En dat allemaal in dezelfde tijdzone. Op eentje na dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
De avond hier is zo divers. Sommige mensen hebben net gegeten, sommige mensen gaan nog eten, sommige mensen gaan slapen.
het is net een bejaardentehuis iddquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
De avond hier is zo divers. Sommige mensen hebben net gegeten, sommige mensen gaan nog eten, sommige mensen gaan slapen.
Moet nog wachten tot 1 aprilquote:Op zondag 23 maart 2025 18:29 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit. @:wereldgozer
ja en nu at hij al een pizza om 17u.....quote:Op zondag 23 maart 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzai gaat vaak nog koken als ik al lig te snurken ja
daar heeft NK geen advocaat voor nodigquote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal aan de advocaat en de hele dag klagen
Maar vroeger lag jij om 20.00 uur al op bed, nu ben je er soms nog tot 's avonds laatquote:Op zondag 23 maart 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzai gaat vaak nog koken als ik al lig te snurken ja
Misschien was dat late lunch?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en nu at hij al een pizza om 17u.....
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet nog wachten tot 1 april
Maar met dit weer geen straf ouwe boef.
(Zolang ze geen chemtrails/cloudseeding uitsproeien)
Lig nog steeds om 20u in bed, val alleen niet meer altijd zo snel in slaapquote:Op zondag 23 maart 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vroeger lag jij om 20.00 uur al op bed, nu ben je er soms nog tot 's avonds laat
warme melk, leesboek, soort kruiden/tabletjequote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig nog steeds om 20u in bed, val alleen niet meer altijd zo snel in slaap
Omdat je het zo gezellig vindt bij ons natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is frustrerend als dat wel is wat je wiltquote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
terwijl het een lellijk lied is.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo weer voetjebal
Nederland wint alleen als het gaat om het aantal spelers dat het volkslied meezingt.
@yvonne natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wie vind jij hiero geschikt als verpleegster?
Dat hangt af voor wie de verpleegster is. Een algemene hebben we niet, zorg maar voor jezelfquote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wie vind jij hiero geschikt als verpleegster?
Ja, maar als je tegen Spanje speelt hoeft er maar 1 Nederlander mee te zingen, want geen Spanjaard die meezingt..quote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
terwijl het een lellijk lied is.
Dat kastje wil je gewoon iets vertellenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie steeds een advertentie van marktplaats voorbij komen met het kastje dat ikzelf te koop had staan![]()
Prima dan tochquote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt overdreven veel tijd doorgebracht in mn bed deze wintermaar vond het wel lekker
hij is al wegquote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kastje wil je gewoon iets vertellen
jaquote:
Net zo'n intelligent algoritme als bij aliexpress zeker, heb ik een jaar geleden een afstandbediening gekocht en daar krijg ik nog steeds bijna elke week een mail van 'Dit past bij wat u hebt gekocht', en dan een hele mail vol met dezelfde afstandbedieningquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie steeds een advertentie van marktplaats voorbij komen met het kastje dat ikzelf te koop had staan![]()
iemand die hem van jou kocht maar hem alsnog niet wou hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
"Krekkie! Kreeeeeeeekie! Er zit nog wat waardevols in mijn lade.."quote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kastje wil je gewoon iets vertellen
miss gaat zo'n ding bij de gemiddelde persoon maar een jaar meequote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n intelligent algoritme als bij aliexpress zeker, heb ik een jaar geleden een afstandbediening gekocht en daar krijg ik nog steeds bijna elke week een mail van 'Dit past bij wat u hebt gekocht', en dan een hele mail vol met dezelfde afstandbediening
Ik krijg die mails al vanaf het moment dat ik dat ding had besteldquote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss gaat zo'n ding bij de gemiddelde persoon maar een jaar mee
Dat heb ik met boeken en Amazonquote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n intelligent algoritme als bij aliexpress zeker, heb ik een jaar geleden een afstandbediening gekocht en daar krijg ik nog steeds bijna elke week een mail van 'Dit past bij wat u hebt gekocht', en dan een hele mail vol met dezelfde afstandbediening
Gohquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee burritos op maar lust nog wel wat.
Amazon heeft nog wel eens van die 'hier heb je 4 jaar geleden een keertje per ongeluk op geklikt, misschien is het wat voor jou?' mailtjesquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rustig, niet zo snel op de kast.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
''ROT TOCH OP. IK HEB ALLES AL!!!!!!''
Aaahwww. Nou hij moet eerst maar eens door de wenperiode heen, dan zien we wel weerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wil dus terug, Hij mist je
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Krekkie! Kreeeeeeeekie! Er zit nog wat waardevols in mijn lade.."
jah dat doe ik idd wel bij van bruggen theequote:
nog wel 7 ookquote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend had nog wel dagje langer mogen duren.
Uitkeringkje aanvragen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, sorryquote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Dude, iemand belt mij al voor de derde keer vandaag
blokkeren dat nummerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha, dat zou wat zijnquote:
dan deblokkeer je morgenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou wat zijnhet is iemand die ik wel terug ga bellen, morgen ergens ofzo. Het is zo iemand waarbij je weet dat je minimaal 60 min bezig zult zijn
alleen de maandagmorgenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteravond ziek; kan ik dat compenseren met de maandag?
Damn. Ik kan me eigenlijk niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst gebeld ben of heb.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Natuurlijk, we vragen Los gewoon om wat harder te werken, kun je lekker thuis blijven.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteravond ziek; kan ik dat compenseren met de maandag?
*blijft stokstijf staan en duwt kast omverquote:Op zondag 23 maart 2025 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*doet deurtje open voor kwarkie
Dat is elke week toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
O ja, moet ook altijd nog vragen of hij voor mij wilt werken af en toe.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk, we vragen Los gewoon om wat harder te werken, kun je lekker thuis blijven.
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Daarom staat mijn mobiel op 'niet storen'.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Prima afstandje toch voor op de zondagquote:Op zondag 23 maart 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer in een avondrondje dus de teller blijft op 13 km staan
quote:
Oh, ik bel ook echt niet regelmatig maar vandaag is schijnbaar een beldagquote:Op zondag 23 maart 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damn. Ik kan me eigenlijk niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst gebeld ben of heb.
Mijne ookquote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom staat mijn mobiel op 'niet storen'.
Dan toch maar die schoenen aantrekkenquote:
Sorry hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Soms mis ik het wel een beetje. Goede herinneringen aan sommige telefoongesprekken. Maar ben al lang blij dat mensen niet meer voor ieder klein ding even bellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]hehehe
[..]
Oh, ik bel ook echt niet regelmatig maar vandaag is schijnbaar een beldag
Niemand is hier origineel, we gedijen het beste in de kracht van herhalingquote:
*legt telefoon weer weg*quote:Op zondag 23 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms mis ik het wel een beetje. Goede herinneringen aan sommige telefoongesprekken. Maar ben al lang blij dat mensen niet meer voor ieder klein ding even bellen.
Whehe, dat is wel zo inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand is hier origineel, we gedijen het beste in de kracht van herhaling
misschien een album/collectie voor je zelf gaan maken en kijken wat erbij past.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb zin om ergens de komende twee weken weer eens foto's te maken op een vrije dag. Moet alleen nog even bedenken wat. Dit is vaker eennprobleem.Dierentuinbezoek wil ik later pas doen denk ik.
Zonnefilter kopen en foto's maken van de gedeeltelijke zonsverduistering.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb zin om ergens de komende twee weken weer eens foto's te maken op een vrije dag. Moet alleen nog even bedenken wat. Dit is vaker eennprobleem.Dierentuinbezoek wil ik later pas doen denk ik.
ik vind dat nooit zo bijzonder eigenlijk, zulke dingenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonnefilter kopen en foto's maken van de gedeeltelijke zonsverduistering.
Kom hier op het industrieterrein foto's makenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Daar hoeft ze niet voor te bellen toch, dat is gewoon haar permanente statusquote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilde je even bellen dat je zin hebt in chocolade?
Dat lijkt mij wel. Ik ben ook alleen en houd anderen liever op afstandquote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom hier op het industrieterrein foto's makenZitten best bijzondere plekken tussen
![]()
[ afbeelding ]
Je leest mijn gedachten.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilde je even bellen dat je zin hebt in chocolade?
Maar soms is het wel fijn zoiets met iemand te kunnen delen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet voor te bellen toch, dat is gewoon haar permanente status
Je mag mijn chocolade hebbenquote:
Niks. Ik hou niet zoveel van chocolade. Tenzij met muntquote:
Kan ook hiero, groter kans op respons.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar soms is het wel fijn zoiets met iemand te kunnen delen.
met framboos is ook erg lekkerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks. Ik hou niet zoveel van chocolade. Tenzij met munt
Ik gun je alle chocola met munt van de wereld.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks. Ik hou niet zoveel van chocolade. Tenzij met munt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |