Sorry hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Dude, iemand belt mij al voor de derde keer vandaag
Soms mis ik het wel een beetje. Goede herinneringen aan sommige telefoongesprekken. Maar ben al lang blij dat mensen niet meer voor ieder klein ding even bellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehehe
[..]
Oh, ik bel ook echt niet regelmatig maar vandaag is schijnbaar een beldag
Niemand is hier origineel, we gedijen het beste in de kracht van herhalingquote:
*legt telefoon weer weg*quote:Op zondag 23 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms mis ik het wel een beetje. Goede herinneringen aan sommige telefoongesprekken. Maar ben al lang blij dat mensen niet meer voor ieder klein ding even bellen.
Whehe, dat is wel zo inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand is hier origineel, we gedijen het beste in de kracht van herhaling
misschien een album/collectie voor je zelf gaan maken en kijken wat erbij past.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb zin om ergens de komende twee weken weer eens foto's te maken op een vrije dag. Moet alleen nog even bedenken wat. Dit is vaker eennprobleem.Dierentuinbezoek wil ik later pas doen denk ik.
Zonnefilter kopen en foto's maken van de gedeeltelijke zonsverduistering.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb zin om ergens de komende twee weken weer eens foto's te maken op een vrije dag. Moet alleen nog even bedenken wat. Dit is vaker eennprobleem.Dierentuinbezoek wil ik later pas doen denk ik.
ik vind dat nooit zo bijzonder eigenlijk, zulke dingenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonnefilter kopen en foto's maken van de gedeeltelijke zonsverduistering.
Kom hier op het industrieterrein foto's makenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Daar hoeft ze niet voor te bellen toch, dat is gewoon haar permanente statusquote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilde je even bellen dat je zin hebt in chocolade?
Dat lijkt mij wel. Ik ben ook alleen en houd anderen liever op afstandquote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom hier op het industrieterrein foto's makenZitten best bijzondere plekken tussen
![]()
[ afbeelding ]
Je leest mijn gedachten.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilde je even bellen dat je zin hebt in chocolade?
Maar soms is het wel fijn zoiets met iemand te kunnen delen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet voor te bellen toch, dat is gewoon haar permanente status
Je mag mijn chocolade hebbenquote:
Niks. Ik hou niet zoveel van chocolade. Tenzij met muntquote:
Kan ook hiero, groter kans op respons.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar soms is het wel fijn zoiets met iemand te kunnen delen.
met framboos is ook erg lekkerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks. Ik hou niet zoveel van chocolade. Tenzij met munt
Ik gun je alle chocola met munt van de wereld.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks. Ik hou niet zoveel van chocolade. Tenzij met munt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |