SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kanaleneiland hee?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sommige stukken
Woon nu in de ghettoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jupquote:
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien, misschien niet.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh ik woon in Den Dolder met @MissHobje heequote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet door
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik let niet op of ik effectief Bolkquote:
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekje
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bally-b bolkt het meest effectiefquote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let niet op of ik effectief Bolk
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekje
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is nog nooit in Winterswijk geweest.
UserT en ik wonen daar. We gaan binnenkort mountainbiken!![]()
![]()
Is ook asoquote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet doorTrust nobody![]()
Ah wat leuk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
UserT en ik wonen daar. We gaan binnenkort mountainbiken!
dus misshobje, jij duderinnetje en ik kunnen bier drinken op de oude gracht heequote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let niet op of ik effectief Bolk
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan konden de mensen van de bus ook even pauze nemen en eten halen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben goed voor de diversiteit in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Paul zegt dat Loveislikeakiss in een Ghetto woont. Paul is stiekem jaloers en denkt nu dat Loveislikeakiss negatief in het dagboek van Moeraskat komt. Maar niks is minder waar....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat dudje niet wilquote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef Paul het volgende:
[..]
dus misshobje, jij duderinnetje en ik kunnen bier drinken op de oude gracht heeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BURNNNNNNquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben goed voor de diversiteit in de buurtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De winkel is open? Het is zondag om 10u?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
De winkel is open? Het is zondag om 10u?
Net google gechecked.![]()
Omdat ik zo blank ben dat gisteren 4 uur buiten zijn mijn huidje verbrandquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu lijk je op een kreeft?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik zo blank ben dat gisteren 4 uur buiten zijn mijn huidje verbrand
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ja ik zie het al. Bij jullie is er een vrijstelling gegeven voor supermarkten, groentewinkels en slagers.quote:
Nee zo erg is het nog nietquote:
En goed gesmeerd voor het slapen om de boel weer te herstellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lievquote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik zo blank ben dat gisteren 4 uur buiten zijn mijn huidje verbrand
Vind dat sowieso een beetje raar. Waarom trekken ze dat niet gewoon gelijk...?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het al. Bij jullie is er een vrijstelling gegeven voor supermarkten, groentewinkels en slagers.![]()
Heb Japanse zonnebrand, die is echt top
Maar dacht gisteren het is bewolkt, zal niet nodig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Omdat de gemeente gewoon vrijstelling mag geven in een verordening. Is toch prima?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een beetje raar. Waarom trekken ze dat niet gewoon gelijk...?
Gelukkig maar..quote:Op zondag 23 maart 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nog niet
En goed gesmeerd voor het slapen om de boel weer te herstellen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stomme regeltjes. Ga gewoon open van 9 tot 20 of zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat de gemeente gewoon vrijstelling mag geven in een verordening. Is toch prima?![]()
Laat die winkeliers lekker.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Stomme regeltjes. Ga gewoon open van 9 tot 20 of zo.
Ik zou niet tegen een duits systeem zijn, alles moet maar altijd open zijn voortaan
Is ook niet gezond voor de rusttijden van winkel eigenarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Winkels zijn al 6 dagen per week open.. op zich vind ik dat zondag alles gewoon dicht moet blijven
Nou danquote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het kan mij verder ook am arsch lecken. Ik kan in ieder geval zo even boodschappen doen...
En je hebt in jouw geval, dan dus geluk dat ze om 10u open mogen i.p.v. 12u. Dus je hebt wat dat betreft niks te klagen
Precies dat dus.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zou niet tegen een duits systeem zijn, alles moet maar altijd open zijn voortaan
Is ook niet gezond voor de rusttijden van winkel eigenaren
Hier is alles dicht waar ik woon. Heb er nog nooit moeite mee gehad. Je bent er gewoon op in gesteld. En anders ga ik ook niet elke dag naar de winkel dus ik zie zelf het probleem niet en ik gun die winkeliers ook lekker een dag rust.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij nietquote:Op zondag 23 maart 2025 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
met zn 3en is ook goed, misshobje is echt een sgat hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Overigens moet je echt niet alles landelijk willen regelen. Ik ben blij dat gemeenten gewoon nog verordeningen mogen en kunnen opstellen om af te wijken zodat de regels gewoon naar de situatie, het gebied en de inwoners aangepast kunnen worden.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dan
En je hebt in jouw geval, dan dus geluk dat ze om 10u open mogen i.p.v. 12u. Dus je hebt wat dat betreft niks te klagen![]()
![]()
wat ga je kopen?quote:
Ik kan niet zeggen dat er ergens ook een straat sjieker op geworden is zodra er een nacht winkel komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verschrikkelijk. Maar blijkbaar kijken ook daar mensen enorm verschillend tegenaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan niet zeggen dat er ergens ook een straat sjieker op geworden is zodra er een nacht winkel komtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Steeds meer winkeliers die er voor kiezen om toch zondag dicht te blijven of alleen 's morgens of 's middags open te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is ook niet gezond voor de rusttijden van winkel eigenaren
Veel mensen gaan op zondag naar de winkel als uitje (met het gezin), of om nog een appeltaartje of stokbrood te halen.![]()
Is dat alles?quote:
Was een inkoppertjequote:
Als ouders met een verse baby snap ik het nog een beetje maar voor de rest is het maar gewoon je kunt wachten tot morgenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Maar blijkbaar kijken ook daar mensen enorm verschillend tegenaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die Duiters komen op zondag hier de boodschappen doen![]()
7.30 uur iedere dag de super open hier![]()
En goedemorgen allemaal![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Groot gelijk. Ze moeten allemaal maar open zijn, en als de helft open is en de andere helft niet dan lopen ze inkomsten mis of krijg je concurrentie gedoe.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef maily het volgende:
[..]
Steeds meer winkeliers die er voor kiezen om toch zondag dicht te blijven of alleen 's morgens of 's middags open te zijn.
Veel mensen gaan op zondag naar de winkel als uitje (met het gezin), of om nog een appeltaartje of stokbrood te halen.
Dus dan gaan ze toch maar open.
Al diverse malen met die mensen erover gepraat, en ook met de winkeliersvereniging. Is toch ook wel weer een aparte wereld hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beschuit met muisjesquote:Op zondag 23 maart 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was een inkoppertje
[..]
Als ouders met een verse baby snap ik het nog een beetje maar voor de rest is het maar gewoon je kunt wachten tot morgen![]()
![]()
Durfde het niet te zeggenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, dat kan hij ook makkelijk door de week meenemen, die extra cola.
KiiiiBiiiiiquote:Op zondag 23 maart 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
7.30 uur iedere dag de super open hier![]()
En goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of gewoon omdat je iedere dag even gaat omdat je niet van te voren weet wat je die dag gaat etenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef maily het volgende:
[..]
Steeds meer winkeliers die er voor kiezen om toch zondag dicht te blijven of alleen 's morgens of 's middags open te zijn.
Veel mensen gaan op zondag naar de winkel als uitje (met het gezin), of om nog een appeltaartje of stokbrood te halen.
Ja, maar dat kan je geloof ik ook halen bij een tankstation? En als je op zaterdag de baby eruit plopt, onverwacht. Dan kan je geloof ik van het ziekenhuis nog wel wat meekrijgen om die dag te overbruggen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was een inkoppertje
[..]
Als ouders met een verse baby snap ik het nog een beetje maar voor de rest is het maar gewoon je kunt wachten tot morgen
Maar ik snap je punt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En de winkel is toch open dus dan hoef je daar niet drie dagen van te voren over na te denken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of gewoon omdat je iedere dag even gaat omdat je niet van te voren weet wat je die dag gaat eten
Moet er niet aan denken elke dag naar een winkel.![]()
Kun je beter als je zwanger bent naar de Jumbo, krijg je ze gratisquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doen mensen dat?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of gewoon omdat je iedere dag even gaat omdat je niet van te voren weet wat je die dag gaat eten
Overigens hoor ik wel dat jonge mensen die relatief kort op zichzelf wonen, niet meer een voorraadkast en/of volle vriezer hebben. Die doen boodschappen per maaltijd of zo.
Is toch een verschuiving denk ik.
Dat is wel bijzonder, want bij hen is juist alles goedkoper ...quote:Op zondag 23 maart 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
preciesquote:Op zondag 23 maart 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
En de winkel is toch open dus dan hoef je daar niet drie dagen van te voren over na te denken.
Moet er niet aan denken elke dag naar een winkel.![]()
Woon er bijna naast. Hier in de straat gaan er veel iedere dag even heen![]()
Of ze hebben allemaal 'zo'n' hoofd
Jaquote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, want bij hen is juist alles goedkoper ...
Doen heel veel mensenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doen mensen dat?
Overigens hoor ik wel dat jonge mensen die relatief kort op zichzelf wonen, niet meer een voorraadkast en/of volle vriezer hebben. Die doen boodschappen per maaltijd of zo.
Is toch een verschuiving denk ik.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je beter als je zwanger bent naar de Jumbo, krijg je ze gratis![]()
![]()
Dat zeg ik, jonge mensen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat doen mensenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doen mensen dat?
Is toch een verschuiving denk ik.![]()
Hier dus veel mensen
Ik woon er gelukkig niet naast.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies![]()
Woon er bijna naast. Hier in de straat gaan er veel iedere dag even heen![]()
Of ze hebben allemaal 'zo'n' hoofd
Moet echt op de fiets/met de voiture boodschappen doen.![]()
Wonen zeker ook in de stad?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat doen mensen![]()
Hier dus veel mensenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar op zondag valt daar niks te kopen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, want bij hen is juist alles goedkoper ...
Levensmiddelen vallen mee qua prijs.. ligt eraan wat het is. Toiletspullen zijn stukken goedkoper daar
In mijn omgeving doen alleen jonge mensen dat voornamelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook niet jonge mensen
Ook tweeverdieners met kinderen
Als ik zo om me heen kijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We wonen ergens andersquote:Op zondag 23 maart 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In mijn omgeving doen alleen jonge mensen dat voornamelijk.Trust nobody![]()
Ik verzin vaak op de dag zelf wat ik ga koken maar ik heb altijd basis producten in huis
Kan altijd pasta maken, of AVG, of gewoon soepjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou het dan laten bezorgen. Maar moet je weer een weekplanning maken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik woon er gelukkig niet naast.
Moet echt op de fiets/met de voiture boodschappen doen.
Nee. Ga 2 of 3x per week.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou het dan laten bezorgen. Maar moet je weer een weekplanning maken.
En heb altijd voorraad in de vriezer.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:paul redshoe helpt je niet meerzo kunnen we nooit winnen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hier ook. Hebben sowieso altijd van alles in huis. Zowel vers als in de voorraadkast en vriezer.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik verzin vaak op de dag zelf wat ik ga koken maar ik heb altijd basis producten in huis
Kan altijd pasta maken, of AVG, of gewoon soepje
En als ik op een dag zin heb in witlof en we hebben dat niet maar wel broccoli, dan eet ik dat gewoon en dan de volgende keer maar weer witlof.
Wij gaan denk ik 2 keer per week naar de groenteboer, soms 3 en dan 1x per week of per anderhalve week komen de 'grote' boodschappen.
Heb verder ook gewoon echt geen tijd om naar de winkel te gaan. We werken allebei fulltime.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is lang? Hier tot 21 denk ik?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hier zijn veel supermarkten iedere dag lang open.
Maar ik kom daar eigenlijk nooit. Gaan altijd naar de bakker, slager, groenteboer en de rest komt van de AH.bezorgen dus
![]()
Ik vind de supermarkt niet meer zo leuk. Mensen worden daar ook steeds asocialer en ik merk dat ik dan meer impuls aankopen doe.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sommige tot 21 andere tot 22 maar ook avondwinkel hier.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is lang? Hier tot 21 denk ik?
Maar ik kom daar eigenlijk nooit. Gaan altijd naar de bakker, slager, groenteboer en de rest komt van de AH.bezorgen dus
![]()
Ik vind de supermarkt niet meer zo leuk. Mensen worden daar ook steeds asocialer en ik merk dat ik dan meer impuls aankopen doe.
Ik ga niet naar de supermarkt voor de leuk. Oke.. als ik bekenden tegenkom wel![]()
Merk niet in de supermarkt dat mensen asocialer zouden zijn geworden.
geen briefje maken dan zijn er ook geen impuls aankopen
of ineens ergens geen zin in heb om het te kopen, terwijl het wel nodig was.quote:![]()
Of ik vergeet of we iets nu wel of niet hadden, vertrouw m'n eigen lijstje niet meer.
