Prima dan tochquote:Op zondag 23 maart 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt overdreven veel tijd doorgebracht in mn bed deze wintermaar vond het wel lekker
hij is al wegquote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kastje wil je gewoon iets vertellen
jaquote:
Net zo'n intelligent algoritme als bij aliexpress zeker, heb ik een jaar geleden een afstandbediening gekocht en daar krijg ik nog steeds bijna elke week een mail van 'Dit past bij wat u hebt gekocht', en dan een hele mail vol met dezelfde afstandbedieningquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie steeds een advertentie van marktplaats voorbij komen met het kastje dat ikzelf te koop had staan![]()
iemand die hem van jou kocht maar hem alsnog niet wou hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie steeds een advertentie van marktplaats voorbij komen met het kastje dat ikzelf te koop had staan![]()
"Krekkie! Kreeeeeeeekie! Er zit nog wat waardevols in mijn lade.."quote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kastje wil je gewoon iets vertellen
miss gaat zo'n ding bij de gemiddelde persoon maar een jaar meequote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n intelligent algoritme als bij aliexpress zeker, heb ik een jaar geleden een afstandbediening gekocht en daar krijg ik nog steeds bijna elke week een mail van 'Dit past bij wat u hebt gekocht', en dan een hele mail vol met dezelfde afstandbediening
Ik krijg die mails al vanaf het moment dat ik dat ding had besteldquote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss gaat zo'n ding bij de gemiddelde persoon maar een jaar mee
Dat heb ik met boeken en Amazonquote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n intelligent algoritme als bij aliexpress zeker, heb ik een jaar geleden een afstandbediening gekocht en daar krijg ik nog steeds bijna elke week een mail van 'Dit past bij wat u hebt gekocht', en dan een hele mail vol met dezelfde afstandbediening
Gohquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee burritos op maar lust nog wel wat.
Amazon heeft nog wel eens van die 'hier heb je 4 jaar geleden een keertje per ongeluk op geklikt, misschien is het wat voor jou?' mailtjesquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rustig, niet zo snel op de kast.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
''ROT TOCH OP. IK HEB ALLES AL!!!!!!''
Aaahwww. Nou hij moet eerst maar eens door de wenperiode heen, dan zien we wel weerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wil dus terug, Hij mist je
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Krekkie! Kreeeeeeeekie! Er zit nog wat waardevols in mijn lade.."
jah dat doe ik idd wel bij van bruggen theequote:
nog wel 7 ookquote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend had nog wel dagje langer mogen duren.
Uitkeringkje aanvragen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend had nog wel dagje langer mogen duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |