abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2025 @ 21:51:36 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147336
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je hebt ze onderwijs gegeven? Gelijke monniken toch.
In a manner of speaking.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217147353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In a manner of speaking.
Duidelijk. Dus als buurtbewoners deze jongens "passend onderwijs" zouden geven, zou je daar begrip voor hebben?
pi_217147365
Maar goed, heeft Wilders al getweet hoe snel hij deze mannen gaat uitzetten?
  zaterdag 22 maart 2025 @ 21:55:34 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Duidelijk. Dus als buurtbewoners deze jongens "passend onderwijs" zouden geven, zou je daar begrip voor hebben?
Ik had het in dit topic over het aanpakken van deze jongens door politie of het COA.
pi_217147423
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:47 schreef Tengano het volgende:
Laten we maar blij zijn dat harvest niet in de politiek zit :X
Dat zou echt geen enkel verschil maken, dit soort naïeve mensen zijn helaas oververtegenwoordigd in de politiek en dat is meteen ook de reden waarom de wil ontbreekt om iets aan de problemen te doen.
pi_217147458
Het meest ironische van alles is dat die hitsige hyena’s in dat AZC waarschijnlijk eerder een eigen woning hebben dan al die autochtone meiden die slachtoffer van ze zijn…

Daardoor kunnen autochtonen niet of nauwelijks aan een gezin beginnen, of pas veel later, terwijl de kansenparels uit de AZC’s met voorrang op woningen, inrichting en een levenslange uitkering daar wél meteen mee kunnen beginnen. Loop eens anno 2025 door de grote steden in de Randstad, of inmiddels ook door randgemeenten van die grote steden. Het is gewoon keiharde omvolking, niets meer en niets minder. Sterkte aan allen in Nederland, de komende 10-15 jaar barst de bom, dat is onvermijdelijk.
pi_217147489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het kabinet is op zijn best centrum rechts. En je ziet wel wat voor een tegenstand Faber ondervind omdat ze een beetje hardere immigratiepolitiek probeert af te dwingen.
Veruit de meeste mensen in de politiek en ambtenaren geloven er heilig in dat alle culturen gelijk zijn. Als je vanuit dat principe denkt dan ben je altijd blind voor de gevolgen van massaimmigratie.
Heb je misschien eens een voorbeeld van zo’n voorstel voor hardere immigratiepolitiek dat door links is geblokkeerd? En dan bedoel ik niet door de rechter
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:20:21 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147545
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:06 schreef Eagles89 het volgende:
Het meest ironische van alles is dat die hitsige hyena’s in dat AZC waarschijnlijk eerder een eigen woning hebben dan al die autochtone meiden die slachtoffer van ze zijn…

Daardoor kunnen autochtonen niet of nauwelijks aan een gezin beginnen, of pas veel later, terwijl de kansenparels uit de AZC’s met voorrang op woningen, inrichting en een levenslange uitkering daar wél meteen mee kunnen beginnen. Loop eens anno 2025 door de grote steden in de Randstad, of inmiddels ook door randgemeenten van die grote steden. Het is gewoon keiharde omvolking, niets meer en niets minder. Sterkte aan allen in Nederland, de komende 10-15 jaar barst de bom, dat is onvermijdelijk.
Ik ben daar meerdere keren per jaar te vinden, je kunt daar goed feesten. Beter dan in een saai dorp rond hangen. Ik zou niet weten hoe daar over 10 jaar een of andere bom moet barsten. Wat een bange doomsayer post.
pi_217147666
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Als er bij binnenkomst meteen verteld wordt dat dit gedrag de asielaanvraag kan beïnvloeden zou het kunnen veranderen. Maar een goede en effectieve asielopvang kost geld en de huidige flopregering wil liever de sabotageclown uithangen, geen problemen oplossen vanwege het simpele onderbuik stemvee, en alles stuk bezuinigen, waaronder ook politie .
jemig. dit is bijna victim blaming, dit. dit is dus het soort mensen dat we hier massaal binnenhalen. mensen die we moeten leren dat je vrouwen op straat niet als hoeren moeten behandelen. wij moeten holbewoners gaan opvoeden in basiszaken, blijkbaar. gaan zij zo van 'oooooh ok got you' :')

ja het is natuurlijk onze schuld dat zij niet een beetje fatsoenlijk gedrag kennen 8)7
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:40:59 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_217147731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef Origami94 het volgende:
Hadden die asielzoekers maar dronken jongeren moeten zijn. Dan mocht het wel.
Kom jij ook weer effe herrie schoppen met je slap geouwehoer? Verder nog iets over het topic te zeggen of wil je alleen weer even aantonen hoe zwakzinnig je bent?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217147740
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef Aberkullie het volgende:
Maar goed, heeft Wilders al getweet hoe snel hij deze mannen gaat uitzetten?
Nee, Wilders tweet over Erdogan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:42:27 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147750
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
jemig. dit is bijna victim blaming, dit. dit is dus het soort mensen dat we hier massaal binnenhalen. mensen die we moeten leren dat je vrouwen op straat niet als hoeren moeten behandelen. wij moeten holbewoners gaan opvoeden in basiszaken, blijkbaar. gaan zij zo van 'oooooh ok got you' :')

ja het is natuurlijk onze schuld dat zij niet een beetje fatsoenlijk gedrag kennen 8)7
"massaal"
Het gaat om een paar jongeren.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:43:05 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_217147759
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Als er bij binnenkomst meteen verteld wordt dat dit gedrag de asielaanvraag kan beïnvloeden zou het kunnen veranderen. Maar een goede en effectieve asielopvang kost geld en de huidige flopregering wil liever de sabotageclown uithangen, geen problemen oplossen vanwege het simpele onderbuik stemvee, en alles stuk bezuinigen, waaronder ook politie .
Ahh het ligt alleen aan de huidige regering, en niet aan de vorige kabinetten die deze instroom van barbaren al decennia lang mogelijk hebben gemaakt. Weten we dat ook weer.

_O-
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:45:24 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147780
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ahh het ligt alleen aan de huidige regering, en niet aan de vorige kabinetten die deze instroom van barbaren al decennia lang mogelijk hebben gemaakt. Weten we dat ook weer.

_O-
Tuurlijk ligt dit nu aan de huidige regering.
Alles stuk bezuinigen en maar zo minimaal mogelijk alles doen ga je geen problemen mee oplossen, maar problemen vergroten of vooruit schuiven. Dat doen ze op vrijwel alle punten, niet alleen immigratie.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:48:35 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_217147809
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij bent al flink gebukt door je eigen waanzin en obsessieve post gedrag zo te lezen. Ik geef het nog even voordat je in het dorpscentrum tomaten naar willekeurige voorbijlopende hoofddoeken gaat gooien.
Is weer eens wat anders dan potenrammen of niet ouwe hooligan?
pi_217147865
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Heb je misschien eens een voorbeeld van zo’n voorstel voor hardere immigratiepolitiek dat door links is geblokkeerd? En dan bedoel ik niet door de rechter
Toch voorrang statushouders op sociale huurwoning: gemeenten willen verbod minister Keijzer omzeilen
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:54:33 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is weer eens wat anders dan potenrammen of niet ouwe hooligan?
Geef het wat tijd. Wie weet wat Etto over een jaartje allemaal doet.
pi_217147874
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 3 maanden geband te worden? Het lijkt me sterk dat dat zomaar een fatsoenlijk rechts meninkje was.
Toch is het zo. Ik ben nogal pro Musk en Trump, en dat topic zit vol met extreem links die daar zeer slecht op gaan. Ze dachten dat ik een trol was, kreeg een waarschuwing, maar ik ben geen trol, en ging dus door met positief nieuws posten over Musk en Trump. En een andere mening dan “Trump is de duivel, en Musk is de kleine duivel” kunnen ze gewoon niet handelen. So be it, ik heb er vrede mee.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 22:59:18 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_217147915
Er zitten in dit topic heus mensen dit soort volk te verdedigen. _O-

Pek en veren voor jullie klootzakken.
pi_217147936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"massaal"
Het gaat om een paar jongeren.
Dan kan je ze prima even op sleeptouw nemen, als het slechts een paar jongeren zijn. Je hebt zelfs al ervaring met die omgeving dus wat let je?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2025 23:01:10 ]
pi_217147957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:59 schreef Hathor het volgende:
Er zitten in dit topic heus mensen dit soort volk te verdedigen. _O-

Pek en veren voor jullie klootzakken.
Dat zijn de mensen die al hun hele leven op GroenLinks en SP stemmen en daar stug mee doorgaan, zelfs als het schip al water begint te maken en het point of no return bereikt is, dan ligt het natuurlijk niet aan “dat wat niet genoemd mag worden”. Het ligt aan alles behalve de ware oorzaak bij die mensen.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 23:06:03 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217147973
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 23:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dan kan je ze prima even op sleeptouw nemen, als het slechts een paar jongeren zijn. Je hebt zelfs al ervaring met die omgeving dus wat let je?
Ik heb geen ervaring met Sint Jacobiparochie, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
pi_217147995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 23:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik heb geen ervaring met Sint Jacobiparochie, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Nou zie het als een kans om ook zelf wat onderwijs te genieten, net zoals je deze jongens met wat uurtjes LOI cursus van hun grijpgrage maniertjes af gaat krijgen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2025 23:09:19 ]
pi_217148014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach ja, voor een hoop van dat volk zijn Nederlandse meiden hoeren waar je op mag oefenen.
Genoeg rasechte Nederlandse jongens/mannen die dat net zo goed vinden.
pi_217148038
Als die meiden nu eens aangifte doen en de Politie ook eens iets doet met die aangiften, dan kan de politiek gaan regelen dat bij het overtreden van de wet, een asielaanvraag direct wordt stopgezet en uitzetting volgt.

Uitzetten doen we in de praktijk natuurlijk niet, want de landen van herkomst nemen dat schuim niet terug, dus uiteindelijk moet de Nederlandse overheid én de EU druk gaan zetten op die landen om die onzin te stoppen. Kan het land van herkomst niet worden vastgesteld, dan gaat dit soort volk maar ergens in een afgesloten kamp zitten in een uithoek van Europa, tot ze zelf aangeven waar ze vandaan komen.

Gaat allemaal nooit gebeuren natuurlijk, want "evrm" etc. Helaas.
^ To je nesmysl ^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')