Met bestellen sta ik gewoon voor onze koelkasten en vriezers + voorraadkast. Dan kijk ik wat nodig is en vraag ik wat Kitten en Kater willen hebben en dan bestel ik het.
Als het dan nog veranderd de komende dagen, kan ik het nog aanpassen.
Voor ons werkt dat eigenlijk heel goed.
Wat ik ook fijn vind, is dat ze dat statiegeld meenemen. Hoef je zelf niet te vervelen bij die automaat.
Dan ben je vast heel jongquote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik doe ook bijna dagelijks de boodschappen.Trust nobody![]()
Straks Caesar salade
Maar weet niet of ik er zalm of gamba bij ga bakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whut?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sommige tot 21 andere tot 22 maar ook avondwinkel hier.
Ik ga niet naar de supermarkt voor de leuk. Oke.. als ik bekenden tegenkom wel![]()
Merk niet in de supermarkt dat mensen asocialer zouden zijn geworden.
geen briefje maken dan zijn er ook geen impuls aankopen![]()
Wel of geen lijst in de app, dan zijn er nog weleens impulsaankopen.![]()
![]()
Ja, met boodschappen doen ben je wel minstens een half uur kwijt, of drie kwartier wel (met reistijd).quote:Op zondag 23 maart 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of ineens ergens geen zin in heb om het te kopen, terwijl het wel nodig was.![]()
Of ik vergeet of we iets nu wel of niet hadden, vertrouw m'n eigen lijstje niet meer.
Met bestellen sta ik gewoon voor onze koelkasten en vriezers + voorraadkast. Dan kijk ik wat nodig is en vraag ik wat Kitten en Kater willen hebben en dan bestel ik het.
Als het dan nog veranderd de komende dagen, kan ik het nog aanpassen.
Voor ons werkt dat eigenlijk heel goed.
Wat ik ook fijn vind, is dat ze dat statiegeld meenemen. Hoef je zelf niet te vervelen bij die automaat.How can I make this topic about me?![]()
In Zuid-Sudan is het ook weer een feestje
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef maily het volgende:
[..]
Whut?
Wel of geen lijst in de app, dan zijn er nog weleens impulsaankopen.
Ja een uur zowat meestal.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met boodschappen doen ben je wel minstens een half uur kwijt, of drie kwartier wel (met reistijd).En uitpakken thuis.
Je moet touwtrekken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je geen lijstje maakt en niet weet wat je wil gaan maken die dag dan zijn het gewone aankopenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef maily het volgende:
[..]
Whut?
Wel of geen lijst in de app, dan zijn er nog weleens impulsaankopen.
Ik combineer het met een middagwandeling. Op en neer naar de supermarkt, en direct even de benen gestrekt.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja een uur zowat meestal.En uitpakken thuis.
Ja en ze gaan hard
Zo goed kan ik niet spelen op mobielHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En je armen, van de zware tassen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik combineer het met een middagwandeling. Op en neer naar de supermarkt, en direct even de benen gestrekt.
Oepsquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja en ze gaan hard
Zo goed kan ik niet spelen op mobiel![]()
![]()
Zo simpel is dat niet hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je geen lijstje maakt en niet weet wat je wil gaan maken die dag dan zijn het gewone aankopen
Er was nog niet genoeg oorlogquote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
In Zuid-Sudan is het ook weer een feestjeTrust nobody![]()
Ja inderdaad, dat ook. Vooral de literflessen cola weegt erinquote:
Ik bestel altijd 20 flessen spa dus ik laat het wel gewoon met die blauwe wagen komenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat ook. Vooral de literflessen cola weegt erin
En die bezorger zeult, als het goed is, die zware kratten je keuken in en zet ze met een plof neer.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bestel altijd 20 flessen spa dus ik laat het wel gewoon met die blauwe wagen komen
"oef nou, hèhè, dat wat was zwaar"How can I make this topic about me?![]()
Ze gebruiken meestal een steekkar er voorquote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die bezorger zeult, als het goed is, die zware kratten je keuken in en zet ze met een plof neer.
"oef nou, hèhè, dat wat was zwaar"
Gewoon een vraagquote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En een zakje chips. De rest heb ik in huis. Hoezo?
Echt?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die bezorger zeult, als het goed is, die zware kratten je keuken in en zet ze met een plof neer.
"oef nou, hèhè, dat wat was zwaar"
Hier zetten ze het gewoon net over de drempel.
Ik heb, toen ik corona had, laten bezorgen en dat is me goed bevallen. Gewoon keurig alles.
Maar ja zo'n wandeling met boodschappen is ook een (goede) gewoonte.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je geen lijstje maakt en niet weet wat je wil gaan maken die dag dan zijn het gewone aankopen![]()
![]()
![]()
Maar je draagt toch niet elke keer zware tassen?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb, toen ik corona had, laten bezorgen en dat is me goed bevallen. Gewoon keurig alles.
Maar ja zo'n wandeling met boodschappen is ook een (goede) gewoonte.
Is heel lekker, lekkerder dan gehaktballetjes van gehakt.. was een tip van Meeliequote:
Nee dikke vingersquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dacht dat je me een aanzoek deed
![]()
![]()
O ik heb geen idee. Ik had elke keer maar 1 krat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt?
Hier zetten ze het gewoon net over de drempel.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is heel lekker, lekkerder dan gehaktballetjes van gehakt.. was een tip van Meelie![]()
![]()
![]()
Wat een schat is het ook!quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is heel lekker, lekkerder dan gehaktballetjes van gehakt.. was een tip van Meelie![]()
![]()
Dat is fijnquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijn gmail account terug.
Youtube... Nu bijna alles weer terug?
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ja zo'n wandeling met boodschappen is ook een (goede) gewoonte.Klopt. Als je verder geen wandelingen doet of zo, is dat een goede stok achter de deur
Dat inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Klopt. Als je verder geen wandelingen doet of zo, is dat een goede stok achter de deur
Rundersaucijs kan ookquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vorig keer ook gedaan, 10 keer lekkerder![]()
![]()
Hier komen er meestal 5 of 6quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O ik heb geen idee. Ik had elke keer maar 1 krat.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijn gmail account terug.
Youtube
Oh heb jij dat gezien?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
smileyfout is anders dan lidwoordvoutje
Ach, een kleinigheidje.
* gebrokenglas probeert het te bagatelliseren.How can I make this topic about me?![]()
Behalve mijn gsm dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is fijn... Nu bijna alles weer terug?
Werewolf![]()
Mwa dat is wel balen, maar nu heb je een nieuwequote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh heb jij dat gezien?
Ach, een kleinigheidje.
* gebrokenglas probeert het te bagatelliseren.ja
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En beter hihiquote:Op zondag 23 maart 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is wel balen, maar nu heb je een nieuweWerewolf![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Blijft mooi MichielThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja echt leuke sketchesWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KlimmenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van wie moet dat?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet rustig aan doen vandaag
maar ik wil niet![]()
mezelf, dud0r, logicaquote:
gisteren 40k, dag ervoor 30k, dag ervoor 20k, dag daarvoor 30k stapjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mezelf, dud0r, logica
gisteren 40k, dag ervoor 30k, dag ervoor 20k, dag daarvoor 30k stapjes
En wat ga je doen?![]()
nog steeds wind greys, houdt niet op
de auto's, helemaal zandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou bah.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
de auto's, helemaal zand![]()
en een dikke klodder vogelpoep midden op de motorkap
het is ook alsof de meeuwen weten welke auto net gewassen isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wind is hier matigquote:Op zondag 23 maart 2025 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
de auto's, helemaal zand
dus beter buitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb het ook een keer gehad toen ik mijn auto ging verkopen
die mensen kwamen in het weekend kijken
was allemaal oke, deal gemaakt, volgende dag naar de primera om hem over te schrijven
volgende dag kom ik bij die auto
was er een of andere reiger of ooievaar overheen gevlogen en dat ding had een flats die van voor naar achter over de auto liep
dus voor ik naar de primera ging toch maar een rondje wasstraatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb het ook een keer gehad toen ik mijn auto ging verkopen
die mensen kwamen in het weekend kijken
was allemaal oke, deal gemaakt, volgende dag naar de primera om hem over te schrijven
volgende dag kom ik bij die auto
was er een of andere reiger of ooievaar overheen gevlogen en dat ding had een flats die van voor naar achter over de auto liep
dus voor ik naar de primera ging toch maar een rondje wasstraat
woon buitenaf
de kans dat er geen vogel op onze auto kakt is vrij kleinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kanaleneiland is de reden dat meeuwen niet op de beschermde dierenlijst komenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
woon buitenaf
de kans dat er geen vogel op onze auto kakt is vrij klein
nouja
misschien wel
de hoeveelheid brood die hier buiten wordt geflikkerd
we hadden hele mooie rozenstruiken tegen de flats aan zitten, moest allemaal weg want was ook ideaal voor de ratten
en er waren zoveel ratten want iedereen die een dag oud brood heeft gooit het over het balkonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ooievaars zijn hier een plaagquote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kanaleneiland is de reden dat meeuwen niet op de beschermde dierenlijst komen
nouja
misschien wel
de hoeveelheid brood die hier buiten wordt geflikkerd
we hadden hele mooie rozenstruiken tegen de flats aan zitten, moest allemaal weg want was ook ideaal voor de ratten
en er waren zoveel ratten want iedereen die een dag oud brood heeft gooit het over het balkon
en wat die uitschijten
wil je helemaal niet wetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kikkersquote:Op zondag 23 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooievaars zijn hier een plaag
en wat die uitschijten
wil je helemaal niet weten![]()
![]()
babies, bankstellen, caravans, ezels, broodroosters, nagellakflesjesquote:Op zondag 23 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat die uitschijten
wil je helemaal niet wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vind het altijd mooi als het seizoen is en zo ongeveer iedere paal langs de a2 een ooievaar heeftquote:Op zondag 23 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat die uitschijten
wil je helemaal niet wetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hadden laatst over kern kwaliteiten
Ik had een test gedaan en dit kwam eruit..
ik vind het niksquote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het altijd mooi als het seizoen is en zo ongeveer iedere paal langs de a2 een ooievaar heeft
vreten alle weidevogel kuikens op
weg grutto's
kieviten
etv
( en die hebben echt veel kleinere poepjes)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook al die kwaliteitenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nu wil ik ook die test doenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had alleen wel verwacht dat respectvol en vriendelijk hoger in de lijst stondenquote:
wentelteefjes is wel fancy imoquote:
maar ik eet ze eigenlijk ook alleen maar buiten de deur
vroegah had ik een vriendje en zijn mama maakte ze graag
beste weekenden
gamen, neuken, voer krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk er eens aan als je oud brood hebt. Of vertel dat je broodnaarbuitengooiende burenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wentelteefjes is wel fancy imo
beste weekenden
gamen, neuken, voer krijgen![]()
![]()
Eet het heel af en toe..quote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wentelteefjes is wel fancy imo
beste weekenden
gamen, neuken, voer krijgen
![]()
Had zomaar gekundquote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei die kwaliteiten. Ik had het niet over scores![]()
![]()
Kijkt wel lekker weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gerookte zalm ?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dank u
maak eerst even mijn zalm"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heb niets tegen verpakkingen he
maar als je vaccuumverpakte zalm hebt
in totaal 250 gram
en de zalm zit in 2 zakjes
WAAROM IS DE PORTIE DAN 100 GRAM
stomme verpakkingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is niet echt n goede test tochquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Je koos zelf eerst alle kwaliteiten en daarna werd t op volgorde gezet
Er zijn andere mooiere gratis testen nline als je geïnteresseerd bent
Trust nobody![]()
Graatjesquote:Op zondag 23 maart 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb niets tegen verpakkingen he
maar als je vaccuumverpakte zalm hebt
in totaal 250 gram
en de zalm zit in 2 zakjes
WAAROM IS DE PORTIE DAN 100 GRAM
stomme verpakkingen
Trust nobody![]()
wil gewoon dat de test zegt je bent geweldig, niemand is beter dan jou, hoe heeft de wereld ooit zonder jou gekundHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook goed als mijn botje dat zegt?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
wil gewoon dat de test zegt je bent geweldig, niemand is beter dan jou, hoe heeft de wereld ooit zonder jou gekund![]()
Die bovenstaande test komt in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2025 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
wil gewoon dat de test zegt je bent geweldig, niemand is beter dan jou, hoe heeft de wereld ooit zonder jou gekund
Typ je dat er nog ff bijTrust nobody![]()
snap ikquote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had alleen wel verwacht dat respectvol en vriendelijk hoger in de lijst stondenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: