Ik keek alleen wat stukjes op YT en nooit hele uitzendingen.quote:
Catshuis>pussyhouse.quote:
Dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:01 schreef luxerobots het volgende:
Zitten jullie ook op buienradar met een keelpastille?
Ook geen verrassing toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:04 schreef Aberkullie het volgende:
Gewoon een voortzetting van de Avondshow maar dan met reclame. Ik zal waarschijnlijk wel blijven kijken maar echt een verbetering is het niet.
Over een week of drie zijn de kijkcijfers wel interessant om te weten, een eerste avond met ook nog ontzettend veel reclame vooraf op bushokjes e.d. zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef Mike het volgende:
Lubach was gisteren, na het Journaal, het best bekeken programma van de avond: 1.279.000 kijkers.
Normaal gesproken zakt het sowieso wat in vanavond omdat er een zwak programma voor zit itt gisteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:15 schreef 215 het volgende:
[..]
Over een week of drie zijn de kijkcijfers wel interessant om te weten, een eerste avond met ook nog ontzettend veel reclame vooraf op bushokjes e.d. zegt niet zoveel.
Bij Jinek gaf Lubach aan dat de donderdag ingeruimd zal worden voor een uitdieping van een onderwerp, zoals ze dat ook deden bij Zondagavond bij Lubach.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht een leuke nieuwe rubriek ofzo
Slim aangepakt van Rtlquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat sloeg nergens op.
Bij Eva zei die dat die had afgedwongen dat er geen mede mogelijk gemaakt reclame vlak voor zijn programma zou zitten, omdat die echt onafhankelijk wou zijn. Nu hebben ze dat opgelost door 'lubach wordt mede mogelijk gemaakt door' te vervangen door 'de late avond op RTL wordt mede mogelijk gemaakt door'
Hebben dan ook pas 30k subs. Mensen moeten het nieuwe kanaal nog vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef 215 het volgende:
De kijkcijfers op you Tube zijn niet geweldig met 89k voor Dick-tator, 53k voor het cellentekort en slechts 33k voor Cruijff. Nou kan dat nog wel bijtrekken en ook is het niet echt vergelijkbaar met andere YT producties omdat dit niet exclusief YT is.
Ja, heeft ook met het algoritme van youtube te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hebben dan ook pas 30k subs. Mensen moeten het nieuwe kanaal nog vinden
Elke keer als de lachband/klappen kwam hoorde ik 3 seconden bijna niks van Arjen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:57 schreef Näsenbar het volgende:
Ik had het idee dat het ook niet helemaal lekker zat met het geluid? Omgevingsgeluiden en muziek veel te hard vergeleken met de gesproken teksten?
Ik blijf het vooral bizar vinden dat er elke avond zoveel publiek zit in de studio (er is een wachtlijst). Voor die 25 minuten op tv en waarschijnlijk 1,5 uur opname ivm.l geknip en gestuntel. Het is maar waar je zin in hebt. Overigens duurde de break nu nog maar 4 minuten. Een reguliere break bij RTL is 8 minuten. Dat is voor het programma wellicht te lang dus als ze veel 'mede mogelijk gemaakt' verkopen kan een korte break. Dan moet je na de break wel een heel interessant onderwerp hebben of even snel je tanden alvast gaan poetsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:04 schreef Aberkullie het volgende:
Gewoon een voortzetting van de Avondshow maar dan met reclame. Ik zal waarschijnlijk wel blijven kijken maar echt een verbetering is het niet.
Ik ook, zo afgezaagd zijn die simpele grappen op achtjarig niveau om een voornaam, in dit geval van D, Schoof.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dick betekent lul, haha... een beetje te makkelijk vind ik.
Ziedend!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef Toine51 het volgende:
Man man, wat een rukprogramma zeg..
Betaalt RTL4 zoveel om hem te halen?
Bij de CO moeten ze toch wel weten dat mensen van de PO bijna nooit succes hebben bij hun overstap naar de CO....
Beetje flauw ja.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:54 schreef Evangelion het volgende:
1 april grappen voor 1 april.
Sowieso 1 april grappen eigenlijk. Nooit leuk geweest.
ver onder de maat voor Lubach, beetje schooltv niveauquote:
Ja, voor mij verpest het de boel. Het heeft nu hetzelfde “lachen want dit is leuk” sausje over zich als de rest vd rtl programma’s.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:28 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind dat gejuich, geklap en gelach wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |