Scheldt je mij nou uit voor een neo marxist?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vroeg om een bron.
Niet om je neo-marxistische platitudes.
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige opmerking.
Nog kinderachtiger is het om in een topic als deze je grijsgedraaide racisme-plaat te komen draaien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Scheldt je mij nou uit voor een neo marxist?
Dat is wel kinderachtig van je Etto
Beste mensen laten we PVV niet in de kaart spelen en massaal aangiften gaan doen!quote:
Racisme bestaat niet, alleen tegen blanken - Ettoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
En jawel hoor, het is allemaal weer racisme.
Het zou waarschijnlijk niet in de krant staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef Origami94 het volgende:
Hadden die asielzoekers maar dronken jongeren moeten zijn. Dan mocht het wel.
Ja het is al meermaals aangetoond dat criminaliteit en overlast door asielzoekers onder de pet worden gehouden. Zelfs de politie deed dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Beste mensen laten we PVV niet in de kaart spelen en massaal aangiften gaan doen!
[ x ]
https://www.omroepwest.nl(...)kes-op-opvanglocatie
@:danny graag dit topic en soortgelijke topics verwijderen van uw site. Alvast bedankt.
Volgens mij is dat ook onwenselijk maar kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef Origami94 het volgende:
Hadden die asielzoekers maar dronken jongeren moeten zijn. Dan mocht het wel.
Dat menigeen op FOK! inclusief crew dat constateren en jij dat feit stelselmatig ontkent moet jij weten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog kinderachtiger is het om in een topic als deze je grijsgedraaide racisme-plaat te komen draaien.
Ik geef alleen mijn mening met een oplossing.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het feit dat deze achtergestelde asielzoekers minderjarige meisjes lastigvallen?
Welke oplossing? En wat ga je doen als ze toch minderjarige meisjes aanranden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening met een oplossing.
Ik ontken inderdaad dat het racisme is als je zegt dat bepaalde religieuze culturele achterlijkheden desastreus uitpakken voor meisjes en vrouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat menigeen op FOK! inclusief crew dat constateren en jij dat feit stelselmatig ontkent moet jij weten.
Misschien maakt Sylvana Simmons wel een comeback
Dat zie je in mijn reactie. Meer geld naar politie, en het COA om dit soort gedrag te bestrijden, en een snellere en duidelijkere asielprocedure.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Welke oplossing? En wat ga je doen als ze toch minderjarige meisjes aanranden?
Al jaren overlast daar.quote:Sinds twee jaar worden in het azc in Sint Annaparochie ook amv’ers opgevangen. 44 zijn daar momenteel gehuisvest, variërend tussen 12 en 20 jaar. Ze zijn allen van het mannelijk geslacht, doorgaans vooruitgestuurd door hun familie met als doel gezinshereniging aan te vragen, en worden opgevangen in caravans.
Waar haal je dit toch allemaal vandaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Racisme bestaat niet, alleen tegen blanken - Etto
Je hebt dus geen oplossing.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zie je in mijn reactie. Meer geld naar politie, en het COA om dit soort gedrag te bestrijden, en een snellere en duidelijkere asielprocedure.
"Vrouwen zijn hier gelijkwaardig aan mannen. Het is niet de bedoeling dat je aan hun gaat zitten en hun gaat fotograferen".quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zie je in mijn reactie. Meer geld naar politie, en het COA om dit soort gedrag te bestrijden, en een snellere en duidelijkere asielprocedure.
Lekkere giftige onderbuikreactie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Vrouwen zijn hier gelijkwaardig aan mannen. Het is niet de bedoeling dat je aan hun gaat zitten en hun gaat fotograferen".
"Wij begrijpen en respecteren uw culturele opvatting dat onbedekte niet-religieuze vrouwen hoeren zijn die vragen om betast te worden, maar wij willen u verzoeken dit echt niet te doen, alstublieft..."
En dan natuurlijk wel in een vertaling. Zou wat zijn dat het gewoon in het Nederlands staat. Kun je echt niet verwachten.
Zoiets?
Proest...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekkere giftige onderbuikreactie.
Een bordje met die tekst zou je ook in een café of club kunnen ophangen.
Het zal jouw dochter maar zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja die jongens hebben verder ook niets te doen dus die meiden moeten niet zeuren.
Wel degelijk. Dat je de oplossing niet wil zien of niet in je nieuwrechtse straat past is niet mijn probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |