Klopt, maar dat komt niet in de krant.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Genoeg rasechte Nederlandse jongens/mannen die dat net zo goed vinden.
Daar heb je vast wel bronnen van anders dan je onderbuikje die je hier weer eens laat leeglopen. Cijfers, namen en rugnummers graag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je spreekt voor jezelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als het wel zo was had jij het ongetwijfeld als een van de eersten gelezen op joop.nlquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt niet in de krant.
Er staat nota bene in het artikel dat het COA juist dit voorval uit de publiciteit probeerde te houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt niet in de krant.
Deze partij heeft nooit in de regering gezetenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang PvdA/GL/D66 nog de rode loper uitrolt voor dit soort lui wel ja.
Ga je niet krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb je vast wel bronnen van anders dan je onderbuikje die je hier weer eens laat leeglopen. Cijfers, namen en rugnummers graag.
Yup, dat zie je al gebeuren. Maar de tegenreactie ook al, men wordt het steeds meer zat en dat is logischquote:
Ze voorliegen lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Als er bij binnenkomst meteen verteld wordt dat dit gedrag de asielaanvraag kan beïnvloeden zou het kunnen veranderen. Maar een goede en effectieve asielopvang kost geld en de huidige flopregering wil liever de sabotageclown uithangen, geen problemen oplossen vanwege het simpele onderbuik stemvee, en alles stuk bezuinigen, waaronder ook politie .
@Chivaz er moet genoeg te vinden zijn lijkt me?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je misschien eens een voorbeeld van zo’n voorstel voor hardere immigratiepolitiek dat door links is geblokkeerd? En dan bedoel ik niet door de rechter
Ten eerste, het is blank...quote:Op zondag 23 maart 2025 05:24 schreef eensteen25 het volgende:
Goh, dat doen witte nederlanders nou nooit. Oh,. wacht.....
Whataboutisme.quote:Op zondag 23 maart 2025 05:24 schreef eensteen25 het volgende:
Goh, dat doen witte nederlanders nou nooit. Oh,. wacht.....
Dit weten we toch, migranten (en moslims) wordt de hand boven het hoofd gehouden.quote:
Maar dit gedrag kan de asielaanvraag helemaal niet beïnvloeden. En waarom zou dit überhaupt moeten worden uitgelegd? Elk weldenkend mens kan toch wel begrijpen dat dit ontoelaatbaar gedrag is?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Als er bij binnenkomst meteen verteld wordt dat dit gedrag de asielaanvraag kan beïnvloeden zou het kunnen veranderen. Maar een goede en effectieve asielopvang kost geld en de huidige flopregering wil liever de sabotageclown uithangen, geen problemen oplossen vanwege het simpele onderbuik stemvee, en alles stuk bezuinigen, waaronder ook politie .
Het is vooral kinderachtig dat jij haantje de voorste bent om wangedrag van alles wat niet Westers en blank is goed te praten of kritiek hierop te willen bestrijden met whataboutisms over autochtonen of Westerse mensen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Scheldt je mij nou uit voor een neo marxist?
Dat is wel kinderachtig van je Etto
Dat is wat men in hun thuislanden doet. Omdat er hier geen reactie volgt gaan ze er gewoon lekker mee door. Heeft weinig zin als er op heel kleine schaal hier ook gemept gaat worden en ze dan ook nog merken dat degene die hun lik op stuk geeft daarvoor wél flink gestraft wordt. Dat lost dus niet echt het probleem op.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef Telefoonvork het volgende:
Waarom niet een knokploeg inschakelen? Een paar rake tikken en het zou over moeten zijn.
Blanke Nederlanders doen het niet op deze schaal,daar zit nog iets van opvoeding in. Dit groepje asielzoekers heeft geen enkele toezicht van ouders, dus doet wat het door testosteron opgefokte lichaam vraagt van ze.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ten eerste, het is blank...
Ten tweede,
Blanke NLers doen dat ook wel idd, maar die wonen hier al he? Deze figuren haal je er nog eens extra bij he? Nog meer kans voor dames om lastig gevallen te worden...
Ik praat het nergens goed. Maar vrouwen die worden lastig gevallen is al een decennia oud probleem.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
Het is vooral kinderachtig dat jij haantje de voorste bent om wangedrag van alles wat niet Westers en blank is goed te praten of kritiek hierop te willen bestrijden met whataboutisms over autochtonen of Westerse mensen.
Verbaast je dat ? COA is een clubje volledige bemand/bevrouwd wordt door mensen die fanatiek geloven dat alle import asielzoekers zijn, ze geloven niet in het bestaan van gelukzoekers. Alle negatieve dingen worden weggewuifd omdat ze veel te bang zijn dat de politiek in gaat grijpen en de structuur van het COA gaat aanpassen zodat het gedrag van deze sekte meer op de realiteit aansluit,quote:
Valt geen discussie mee te voeren met deze userquote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed. Maar vrouwen die worden lastig gevallen is al een decennia oud probleem.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)20te%20maken%20gehad.
Al vraag ik mij af of ik iemand serieus moet nemen die Orban verdedigt die de pride wilt verbieden in Hongarije
Natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef Canopus het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders doen het niet op deze schaal,daar zit nog iets van opvoeding in. Dit groepje asielzoekers heeft geen enkele toezicht van ouders, dus doet wat het door testosteron opgefokte lichaam vraagt van ze.
Nou kom op dan, ik begrijp hieruit dat je interesse hebt om lid te worden?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef Telefoonvork het volgende:
Waarom niet een knokploeg inschakelen? Een paar rake tikken en het zou over moeten zijn.
Klopt idd.quote:
Vrouwen/ meiden worden vaak lastig gevallen, ook door autochtone mensenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:27 schreef Canopus het volgende:
[..]
Klopt idd.
Zo staat het ook duidelijk in het artikel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |