Het klopt dat Musk zich heeft ingekocht en het bedrijf niet heeft opgericht. Waar het mijns inziens om gaat, is dat als je zegt dat Musk een visionair is en zijn leiding cruciaal is geweest voor het gigantische succes van Tesla, het tegenargument is: "nee hoor, dat is het resultaat van het werk van de oprichters. Musk heeft het slechts gekocht, meer niet."quote:Op zondag 23 maart 2025 10:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige punt waar je gelijk hebt. Daar hadden ze dus investeerders voor nodig. De tekeningen lagen er al en het chassis was al besteld. Het lijkt me nogal logisch dat als je een ingenieus idee hebt, zoiets als een auto bouwen, dat je daar niet vanaf morgen mee begint. Er zijn denk ik bar weinig mensen op deze aardbol die een auto kunnen ontwerpen elén tevens genoeg geld hebben om een productielijn op te starten. Musk zal ongetwijfeld hetzelfde idee hebben gehad en de gedeelde interesse brengt 2 partijen bij elkaar. Waarschijnlijk waren er in die tijd meerdere startups en had Tesla het beste idee volgens Musk. Nogmaals daar mag hij voor geroemd worden. Maar Musk heeft 0 inspraak gehad over de Roadster.
[..]
Musk is gewoon de ordinaire suikeroom van Tesla geweest en heeft zich daarmee als CEO in het bedrijf gekocht. Hoe moeilijk is dat om dat te erkennen?
Volgens mij was de Internationale expansie meer het werk van Karel Vuursteen, in ieder geval wat Amerika betreft.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het klopt dat Musk zich heeft ingekocht en het bedrijf niet heeft opgericht. Waar het mijns inziens om gaat, is dat als je zegt dat Musk een visionair is en zijn leiding cruciaal is geweest voor het gigantische succes van Tesla, het tegenargument is: "nee hoor, dat is het resultaat van het werk van de oprichters. Musk heeft het slechts gekocht, meer niet."
Ter vergelijk (zomaar een voorbeeld): Heineken is opgericht door de grootvader van Freddy Heineken. Die zag kansen in de biermarkt en nam in 1864 een reeds bestaande brouwerij over. Toen Freddy in '41 zelf bij het bedrijf ging werken, was Heineken een lokale bierbrouwerij met een bescheiden positie alleen in Nederland, die al 77 jaar bestond en niet meer voor de neerderheid in bezit was van de familie.
Door aandelen terug te kopen kreeg de familie weer een meerderheidsbelang en Freddy nam vanaf 1954 de leiding van het bedrijf. Hij heeft het bedrijf getransformeerd van een lokale speler met een bescheiden positie in de Nederlandse markt naar een van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, in meer dan 170 landen verkrijgbaar.
Er zijn bij mijn weten bijzonder weinig mensen die dat niet toeschrijven aan Freddy's opmerkelijke visie en strategie. Maar als je de argumentatie hier zou hanteren wanneer je het gewoonweg niet kunt verdragen om een persoon die je niet aanstaat credits te geven, is het verhaal: "Freddy was helemaal geen visionair. Hij heeft het bedrijf niet eens opgericht, dat deed zijn grootvader. En die had op zijn beurt slechts brouwerij "De Hooiberg" overgenomen en niet eens zelf gestart. Freddy was slechts geldschieter en heeft zich ingekocht, dat succes is niet zijn verdienste."
Het is gewoon niet realistisch.
Heel makkelijk als je de realiteit geweld aan wil doen. Musk wegzetten als een simpele investeerder is erg dom.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige punt waar je gelijk hebt. Daar hadden ze dus investeerders voor nodig. De tekeningen lagen er al en het chassis was al besteld. Het lijkt me nogal logisch dat als je een ingenieus idee hebt, zoiets als een auto bouwen, dat je daar niet vanaf morgen mee begint. Er zijn denk ik bar weinig mensen op deze aardbol die een auto kunnen ontwerpen elén tevens genoeg geld hebben om een productielijn op te starten. Musk zal ongetwijfeld hetzelfde idee hebben gehad en de gedeelde interesse brengt 2 partijen bij elkaar. Waarschijnlijk waren er in die tijd meerdere startups en had Tesla het beste idee volgens Musk. Nogmaals daar mag hij voor geroemd worden. Maar Musk heeft 0 inspraak gehad over de Roadster.
[..]
Musk is gewoon de ordinaire suikeroom van Tesla geweest en heeft zich daarmee als CEO in het bedrijf gekocht. Hoe moeilijk is dat om dat te erkennen?
Ik kende de naam niet. Maar ik zie dat de man vanaf 1991 bij Heineken in dienst is getreden, klopt dat?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij was de Internationale expansie meer het werk van Karel Vuursteen, in ieder geval wat Amerika betreft.
Ik snap heel goed dat de Porsche en de Tesla Model S geen warme broodjes zijn. Maar Porsche heeft wel het maximale in zich wat VAG kan maken op dit gebied. Dus is het wel interessant om daar naar te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn dat niet de modellen waar de omzet in zit.
Je moet kijken naar de Y / 3 en het segment waar de concurrentie zit.
De nieuwe Y is goed geslaagd (afgezien van de missende hendels / stalks) maar vanwege Musk zou ik die nu niet kopen.
De Q1 cijfers (aantal verkopen en later ook kwartaalcijfer) worden heel interessant, dat kan een "duik" of "vlieg" moment voor het aandeel worden.
Och, is de stengel toch weer terug? Die knopjes op het stuur waren gewoon kut maar dat vond ik ook al toen ik nog wel in de race was voor een Model Y.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De nieuwe Y heeft een stengel om richting aan te geven. Schakelen gebeurt automatisch als je dat wil. Als je weet hoe dan hoef je zelden nog naar het scherm te gaan.
Ja, dat zal wel de toon zetten.quote:Q1 ben ik ook benieuwd naar.
Heineken was bij het terugtreden van Freddy al actief in 170 landen. Vanaf de jaren '40-'50 begon de export naar Noord-Amerika. Vanaf de jaren '70 is de groei enorm geweest, vergeleken met de positie die het bedrijf had bij zijn aantreden. Het was toen niet eens de grootste bierbrouwer van Nederland.quote:
Ik vind het automatisch schakelen echt heel fijn werken. Maar goed, ik vond het schakelen aan het stuur dan ook k met peren.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Och, is de stengel toch weer terug? Die knopjes op het stuur waren gewoon kut maar dat vond ik ook al toen ik nog wel in de race was voor een Model Y.
Ik volg het niet zo hard meer omdat m'n interesse weg is.
Nu die voor het schakelen nog.
Echt van die wijzigingen waar niemand om gevraagd heeft.
[..]
Ja, dat zal wel de toon zetten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Tesla is DONE in Germany, 94% won't buy it
Logisch met die dure stroom daar. Alleen een fiets is nog betaalbaar en is nog 'groen' ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
Duitsers spugen op Poetin en op Tesla
[..]
Bekijk deze YouTube-video
https://www.demorgen.be/n(...)t-nu-lijkt~bb372cde/quote:Op maandag 24 maart 2025 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
Het sentiment lijkt in de VS alweer te draaien:
https://x.com/MarioNawfal(...)len.17180%2Fpage-674
In China hebben ze de MYLR in prijs verhoogd (teken dat ze meer kunnen verkopen dan produceren) en ook in Europa zijn er geluiden dat de MY Juniper goed verkoopt.
En terecht.
De reacties onder de tweet zeggen ook wel genoeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in de kwartaalcijfers dan een tweet van een random persoon.
Op zich helemaal terecht.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in de kwartaalcijfers dan een tweet van een random persoon.
groen en stikstof is overratedquote:Op maandag 24 maart 2025 08:46 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Logisch met die dure stroom daar. Alleen een fiets is nog betaalbaar en is nog 'groen' ook.
Ik wil hem helemaal niet wegzetten als een simpele investeerder.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel makkelijk als je de realiteit geweld aan wil doen. Musk wegzetten als een simpele investeerder is erg dom.
Dit is ook geen gekke insteek. Ik vind Tesla's ook overrated, als je puur naar de kwaliteit van de auto's kijkt. Qua batterijtechnologie, connectivity en laadinfrastructuur lopen of liepen ze mijns inziens wel ver voor op de concurrentie.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wil hem helemaal niet wegzetten als een simpele investeerder.
Hij heeft de eerste investeringsronde geïnitieerd notabene. Maar die hele investering is gestoeld op gebakken lucht en die verkoopt hij nu nog steeds.
De hoge beursnotering tov de huidige marktwaarde van Tesla zegt imo genoeg, het is een marketingtechnisch geweldig bedrijf en dat breng allerlei voordelen met zich mee. De Tesla zelf is en blijft een overrated Chinese prulwagen.
Nou, dan zal tampon Tim Walz weer de deur plat lopen bij de psychiater…quote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nu wel lekker omhoog. 270 dollar nu
Gek dat iemand die er wel verstand van heeft, zoals Munro, daar wezenlijk anders over denkt dan ene Vliegbaard van Fok!quote:Op maandag 24 maart 2025 17:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wil hem helemaal niet wegzetten als een simpele investeerder.
Hij heeft de eerste investeringsronde geïnitieerd notabene. Maar die hele investering is gestoeld op gebakken lucht en die verkoopt hij nu nog steeds.
De hoge beursnotering tov de huidige marktwaarde van Tesla zegt imo genoeg, het is een marketingtechnisch geweldig bedrijf en dat breng allerlei voordelen met zich mee. De Tesla zelf is en blijft een overrated Chinese prulwagen.
De kwaliteit van Tesla’s is flink omhoog gegaan. Ja, de eerste Model S (en de opvolgende in het vorige decennium ook wel) had best wat kuren.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is ook geen gekke insteek. Ik vind Tesla's ook overrated, als je puur naar de kwaliteit van de auto's kijkt. Qua batterijtechnologie, connectivity en laadinfrastructuur lopen of liepen ze mijns inziens wel ver voor op de concurrentie.
Maar het punt was dat bepaalde mensen (ik bedoel jou niet) het succes van Tesla simpelweg niet willen toeschrijven aan het beleid van Musk, omdat ze het een klootzak vinden. En dat houdt in dat de man zo neergezet moet worden dat hii geen enkele kwaliteit of visie heeft. Dat hij het slechts gekocht heeft en er verder niet zoveel mee te maken heeft. En dat vinden mensen (waaronder ik) niet terecht en buiten elke realiteit.
Ja leuk, heel erg knap. In de week van lancering.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gek dat iemand die er wel verstand van heeft, zoals Munro, daar wezenlijk anders over denkt dan ene Vliegbaard van Fok!
En ook de Chinezen denken er wezenlijk anders over. Cijfers over de populariteit van de nieuwe Model Y:
https://x.com/daltybrewer(...)len.17180%2Fpage-674
Zal wel rond de derde week van april zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:55 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer verwachten we de kwartaalcijfers van Tesla?
Lagere cijfers die worden verklaard doordat mensen wachten op de nieuwe model Y zijn een bewijs van dat Tesla door het putje gaat, zeer hoge cijfers van de nieuwe model Y komen doordat mensen hebben gewacht op de nieuwe model Y en zijn dus niet relevant.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja leuk, heel erg knap. In de week van lancering.
Zegt me nog steeds geen reet. Maar goed geprobeerd wel.
Het is wel heel zwartwit: het dalen of stijgen van de autoverkoop verbinden aan 1 oorzaak.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lagere cijfers die worden verklaard doordat mensen wachten op de nieuwe model Y zijn een bewijs van dat Tesla door het putje gaat, zeer hoge cijfers van de nieuwe model Y komen doordat mensen hebben gewacht op de nieuwe model Y en zijn dus niet relevant.
Is dat jouw stelling?
Het probleem hiermee is natuurlijk, dat al die mensen die Musk een revolutionaire visionair vinden, geen artikelen gaan lezen die dat in twijfel trekken. Mensen blijven meestal in hun bubbel zitten totdat ze er niet meer onderuit kunnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is ook geen gekke insteek. Ik vind Tesla's ook overrated, als je puur naar de kwaliteit van de auto's kijkt. Qua batterijtechnologie, connectivity en laadinfrastructuur lopen of liepen ze mijns inziens wel ver voor op de concurrentie.
Maar het punt was dat bepaalde mensen (ik bedoel jou niet) het succes van Tesla simpelweg niet willen toeschrijven aan het beleid van Musk, omdat ze het een klootzak vinden. En dat houdt in dat de man zo neergezet moet worden dat hii geen enkele kwaliteit of visie heeft. Dat hij het slechts gekocht heeft en er verder niet zoveel mee te maken heeft. En dat vinden mensen (waaronder ik) niet terecht en buiten elke realiteit.
Je bedoelt de Munro, die begon met alles Tesla en Musk af te kraken, wat hem weinig volgers en veel hoon opleverde. En dus omschakelde naar dat allemaal de hemel in prijzen?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gek dat iemand die er wel verstand van heeft, zoals Munro, daar wezenlijk anders over denkt dan ene Vliegbaard van Fok!
IK heb nooit gezegd dat Tesla door het putje gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lagere cijfers die worden verklaard doordat mensen wachten op de nieuwe model Y zijn een bewijs van dat Tesla door het putje gaat, zeer hoge cijfers van de nieuwe model Y komen doordat mensen hebben gewacht op de nieuwe model Y en zijn dus niet relevant.
Is dat jouw stelling?
Nee, het gaat niet eens om hem een revolutionaire visionair te noemen. Dat hoef je niet te vinden. Het probleem is dat sommige mensen zijn aandeel in het succes van Tesla of zijn andere bedrijven volledig ontkennen, vanuit antipathie. Zodanig dat het niet meer realistisch is.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het probleem hiermee is natuurlijk, dat al die mensen die Musk een revolutionaire visionair vinden, geen artikelen gaan lezen die dat in twijfel trekken. Mensen blijven meestal in hun bubbel zitten totdat ze er niet meer onderuit kunnen.
Mijn probleem is voornamelijk dat ik ver vooruit loop en dus meestal ~10 jaar voor gek uitgemaakt word, totdat de rest er ook achter is.
Ik doelde inderdaad vooral op de afwerking. Naden die niet goed aansluiten, karig interieur, dat soort werk. Vriend van mij heeft ook een model S, lak die binnen de kortste keren afbladderde. Het type problemen dat veel autofabrikanten enkele decennia terug hadden.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kwaliteit van Tesla’s is flink omhoog gegaan. Ja, de eerste Model S (en de opvolgende in het vorige decennium ook wel) had best wat kuren.
De Model 3 was al beter, maar de eerste versie had ook wel kuren. De eerste refresh (eind 2021) was zonder meer goed. De MY uit Berlijn was echt goed. 0 fehler auto. Mijn eerste ooit. Zelfs de Porsches hadden wel eens wat.
Maar goed, zo’n reputatie raak je niet makkelijk kwijt.
Waar Tesla in achterblijft is een bepaalde mate van afwerking. Het is niet zoals bij Audi en Porsche dat men echt de inzittenden wil verwennen. Het is veel meer no nonsense. Niet in het minst omdat verwennerij extra gewicht betekent. Ik mis het dan ook niet.
Daar staat tegenover dat ik geen auto gereden heb met zoveel gezeik als een Audi. Indertijd had ik er twee gekocht. Mijn hemel. Die stonden bwvs vaker bij de dealer dan in mijn garage.
Ja, nu wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is wel heel zwartwit: het dalen of stijgen van de autoverkoop verbinden aan 1 oorzaak.
Tuurlijk. Iedereen is gek, behalve jij.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het probleem hiermee is natuurlijk, dat al die mensen die Musk een revolutionaire visionair vinden, geen artikelen gaan lezen die dat in twijfel trekken. Mensen blijven meestal in hun bubbel zitten totdat ze er niet meer onderuit kunnen.
Mijn probleem is voornamelijk dat ik ver vooruit loop en dus meestal ~10 jaar voor gek uitgemaakt word, totdat de rest er ook achter is.
Waarom hoor ik jou nu pas over kijken naar langere termijn?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
IK heb nooit gezegd dat Tesla door het putje gaat.
En ja verkoop cijfers in de week van een lancering gebruiken als maatstaf om dat tegen de rest van de concurrentie af te zetten is niet echt een graadmeter. Jaarcijfers zeggen al een stuk meer.
Weetje; voor iemand die sinds 2021 (als ik het goed begrijp) 7 Tesla’s heeft gekocht, meerdere Audi’s en Porsches heeft gekocht vind ik dat je een bijzonder bekrompen manier van communiceren en objectieve beoordeling hebt. Sorry dat ik het zeg maar ik begin behoorlijk aan je verhaal te twijfelen.
Spot on!quote:Op maandag 24 maart 2025 22:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet eens om hem een revolutionaire visionair te noemen. Dat hoef je niet te vinden. Het probleem is dat sommige mensen zijn aandeel in het succes van Tesla of zijn andere bedrijven volledig ontkennen, vanuit antipathie. Zodanig dat het niet meer realistisch is.
Voor de rest overschat je jezelf schromelijk. Je impliceert namelijk dat je zo goed als een onbegrepen genie bent.
Gelukkig wel. En het is ook niet zo gek dat gebrek aan ervaring je soms de das omdoet. Aan de andere kant helpt het je weer omdat je dan niet in de valkuil trapt van ‘omdat we het nu eenmaal zo doen’.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad vooral op de afwerking. Naden die niet goed aansluiten, karig interieur, dat soort werk. Vriend van mij heeft ook een model S, lak die binnen de kortste keren afbladderde. Het type problemen dat veel autofabrikanten enkele decennia terug hadden.
Ze hebben zich mijns inziens voornamelijk geconcentreerd op de zaken die ik noemde: batterijtechnologie, connectivity, laadinfrastructuur. Daarin blonken of blinken ze uit. Kijk je naar het voertuig zelf, zie je dat het nog geen autobouwer is met enkele decennia trial and error op dat vlak. Maar goed, inmiddels is dst misschien sterk verbeterd.
Dat klopt. 'Disruptive' zijn kan je heel veel succes opleveren en er zelfs voor zorgen dat je gerenommeerde merken binnen de kortste keren van de kaart veegt.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het is ook niet zo gek dat gebrek aan ervaring je soms de das omdoet. Aan de andere kant helpt het je weer omdat je dan niet in de valkuil trapt van ‘omdat we het nu eenmaal zo doen’.
Ik heb daar hierboven een filmpje over gepost.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet eens om hem een revolutionaire visionair te noemen. Dat hoef je niet te vinden. Het probleem is dat sommige mensen zijn aandeel in het succes van Tesla of zijn andere bedrijven volledig ontkennen, vanuit antipathie. Zodanig dat het niet meer realistisch is.
Voor de rest overschat je jezelf schromelijk. Je impliceert namelijk dat je zo goed als een onbegrepen genie bent.
Niet iedereen. Maar de mensen die heel erg neoliberaal bezig zijn hebben er absoluut niet over nagedacht, of willen nog veel rijker worden ten koste van de rest van de bevolking.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Iedereen is gek, behalve jij.
Ja, en?quote:Op maandag 24 maart 2025 23:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb daar hierboven een filmpje over gepost.
Je hebt het niet gekeken, neem ik aan? Want het komt van iemand die niet dezelfde gevoelens en denkbeelden heeft bij Telsa/Musk als jij? Dus het is automatisch troep?quote:
Ik heb het even aangeklikt en een beetje gescrold, aangezien het 40 minuten duurt. Daarin zie ik echter: "why has Elon Musk become such an insufferable asshole? The answer is: he has always been."quote:Op maandag 24 maart 2025 23:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je hebt het niet gekeken, neem ik aan? Want het komt van iemand die niet dezelfde gevoelens en denkbeelden heeft bij Telsa/Musk als jij? Dus het is automatisch troep?
Het gaat er maar om, dat dat filmpje het ook probeert te bewijzen. Dat gaat jou en @VEM2012 niet overtuigen dat jullie God ook slechte kanten heeft, natuurlijk. Maar het is ook niet voor jullie bedoeld.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik heb het even aangeklikt en een beetje gescrold, aangezien het 40 minuten duurt. Daarin zie ik echter: "why has Elon Musk become such an insufferable asshole? The answer is: he has always been."
Dat is natuurlijk nogal een vooringenomenheid en subjectief begrip van waaruit alles verder beredeneerd wordt. Maar goed, misschien kun jij de kernpunten opnoemen?
Iedereen heeft het volste recht om hem een enorme klootzak te vinden hoor. Het vertroebelt echter een beetje de blik op de realiteit en dat is waar het hier om gaat. Want zelfs de grootste klootzakken op aarde kunnen alsnog kwaliteiten bezitten om iets succesvol te maken. Hoezeer mensen die twee concepten onverenigbaar vinden en denken vanuit het standpunt: "als iemand een klootzak is, dan is het onmogelijk dat hij goede kwaliteiten op andere vlakken heeft."
Denk je nu echt dat ik niet snap dat Musk ook slechte kanten heeft? Het is een mens, niemand is perfect.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het gaat er maar om, dat dat filmpje het ook probeert te bewijzen. Dat gaat jou en @:VEM2012 niet overtuigen dat jullie God ook slechte kanten heeft, natuurlijk. Maar het is ook niet voor jullie bedoeld.
Heel goed. Dat is de eerste stap naar acceptatie.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik niet snap dat Musk ook slechte kanten heeft? Het is een mens, niemand is perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |