Maar heel soms hebben ze wel gelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
X als graad meter
verzuurd zooitje daar![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar heel soms hebben ze wel gelijk
ook al hebben ze gelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar heel soms hebben ze wel gelijk
Wil ze bij hem in bed?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Matti gaat over de tong bij Jordy en Jolien.
Dat hij binnen 20 sec al dingen vergeten is en geen rust in zijn kont heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Matti gaat over de tong bij Jordy en Jolien.
Geloof me hier is het ergerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
X als graad meter
verzuurd zooitje daar![]()
Hij hoeft nu toch niet meer in de suite?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien komt bij Jordy slapen als ie weer in de woonkamer gaat slapen...
ahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de laatste neemt alles mee geloof ik
Hier is het topper.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ik vind het hier al TOP , hoe leuk moet het dan wel niet op X zijn![]()
![]()
Jordy is van plan, als een van hen (kartel) gaat, de kaartjes er snel af te halen. Al was dat niet persee nodig voor Jolien.quote:
oke thx, dat heb ik even gemist denk ik door alle hilariteitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy is van plan, als een van hen (kartel) gaat, de kaartjes er snel af te halen. Al was dat niet persee nodig voor Jolien.
om haar weer uit te leggen dat het wel strijden is, maar niet haar soort strijd. tja zou ook niet aan de gang blijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
Jane geeft nog even een steek naar Jordy dat zij wil strijden voor de finaleplek.
Jordy zegt niets tot ze weg is. En zegt dan dat hij die discussie niet nog een keer aangaat.
Lafbek
ik lees vaak genoeg op Xquote:
Dat is geen strijd. Tenzij je een laffe naaiactie strijd vindtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om haar weer uit te leggen dat het wel strijden is, maar niet haar soort strijd. tja zou ook niet aan de gang blijven
Maar dat had hij ook tegen Jane zelf kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
om haar weer uit te leggen dat het wel strijden is, maar niet haar soort strijd. tja zou ook niet aan de gang blijven
Wie dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:15 schreef Thorelf het volgende:
Jammer dat het eigenlijk al bekent is wie er gaat....
dat heeft hij al lang tegen haar gezegd, hebben ze buiten al eens een goed gesprek over gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Ynti het volgende:
[..]
Maar dat had hij ook tegen Jane zelf kunnen zeggen.
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat heeft hij al lang tegen haar gezegd, hebben ze buiten al eens een goed gesprek over gehad.
Dat maak ik zelf wel uit. Het was op de streams dan zeg ik wat ik zeggen wil.quote:
ik pootjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gun sharice weer als eerste vrij op het scherm, aangezien het toch willekeurig is
Iedereen eruit!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu Pootje ... en nu Pootje en Matt... uh oh.
Bromancequote:
Haha, dat is waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu Pootje ... en nu Pootje en Matt... uh oh.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste caps van Pootje?
We gaan 'm nog honderdduizend keer zien in de SLs ... nog genoeg mogelijkheden om te cappenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste caps van Pootje?
volgende weekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan 'm nog honderdduizend keer zien in de SLs ... nog genoeg mogelijkheden om te cappen
Ook weer waar. Maar zo leuk vind ik hem dan ook weer niet. Het is geen Axelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan 'm nog honderdduizend keer zien in de SLs ... nog genoeg mogelijkheden om te cappen
Jij kon je lol op dan deze week.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook weer waar. Maar zo leuk vind ik hem dan ook weer niet. Het is geen Axel
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
Jane geeft nog even een steek naar Jordy dat zij wil strijden voor de finaleplek.
Jordy zegt niets tot ze weg is. En zegt dan dat hij die discussie niet nog een keer aangaat.
Lafbek
das niet interessantquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
en waarom lees ik niks over die grote wond van matti
Met haar armen omhoog zitten ze op de goede hoogtequote:
de meesten vinden dat hij zich aansteltquote:
Nou weet ik waarom ze met gespreide armen op bed lag als een of andere diva.....ze is bang dat ze vlekken onder haar oksels krijgt......quote:
Hij kiest er niet zelf voor om in beeld te komen hé, blame the feboquote:
zoe-oe-oen.... dat paste perfect ....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:33 schreef odie22 het volgende:
[..]Oh jeee Oya lele en djeff geeft jolien een stiekeme zoen
Tja, jammer, liever Jolien weg gezien, maar helaas ..quote:
ik janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, jammer, liever Jolien weg gezien, maar helaas ..
Dank je maar kan van de zenuwen niet etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
* Ireth schuift 2 schalen toastjes met smeerseltjes de groep in..
niemand weet wat er op beeld komt van de spelers!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kiest er niet zelf voor om in beeld te komen hé, blame the febo
ik zie komkommer....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
Dat had ze ook gezegdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice zou nooit iemand in de Gameroom laten slapen
geen bitterballen dit keer ( ik lust geen toastjes hahaah)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ik kijk de liveshow altijd via de stream? Dus nee? Of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
streams loopt door normaal gaan die uit toch?
Niet miepen, staan ook smeerbare kaasjes, vissalades en smeerworst! En anders neem je maar niksquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik zie komkommer....![]()
Dat is alleen om onder je ogen te doen in de spa
* ledn81 heeft dit vanavond begrepen van Mattie
Maar geen vriendenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt deze week bewezen dat we veel op elkaar lijken. Ze zijn matties.
Komkommer gezeur, toastjes gedoequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geen bitterballen dit keer ( ik lust geen toastjes hahaah)
ik neem wel taart meequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komkommer gezeur, toastjes gedoe![]()
Gooi volgende week wel 2 zakken chips neer
OKquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet miepen, staan ook smeerbare kaasjes, vissalades en smeerworst! En anders neem je maar niks
Kun je nagaan hoe weinig geduld ik inmiddels nog heb voor dit programmaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwartier mon frere
het is al zo ingekort
dan heb ik het fout denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kijk de liveshow altijd via de stream? Dus nee? Of bedoel je iets anders
* greysbones zet inquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe weinig geduld ik inmiddels nog heb voor dit programma
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komkommer gezeur, toastjes gedoe![]()
Gooi volgende week wel 2 zakken chips neer
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet in
and nowwww the end is nearrrrr
Niet eens ... bij de Belg stond Jane onderaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef Willewa het volgende:
Echt weer raar dit. Was vrij duidelijk dat het tussen Sharice en Pootje ging maar gelijk de spanning weg
dat was het de hele dag alquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef Willewa het volgende:
Echt weer raar dit. Was vrij duidelijk dat het tussen Sharice en Pootje ging maar gelijk de spanning weg
in de grote FB poll ging het toch echt tussen jane en pootjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef Willewa het volgende:
Salar poll tussen sharice en Pootjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de grote FB poll ging het toch echt tussen jane en pootje
Oh echt? Maar die is nooit zo leidend voor m’n gevoel. Die van Salar zit vrijwel altijd goed, ander representatiever publiek denk ik, op FB vaak wat gekleurder imo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de grote FB poll ging het toch echt tussen jane en pootje
0, die krijg gewoon weer een vrijstelling in de schoot geworpenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt interessant volgende week hoeveel procenten Jordy gaat wegpakken bij Jolien en Mattie.
die zat alle keren goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh echt? Maar die is nooit zo leidend voor m’n gevoel. Die van Salar zit vrijwel altijd goed, ander representatiever publiek denk ik, op FB vaak wat gekleurder imo.
Dat was echt z’n handicap ja, anders kon het wel anders gelopen zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef humpty het volgende:
Prima kerel maar o zo jammer dat hij zo moeilijk te verstaan was
Voorjaarsvakantie???quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:46 schreef ledn81 het volgende:
De ondertitelstagiaires zijn hun baan kwijt
je zou bijna zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt interessant volgende week hoeveel procenten Jordy gaat wegpakken bij Jolien en Mattie.
klopt, die op fb is elke keer juist wie exit moetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat alle keren goed
die van salar niet
tis maar wat je dan leidend noemt
Okee. Nou ja geen idee ook, mijn gevoel iig. Hoor altijd dat er veel Jordy publiek op FB zitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat alle keren goed
die van salar niet
Maar deze week een keer nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat alle keren goed
die van salar niet
Exit kloptquote:
Zij is altijd weer verbaasd en gelukkig als ze blijven magquote:
Nee, maar soiquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Exit klopt
ook daar![]()
jane had iets meer dan pootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg centjes verdiend voor de kinderkamerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
Wat een liefde voor zijn vrouw heeft ie man, die is het zijn medebewoners nu al vergeten
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar soiaah toch nog veranderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanmorgen nog gelijkThinking is difficult, that’s why most people judge
Grapjas, zijn vrouw wilde niet dat hij mee ging doen aan BB.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
Wat een liefde voor zijn vrouw heeft die man, die is het zijn medebewoners nu al vergeten
gewoon Jordy eruitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, laat het kartel nu zichzelf maar opvreten ..
Sowieso een hele mooie liefde tussen die tweequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
Wat een liefde voor zijn vrouw heeft die man, die is het zijn medebewoners nu al vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |