Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat heeft hij al lang tegen haar gezegd, hebben ze buiten al eens een goed gesprek over gehad.
Dat maak ik zelf wel uit. Het was op de streams dan zeg ik wat ik zeggen wil.quote:
ik pootjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gun sharice weer als eerste vrij op het scherm, aangezien het toch willekeurig is
Iedereen eruit!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu Pootje ... en nu Pootje en Matt... uh oh.
Bromancequote:
Haha, dat is waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu Pootje ... en nu Pootje en Matt... uh oh.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste caps van Pootje?
We gaan 'm nog honderdduizend keer zien in de SLs ... nog genoeg mogelijkheden om te cappenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste caps van Pootje?
volgende weekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan 'm nog honderdduizend keer zien in de SLs ... nog genoeg mogelijkheden om te cappen
Ook weer waar. Maar zo leuk vind ik hem dan ook weer niet. Het is geen Axelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan 'm nog honderdduizend keer zien in de SLs ... nog genoeg mogelijkheden om te cappen
Jij kon je lol op dan deze week.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook weer waar. Maar zo leuk vind ik hem dan ook weer niet. Het is geen Axel
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
Jane geeft nog even een steek naar Jordy dat zij wil strijden voor de finaleplek.
Jordy zegt niets tot ze weg is. En zegt dan dat hij die discussie niet nog een keer aangaat.
Lafbek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |