wow gister, of vorige week?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy was ook pissed, chagrijnig en negatief.
Wij vullen elkaars posten aanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Hoe kun je nu boos zijn dat je maat een SM had?
Jane : Ik denk niet perse boos, maar ik denk hij voelde zich een beetje gepasseerd, normaliter is hij degene toch?
Sharice : Maar ook dat, het is niet omdat hij al 37000 secret missions had, dat hij ook de 38000ste SM moet doen.
Dat zei hij zelfs hardopquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy was ook pissed, chagrijnig en negatief.
Wanneer niet kan je beter zeggen. Maar ik had het over vandaag.quote:
Ik heb het weleens gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:48 schreef mazaru het volgende:
Ahhh ik zei het toch! Nu wordt het hardop gezegd.
Jane: Ik betwijfel of hij wel zijn handen wast.
Sharice: Nee
Jane: Weet je dat zeker Sharice?
Sharice: Nee, maar toch zeker heel veel niet
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
Voordat Sharice dat over Jordy zei keek ze eerst wel even in de camera
dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
hoe durft ze, zomaar in 1 van de honderd en nog wat camera's te kijken voor ze iets zegtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
Ze kijken allemaal regelmatig in de cameraquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
niemand heeft op de grond geslapen. Er lagen matrassen onder de vloerbedekkingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft jane nooit op de grond geslapen? Hadden ze toen die bedden al ja?
Als hij gaat koken wast hij wel zijn handen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
Ik heb weleens gezien dat hij het niet deed. Als Jane er niet zo op zou letten zou het nog veel vaker zijn gebeurdquote:
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat hij het niet deed. Als Jane er niet zo op zou letten zou het nog veel vaker zijn gebeurd
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
niemand heeft op de grond geslapen. Er lagen matrassen onder de vloerbedekking
Pfffquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
geen seconde!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet, mis niemand die weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Sommige wel, als kiespijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet, mis niemand die weg is
geloof dat Sharice ook van die pot snoep heeft gekregen, dat vergeet ze evenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de snacks
Sharice : Wij zijn nog maar met 5 en we kunnen ons nog niet aan de afspraken houden.
Jane : Wij wel, je moet echt die mensen aankijken
Sharice : Ik ga de vraag een keer stellen.
Jane : Natuurlijk kan dat niet, want Jordy was ook al niet eerlijk over dat brood vanochtend.
Sharice : En ook al niet over die pot snoep die hij gestolen heeft. Was zo'n [handen ver uit elkaar] pot he.
Jane : Why even bother to ask.
ja, dat is toch wel heel bijzonder, Ze zijn nog maar met 5 bewoners om eventueel snoep mee te verdelen, waarom dan stug doorgaan met alleen maar jatten voor 3 bewoners.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Vrij triest dat de 3 zich beter voelen dan Sharice en Jane en vinden dat ze mogen jatten.
ik weet het niet hoor maar hun hebben het er niet over, die 2 zijn aan het gallen nuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Vrij triest dat de 3 zich beter voelen dan Sharice en Jane en vinden dat ze mogen jatten.
ja handen wassen hequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
zat net nog aan die vieze wond van haar
lolquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
wassen ze wel netjes even de handjes voor dat ze gaat verdelen?
nope
jolien en mattie kregen ook nog instructies mee van zijne hoogheid van het kartel, om vooral dingen achterover te drukken bij het boodschappen doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Feiten ... die mensen jatten inderdaad.
Lees even terug wat ik getypt heb. Het ging er letterlijk over. En het is de waarheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor maar hun hebben het er niet over, die 2 zijn aan het gallen nu
Was dat om ze het gejat had, of omdat ze hun betrapt had en opeens het aangeboden kreeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat Sharice ook van die pot snoep heeft gekregen, dat vergeet ze even
Dat laatste .. en ik heb niet gezien dat Sharice er ook daadwerkelijk van meegeprofiteerd heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was dat om ze het gejat had, of omdat ze hun betrapt had en opeens het aangeboden kreeg.
Zo gezellig dat ik het zo maar even dicht doe denk ik. Kinderachtig gedoe weer allemaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef Cupfighter het volgende:
Het is hier weer erg gezellig met de Jordy fanclub
kan niet wachten, videoland is al opgezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
nog 2 weken en dan is t voorbij menson
Fantastisch he,diegene die er op lopen te letten of iemand zijn handen wast Gaan nu nog geen paar uur later ongewassen de chips verdelen.....quote:
dus dat!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fantastisch he,diegene die er op lopen te letten of iemand zijn handen wast Gaan nu nog geen paar uur later ongewassen de chips verdelen.....
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef Cupfighter het volgende:
Het is hier weer erg gezellig met de Jordy fanclub
Er zit niks beters tussen......quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef Sestra666 het volgende:
ik ben mattie fan![]()
ee, ik ben fan van niemand, maar hij is cute
quote:
Tis wel goed, ik ga wat anders doen, werkelijk niet te filmen het niveau hier. Prettige 2 weken nog!quote:
Bloedirritant is dat en het zijn steeds dezelfdequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of sommige hier de terugkaatser hebben zeg jij wat over Jane zeg ik wat over Jordy. Of andersom
Bij mij is het Sharice. Ik liep achter.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vult een weckpot met zijn voorraad nootjes
Ze komen inmiddels weinig te kort .. .de te gekker dat je dan nog dingen achterover wilt drukken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben best veel snaaierijen zie ook nog chips staan
Denk ook dat het niks meer met te kort komen heeft te maken maar met elkaar dwars zitten des te meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze komen inmiddels weinig te kort .. .de te gekker dat je dan nog dingen achterover wilt drukken.
ik vind het gewoon ziekelijk wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze komen inmiddels weinig te kort .. .de te gekker dat je dan nog dingen achterover wilt drukken.
Egoïsme ten 🔝quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Kijk of ie z'n handen wast!
Sharice : Oh .. m'n fles staat daar wel.
Klopt .. hebben mensen soms, heeft Jordy ook, kan ie ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef kater1 het volgende:
Sharice kan ook raar uit haar ogen kijken soms
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De hele CoS heeft nu handenwas opletdienst
als het niet gaat zoals het wil dan moet het maar zoals het gaat!quote:
met die nootjes zou je mij geen plezier doen hahaahquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben best veel snaaierijen zie ook nog chips staan
ze zou het ook netjes kunnen zeggen tegen Jordy nee lekker sneaky gaan doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Kijk of ie z'n handen wast!
Sharice : Oh .. m'n fles staat daar wel.
met armen maak je nog geen brood geloof ikquote:
Alsof ze stoned is vind ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef kater1 het volgende:
Sharice kan ook raar uit haar ogen kijken soms
en?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met armen maak je nog geen brood geloof ik
Terwijl Jordy daar een van de netste iemand is alles heeft een plekje ruimt gelijk op en is vrij schoon op zichzelf...tuurlijk zal hij het af en toe vergeten. Maar dat de dames waar ik gister al bang voor was nu bewoners gaan pakken op andere dingen valt me tegen,,,,,quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zou het ook netjes kunnen zeggen tegen Jordy nee lekker sneaky gaan doen
hij heeft geloof meer schoon gemaakt in dat huis dan SHarice en zeker JAnequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Jordy daar een van de netste iemand is alles heeft een plekje ruimt gelijk op en is vrij schoon op zichzelf...tuurlijk zal hij het af en toe vergeten. Maar dat de dames waar ik gister al bang voor was nu bewoners gaan pakken op andere dingen valt me tegen,,,,,
Joyce houdt de schoonmaakbeurten bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft geloof meer schoon gemaakt in dat huis dan SHarice en zeker JAne
jullie blijkbaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Joyce houdt de schoonmaakbeurten bij.![]()
Wie hield ook weer bij hoeveel chocolaatjes iedereen op had?!
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Aangezien niemand de handenwasbeurten bijhoudt doe ik het maar ... het zijn er exact 0.
Op bed in bed redt ze niet meer.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice gaat pralines eten in bed
Van iedereen in huis hè. Ik kijk uit naar de dagelijkse statistieken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Aangezien niemand de handenwasbeurten bijhoudt doe ik het maar ... het zijn er exact 0.
Lang blijkbaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef Was-beer het volgende:
Hoe lang kunnen ze doorgaan over die nootjes
De dag nadat de dames Pootje en Matt attendeerde op handen wassen, deden Jolien en Sharice ook geen handen wassen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Van iedereen in huis hè. Ik kijk uit naar de dagelijkse statistieken.
Kan beter zich afvragen wat er gebeurt is dat ze niks van haar eigen vriend hoort.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
nu weer zeuren over Jolien tegen Mattie, laat het hem lekker zelf uitzoeken en bemoei je er niet mee
Deborah is allang zowat vertrokken onderhand
Die zit denk ik achter het oog met Mattie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:37 schreef Was-beer het volgende:
Waar zien jullie Jane? Ik heb het oog op stream 1 en Jolien en Jordy op 2
topstreams!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:37 schreef Was-beer het volgende:
Waar zien jullie Jane? Ik heb het oog op stream 1 en Jolien en Jordy op 2
TOPper! Ik laat het met een gerust hart aan jou over!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
De dag nadat de dames Pootje en Matt attendeerde op handen wassen, deden Jolien en Sharice ook geen handen wassen.
Gelieve dit toe te voegen het 2e tabblad van het bestand, eerste tabblad staan de aardappelschillen van eerder dit seizoen.
die worden gewassen natuurlijk, vies gore potenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef Folies het volgende:
Even opletten waar die handen zo naartoe gaan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef zodeju het volgende:
Sharice mag ook wel eens haar handen en voeten wassen....voordat ze haar bed instapt.
Achter SL, willen we niet zien. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die worden gewassen natuurlijk, vies gore poten
Kan je nagaan wat een plak daar op zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
he bah sharice zit nog steeds aan haar voeten te plukken
netwerken met andere influencers. die dan misschien in je tshirt willen lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:48 schreef Folies het volgende:
Niet voor de poen. Maar wat dan wel vraag je je af.
stonden bij mij op 1quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dat optreden van Jolien en Charcice is best geinig...
zitten gewoon rustig aan tafel buitenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:59 schreef Folies het volgende:
Misschien wordt er over de schutting geroepen.
ja joh idioterie manquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Matti en Jane krijgen dus alle ruimte om te kletsen zonder ons met hun persoonlijke SL
heeft ze nogal een handje van, zij vind zichzelf een soort pack leaderquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:06 schreef Luna68 het volgende:
Las hier dat Jane Matti ergens voor moest behoeden? Voor Jolien? Weet niet of ze dit ook echt gezegd heeft. Snap sowieso niet waar ze zich mee bemoeit
zijn wel op nog hahahahquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie slaapverwekkende kaartende Jordy en Jolien?
(ex)-Vriendin van Matiie is haar bestie ... dus helemaal onlogisch is het ook weer niet..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:06 schreef Luna68 het volgende:
Las hier dat Jane Matti ergens voor moest behoeden? Voor Jolien? Weet niet of ze dit ook echt gezegd heeft. Snap sowieso niet waar ze zich mee bemoeit
nou echt wel is niet live streamen meer zoquote:
batterijwisseltje zal het hoogtepunt van deze avond worden vermoed ikquote:
The moment of silencequote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
batterijwisseltje zal het hoogtepunt van deze avond worden vermoed ik
mocht dat ook niet meer van Tante Janequote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nu is ook besloten dat de maskertjes voor de meiden avond is, arme mattie
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Zeiken over handen wassen, nu zelf verband om been van jane doen terwijl ze heeft liggen pulken aan haar voeten. En handen nog niet gewassen heeft.
lag wel in bed al ingewikkeld zeg maarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:16 schreef zodeju het volgende:
Heeft Jane gewoon Sharice wakker gemaakt of was ze al wakker.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Zeiken over handen wassen, nu zelf verband om been van jane doen terwijl ze heeft liggen pulken aan haar voeten. En handen nog niet gewassen heeft.
De wond was al mooi roze.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:13 schreef chufi het volgende:
@:Febo / @:BB duurt die brandwond niet wat te lang !!!!
TOP!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze gaan nog even snacken in keuken/woonkamer
1 op de 80 ofzo meer of minder wat geeft hetquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef Lrod01 het volgende:
En maar weer een random SL. Waarom ook niet joh.
ja hij zei: Jolien.. schud hoofd na tuin straks kampvuurtje en toen SLquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef zodeju het volgende:
![]()
Vroeg Mattie nu of Jolien met hem bij het kampvuurtje ging zitten....krijg niet de kans om het goed te horen want weer sl.......
Ben nu nieuwschierig wat Jane heeft gezegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij zei: Jolien.. schud hoofd na tuin straks kampvuurtje en toen SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |