SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vind je 23:00 uur nog acceptabel of moet ik de Zomertijd wat eerder laten beginnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik begin wel een beetje naar m’n bed te verlangen, dus schiet eens op met Rob
Eerder graagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind je 23:00 uur nog acceptabel of moet ik de Zomertijd wat eerder laten beginnen?
Grappig hoe dat werkt he? Muziek heeft echt een soort magische krachtenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
Met de muziek van Billy Joel heb ik eindeloos oefenopgaven gemaakt voor mijn eindexamenvak Economie II (boekhouden). Als ik dit nummer hoor ben ik weer op mijn kamertje thuis.
Ja, sommige nummers zijn voor altijd ergens mee verbonden. Een bepaalde periode of een specifieke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt he? Muziek heeft echt een soort magische krachten
Foto van vroeger is ook mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is dus, net als ‘Foto van vroeger’ uit het Duits vertaald door Joost Nuissl, zo kwam ik op mijn verzoekje
Ja, ik wist dat dit nummer door Joost Nuissl geschreven was. Foto van vroeger wist ik niet, maar vind ik ook een heel mooi nummer qua tekst.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is dus, net als ‘Foto van vroeger’ uit het Duits vertaald door Joost Nuissl, zo kwam ik op mijn verzoekje
Vanaf de Belindatijd vond ik het niets, daarvoor welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef livelink het volgende:
Zijn begintijd was toch wel het mooist wat mij betreft.
Ja, die Belinda heeft hem weinig goeds gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vanaf de Belindatijd vond ik het niets, daarvoor wel
Graag gedaan hoorquote:
Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe lang je het zelf volhoudt natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Afhankelijk van hoe lang jullie het volhouden, draai ik tot uiterlijk 23:30 uur. Ben al om 20:00 uur begonnen, vandaar
Ik vind 23:30 uur een mooie eindtijd. En ik hoef niet zo veel te doen, want een paar nummers zijn lekker langquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe lang je het zelf volhoudt natuurlijk.
Lijkt me prima dan!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind 23:30 uur een mooie eindtijd. En ik hoef niet zo veel te doen, want een paar nummers zijn lekker lang
Welterusten Doedezemaar! Leuk dat je er toch nog lang bij bent gebleven.quote:
Ik vind en vond dit ook zo'n raar afwijkend Madonna-nummer. Vooral qua tekst.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Met deze heb ik maar even gewacht tot DDM was gaan slapen, want dit zou geheid niet door de muzikale keuring komen![]()
Madonna - Papa Don't Preach
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
Whitney Houston - Love will save the day
Dat kan ik me voorstellen. Ik wist helemaal niet dat Midge Ure nog optrad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Ik vertelde DJ11 net al in DM dat ik bij een concert van Midge Ure was een paar weken geleden en hij dit nummer deed. Geweldig was het, genoten.....
70 jaar en hij swingt en zingt nog als een jonge god.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik wist helemaal niet dat Midge Ure nog optrad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |