SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kanaleneiland hee?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sommige stukken
Woon nu in de ghettoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jupquote:
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien, misschien niet.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh ik woon in Den Dolder met @MissHobje heequote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet door
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik let niet op of ik effectief Bolkquote:
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekje
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bally-b bolkt het meest effectiefquote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let niet op of ik effectief Bolk
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekje
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is nog nooit in Winterswijk geweest.
UserT en ik wonen daar. We gaan binnenkort mountainbiken!![]()
![]()
Is ook asoquote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Gisteren nog ruzie want de hele straat 3 dubbel geparkeerd om eten te gaan halen voor ramadan dinges en toen kon de bus er niet doorTrust nobody![]()
Ah wat leuk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
UserT en ik wonen daar. We gaan binnenkort mountainbiken!
How can I make this topic about me?![]()
dus misshobje, jij duderinnetje en ik kunnen bier drinken op de oude gracht heequote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik let niet op of ik effectief Bolk
Nog 70 likes en ik stijg daar weer een plekjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan konden de mensen van de bus ook even pauze nemen en eten halen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben goed voor de diversiteit in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Paul zegt dat Loveislikeakiss in een Ghetto woont. Paul is stiekem jaloers en denkt nu dat Loveislikeakiss negatief in het dagboek van Moeraskat komt. Maar niks is minder waar....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk dat dudje niet wilquote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef Paul het volgende:
[..]
dus misshobje, jij duderinnetje en ik kunnen bier drinken op de oude gracht heeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BURNNNNNNquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben goed voor de diversiteit in de buurtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De winkel is open? Het is zondag om 10u?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
De winkel is open? Het is zondag om 10u?
Net google gechecked.![]()
Omdat ik zo blank ben dat gisteren 4 uur buiten zijn mijn huidje verbrandquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu lijk je op een kreeft?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik zo blank ben dat gisteren 4 uur buiten zijn mijn huidje verbrand
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ja ik zie het al. Bij jullie is er een vrijstelling gegeven voor supermarkten, groentewinkels en slagers.quote:
Nee zo erg is het nog nietquote:
En goed gesmeerd voor het slapen om de boel weer te herstellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lievquote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik zo blank ben dat gisteren 4 uur buiten zijn mijn huidje verbrand
Vind dat sowieso een beetje raar. Waarom trekken ze dat niet gewoon gelijk...?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het al. Bij jullie is er een vrijstelling gegeven voor supermarkten, groentewinkels en slagers.![]()
Heb Japanse zonnebrand, die is echt top
Maar dacht gisteren het is bewolkt, zal niet nodig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Omdat de gemeente gewoon vrijstelling mag geven in een verordening. Is toch prima?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een beetje raar. Waarom trekken ze dat niet gewoon gelijk...?
Gelukkig maar..quote:Op zondag 23 maart 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nog niet
En goed gesmeerd voor het slapen om de boel weer te herstellen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stomme regeltjes. Ga gewoon open van 9 tot 20 of zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat de gemeente gewoon vrijstelling mag geven in een verordening. Is toch prima?![]()
Laat die winkeliers lekker.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Stomme regeltjes. Ga gewoon open van 9 tot 20 of zo.
Ik zou niet tegen een duits systeem zijn, alles moet maar altijd open zijn voortaan
Is ook niet gezond voor de rusttijden van winkel eigenarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Winkels zijn al 6 dagen per week open.. op zich vind ik dat zondag alles gewoon dicht moet blijven
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou danquote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het kan mij verder ook am arsch lecken. Ik kan in ieder geval zo even boodschappen doen...
En je hebt in jouw geval, dan dus geluk dat ze om 10u open mogen i.p.v. 12u. Dus je hebt wat dat betreft niks te klagen
Precies dat dus.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zou niet tegen een duits systeem zijn, alles moet maar altijd open zijn voortaan
Is ook niet gezond voor de rusttijden van winkel eigenaren
Hier is alles dicht waar ik woon. Heb er nog nooit moeite mee gehad. Je bent er gewoon op in gesteld. En anders ga ik ook niet elke dag naar de winkel dus ik zie zelf het probleem niet en ik gun die winkeliers ook lekker een dag rust.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij nietquote:Op zondag 23 maart 2025 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
met zn 3en is ook goed, misshobje is echt een sgat hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: