Als een gentleman.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto slaat helemaal op hol als hij een stukje elleboog of enkel ontwaart.
Of een vlinder ziet.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto slaat helemaal op hol als hij een stukje elleboog of enkel ontwaart.
Picsquote:Op zondag 23 maart 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
In mijn vinger gesneden met een dunschiller op een stukje gember
Tja, sommige mensen doen alsof je naast FOK! niets te doen hebt en denken dat je alle posts gelezen hebt.quote:
Zit al een pleister omheenquote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen doen alsof je naast FOK! niets te doen hebt en denken dat je alle posts gelezen hebt.
ah koetsie....quote:Op zondag 23 maart 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
In mijn vinger gesneden met een dunschiller op een stukje gember
Zo spannend is het niet denk ik, gutste alleen wel het nodige bloed uit. En ik moest daarna nog een pepertje snijdenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan er gewoon weer vanaf hoor. Ik zie het probleem niet
Weet niet welk van de twee ik het ergst vindquote:Op zondag 23 maart 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah koetsie....
nu ben je niet alleen ervaringsdeskundig in een auto om een boom vouwen maar ook in je vinger dunschillen
Dat was een gemiste kans voor een foto.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet denk ik, gutste alleen wel het nodige bloed uit. En ik moest daarna nog een pepertje snijden
zoveel mensen in nl die steenkolen engels praten mijzelf incluisquote:Op zondag 23 maart 2025 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een vlog te kijken van een Deen die Greater Anglia uitspreekt als Greater Angela
ik denk dat je even naar de traumatoloog moet zodat je deze gebeurtenis kunt verwerkenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet welk van de twee ik het ergst vind
Ik was druk aan het koken, geen tijd voor foto'squote:
I speak English very well.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zoveel mensen in nl die steenkolen engels praten mijzelf incluis
Jes, maar Angela schrijf je toch echt heel anders.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zoveel mensen in nl die steenkolen engels praten mijzelf incluis
Dat is hier toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat je even naar de traumatoloog moet zodat je deze gebeurtenis kunt verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |