SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kanaleneiland hee?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sommige stukken
Woon nu in de ghettoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jupquote:
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien, misschien niet.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh ik woon in Den Dolder met @MissHobje heequote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet door
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik let niet op of ik effectief Bolkquote:
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekje
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bally-b bolkt het meest effectiefquote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let niet op of ik effectief Bolk
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekje
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is nog nooit in Winterswijk geweest.
UserT en ik wonen daar. We gaan binnenkort mountainbiken!![]()
![]()
Is ook asoquote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet doorTrust nobody![]()
Ah wat leuk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
UserT en ik wonen daar. We gaan binnenkort mountainbiken!
How can I make this topic about me?![]()
dus misshobje, jij duderinnetje en ik kunnen bier drinken op de oude gracht heequote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let niet op of ik effectief Bolk
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan konden de mensen van de bus ook even pauze nemen en eten halen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben goed voor de diversiteit in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Paul zegt dat Loveislikeakiss in een Ghetto woont. Paul is stiekem jaloers en denkt nu dat Loveislikeakiss negatief in het dagboek van Moeraskat komt. Maar niks is minder waar....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat dudje niet wilquote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef Paul het volgende:
[..]
dus misshobje, jij duderinnetje en ik kunnen bier drinken op de oude gracht heeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: