1 op de 2 jonge vrouwen op het platteland meent wel eens lastig gevallen te worden.quote:
Zie bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je misschien eens een voorbeeld van zo’n voorstel voor hardere immigratiepolitiek dat door links is geblokkeerd? En dan bedoel ik niet door de rechter
En dit zijn slechts een paar voorbeelden.quote:Motie van het lid Becker over gegevens bijhouden over culturele en religieuze normen en waarden van Nederlanders met een migratieachtergrond
Tegen: GroenLinks-PvdA, D66, Denk, PvdD en Volt
Motie van de leden Diederik van Dijk en Yesilgöz-Zegerius over het Europese terugkeerbeleid verder aanscherpen
Motie van het lid Van Baarle over stoppen met in de openbaarheid speculeren over het gedwongen terugsturen van Syrische vluchtelingen
Voor: GroenLinks-PvdA, D66, Denk, PvdD en Volt
Motie van de leden Van Zanten en Boomsma over asielprocedures stopzetten en verblijfsvergunningen voor bepaalde tijd intrekken wanneer blijkt dat asielzoekers of statushouders afreizen naar het land van herkomst
Motie van het lid Eerdmans over afzien van uitbreiding van de vtl-locatie in Budel
Motie van het lid Eerdmans over de Spreidingswet zo snel mogelijk intrekken
Tegen: GroenLinks-PvdA, D66, CU, Denk, PvdD en Volt
Motie van de leden Boomsma en Rajkowski over samen met gelijkgestemde lidstaten inzetten op het realiseren van "out-of-the-box"-oplossingen om de terugkeer van uitgeprocedeerde asielzoekers te bevorderen
Tegen: GroenLinks-PvdA, D66, CU, Denk, PvdD en Volt
Motie van de leden Van Haga en Smolders over voorstellen voor hoe mensensmokkelaars en ngo's die illegale migratie faciliteren streng gestraft kunnen worden
Tegen: GroenLinks-PvdA, D66, CU, Denk, PvdD, SP, Volt en BIJ1
Motie van het lid Eerdmans over de Nederlandse grensbewaking intensiveren
Tegen: GroenLinks-PvdA, D66, CU, Denk, PvdD, SP en Volt
Dit dus maar een groepje hiet vind het pas interessant als een asielzoeker/autochtoon het doet want dan kunnen ze weer lekker bashenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
1 op de 2 jonge vrouwen op het platteland meent wel eens lastig gevallen te worden.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)=true#c-1--Inleiding
Het ligt weer aan links, misschien moet je komiek gaan worden, denk alleen dat je geen volle zalen trekt met de act van jequote:Op zondag 23 maart 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld:
[..]
En dit zijn slechts een paar voorbeelden.
Er is een enorme lijst aan moties, waarbij links en progressieve partijen op alle mogelijke manieren proberen tegen te werken om grip te krijgen op migratie, migranten beter te monitoren, terugkeer van uitgeprocedeerde asielzoekers te bevorderen of zelfs het bestraffen van actiegroepen die illegale migratie aanwakkeren, wil men niet.
Klopt ja.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vrouwen/ meiden worden vaak lastig gevallen, ook door autochtone mensen
1 op de 2 jonge vrouwen op het platteland meent wel eens lastig gevallen te worden.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef Canopus het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maar niet op de de manier waar het in het artikel over gaat. Dat jonge meisjes voor in een bus moet zitten, omdat ze anders lastig gevallen worden door een groep geile jongens uit de plaatselijke Azc vind ik nogal zorgelijk en tevens verwerpelijk.
Het zal je dochter maar zijn.
Jawel, je doet precies wat ik stelde. Je komt met een whataboutism in de hoop op die manier de hand boven het hoofd van deze migranten te houden. Jij probeert dus de aandacht af te leiden van deze situatie, door het probleem te veralgemeniseren.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed. Maar vrouwen die worden lastig gevallen is al een decennia oud probleem.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)20te%20maken%20gehad.
Al vraag ik mij af of ik iemand serieus moet nemen die Orban verdedigt die de pride wilt verbieden in Hongarije
Dit is een whataboutism én een stropop. Niemand zegt namelijk dat dronken jongeren wél meisjes lastig mogen vallen, maar je probeert hiermee de aandacht af te leiden van wat asielzoekers in dit Friese dorpje doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef Origami94 het volgende:
Hadden die asielzoekers maar dronken jongeren moeten zijn. Dan mocht het wel.
Hier doe je er vervolgens nog een schepje bovenop door te insinueren dat het eigenlijk racisme is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat een man een vrouw verdedigde die lastig wordt gevallen door dronken mannen?
Meestal is het van: "ze doen toch niks verkeerds"
Tenzij ze een ander kleurtje hebben
En hier probeer je het weer te verleggen naar straatintimidatie op landelijke schaal. Wéér een whataboutism.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed. Maar vrouwen die worden lastig gevallen is al een decennia oud probleem.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)20te%20maken%20gehad.
Al vraag ik mij af of ik iemand serieus moet nemen die Orban verdedigt die de pride wilt verbieden in Hongarije
Dat is inderdaad zorgelijk en ik zou ook niet blij zijn als dat mijn dochter zou zijn, maar mijn zussen werden vroeger ook gewaarschuwd voor kinderlokkers en toen waren er nog geen asielzoekers en amper allochtonen, het zijn andere tijden met helaas weer andere overlast plegersquote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef Canopus het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maar niet op de de manier waar het in het artikel over gaat. Dat jonge meisjes voor in een bus moet zitten, omdat ze anders lastig gevallen worden door een groep geile jongens uit de plaatselijke Azc vind ik nogal zorgelijk en tevens verwerpelijk.
Het zal je dochter maar zijn.
Dat kan ik nog wel snappen. Links verenigd.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het Queers for Palestina pact
Ik reageer met een lijst aan voorbeelden op de vraag van een user om met voorbeelden te komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het ligt weer aan links, misschien moet je komiek gaan worden, denk alleen dat je geen volle zalen trekt met de act van je
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel snappen. Links verenigd.
Maar conservatieve hebben echt niks met minderheden. Trump en Putin stoppen die liever vandaag dan morgen in een kamp. Geldt ook voor de uitkeringtrekkers, de hillbilly's die denken dat ze superieur zijn.
Ja zo discussieer jij, steeds dezelfde riedeltjes met vragen om voorbeeldenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik reageer met een lijst aan voorbeelden op de vraag van een user om met voorbeelden te komen.
Hij werd gevraagd om voorbeelden te geven, niet de boel gaan lopen verdraaien.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja zo discussieer jij, steeds dezelfde riedeltjes met vragen om voorbeelden
Niemand zegt het, maar ik zie toch wel weinig corrigerende reacties. Beter nog, zwijgen = toestemmen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is een whataboutism én een stropop. Niemand zegt namelijk dat dronken jongeren wél meisjes lastig mogen vallen, maar je probeert hiermee de aandacht af te leiden van wat asielzoekers in dit Friese dorpje doen.
Dat is het ook. Of ga je ontkennen dat racisme bestaat (op FOK!).quote:Op zondag 23 maart 2025 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
Hier doe je er vervolgens nog een schepje bovenop door te insinueren dat het eigenlijk racisme is.
Als je straatintimidatie een whatabouttism noemt en een bredere discussie gaat bagatelliseren dan is dat wel treurig te noemen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
En hier probeer je het weer te verleggen naar straatintimidatie op landelijke schaal. Wéér een whataboutism.
Verdraaien is hij zelf meester inquote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij werd gevraagd om voorbeelden te geven, niet de boel gaan lopen verdraaien.
Het is zeker een keuze om iemand te gaslighten die een geradicaliseerde moslim in de familie heeftquote:
Ik zie alleen maar voorbeelden van moties die gewoon zijn aangenomen, welke geniale plannen van rechts om deze problemen op te lossen zijn er nou precies door links tegengewerkt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je misschien eens een voorbeeld van zo’n voorstel voor hardere immigratiepolitiek dat door links is geblokkeerd? En dan bedoel ik niet door de rechter
Wie mag deze persoon zijn?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is zeker een keuze om iemand te gaslighten die een geradicaliseerde moslim in de familie heeft
Ach ik zie mensen Wilders op social media verdedigen en de schuld aan links geven. Het is de schuld van Timmermans dat Wilders al bijna 30 jaar als kamerlid niks voor elkaar krijgt, nog nooit een amendement heeft ingediend en PVV kamerleden zelfs nog nooit een vergadering hebben bijgewoond.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar voorbeelden van moties die gewoon zijn aangenomen, welke geniale plannen van rechts om deze problemen op te lossen zijn er nou precies door links tegengewerkt?
Het is niet logisch om vroeger met nu te vergelijken. De groep die nu voor overlast zorgt heeft schijt aan het land waarin ze zijn opgevangen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zorgelijk en ik zou ook niet blij zijn als dat mijn dochter zou zijn, maar mijn zussen werden vroeger ook gewaarschuwd voor kinderlokkers en toen waren er nog geen asielzoekers en amper allochtonen, het zijn andere tijden met helaas weer andere overlast plegers
Ahhhquote:Op zondag 23 maart 2025 11:50 schreef Canopus het volgende:
En dat komt hoofdzakelijk door het moslim zijn in een land wat van origine Christelijk is.
Dat moet het zijn.quote:
Wacht. Maar dan zijn ze toch prima geïntegreerd?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:50 schreef Canopus het volgende:
En ja, ook heel veel autochtone kennen die niet,
Dat slag wat het verpest mag van mij ook keihard aangepakt worden,quote:Op zondag 23 maart 2025 11:50 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het is niet logisch om vroeger met nu te vergelijken. De groep die nu voor overlast zorgt heeft schijt aan het land waarin ze zijn opgevangen.
Niet allemaal misschien, maar een bepaald slag verpest het absoluut voor het aantal goedwillende asielzoekers.
En dat komt hoofdzakelijk door het moslim zijn in een land wat van origine Christelijk is.
Iets met normen en waarden. En ja, ook heel veel autochtone kennen die niet, maar daar gaat dit topic niet over.
Blijf het hilarisch vinden dat de alfabetfamilie hiervoor valt. Dit kan toch echt niet, mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |