SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vind je 23:00 uur nog acceptabel of moet ik de Zomertijd wat eerder laten beginnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik begin wel een beetje naar m’n bed te verlangen, dus schiet eens op met Rob
Eerder graagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind je 23:00 uur nog acceptabel of moet ik de Zomertijd wat eerder laten beginnen?
Grappig hoe dat werkt he? Muziek heeft echt een soort magische krachtenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
Met de muziek van Billy Joel heb ik eindeloos oefenopgaven gemaakt voor mijn eindexamenvak Economie II (boekhouden). Als ik dit nummer hoor ben ik weer op mijn kamertje thuis.
Ja, sommige nummers zijn voor altijd ergens mee verbonden. Een bepaalde periode of een specifieke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt he? Muziek heeft echt een soort magische krachten
Foto van vroeger is ook mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is dus, net als ‘Foto van vroeger’ uit het Duits vertaald door Joost Nuissl, zo kwam ik op mijn verzoekje
Ja, ik wist dat dit nummer door Joost Nuissl geschreven was. Foto van vroeger wist ik niet, maar vind ik ook een heel mooi nummer qua tekst.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is dus, net als ‘Foto van vroeger’ uit het Duits vertaald door Joost Nuissl, zo kwam ik op mijn verzoekje
Vanaf de Belindatijd vond ik het niets, daarvoor welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef livelink het volgende:
Zijn begintijd was toch wel het mooist wat mij betreft.
Ja, die Belinda heeft hem weinig goeds gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vanaf de Belindatijd vond ik het niets, daarvoor wel
Graag gedaan hoorquote:
Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe lang je het zelf volhoudt natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Afhankelijk van hoe lang jullie het volhouden, draai ik tot uiterlijk 23:30 uur. Ben al om 20:00 uur begonnen, vandaar
Ik vind 23:30 uur een mooie eindtijd. En ik hoef niet zo veel te doen, want een paar nummers zijn lekker langquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe lang je het zelf volhoudt natuurlijk.
Lijkt me prima dan!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind 23:30 uur een mooie eindtijd. En ik hoef niet zo veel te doen, want een paar nummers zijn lekker lang
Welterusten Doedezemaar! Leuk dat je er toch nog lang bij bent gebleven.quote:
Ik vind en vond dit ook zo'n raar afwijkend Madonna-nummer. Vooral qua tekst.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Met deze heb ik maar even gewacht tot DDM was gaan slapen, want dit zou geheid niet door de muzikale keuring komen![]()
Madonna - Papa Don't Preach
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
Whitney Houston - Love will save the day
Dat kan ik me voorstellen. Ik wist helemaal niet dat Midge Ure nog optrad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Ik vertelde DJ11 net al in DM dat ik bij een concert van Midge Ure was een paar weken geleden en hij dit nummer deed. Geweldig was het, genoten.....
70 jaar en hij swingt en zingt nog als een jonge god.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik wist helemaal niet dat Midge Ure nog optrad.
Ik heb het ook helemaal gemist. Normaal wijst mijn man of broer me wel op dit soort concerten.quote:
Hadden ook 4 middellange nummers kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Nog vier liedjes en dan zijn we net na 23:30 uur klaar. Wie kan rekenen, weet dat er één lang liedje tussen zit
Ik zie dat je heel veel letters op de goede plaats hebt gezetquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel veel letters op de goede plaats hebt gezetRoger Daltrey - Without Your Love
Volgens Wikipedia kent de Chinese dierenriem helemaal geen Kat. Dus die man heeft decennialang de boel lopen bedonderenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia kent de Chinese dierenriem helemaal geen Kat. Dus die man heeft decennialang de boel lopen bedonderen
Dit is dan de minder bekende, neem ik aan? Ik ken het in ieder geval niet. Intrigerend wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
De laatste twee komen allebei uit de 90s. De één wat minder bekend, de ander behoorlijk bekend...
Hangt er een beetje van af hoe gezellig het is. Sowieso tot 21:00 uur, maar er staat genoeg muziek klaar tot ongeveer 21:45 uurquote:
Goedenavondquote:
Ik vind het maar niks hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondEn welkom bij wat feitelijk een thema-uitzending is. Het thema laat zich vrij gemakkelijk raden
Ik heb veel te veel kwalitatief goede uitzendingen gemaakt. Het is nu tijd voor een uitzending van niksquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
We gaan naar Japan. Hoewel een bepaald Brits duo dit nummer heeft geschreven. Er zijn geen prijzen te winnen.
Milli Vanilli, hoewel niet Brits en geen schrijvers…quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, eeuwige roem dan. Eén keer raden
Gezien de titel had dat maar zo gekund. Ik heb hun nummer met dezelfde titel trouwens niet klaargezet, al kan het natuurlijk als verzoekje worden ingediend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Milli Vanilli, hoewel niet Brits en geen schrijvers…
Dan heb ik straks wel een toepasselijk verzoekjequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondWelkom bij een thema-uitzending van niks...
Dit is letterlijk niks…quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Dat ik deze draai, wil niet zeggen dat Sinéad niet langskomt later in de uitzendingCapital Cities - Nothing Compares 2 U
Die albumtitel is geniaal.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels zijn deze heren alweer een album verder - MAD! komt eraan - maar dit van twee jaar geleden:Sparks - Nothing Is As Good As They Say It Is
Ik zal voor je duimen dat dat luktquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die albumtitel is geniaal.
Ik wil een gesigneerd exemplaar…
Je maakt het me moeilijk, maar ik gok op PSBquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, eeuwige roem dan. Eén keer raden
Uiteraard klopt dat. Neil zong zelfs mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Je maakt het me moeilijk, maar ik gok op PSB
Hallo livelink, ik was ook nog met andere zaken bezig ondertussen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMaster. Ik was even afgeleid omdat ik voor 20.00 nog iets moest bestellen.
Oh, ik ken dit wel, maar wist niet dat het van Douwe Bob was. Best een prima nummer.quote:
De meeste van zijn nummers zijn best te pruimen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ken dit wel, maar wist niet dat het van Douwe Bob was. Best een prima nummer.
Cryptisch…quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:36 schreef brother52 het volgende:
Nogmaals![]()
Kan nu actief meeluisteren zonder dat er een zweed of indonees doorheen zit te praten
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:36 schreef brother52 het volgende:
Nogmaals![]()
Kan nu actief meeluisteren zonder dat er een zweed of indonees doorheen zit te praten
Ik zit aan de wijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo livelink, ik was ook nog met andere zaken bezig ondertussen.
Koffie namelijk…
quote:
Was nog met mijn dagelijkse lesjes duobingo bezigquote:
Bingo in meerdere talen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Was nog met mijn dagelijkse lesjes duobingo bezig
Iet drinken om te vergeten, hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit aan de wijn![]()
Het was weer zo'n dag. Met name qua OV. Pas om 09.00 op mijn werk en kon dus ook pas om 17.30 weg.
Ah ik hoor daar veel over. Heel even geprobeerd, maar vond er niks aan. Ik ben ook geen talenwonder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Was nog met mijn dagelijkse lesjes duobingo bezig
Typesarsquote:
Het hangt bij mij van de taal af. Indonesisch is best pittig en blijft ook niet echt hangen. Zweeds en Noors gaat me een stuk beter af maar van die talen zie ik de logica ook (denk ik).quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ik hoor daar veel over. Heel even geprobeerd, maar vond er niks aan. Ik ben ook geen talenwonder.
We hebben gelukkig bijna nooit alcohol in huis. Alleen in het weekend in principe. En dit was nog een restje overgebleven wijn. We hebben dat wel heel bewust ingesteld trouwens. Op een gegeven moment was een glaasje wijn bij het eten wel heel normaal aan het worden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iet drinken om te vergeten, hoor.
Dan blijf je aan de zuip…
Je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden…quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben gelukkig bijna nooit alcohol in huis. Alleen in het weekend in principe. En dit was nog een restje overgebleven wijn. We hebben dat wel heel bewust ingesteld trouwens. Op een gegeven moment was een glaasje wijn bij het eten wel heel normaal aan het worden.
Nee, ik ben het voor mezelf aan het verantwoorden, merk ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden…
Als jij dat wil wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:49 schreef brother52 het volgende:
Nothing is wrong van de Heideroosjes komt vandaag niet voorbij lijkt me?
Ook dat hoeft niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben het voor mezelf aan het verantwoorden, merk ik
Staat niet klaar... Ik wist ook niet dat ze Engelstalige nummers maakten. Ik vind dit soort discussies sowieso altijd een beetje lastig.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:49 schreef brother52 het volgende:
Nothing is wrong van de Heideroosjes komt vandaag niet voorbij lijkt me?
Nee, dat niet... Doelde meer op het nieuws van deze week.quote:
Dat was niet niks…quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Doelde meer op het nieuws van deze week.
Inderdaad, heb toen ik het las een paar minuten met verbazing naar mijn scherm zitten staren.quote:
quote:
Voor deze ene keer vind ik dat prima.quote:
Ik moest eerst nadenken wie je bedoelde, maar het kwartje is gevallen. Ja, "Rien" doet ook mee.quote:
Op wie of wat wacht je dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
Oeh, een show en ik zit in de auto te wachten. Aanslingeren die handel
Welkomquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
Olaquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
Vriendin. Is bij een iets wat eigenlijk 20u afgelopen is.quote:
quote:
quote:
Geen eigen productie?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben vandaag meer dan 200 kilo wormencompost over de tuin verdeeld. Morgen weer verder, er stond een bigbag met een kuub op de oprit
* DJ11 weerstaat de verleiding om deze in te koppen met een bijdehante opmerking over een Noors trio dat al geweest is.quote:
Hun eigen persiflage Fijn na de dood is helemaal geweldigquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Voordat mensen om "Rien" vroegen, was MadMaster al op de Nederlandse toer gegaan via de DM:Toontje Lager - Niks Na De Dood
Ik zing slechts het achtergrondkoortje na…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 weerstaat de verleiding om deze in te koppen met een bijdehante opmerking over een Noors trio dat al geweest is.
Je hebt niks gemist...quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
Nog even ingetuned.
Wist niet dat er vanavond gedraaid werd.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
Nog even ingetuned.
Goedenavond Meltingquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
Nog even ingetuned.
Draaide de EO dan überhaupt tracks van Toontje Lager die niet als single waren uitgebrachtquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Die persiflage maakten ze omdat de EO deze plaat boycotte.
Zover ben ik nog niet. Ik geloofde nog een beetje in gezond verstand en normen en waarden. Maar ik val hard van mijn geloof.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Als je gelooft in niks, dan valt het altijd mee…
Het is ook allemaal niet niks…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet. Ik geloofde nog een beetje in gezond verstand en normen en waarden. Maar ik val hard van mijn geloof.
De EO op woensdagochtend (uit mijn hoofd) waar dan vervolgens 's middags de VPRO het overnam met de Ron Flon Flon Showquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaide de EO dan überhaupt tracks van Toontje Lager die niet als single waren uitgebracht
Ik ben alweer bijna 3 maanden rookvrij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een jaren 80-draak aan, maar ik draai 'm tochPlas- of rookpauzes zijn toegestaan
De dag dat je overschakelde naar Hilversum 1 waar Veronica uitzond…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
De EO op woensdagochtend (uit mijn hoofd) waar dan vervolgens 's middags de VPRO het overnam met de Ron Flon Flon Show![]()
Woensdagochtend luisterde ik dus niet.
*de dag is wellicht fout
Waarschuw tijdig voor Ronan Keating graag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
Ik waarschuw vast, al wordt DDM er wellicht blij van: er komt straks nog zo'n zoetsappig nummer langs
Ze kwamen met een stevig statement wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaide de EO dan überhaupt tracks van Toontje Lager die niet als single waren uitgebracht
Niet waarschuwen, gewoon niet draaien.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschuw tijdig voor Ronan Keating graag.
Ja, eens. Maar voor de zekerheid...quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet waarschuwen, gewoon niet draaien.
Er zijn grenzen
Producers Jean-Paul De Coster en Phil Wilde haalden het geld op alle mogelijke manieren binnen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
2 Unlimited op de "ballad"-toer...2 Unlimited - Nothing Like The Rain
Was dat een soort wetmatigheid in de 90s? Al die dance-acts van toen brachten op enig moment een rustig nummer uit.
Niet alleen de dance-acts. Rockbands deden dat in die tijd ook best veel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
2 Unlimited op de "ballad"-toer...2 Unlimited - Nothing Like The Rain
Was dat een soort wetmatigheid in de 90s? Al die dance-acts van toen brachten op enig moment een rustig nummer uit.
Ik vind het een beetje te stil rond Keane. Sinds hun laatste album hebben ze wat getourd en het 20-jarig bestaan van hun debuutalbum uitgemolken. Ik hoor niets over nieuw werk. Hopelijk komt het er nog eens van.quote:
Hun tour was vorig jaar, meen ik, met een optreden op Pinkpop.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te stil rond Keane. Sinds hun laatste album hebben ze wat getourd en het 20-jarig bestaan van hun debuutalbum uitgemolken. Ik hoor niets over nieuw werk. Hopelijk komt het er nog eens van.
Ik weet dat Nothing but Thieves een song heeft die Ce N'est Rien heet…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze gaat voor de hoofdprijs van de avond:Billy Preston - Nothing From Nothing
Zeker, maar dit heeft "Nothing" in de titelquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is nou niet zo’n geweldig nummer, zowel Jason als SAW kunnen veel beter
Ik zocht nog naar nummers van Nothing but Thieves om die reden, maar deze niet gevonden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat Nothing but Thieves een song heeft die Ce N'est Rien heet…
Dan loop ik een of meerdere albums achter. Dat liedje zegt me zo niets.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist om die reden wellicht leuk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik altijd een parodie op henzelf gevonden…
Staat op de EP Moral Panic II (even opgezocht, ben niet meer zo van de albums)…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan loop ik een of meerdere albums achter. Dat liedje zegt me zo niets.
Geef mij de real Slick maar…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het juist om die reden wellicht leuk.
Ah, dat verklaart veel. Heb geen EP's van ze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat op de EP Moral Panic II (even opgezocht, ben niet meer zo van de albums)…
Ik moet die docuserie van hem weer eens kijken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Er komen twee zeer succesvolle commerciële popnummers achter elkaar... - Dit is er daar eentje van:Mark Ronson feat. Miley Cyrus - Nothing Breaks Like A Heart
Ik werd te nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze schuift nog eentje naar achterenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Daarna een ietwat vergeten nummer, ongeveer half zo snel als deze, waarbij ik een oh ja-momentje had.... Benieuwd of meer mensen het (her)kennen.
Ik vind dat basloopje met die hangende gitaartoon er achter wel lekker.quote:
Mmm, ik ben blij dat ik hem niet had gevonden en aangevraagd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik werd te nieuwsgierigEn omdat het zowel "Nothing" in de bandnaam als "Rien" in de titel heeft:
Nothing But Thieves - Ce N'est Rien
Ik vind het juist een van hun slechtste liedjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Een van de weinige nummers van Metallica dat wel te pruimen is.
+1quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van hun slechtste liedjes.
Ik snap niet dat ze hem er nooit uitgetrapt hebben... De meeste bands die wat 'groter' beginnen te worden trappen een matige drummer er vrij snel uit.... Maar Lars is zelfs niet eens een matige drummer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, wat is dit drumwerk toch slecht
Nee, zegt me totaal niets…quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Herinnert u zich deze nog, nog, nog?Omar - There's Nothing Like This
Dit zegt me helemaal niks, nee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zegt me helemaal niks, nee.
Doet geen belletje rinkelen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zegt me niks, ik vind het een glijnummer
We houden ons gewoon goed aan het thema.quote:
Ik vind Metallica echt een band die zielloze muziek maakt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van hun slechtste liedjes.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]deze herinner ik me niet niet niet
Titel van de film Scandal uit 1989, waarin de zanger van de Fine Young Cannibals trouwens een klein rolletje speeltquote:
Ben ik deels met je eens... Tegenwoordig stelt het niet zo veel meer voor. Ook live is het niet zo bijzonder meer. De beleving is er alleen nog bij James Hetfield en voor de anderen lijkt het meer een verplicht nummertje. Dat deden ze in de jaren '80 en '90 stukken beter.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind Metallica echt een band die zielloze muziek maakt.
0,0 beleving… ik kan er over het algemeen niet naar luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |