Ja, sorryquote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Dude, iemand belt mij al voor de derde keer vandaag
blokkeren dat nummerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha, dat zou wat zijnquote:
dan deblokkeer je morgenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou wat zijnhet is iemand die ik wel terug ga bellen, morgen ergens ofzo. Het is zo iemand waarbij je weet dat je minimaal 60 min bezig zult zijn
alleen de maandagmorgenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteravond ziek; kan ik dat compenseren met de maandag?
Damn. Ik kan me eigenlijk niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst gebeld ben of heb.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Natuurlijk, we vragen Los gewoon om wat harder te werken, kun je lekker thuis blijven.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteravond ziek; kan ik dat compenseren met de maandag?
*blijft stokstijf staan en duwt kast omverquote:Op zondag 23 maart 2025 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*doet deurtje open voor kwarkie
Dat is elke week toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend had nog wel dagje langer mogen duren.
O ja, moet ook altijd nog vragen of hij voor mij wilt werken af en toe.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk, we vragen Los gewoon om wat harder te werken, kun je lekker thuis blijven.
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend had nog wel dagje langer mogen duren.
quote:
Daarom staat mijn mobiel op 'niet storen'.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Prima afstandje toch voor op de zondagquote:Op zondag 23 maart 2025 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer in een avondrondje dus de teller blijft op 13 km staan
quote:
Oh, ik bel ook echt niet regelmatig maar vandaag is schijnbaar een beldagquote:Op zondag 23 maart 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damn. Ik kan me eigenlijk niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst gebeld ben of heb.
Mijne ookquote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom staat mijn mobiel op 'niet storen'.
Dan toch maar die schoenen aantrekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |