart 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzai gaat vaak nog koken als ik al lig te snurken ja
Misschien was dat late lunch?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en nu at hij al een pizza om 17u.....
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet nog wachten tot 1 april
Maar met dit weer geen straf ouwe boef.
(Zolang ze geen chemtrails/cloudseeding uitsproeien)
Lig nog steeds om 20u in bed, val alleen niet meer altijd zo snel in slaapquote:Op zondag 23 maart 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vroeger lag jij om 20.00 uur al op bed, nu ben je er soms nog tot 's avonds laat
warme melk, leesboek, soort kruiden/tabletjequote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig nog steeds om 20u in bed, val alleen niet meer altijd zo snel in slaap
Omdat je het zo gezellig vindt bij ons natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is frustrerend als dat wel is wat je wiltquote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
terwijl het een lellijk lied is.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo weer voetjebal
Nederland wint alleen als het gaat om het aantal spelers dat het volkslied meezingt.
@yvonne natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wie vind jij hiero geschikt als verpleegster?
Dat hangt af voor wie de verpleegster is. Een algemene hebben we niet, zorg maar voor jezelfquote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wie vind jij hiero geschikt als verpleegster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |