Wat?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en als je draadjes met de gaatjes verbind kan je dan niet nog een mooier effect maken?
Jij bent hier de kat toch?quote:
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en als je draadjes met de gaatjes verbind kan je dan niet nog een mooier effect maken?
Jammerquote:Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je zelf erbij bedenken, heb niet gezegd dat ik ze zal posten
Wat heeft dat met een zonsverduistering te maken?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
van die dunne spaghetti-sliertjes achtige dingen in vergiet weven
ging naar mijn weten puur om bepaalde effectenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een zonsverduistering te maken?
Je moet toch echt eens een keer proberen om het gesprek te lezen waar je aan mee probeert te doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ging naar mijn weten puur om bepaalde effecten
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Zonnefilter voor deze lens gaat zo'n 130 euro kosten. Vind ik een beetje veel voor een impuls filteraankoop.
Maar nu ik toch die lens heb opgegraven, volgende vollemaan eens proberen een leuk kiekje te schieten.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Zonnefilter voor deze lens gaat zo'n 130 euro kosten. Vind ik een beetje veel voor een impuls filteraankoop.
Maar nu ik toch die lens heb opgegraven, volgende vollemaan eens proberen een leuk kiekje te schieten.
Kiekt em goanquote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
nee, je kan ook toch gewoon aanpassen en antwoord geven als je t weet? doe ik ook zo vaak wat boeit mij datquote:Op zondag 23 maart 2025 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens een keer proberen om het gesprek te lezen waar je aan mee probeert te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |