wow gister, of vorige week?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy was ook pissed, chagrijnig en negatief.
Wij vullen elkaars posten aanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Hoe kun je nu boos zijn dat je maat een SM had?
Jane : Ik denk niet perse boos, maar ik denk hij voelde zich een beetje gepasseerd, normaliter is hij degene toch?
Sharice : Maar ook dat, het is niet omdat hij al 37000 secret missions had, dat hij ook de 38000ste SM moet doen.
Dat zei hij zelfs hardopquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy was ook pissed, chagrijnig en negatief.
Wanneer niet kan je beter zeggen. Maar ik had het over vandaag.quote:
Ik heb het weleens gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:48 schreef mazaru het volgende:
Ahhh ik zei het toch! Nu wordt het hardop gezegd.
Jane: Ik betwijfel of hij wel zijn handen wast.
Sharice: Nee
Jane: Weet je dat zeker Sharice?
Sharice: Nee, maar toch zeker heel veel niet
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
Voordat Sharice dat over Jordy zei keek ze eerst wel even in de camera
dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
hoe durft ze, zomaar in 1 van de honderd en nog wat camera's te kijken voor ze iets zegtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
Ze kijken allemaal regelmatig in de cameraquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
niemand heeft op de grond geslapen. Er lagen matrassen onder de vloerbedekkingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft jane nooit op de grond geslapen? Hadden ze toen die bedden al ja?
Als hij gaat koken wast hij wel zijn handen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
Ik heb weleens gezien dat hij het niet deed. Als Jane er niet zo op zou letten zou het nog veel vaker zijn gebeurdquote:
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb weleens gezien dat hij het niet deed. Als Jane er niet zo op zou letten zou het nog veel vaker zijn gebeurd
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
niemand heeft op de grond geslapen. Er lagen matrassen onder de vloerbedekking
Pfffquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef humpty het volgende:
geen seconde!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet, mis niemand die weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Sommige wel, als kiespijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet, mis niemand die weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |